boxers123 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Panowie podpowiedzcie która opcja lepsza do odnowienia lamp w fordzie fusionie z 2004 roku: 1. gotowy zestaw do renowacji Turtle Wax Headlight Restore Kit 2. papierki wodne, ręcznie UC (niestety nie mam maszyny dlatego myślę nad gotowym zestawem bo nie wiem czy ręcznie coś zdziałam)
manio49 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Jak dla mnie opcja nr 2. Z tym, że musisz się mega przyłożyć do papierkowania. Jak skończysz na gradacji 3000 albo nawet i 5000 to spokojnie wyciągniesz to ręcznie UC. Nie wiem jak lampy w fusionie, ale u mnie w mondeo są piekielnie twarde i bez papieru 600 nie mam co podchodzić (tak sądzę, próby z 800 lekko pogłaskały klosz )
robcok Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2016 dziwne bo w Focusie są mięciutkie
druhh Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja używałem 1 opcji i wyszło bardzo ładnie, wiec polecam ten zestawik z zółwika
Kamiloski Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Polerowałem dzisiaj lampy kolegi. Zawsze wszystko ładnie wychodziło ale dzisiaj coś poszło nie tak. Robiłem papierem 1000, 1500, 2000, 2500 pózniej menzerna hcc1100 na białym padzie flexipad pózniej menzerna 2500 tez nabiałym padzie a na koniec menzerna 3500 na żółtym padzie flexipad... Wysyłam foto jakie są straszne rysy po polerce. Macie jakiś pomysł co może być przyczyna ? Zastanawiam się czy przelecieć jeszcze raz papierami 2000 pózniej 2500. Może za dużo pasty nakładałem, chociaż te rysy chyba po papierach są. https://naforum.zapodaj.net/2d98166eadce.jpg.html
Pogodny Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Polerowałem dzisiaj lampy kolegi.Zawsze wszystko ładnie wychodziło ale dzisiaj coś poszło nie tak. Robiłem papierem 1000, 1500, 2000, 2500 pózniej menzerna hcc1100 na białym padzie flexipad pózniej menzerna 2500 tez nabiałym padzie a na koniec menzerna 3500 na żółtym padzie flexipad... Wysyłam foto jakie są straszne rysy po polerce. Macie jakiś pomysł co może być przyczyna ? Zastanawiam się czy przelecieć jeszcze raz papierami 2000 pózniej 2500. Może za dużo pasty nakładałem, chociaż te rysy chyba po papierach są. https://naforum.zapodaj.net/2d98166eadce.jpg.html Za krótko wyciągałeś bałągan papierem 1500 po tym jak przeleciałeś klosz tysiączką. Ręcznie wymaga to dokładności. Zacznij od 800, później 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 bo nie dasz rady wyciągać bałaganu robiąc za duże przeskoki...
Kamiloski Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Dzięki za odpowiedz Dzisiaj spróbuje jeszcze raz. Ale możliwe ze masz racje. Zawsze papierkami schodziło mi z dwie godziny a wczoraj uwinąłem się w godzinę... Niby menzerna hcc 1100 usuwa szlif o granulacji 1500
Pogodny Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ale jeśli papierem 1500 nie wyprowadziłeś rys po 1000, to nie ma szans żebyś to wyprowadził pastą, tym bardziej, że trzeba działać cierpliwie i na wolnych obrotach, aby nie przegrzać kloszy. Najważniejszy etap to wyprowadzić bałagan po najniższej gradacji papieru.
lesny_dzban Opublikowano 23 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2016 Witam, Polerowałem swoje klosze lamp od BMW e46. Najpierw Papiery: 600, 800, 1000, 1100, 2000, 2500 (nie miałem 1500). Potem twardy pad i menzerna 400, potem sredni pad i menzerna 2500 i na koniec miekki padi menzerna 3000. Po umyciu lampy IPĄ powieżchnia jest cała w świrlach dlaczego tak sie stało? Dlatego, że papier 2000 nie wyprowadził rys po 1100? Gdzies widziałem relacje jak ktos robił 1000 potem 2000 i pastami to wyprowadzał..
Qub@ Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 za wielki przeskok miedzy 1000 a 2000, to, że była MOZE jakaś relacja, to jeszcze nie jest powód by powielać niepoprawne schematy.
Pogodny Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Witam,Polerowałem swoje klosze lamp od BMW e46. Najpierw Papiery: 600, 800, 1000, 1100, 2000, 2500 (nie miałem 1500). Potem twardy pad i menzerna 400, potem sredni pad i menzerna 2500 i na koniec miekki padi menzerna 3000. Po umyciu lampy IPĄ powieżchnia jest cała w świrlach dlaczego tak sie stało? Dlatego, że papier 2000 nie wyprowadził rys po 1100? Gdzies widziałem relacje jak ktos robił 1000 potem 2000 i pastami to wyprowadzał.. W jaki sposób darłeś klosze papierami? Okrągłymi ruchami czy pion/poziom?
Moderator Domel Opublikowano 24 Maja 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 643416 ? Dlatego, że papier 2000 nie wyprowadził rys po 1100? prawdopodobnie nie dokladnie i za szybko pracowales papierami, nie usunoles glebszych rys albo robiles to ruchami okreżymi. Papierami pracujemy poziomo lub pionowo.
lesny_dzban Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 Nie robiłem okrągłymi ruchami. Jedna gradacja jechałem góra dół, a druga gradacja prawo- lewo. Może kupie papier 1500 i przejade i potem 2000 i 2500 i moze da sie wyprowadzic to. Dobrze ze to sa zapasowa lampy, ktore chcialem założyc bo nie wiem jak bym jezdził z takimi porysowanymi.
ivan Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2016 Niech kolega zastosuje się jeszcze do ten instrukcji http://www.motochemia.pl/regeneracja-zm ... n-144.html
Moderator Domel Opublikowano 5 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 646009 Czym zabezpieczacie po korekcie? ja GYEON Trim.
Berg Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 A coś bardziej budżetowego? Myślałem nad Soft99 Nano Hard Clear, Sonus Total Eclipse albo CarChem Nano Sealant.
robcok Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 Może być poprostu wosk albo megs headlight protectant
Moderator Domel Opublikowano 5 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 646102 wosk albo megs headlight protectant niby tak ale mimo wszystko to bardzo nie trwale zabezpieczenie. Najlepsza bedzie powloka według mnie.
NikTaki Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 To może zależy od lama. Ja mojemu ojcu nic na nie nie położyłem, a są jak po polerowaniu...
Damian_Sachanowicz Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 Panowie mam pytanie odnośnie zabezpieczenia megsem headlight protectant, jak długo go trzymacie na lampach? Gdy położę na jedną, następnie drugą lampę, wrócę do pierwszej żeby wytrzeć mf to zostają smugi/ślady, widać jak rozprowadzałem produkt i schodzi to dopiero wilgotną mf. Za długo trzymam? Czy tak ma już być?
robcok Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2016 NikTaki, chyba raczej nie zależy od lamp, a o ich dbanie, gdzie parkujemy auto, jak myjemy, czy dużo jeździmy itd.. Domel, dziś według mnie też najlepiej powłoke kłaść, ale na początku stosowałem wosk i lampy do dziś są ok, później megsa i też lampy są ok....zobaczymy po drugiej zimie ale powłoka pewnie najtrwalsza Damian_Sachanowicz, nakładaj na płatkiem kosmetycznym takim co nie pyli, po chwili sciągnij nadmiar jedną mf i druga wypoleruj. Nic nie powinno zostać, żadne smugi itd przynajmniej ja nie miałem problemów. Aplikujesz w garażu lub zacienionym miejscu? Byle nie na słońcu i nie na nagrzane lampy!
Damian_Sachanowicz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2016 NikTaki, chyba raczej nie zależy od lamp, a o ich dbanie, gdzie parkujemy auto, jak myjemy, czy dużo jeździmy itd..Domel, dziś według mnie też najlepiej powłoke kłaść, ale na początku stosowałem wosk i lampy do dziś są ok, później megsa i też lampy są ok....zobaczymy po drugiej zimie ale powłoka pewnie najtrwalsza Damian_Sachanowicz, nakładaj na płatkiem kosmetycznym takim co nie pyli, po chwili sciągnij nadmiar jedną mf i druga wypoleruj. Nic nie powinno zostać, żadne smugi itd przynajmniej ja nie miałem problemów. Aplikujesz w garażu lub zacienionym miejscu? Byle nie na słońcu i nie na nagrzane lampy! Nakładam słoneczkiem, najpierw jedna, potem druga, powrót do pierwszej - mf nadmiar, druga to samo i następnie czystą poleruję i są ślady które znikają dopiero jak zwilżę mf. Robię na zewnątrz, lampy raczej chłodne, chociaż ok godz 16 temp zewnętrzna nie jest niska, więc i lampy niżej nie zejdą z temp.
robcok Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2016 Najprawdopodobniej to jest przyczyną. Zobacz jaka jest pogoda wystarczy siedzieć i nic nie robić i człowiek spocony jak świnia. .środek momentalnie zasycha. Nałóż i odrazu spoleruj MF.
MirekGTS Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2016 A co sądzicie o lakierowanie lamp bezbarwnym? Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się