Gardor Opublikowano 6 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2020 Nie robi problemu warstwowanie w przypadku Aqua a nawet dzięki drugiej warstwie ma być lepszy efekt „samoregeneracji” Czasami producenci wręcz zalecają druga warstwę np cquartz uk 3.0, tevo s36
robcok Opublikowano 6 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2020 15 godzin temu, majuDJ napisał: Dołączam się do tematu. Z tym, że ja oddaje samochód komuś kto to zrobił. Pacjent to nowy Ford Focus MK4 kombi w kolorze Chrome Blue metalik. Jaką wybrać powłokę z trwałością na 2/3 lata? 1. Ultracoat One + Ultracoat Hydro HD 2. Firebal Devil’s Blood na lakier lampy ( 2 warstwy) 3. Gyeon Prime 4. Aqua Coating 5. Max Protect UNC-R Która powłoka będzie najlepsza z powyższych i która będzie najlepiej odpychać wodę? Ja bym wybrał powłoke Max Protect 1.5 + UNCR lub 2x Aqua Fireball nie kładłem wiec sie nie wypowiem. Ultracoat One + HD spoko ale MP lub Aqua lepsze Gyeon Prime bym odpuścił nie wytrzyma tyle - jak już to Syncro (2x Mohs+Skin)
majuDJ Opublikowano 6 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2020 5 godzin temu, Gardor napisał: @andrew-mks fajna cupra, jesteś z niej zadowolony? Wracając do powłoki to od siebie polecam dać Aqua w 2 warstwach @Crasher z tego co pamietam też woli dać 2 warstwy. @majuDJ A jak cenowo wypada aplikacja każda z tych powłok u Twojego detailera? Powiedz nam ile km rocznie przejeżdżasz czy auto jest garażowane i czego oczekujesz od tej powłoki? Wszystkie są w podobnej cenie lub różnica 200-300zl. Z tym, że w przypadku większych różnic otrzymuje powołokę na szyby itp. Są ta różne oferty od detailerow z Poznania/Warszawy i Stalowej Woli. Auto jest garażowane w garażu podziemnym. Rocznie robię od 30 do 40 tys km. Oczekuje, że auto będzie super wyglądało po umyciu i nie trzeba będzie woskować przed długi czas.
piteks Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 Mam jeszcze pytanie o folie zabezpieczające na nowym aucie. Jest jakiś patent na ich ściągnięcie jak najmniej inwazyjne? Gdzieś słyszałem, że najlepiej je polać wodą, a potem ściągnąć ale ile w tym prawdy ...
Moderator psemo Opublikowano 7 Lutego 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 Pierwsze słyszę, żeby polanie wodą ułatwiało demontaż folii
fireman Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 W dniu 7.02.2020 o 08:49, piteks napisał: Mam jeszcze pytanie o folie zabezpieczające na nowym aucie. Jest jakiś patent na ich ściągnięcie jak najmniej inwazyjne? Gdzieś słyszałem, że najlepiej je polać wodą, a potem ściągnąć ale ile w tym prawdy ... Suszarka/opalarka/parownica dobrze grzać i łatwo idzie. Po dobrych foliach prawie nic kleju nie zostaje. edit. zabezpieczające myślałem o ppf, a autor ma na myśli folie transportowe.
Moderator Streat Opublikowano 7 Lutego 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 10 godzin temu, piteks napisał: Mam jeszcze pytanie o folie zabezpieczające na nowym aucie. Jest jakiś patent na ich ściągnięcie jak najmniej inwazyjne? Gdzieś słyszałem, że najlepiej je polać wodą, a potem ściągnąć ale ile w tym prawdy ... 7 godzin temu, psemo napisał: Pierwsze słyszę, żeby polanie wodą ułatwiało demontaż folii No to mało słyszałeś Jak jestem w salonie na wymieniae oleju to czesto zagaduje do chłopakó z serwisu jak to tam wyglada itp. i ostatnio pokazywali mi nowego crv zaklejonego folia ochronna która wyglada jakby ja 5 latek nakładał, spytałem sie jak to demontujecie a on ze polewaja ciepła wodą i praktycznie samo schodzi
powalla Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 Slowo klucz „cieplo” , czyli czy woda czy struga powietrza /pary to musi byc na cieplo robione .
Moderator Streat Opublikowano 7 Lutego 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 @powalla ciepłą wodą nie wrzatkiem ogolnie ważne aby woda byłą ciepła i samo odejdzie
piteks Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 Czyli dobrze mi się obiło o uszy z tą wodą.
powalla Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 2 godziny temu, Streat napisał: ciepłą wodą nie wrzatkiem Wspomniałem o wrzątku? W którym momencie?
Gardor Opublikowano 7 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2020 @majuDJ skoro przejeżdżasz rocznie 30-40tys kilometrów to nie wróżę że powłoka przeżyje te 3lata. Uncr jest długowieczna powłoka jeśli o nią będziesz w stanie dbać. Zamierzasz auto wozić na mycie ręczne i serwisy czy sam będziesz to robił? Fajnie jakbyś okleił sobie reflektory i słupki piano black folia ochronna PPF, a jak masz fundusze to zderzak przedni a jak możesz pozwolić na jeszcze więcej to również maskę A jaka niewidzialna wycieraczkę Ci proponują?
majuDJ Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 Pewnie przeżyje 2 lata, ale dobre i to. Jednak zdecydowałem się na Fireball Devil's Blood dodatkowo folia na ranty drzwi oraz na wnęki od klamek. Auto bedzie wożone na myjnia ręczną, a raz na pół roku mycie detailingowe, a raz na 12 miesięcy przegląd powłoki i uzupełnienie braków. Jeśli chodzi o szyby to mają byc zabezpieczone środkiem Nano Ceramic Protect Glass.
BlackJack1 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Witam, Będę odbierał auto z salonu w następnym tygodniu. Kolor to biel mineralna. To perłowy kolor w zależności od oświetlenia wpada trochę w kość słoniową trochę w szarość i biel. Na wizualizacji w konfiguratorze jest ciemniejsza i z większą głębią koloru a w rzeczywistości taki płaski ten kolor. Chciałbym położyć coś niedrogiego i łatwego w aplikacji aby wydobyć głębię koloru i połysk. Coś na dłużej bo nie mam czasu z zabawą w częste poprawki Zamieszczam zdjęcia rzeczywiste i rendery. Z góry dziękuję za pomoc.
artur19937 Opublikowano 27 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2020 co myślicie o powłokach gtechniq?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się