Skocz do zawartości

Cadilllac CTS-V czarny diabełek:)


wojtek1788

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 
w związku z dobrą passą PSB dorzucę swoje 2 grosze:)

Do tej relacji zebrały się wszystkie pozytywne czynniki, nietypowy samochód z mocno zmęczonym lakierem, wolne popołudnia, dużo czasu na wykonanie pracy, klient który dał wolną rękę oraz dużo natchnienia:)
Cadillac cts V to prawdziwy potwór z 6.2 litrowym silnikiem V8 wyposażonym w kompresor:) Moc 580km
Lakier czarny jak smoła:)
Wypolerowany w stanach prawdopodobnie jakąś specjalną amerykańską gąbką all in one która jest bardzo dobrym produktem bo robi się nią bez problemu 50 aut i nawet nie trzeba jej czyścić wystarczy dodawać grubo pasty!!! Ale o tym później:)
Po ogólnych oględzinach pojazdu przeszedłem do mycia wstępnego.

Do tego celu użyłem wiele produktów od Koch Chem, Adbl, Sg, i Work stuff

1.jpg.70b0f603b75735f43aee67ed3eb92b7c.jpg

W związku z tym że auto wyglądało na świeżo wypolerowane, do dekonserwacji postanowiłem użyć VB w stężeniu 2:5, aplikowane przy pomocy opryskiwacza kwazar Orion!

07.jpg.8e1f3bbba1374a678ff41b9945b9cdb2.jpg08.jpg.5e1be3e8985e6ec99d8e92a73a1d83e0.jpg09.jpg.a27ab8b115eb3cdb6ed9e8725ae12f10.jpg

 

Gdy VB pożerał silikony i amerykańskie woski zabezpieczyłem elektronikę i wyczyściłem komorę silnika oraz wnęki APC GS oraz pędzelkami Work stuff

6.jpg.3786406b25935d65426148e3839844d2.jpg

17.jpg.f1724c09b1c6effef46daa89d03a128f.jpg18.jpg.88f14b80dd988ac1bb0a48df965a545f.jpg16.jpg.3ac621b3e783d71c2168f54a63735ffc.jpg15.jpg.e167453932b4eaf7855f491228780534.jpg14.jpg.74149d756c0e476648aa6796413cda16.jpg12.jpg.dacc8b1652a1cff2b980378da535840f.jpg11.jpg.d291908533419a6a6629338c4df65c5f.jpg10.jpg.91c72b546ccc384075bcdbdf00ff1f6e.jpg9.jpg.bc17a64aec6b44f83a5a1837decaeaf1.jpg7.jpg.bd39fa49658813a4470af5627b2dde84.jpg8.jpg.dcd8cc422fc2b09f6e34beb535d339f0.jpg

Po spłukaniu przeszedłem do mycia wstępnego szamponem od ADBL i rekawicą z MF.

 

4.jpg.c432ad4732f7df8ba03baef4c81754de.jpg

Szyby posiadały waterspoty więc potraktowałem je 13 od SG a następnie glinką ponieważ miały bardzo delikatny odkurz.

29.jpg.ffa89558145f930a3cd44def618dd57b.jpg30.jpg.bb1ca5bdc4baacf7b73fb3ab4301ff2c.jpg

 

Właściciel zdecydował na zmianę koloru felg, jednak i tak postanowiłem je umyć FB

02.jpg.355ec1f19cf9cd4033fafa0becd44cf0.jpg27.jpg.a966edd2f6a64f1a93fbfd5904bb71a0.jpg

Do wstępnego wyczyszczenia końcówki wydechu użyłem płyn do mycia silników

20190819_112950.jpg.a9c679fda447d1d6681c5a9408f46707.jpg 

 

Mimo, że pod ręką nie czuć żadnych nalotów wykonałem deironizację Vampirem od ADBL

21.jpg.43928e3c0a1b672b894d49c3d3763501.jpg22.jpg.6a90d52e38a9c782b979cea3aed72b81.jpg24.jpg.d4f8d8be96711412a7cd113385a936a7.jpg

 

Efekt krwawienia bardzo słaby, ale dusza zaspokojona:)

Następnie płukanie suszenie i transport do przydomowej dziupli:)

25.jpg.00524388202e5bad65d6e2a751effcb6.jpg28.jpg.c864c3b0e6e17d8b04530027fa7b2e5a.jpg20190819_111542.jpg.302d9df2f719c00306c26d6081a5db80.jpg20190819_113338.jpg.b3d58eee85edc8ae7c41cefd47234ee3.jpg

 

Silnik po wysuszeniu powietrzem potraktowałem MP

19.jpg.97e6e426b47e826caaa42ef3918d5623.jpg20.jpg.230272b0e654202c7dbd61106188c734.jpg

 

 

Pierwszą czynnością po przewiezieniu auta był demontaż kół, następnie zabrałem się za detailing nadkoli.

 

 

1.jpg.8d4a3735d96b6eaad03040807d4351b2.jpg2.jpg.1bf4cb000454ae998ff52b6a8dd42bb3.jpg3.jpg.399fadac1071b6c273bb08ca10ccbf07.jpg

Wstępnie zostały one umyte podczas mycia, przy pomocy szczotki i APC GS.

Po demontażu kół, na nadkolach ukazało się sporo amerykańskiego asfaltu więc w obroty poszedł Tar Remower od ProElite oraz budżetowe pędzelki

4.jpg.ab1bb209249f0405faa430bfa8c25fc1.jpg5.jpg.f9ed8dce0b17be458cb5df5dc031790e.jpg6.jpg.b93393341db9e7b4fcf699e2b504eb4a.jpg07.jpg.12b86bd38573bbcd8be83d08361825f9.jpg7.jpg.d410131937699590c125702a7b7ed995.jpg9.jpg.984f4e72075079bd5f984fc365c3450a.jpg10.jpg.2dd1d6bac82d228eb768523ff1e9505b.jpg11.jpg.3c00eb1abd3104ce1a329e1bd6ff4880.jpg12.jpg.5f195bf014b4a0a2f115b77e1dc9be43.jpg

 

Produkt bardzo dobrze się spisał, po aplikacji bardzo powoli odparowuje co daje czas żeby podziałać pędzelkiem. W związku z tym że jest to samochód o dużej mocy, osady metaliczne z hamulców to nierozłączny towarzysz:) W celu usunięcia tych śladów w ruch poszedł RED NOX

13.jpg.ba04c866600671176fb51f0a0545dcf0.jpg14.jpg.e3c6ff0bc4b1ef931fef64afb1c53c18.jpg16.jpg.a96514fb2ec03f50c55f2bbb19732a64.jpg17.jpg.8dbcc569c5b5d7513b9981d38ef71f87.jpg20190822_210401.jpg.516ee222e3193a45ddb7dd5fe5486b54.jpg

 

Elementy zawieszenia miały na sobie nalot korozji, postanowiłem więc oczyścić je szczotką drucianą i zabezpieczyć Brunoxem, następnego dnia wszystko polakierowałem czarnym matem w sprayu.

24.jpg.4ce5077f917848329f28d0901426210d.jpg21.jpg.bba863b0faa230c5b0f8ce9f2189b3b9.jpg23.jpg.c27d85f610952b88fe9f740b2d9b3f83.jpg

27.jpg.c750755a935c5fcf2d0e216dd8cb0ee5.jpg

 

Tak wyglądały elementy zawieszenia po polakierowaniu, jeszcze świeży nie wyschnięty czarny mat:)

 

28.jpg.29f1b0b93c4649974d0ea0457f78121c.jpg29.jpg.964eb092ae9680fe9223ddb54b351173.jpg

20190822_203123.jpg.c2947e230fd300a110a8d1d5a17f1022.jpg

 

Niestety więcej zdjęć tych elementów nie mam.

Piękne zaciski po odtłuszczeniu zabezpieczyłem powłoką od TENZI, mam ją na swoich zimówkach od 2 sezonów i  jestem zadowolony:)

 

30.jpg.e05a70f28734a292fbce5587672df5e4.jpg31.jpg.383554eefbf66cf6b43a27f640b3e21d.jpg

 

Elementy plastikowe potraktowałem PSS

19.jpg.09a27017b90c285c84976a2a0c8e5f32.jpg20.jpg.9f4b2b3a959ad80a4bc2f67aa5ecd15a.jpg

 

 

Po zakończeniu nadkoli, wykonałem misie poboczne, właściciel zdecydował na zmianę stylistyki na shadow:)

Trzeba było więc usunąć znaczki, w ruch poszła metróweczka, długopisik karteczka oraz nić dentystyczna:)

20190822_230357.jpg.ea5ee36c76bf2d30c8e337531d026a27.jpg20190822_231546.jpg.6f343f6923688cc87cccaba14d7171ca.jpg

Wykonałem 2 pomiary od lewej krawędzi oraz od dołu w celu przyklejenia nowego znaczka na oryginalnym miejscu:)

Resztki po naklejce usunąłem EULEXEM

20190822_234113.jpg.9362cb3c3c01fc01c54e52a87f4a34cd.jpg20190822_215110.jpg.e2da0bad3c9f1f89db3acbe05b504dc4.jpg 20190821_220343.jpg.cfca22f7968830719f3117c6df1b3448.jpg20190822_215114.jpg.191faaea4f97dafab377ef7a8983821f.jpg

 

Kolejnym elementem, który szpecił wygląd Cadilaca była parująca lampa, na szczęście właściciel dostarczył nową, przy okazji zmieniłem żarówki postojowe na ledowe.

 

20190821_190912.jpg.db9c8952c53c51ae278c6ad2b5c88fbb.jpg20190821_191200.jpg.2a3c2ebaf552befeacadbf2e0e958f3e.jpg20190821_191245.jpg.4ca5b6a011324fcbcbf1d809b023eb24.jpg20190821_191323.jpg.bbca9a4bfca99ff4ea1da798c8273197.jpg20190821_193307.jpg.855ca203c775f09c2a88e66ac6162cff.jpg20190821_212319.jpg.5df8aa412c1263d9e1c22aafb8483e7d.jpg

 

Ostatnim elementem który nie dawał mi spać był odstający próg, niestety nie dało rady zastosować tam oryginalnych kołków ponieważ otwór w plastikowej części był uszkodzony, ale Polak potrafi:)

Do demontażu kołeczków użyłem takiego oto zestawu który nabyłem za 30zł:)

 

20190821_215749.jpg.d8a36d034e97439e8f9655496c6238bb.jpg

20190821_215812.jpg.7a84a779aa6fd84e178306ca7b519614.jpg20190826_220149.jpg.4dead732791983fa30c56825dc7eb1f6.jpg

 

Po demontażu nadkola dojście okazało się bardzo dobre więc zastosowałem śrubkę 6 z podkładką

 

20190826_220212.jpg.54723ef3e347269922a2e51bf7c55afe.jpg20190826_220603.jpg.12a7c679c57e426611ec80f09e52df74.jpg

A tutaj efekt przed

20190826_215953.jpg.a7f784cb6a3bb33909f2d5e9bfebfc01.jpg

No i po

20190826_220543.jpg.f29f4bb8826762ca99fbfe070d268ee2.jpg

 

Samochód miał gładki lakier ale dla spokoju ducha przeleciałem go glinką, a jako lubrykant użyłem wody demineralizowanej z szamponem.

 

2.jpg.60c9e554baa1205f0792e4d6a7ad6612.jpg3.jpg.a10f5e2b1d0a11f8c67540786247ffd8.jpg

Nie znalazłem tam nic ciekawego...

Pora była wziąć się za lakier, a pracy było naprawdę sporo, samochód miał kilka elementów lakierowanych w stanach, oraz przeszedł tam ,,korektę" 

Po dekonserwacji i wymyciu sylikonów oraz wypełniaczy, stwierdziłem, że samochód został cały potraktowany papierkiem ściernym, i w bardzo niechlujny sposób wypolerowany, tak jak to lubią lakiernicy.... Było kilka zacieków, sporo niedopolerowanych matowych miejsc, dużo rysek po papierze, hologramów, swirli, oraz śladów po koreckie mocno tnącym padem nie czyszczonym od lat....

Krótko mówiąc było wszystko to co misie lubią najbardziej :D:D:D

Po kilku próbach na 1szy etap najbardziej efektywne było zastosowanie MF od Nat pasty H9, oraz rotaci flex pe1411.jpg.2129d830dffbf7448c66ae0839a88d89.jpgji

10.jpg.fa4f848310b70c57f8c4353e1a8fe2cc.jpg

13.jpg.ffe6e6408a32ec35c40c9c07701b8f24.jpg14.jpg.17f95c5762e022da612a0acc7ccd48ef.jpg

 

Oto pierwsze napotkane na masce przejście lakiernicze, z takimi uszkodzeniami musimy postępować bardzo delikatnie ponieważ nigdy nie wiadomo w którym miejscu jest odcięty lakier bazowy i przeciągając tę linie możemy odsłonić lakier bazowy, a wtedy nie możliwe już będzie usunięcie takiego defektu.

4.jpg.adb1c2061bbefc8c715839d37c46e5b2.jpg

5.jpg.ad68e7d292205c86147d5573f4140ea3.jpg

Na szczęście baza nie była bardzo blizko przejścia i wyszło na 100%

15.jpg.4f91c9a163e3797b205e7bdb3f107f08.jpg

16.jpg.3201f35a764427254d96a1adada9e65f.jpg

18.jpg.ad66f9ace5a20109200a7dbfcb3c763d.jpg20.jpg.c0f82452d468917e5456be3f1f26ab6c.jpg

20190819_203930.jpg.c7f47a994ac98dbda949a98c5e91f221.jpg20190820_210314.jpg.0950121bc0d5a183ccdb058917a970a3.jpg20190820_210907.jpg.0e40d2f3c28d6674abe0f79591d9a443.jpg

Tak wyglądał element po 1szym etapie, na 2gi w ruch poszła VRG z F6 oraz czerwonym natem20190820_211655.jpg.0670ff507747141da48f1aae4b301383.jpg

a tutaj mój autorski projekt na uchwyt na pastę za 5zł:) Kto zgadnie co to???

20190820_211810.jpg.5fabf093195c9ba2bf577a782ef91ba3.jpg

 

20190820_212238.jpg.b0d36f0a17e1ee5696e8b13fbb7d40b8.jpg

Kolejne elementy leciałem tak samo, czasem próbowałem różnych gąbek, wełny od kocha, kombinacji rotacja, vrg itp.:) W związku z tym, że nic ciekawego się nie działo, dodam zdjęcia poszczególnych elementów.

20190820_212953.jpg.70a7e0b32f464671ce7e051c7025a892.jpg

20190820_213332.jpg.6e7a7b0afd94892f04b58751939c80ba.jpg20190820_214331.jpg.4b6fe0e2a26b9168f579457af09434bf.jpg20190820_214434.jpg.a77cd9f7e0d7c6db087cce9d42d5e677.jpg20190820_214923.jpg.446fbae7d9471e02d08017ff30284fef.jpg20190820_215231.jpg.a6f2d0dd67159e62818c24a54cf40b0d.jpg20190820_215511.jpg.c153dac0dfd7fd0bb7b05e16f719e507.jpg20190820_221826.jpg.b94e4a6256b78995792c0769d8fb6db2.jpg20190820_224542.jpg.84393e6fb3a3f5869d1ed5980973a59e.jpg20190820_225753.jpg.fdb6305cb4607c19b6f4d239442b31b8.jpg

Na tylnej klapie właściciel sam wziął się za demontaż znaczka...

20190820_231504.jpg.dbf7a13269805cca80edc4c7527f5051.jpg

 

Na zderzaku napotkałem grubaska.... Jednak okazał się prostym przeciwnikiem:)

20190821_222050.jpg.f415862ae6f26f5f0ce3f413fd3fdf99.jpg20190821_222415.jpg.9db77f4584bb3395e0318560d9b24532.jpg20190821_222722.jpg.32e667aa64d183c343c5e658086291cf.jpg

 

20190820_232132.jpg.8cf3e891717fabfbcf217d6d5747ccb1.jpg

20190820_234346.jpg.7aae48569a61c322b4a1b6ab9e0090a0.jpg20190820_234353.jpg.dc054039426c83047e77351c2f7d334e.jpg20190821_001151.jpg.273fcebb2e4712acddad26b118acf0af.jpg20190821_001159.jpg.9c45ac62baefb3ed071c8da28d2f0c94.jpg20190821_002303.jpg.9bf1d84f4ff735ed8f7b937528104fcd.jpg20190821_002309.jpg.7ed9db79a029e906f96f029f3ac86186.jpg20190821_003438.jpg.f8d448ce5d0e16c454e5aef8b24abb63.jpg20190821_010147.jpg.cab01f0634eb91cb25620b674b6f979c.jpg20190823_001345.jpg.3a8be66c5e6d20f342b75e716375c58d.jpg

20190821_212404.jpg.778f93794f49920170c66061d3aa1fa9.jpg

20190821_213348.jpg.b9fb79c643798dd32e8db6d188009b48.jpg20190822_233744.jpg.45d42983150dac31a05ee39b5d4ca8d9.jpg20190822_232445.jpg.6638be4f2103575f88974d0393e0889f.jpg

 

 

Na drzwiach pasażera napotkałem na zacieki, znam kilka sposobów pozbywania się ich, opisze wam 1 z nich.

Zacieki oklejam całe tak aby znajdowały się pod taśmą, do tego celu stosuję śliską bardzo cieniutką taśmę taką jak do pakowania paczek, następnie biore klocek i papierek 1500 na mokro, nasępnie trę miejsce gdzie występują zacieki tak aby przetrzeć taśmę, póżniej pracuje do momentu aż delikatnie zaczną przecierać się miejsca gdzie zacieku nie ma, w ten sposób matujemy jedynie nadmiar lakieru.

20190822_215848.jpg.af2be56c2c7975dbcb2e96785d9547eb.jpg20190822_221259.jpg.95304ff325269a0fc13e5529a2718100.jpg

20190822_220345.jpg.f7859157e063062f0e2f7c6a31931363.jpg

Tak to wygląda po usunięciu taśmy.

20190822_221029.jpg.47d7cea07fdc9b4a0ef7c4f6453f774e.jpg

 

T20190822_221023.jpg.70959225b88b3ac5ff34c38a1a1f6c71.jpg

 

Kolejnym etapem jest delikatne przematowanie całości papierkiem 2500, oraz trizact 3000 i przepolerowanie.

20190822_221729.jpg.386fb4a2be5240c6252b22ff664b5b39.jpg20190822_221622.jpg.27e9ac19577787523756331f69c29261.jpg20190822_223227.jpg.34989574d1996bbf1438789a8a24cb96.jpg

Słupki również prezentowały się kiepsko, ale ryski były na tyle drobne, że poradziłem sobie z nimi f6 na finischowym padzie

20190826_234854.jpg.7f12cb0f6982c86527d9e886623a89a9.jpg20190826_235401.jpg.106379ce6ee75bd34a04e0153d599c77.jpg20190826_235035.jpg.9db26da61e45ae19091c2a855c830d84.jpg

Wydechy potraktowałem metalpolisch od autosol

20190826_233840.jpg.84b07f0087796dec5b3eba95b8cca18b.jpg20190826_233850.jpg.59c0fc0e8838c3450e96000a50c05032.jpg

 

Po odtłuszczeniu inspekcji, poprawkach wybór padł na wosk, Cadilac jest autem na niedziele więc z wielką przyjemnością nałożyłem na niego The House of Wax Diamond który według mnie jest bardzo dobrej jakości woskiem, jego docieranie jest łatwe i przyjemne a co za tym idzie niwelujemy ryzyko porysowania lakieru przy docieraniu:) Bardzo ładnie podbił głębie czarnego lakieru:)

 

20190826_215422.jpg.ca8bd0e2060c270cfd4fda8da3ef7228.jpg

Wiem wiem zdjęcia bez lampy nic nie mówią ale nie mogłem się powstrzymać:)

 

20190822_234203.jpg.cfeeb7cbe5ab973581f30c5fefb39a00.jpg20190823_001254.jpg.cd8d8d43d66bc3f63e084a657a4da472.jpg

20190823_001242.jpg.fd20dda8466f7f92cc405df750d9b361.jpg20190823_001413.jpg.efbc0d00022bc9fb13879998050a3557.jpg20190826_233348.jpg.7bf345ef9b5f1d141aebaa34067868f2.jpg20190826_233511.jpg.bda0c3be851e107fec7a9751f8f80cba.jpg20190826_233909.jpg.b3492b91d305331e0309b2eaba739f05.jpg20190826_233930.jpg.662c1819ca2d7b3efdc6ddd70633e93f.jpg20190826_233944.jpg.a786fd38631a5eb31df5ae64063c5a00.jpg

imageproxy.php?img=&key=3aca23d176b8be57W związku z tym że mam dostęp do myjki wysokociśnieniowej z wodą zdemineralizowaną, zabrałem samochód na opłukanie go z pyłków, i dopieszczanie, mycie szyb, dresing na oponki, i oczywiście jeszcze Quick detailer 😛

Przed wyjazdem na ostatnie mycie, około 5 godzin spędziłem na dopieszczaniu szczelin i zakamarków, jest to bardzo ważny element który ominięty lub zrobiony nie rzetelnie potrafi zepsuć całą prace!

20190826_234033.jpg.37d398dd4f86089a1a0e4ed55795b871.jpg20190826_234241.jpg.04bdeed05a5d3f4eafb6f757161da80a.jpg20190826_234658.jpg.557d197848865d4540a4c923a2e4e664.jpg

 

Wyjazd przed garaż:)

20190827_111112.jpg.39dc3bd43deb55024f267d48113cc98c.jpg20190827_111118.jpg.823793780b58b1f0494a84306a3ad27a.jpg20190827_111126.jpg.88505a461c64519eccdb8d1f176fc8dd.jpg20190827_114938.jpg.c0813c1e8e632fb9da8ffe064cc9fa0d.jpg

Najpiękniejsze dla detailera kropeleczki:)

20190827_140720.jpg.fddcadd10693d9ee2990c7e6764eb90c.jpg20190827_140733.jpg.188e40458f61382701a9234345e0524c.jpg20190827_140758.jpg.9926112429caa18e3495cbd5c4602548.jpg

 

Wisienka na torcie czyli montaż znaczków:)

20190827_143540.jpg.97d617f44aea916e93c2fac12d026241.jpg20190827_143741.jpg.b9e92e5d0b3cc4818be902d60e5a0a07.jpg20190827_143756.jpg.2299dd4122702e9124204d330646f85b.jpg20190827_142546.jpg.9200ca12323cfd2c8f49ffebe24745e0.jpg20190827_142112.jpg.4cb2572a4db946138ceb12498d47e4cd.jpg20190827_142156.jpg.41e2a69f5d01567c2488be51eaf6c771.jpg20190827_142541.jpg.f552cbd4fd9540b4dd938a3339283c2c.jpg

 

20190827_151420.jpg.1039e8776b4391515893abddff81901b.jpg

 

No i efekt końcowy w pełnym słoneczku:)

20190827_151134.jpg.13e6739eb16ea668d70f9f40cc08edbf.jpg20190827_151103.jpg.31880fd4418c1ef49b3bb22718ea2343.jpg20190827_151554.jpg.1b61d3fec91391a9dd39eac025f198ad.jpg20190827_151542.jpg.07dfca82f8d3c17e4cd360742caa046a.jpg20190827_151335.jpg.ce8ad6e1a6f940d42c660a5ac5efdfcb.jpg20190827_151347.jpg.90a9e2c8ad44cfb0febbb45cf1701d83.jpg20190827_151235.jpg.dc5aeb4c9c5965c09079a46331f188b1.jpg20190827_151215.jpg.6c294a6507ef9d60e7578c7b34ed11ad.jpg

 

 

 

 

 

 

 

cadi.jpg.a8107a2540a63f35b183633e33d478e7.jpg

 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)

2.jpg

3.jpg

5.jpg

13.jpg

23.jpg

26.jpg

31.jpg

25.jpg

26.jpg

30.jpg

31.jpg

15.jpg

18.jpg

22.jpg

20190822_213958.jpg

20190821_220349.jpg

20190822_202939.jpg

20190822_230340.jpg

20190822_234119.jpg

1.jpg

9.jpg

12.jpg

17.jpg

19.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

1.jpg

6.jpg

7.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

20190820_211208.jpg

20190820_211328.jpg

20190821_213358.jpg

20190821_213529.jpg

20190821_213536.jpg

20190820_212958.jpg

20190820_213323.jpg

20190820_214423.jpg

20190820_231334.jpg

20190820_231508.jpg

20190821_001208.jpg

20190821_003445.jpg

20190822_233744.jpg

20190822_234956.jpg

20190823_001254.jpg

20190823_001334.jpg

20190823_001608.jpg

20190826_222004.jpg

20190826_222009.jpg

20190826_233329.jpg

20190826_233455.jpg

20190826_233824.jpg

20190826_234942.jpg

20190821_222734.jpg

20190826_234947.jpg

20190826_235131.jpg

20190826_235135.jpg

20190826_235144.jpg

20190826_235218.jpg

20190826_235346.jpg

20190822_221442.jpg

20190822_221443.jpg

20190822_221901.jpg

20190822_222426.jpg

20190822_234203.jpg

20190822_234956.jpg

20190823_001334.jpg

20190823_001345.jpg

20190823_001608.jpg

20190826_222004.jpg

20190826_222009.jpg

20190826_233329.jpg

20190826_233455.jpg

20190826_233824.jpg

20190826_233840.jpg

20190826_233850.jpg

20190826_234854.jpg

20190826_234942.jpg

20190826_215422.jpg

20190826_233605.jpg

20190826_233640.jpg

20190826_233813.jpg

20190826_234134.jpg

20190826_234217.jpg

20190826_234235.jpg

20190826_234402.jpg

20190826_234627.jpg

20190826_234649.jpg

20190826_234711.jpg

20190827_114931.jpg

20190827_114931.jpg

20190827_114952.jpg

20190827_140740.jpg

20190827_142816.jpg

20190827_143409.jpg

20190827_143759.jpg

20190827_144118.jpg

20190827_145627.jpg

20190827_145631.jpg

20190827_151309.jpg

  • Lubię to 12
  • Super 2
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ świetne auto bo mało spotykane

+ kawał pracy włożonej w detailing

+ kawał pracy włożonej w relację i opisy

+ kolejny plus za patriotyczne używanie rodzimych produktów

 

- minus, aż mnie skręca, nakładasz powłokę płatkiem kosmetycznym, bez rękawiczek gołymi rękami. To szkodliwe! dbaj o swoje zdrowie!

 

Godzinę temu, wojtek1788 napisał:

Najpiękniejsze dla detailera kropeleczki:)

Tego do dziś nie rozumiem, pełen blask prezentuje się w pogodne dni (i neonowe noce). Deszcz wszystko psuje, zanieczyszczenia natychmiast obniżają połysk. Dobierając produkty prawdziwy detailer chce zrobić z samochodu show car, a nie żeby miał jak najlepszy kąt kropli 😉 Oczywiście jedno z drugim nie musi się wykluczać, wiadomo o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Fajna robota auto na pewno odzyskało wygląd ale mam pewne uwagi

 

1. rękawiczki, rękawiczki i jeszcze raz rękawiczki szczególnie przy powłokach i pracy z T&G a wiele razy widzialem na zdjęciach ciebie bez rękawiczki 😀

2. kocha motorplast kładzie sie na mokry silnik. Jak go nie myles to zwilż plastiki mgiełka i na to motorplast 

3. po co na świeży wosk kładziesz QD ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ghost napisał:

Tego do dziś nie rozumiem, pełen blask prezentuje się w pogodne dni (i neonowe noce). Deszcz wszystko psuje, zanieczyszczenia natychmiast obniżają połysk. Dobierając produkty prawdziwy detailer chce zrobić z samochodu show car, a nie żeby miał jak najlepszy kąt kropli 😉 Oczywiście jedno z drugim nie musi się wykluczać, wiadomo o co chodzi.

Hej, tak jak pisałem  mam maszynę ktora wytwarza osmoze, auto przed wydaniem opłukałem z pyłów po pastach ktorych nie udało mi się usunąć mechanicznie z tąd zdjęcie kropelek:) Nie sądzę aby po tym zabiegu obniżył się połysk:)

5 godzin temu, BiałyGTi napisał:

2. kocha motorplast kładzie sie na mokry silnik. Jak go nie myles to zwilż plastiki mgiełka i na to motorplast 

3. po co na świeży wosk kładziesz QD ??

2.Motorplast nałożyłem na suchy silnik mgiełką z opryskiwacza po czym rozdmuchałem go master blasterem, nie widzę rożnicy w efekcie gdy nakładam go na mokry plastik a tak też robię:)

3. Qd poszedł na 2gi dzień zeby podocierać wosk ktory delikatnie się wypocił, na aucie był drobny kurz wiec w takim wypadku, zawsze wolę dać troszkę QD dla poślizgu:)

Tak macie rację, brak rękawiczek to błąd niewybaczalny.... Staram sie zawsze dbać o zdrowie i przestrzegać zasad bhp, gdzieś mi to umknęło:)

Pozdrawiam

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super robota, super auto. 

W regulaminie powinna być wzmianka o krótkim video z pracą silnika o pojemności 3.6< 😉

Temat rękawiczek to już mam pewność że nigdy ich nie zapomnisz dzięki marudzeniu chłopaków wyżej 😁 ( pozytywny sens marudzenia ) 😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tomas22 napisał:

Super robota, super auto. 

W regulaminie powinna być wzmianka o krótkim video z pracą silnika o pojemności 3.6< 😉

Temat rękawiczek to już mam pewność że nigdy ich nie zapomnisz dzięki marudzeniu chłopaków wyżej 😁 ( pozytywny sens marudzenia ) 😉

Jak Cadillac przyjedzie na mycie nagram jak mruczy, ma akcesoryjny wydech więc dźwięk jest na prawdę zajebisty!

Sam zwracam uwagę ludziom na temat przestrzegania BHP i dodając tą relację wiedziałem, że będzie odzew w tej sprawie!

Przyznaję racje i dziekuje za uwagi, dbanie o swoje zdrowie jest tak samo ważne jak dbanie o detale😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Streat napisał:

bardzo dobra robota 😎 a ten patent na zacieki z klaru to bardzo fajny 😄 musze go kiedys przetestować 😄 

Dziękuję, patent jest na prawdę super, ryzyko przetarcia niwelujemy do 0 przy delikatnej pracy papierkiem:) Tym sposobem usuwamy jakieś 90% zacieku.

Mam jeszcze inny patent ale jego opisze w innej relacji:)

Pozdrawiam

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, wojtek1788 napisał:

Mam jeszcze inny patent ale jego opisze w innej relacji:)

To w takim razie czekamy 🙂

 Patencik z taśmą bardzo dobry pomysl.

Podobny patent chyba też z taśmą pakową  P. Nowicki na YT pokazywał 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku ta wiedza wynika z tego, że wychowałem się blisko starych dobrych lakierników którzy sprzedali trochę tajemniczej wiedzy, dotyczącej usuwania różnych defektów lakierniczych, od paproszków przez morkrę, przejścia i zacieki:) Jako młody  chłopak  nie zdawałem sobię sprawy jak bardzo to się w życiu przyda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, BiałyGTi napisał:

po co na świeży wosk kładziesz QD ??

Lata temu mądrzejszy ode mnie (wtedy 'niebieski' na forum) poradził mi, żeby świeżo położonego Carbona prysnąć FG, co miało zapobiec wypoceniu wosku. Często tak robie z Zymolami.

Tak samo bodajże zrobił krd w relacji z golfem V

@wojtek1788 👍

 

  • Lubię to 1
  • Okay 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
14 godzin temu, Streat napisał:

bardzo dobra robota 😎 a ten patent na zacieki z klaru to bardzo fajny 😄 musze go kiedys przetestować 😄 

Kilka lat temu opisałem to na forum. Trzeba odkurzyć materiał 😃

Brawo Wojtku🥰

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojtek1788 Fajna relacja, chociaż stan lakieru po pierwszym etapie mnie trochę przeraził... Masz jakieś rady dotyczące usuwania przejść lakierniczych? Często trafiam na takie miejsca i nie zawsze udaje się to uratować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, MirekGTS napisał:

@wojtek1788 Fajna relacja, chociaż stan lakieru po pierwszym etapie mnie trochę przeraził... Masz jakieś rady dotyczące usuwania przejść lakierniczych? Często trafiam na takie miejsca i nie zawsze udaje się to uratować.

Czemu stan lakieru Cię przeraził?

Jak na kombinacje mocno tnącą po pierwszym etapie bałagan był na prawdę delikatny:) Musiał byś zobaczyć co działo się podczas korekty starymi systemami polerskimi po cięciu wtedy słowo przeraził miało by sens😉

Przejścia lakiernicze to ogólnie ciężki temat, jezeli nie wiesz jak zostało ono wykonane. Dobrze wykonane przejście ma spory zapas klaru i daje to możliwość zniwelowania go.

Ja zawsze zaczynam od delikatnej kombinacji i sprawdzam co się dzieje, jeżeli efekt jest słaby używam mocniejszych rozwiązań.

W ostateczności można potraktować takie miejsce papierkiem 2500, 3000 jednak czasem lepiej jest zostawić delikatną mgiełkę, niż za wszelką cene próbować zrobić na 100 i odsłonić bazę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Malwin41 napisał:

Super robota i piękne auto;) Patent tez fajny, ale mnie ostatnio nurtuje inne pytanie. Macie jakiś złoty sposób usuwania pasty że szczelin itp po korekcie. Ja robię to zazwyczaj delikatnym pędzelkiem i zmywaczem silikonowym. Są lepsze sposoby?

Niestety, czyszczenie szczelin i zakamarków to żmudna praca wymagająca niesamowitej dokładności... pomocne mogą być sprężone powietrze i myjka cisnieniowa jednak zawsze trzeba to kilkukrornie sprawdzać i poprawiać:) Możliwe że  się  mylę ale twierdzę, że przy tej czynności nie istnieją magiczne przyspieszacze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie można jeszcze popracować nad techniką i nie najeżdżać na krawędzie, ale to raczej  tyczy się pracy na rotacji(choć właśnie przy cięciu jest największy syf).Finisz to już formalność. Praca na pastach na których pylenie jest zdecydowanie mniejsze tez pomaga rozwiązać problem,częste przedmuchiwanie pada etc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.