Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie robi problemu warstwowanie w przypadku Aqua a nawet dzięki drugiej warstwie ma być lepszy efekt „samoregeneracji”

Czasami producenci wręcz zalecają druga warstwę np cquartz uk 3.0, tevo s36

Opublikowano
15 godzin temu, majuDJ napisał:

Dołączam się do tematu.

Z tym, że ja oddaje samochód komuś kto to zrobił. Pacjent to nowy Ford Focus MK4 kombi w kolorze Chrome Blue metalik.

Jaką wybrać powłokę z trwałością na 2/3 lata?

1. Ultracoat One + Ultracoat Hydro HD 

2. Firebal Devil’s Blood na lakier lampy ( 2 warstwy)

3. Gyeon Prime

4. Aqua Coating

5.  Max Protect UNC-R

Która powłoka będzie najlepsza z powyższych i która będzie najlepiej odpychać wodę? 

Ja bym wybrał powłoke Max Protect 1.5 + UNCR lub 2x Aqua

Fireball nie kładłem wiec sie nie wypowiem.

Ultracoat One + HD spoko ale MP lub Aqua lepsze

Gyeon Prime bym odpuścił nie wytrzyma tyle - jak już to Syncro (2x Mohs+Skin)

Opublikowano
5 godzin temu, Gardor napisał:

@andrew-mks fajna cupra, jesteś z niej zadowolony? Wracając do powłoki to od siebie polecam dać Aqua w 2 warstwach @Crasher z tego co pamietam też woli dać 2 warstwy. 
 

@majuDJ A jak cenowo wypada aplikacja każda z tych powłok u Twojego detailera? Powiedz nam ile km rocznie przejeżdżasz czy auto jest garażowane i czego oczekujesz od tej powłoki? 

Wszystkie są w podobnej cenie lub różnica 200-300zl. Z tym, że w przypadku większych różnic otrzymuje powołokę na szyby itp. Są ta różne oferty od detailerow z Poznania/Warszawy i Stalowej Woli.  Auto jest garażowane w garażu podziemnym. Rocznie robię od 30 do 40 tys km. Oczekuje, że auto będzie super wyglądało po umyciu i nie trzeba będzie  woskować przed długi czas.

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie o folie zabezpieczające na nowym aucie. Jest jakiś patent na ich ściągnięcie jak najmniej inwazyjne? Gdzieś słyszałem, że najlepiej je polać wodą, a potem ściągnąć ale ile w tym prawdy ...🤔

Opublikowano
W dniu 7.02.2020 o 08:49, piteks napisał:

Mam jeszcze pytanie o folie zabezpieczające na nowym aucie. Jest jakiś patent na ich ściągnięcie jak najmniej inwazyjne? Gdzieś słyszałem, że najlepiej je polać wodą, a potem ściągnąć ale ile w tym prawdy ...🤔

Suszarka/opalarka/parownica dobrze grzać i łatwo idzie. Po dobrych foliach prawie nic kleju nie zostaje.

edit. zabezpieczające myślałem o ppf, a autor ma na myśli folie transportowe.

  • Moderator
Opublikowano
10 godzin temu, piteks napisał:

Mam jeszcze pytanie o folie zabezpieczające na nowym aucie. Jest jakiś patent na ich ściągnięcie jak najmniej inwazyjne? Gdzieś słyszałem, że najlepiej je polać wodą, a potem ściągnąć ale ile w tym prawdy ...🤔

7 godzin temu, psemo napisał:

Pierwsze słyszę, żeby polanie wodą ułatwiało demontaż folii 😲

 

No to mało słyszałeś 😛 Jak jestem w salonie na wymieniae oleju to czesto zagaduje do chłopakó z serwisu jak to tam wyglada itp. i ostatnio pokazywali mi nowego crv zaklejonego folia ochronna która wyglada jakby ja 5 latek nakładał, spytałem sie jak to demontujecie a on ze polewaja ciepła wodą i praktycznie samo schodzi 😉 

Opublikowano

@majuDJ skoro przejeżdżasz rocznie 30-40tys kilometrów to nie wróżę że powłoka przeżyje te 3lata. Uncr jest długowieczna powłoka jeśli o nią będziesz w stanie dbać. Zamierzasz auto wozić na mycie ręczne i serwisy czy sam będziesz to robił? 
 

Fajnie jakbyś okleił sobie reflektory i słupki piano black folia ochronna PPF, a jak masz fundusze to zderzak przedni a jak możesz pozwolić na jeszcze więcej to również maskę 🙂 

A jaka niewidzialna wycieraczkę Ci proponują? 

Opublikowano

Pewnie przeżyje 2 lata, ale dobre i to. Jednak zdecydowałem się na Fireball Devil's Blood dodatkowo folia na ranty drzwi oraz na wnęki od klamek. Auto bedzie wożone na myjnia ręczną,  a raz na pół roku mycie detailingowe, a raz na 12 miesięcy przegląd powłoki i uzupełnienie braków.  

Jeśli chodzi o szyby to mają byc zabezpieczone środkiem Nano Ceramic Protect Glass.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Będę odbierał auto z salonu w następnym tygodniu. Kolor to biel mineralna. To perłowy kolor w zależności od oświetlenia wpada trochę w kość słoniową trochę w szarość i biel. Na wizualizacji w konfiguratorze jest ciemniejsza i z większą głębią koloru a w rzeczywistości taki płaski ten kolor.

Chciałbym położyć coś niedrogiego i łatwego w aplikacji aby wydobyć głębię koloru i połysk. Coś na dłużej bo nie mam czasu z zabawą w częste poprawki  🙂 

Zamieszczam zdjęcia rzeczywiste i rendery.

Z góry dziękuję za pomoc. 🙂  

BMW X3_1.png

BMW X3_2.png

BMW X3_3.png

Youtube_1.png

Youtube_2.png

Youtube_3.png

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.