biznes365 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2014 bienek, Robota naprawdę dobra.Jak są problemy z ilością światła to oprócz żarówek można styki na lampach i kostki poczyścić.U nas w VW T4 pomogło czyszczenie i dwie nowe najzwyklejsze NARVY za 18zł a już były nowe lampy w koszyku bo bieda była w nocy.
Pogodny Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 Kurde mogłem po ściemniać, że to jednak szkło i by zaraz były ahy i ohy jakiego to mam skilla, że tak szkło pięknie wyprowadziłem Fakt, że wygląda to jak te stare pancerne, szklane reflektory, ale jednak miękki i uginający się plastik Właśnie... Miałem Ci podziękować bo Skill robi robotę
impex Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jakis czas temu skonczylem polerowac reflektory od E39 przedlift marki DEPO. Jedną lampe robiłem papierem 1000-1200-1500-2000-2500-trizact 3000, abralon 3000, lub recznie papier 3000 firmy matador.Pozostałe to Indasa.Drugą lampe zacząlem od 1200 i reszta tak samo. Ruchy to lewa-prawa, gora-dół. Moj problem polega na tym, ze po polerowaniu było widać jakby taka zniekształconą strukture tworzywa przez rysy gora doł.Wygladalo to jak hologram(w swietle slonecznym, halogenowym i przy latarce).Chcialbym sie dowiedzieć gdzie bląd popełniam bo robilem to starannie i powtarzałem papierkowanie ok 3 razy na kazdą lampe.Dodam, ze były strasznie zrysowane od wewnętrznej strony, ale wydaje mi się, ze te slady to moja wina.Czego może byc to wina? Robiłem potem takie próby, ze 1200-1500 papierki Indasa, potem 2000 SIA, dalej 2000 indasa itd.Obie lampy wyglądały w sumie tak samo.
maya Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Jakiej firmy miałeś 2000 i 2500 ? Jeśli Indasa to zmień np na Mirka i problem z głowy.
impex Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Indasa i SIA. Jesli to ma rozwiązać problem to chyba lepiej od razu zamowić od 1000 do np 3000?
maya Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Niekoniecznie, wystarczy 2000 i 2500 z mirki. Z Sia też nie powinno być problemów. Namoczyłeś odpowiedni papiery przed pracą ?
booohal Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Nierówne ścierniwo w Indasie to znany problem. Jeżeli Indasa to max do P600.
impex Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Raczej ich dobrze nie namoczyłem.Były moze max 1 min w wodzie przed rozpoczęciem pracy.Chociaż wiedziałem, ze SIA trzeba moczyć bo porównując z Indasą tą sama gradacje to wydaje sie mocniejsza.Ogólnie to papierków SIA nie mam wszystkich tj brakuje mi chyba 2500, coś ponizej 2000-nie pamiętam dokładnie.Niedługo kupie papierki firmy Mirka i za jakiś czas poprawie te lampy z E39.
Administrator AreK Opublikowano 18 Grudnia 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Tak jak koledzy wyżej napisali. Indasa nie jest najlepszym wyborem jeśli chodzi o reflektory. Ich ziarno jest bardzo różnorodne (jest "P" więc normy musi spełniać) co mnie bardzo dziwi. Kup SIA i po problemie.
SzaKal Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zauważyłem że indasa ma dobre papierki tylko do gradacji 1200, powyżej ma bardzo nie równe ziarno. Za to 2000 3M to mistrzostwo
Michu89 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2014 Witam Panowie. Mam nadzieję że dobrze trafiłem z moim pytaniem. Oglądam sobie ten film https://www.youtube.com/watch?feature=p ... XUxLYKRrA4 i tak zastanawiam się czego oni używają tam, że te zmatowienia tak łatwo schodzą. Co to za urządzenie, jak działa i czy jest dostępne w sprzedaży w Polsce. Jeśli już gdzieś było o tym pisane, to przepraszam, ale nie znalazłem. Pozdrawiam
mkbewe Opublikowano 27 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2014 1 raz to widzę, też jestem ciekaw czym to jest robione
diablo228 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2014 https://www.facebook.com/pages/MAGIC-SH ... lhc.recent tutaj też na tym pracują
adek1983 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2014 To mi wygląda na klarowanie gorącym powietrzem.
Michu89 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Kolego Diablo228 właśnie u nich pierwszy raz to widziałem. Próbuję znaleźć jakieś informacje na ten temat w internecie, ale nic... a jednak udało się coś znaleźć... link na alibabe.com http://www.alibaba.com/product-detail/H ... 29452.html a szukał ktoś może na DetailingWorld? Bo ja przyznaje szczerze, że tam nie zaglądałem
escimo Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Też szukałem informacji o tym polerowaniu, nawet kilka stron wcześniej o to pytałem Niestety bezskutecznie...
Kabar Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ciekawe. Wygląda jak kubek z grzałką plus coś co paruje. Tylko co
mkbewe Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat
Thomas Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ktoś używał tego do zabezpieczania lamp po polerce : http://bulletproofautosports.com/store/ ... roductId=4 ?
kicker1 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2015 Lampa jest gładka, w sumie bez rys jednak jest nieco zielonkawa i teraz pytanie czy to zejdzie przy darciu papierem i polerce? nie robiłem takiego przypadku jeszcze.
impex Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2015 Calkiem mozliwe, ze brud jest od wewnętrznej strony.
Cinek73 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2015 A ja mam pytanie, co myślicie o zastosowaniu jako zabezpieczenie po polerce Qtechniq C4? Jest dedykowany do tworzyw sztucznych tylko chyba nie posiada filtra UV. Zostało mi go troszku i noszę się z zamiarem nałożenia na klosze.
Druss Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Część, A co powiecie o tym lakierze żeby nim pokryć wypolerowaną lampę ?? http://www.farbyspecjalistyczne.pl/prod ... ny-kompakt Może ktoś już stosował to ? Pozdro.
bienek Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 A co tu do mówienia? Normalny bezbarwny z puszki i raczej na wypolerowanym reflektorze nie będzie się wcale trzymał, jak już to do malowania należałoby reflektor zmatowić papierem żeby się lakier bezbarwny trzymał a nie odlazł przy pierwszym myciu na myjce. Poza tym wolałbym użyć normalnego klaru z utwardzaczem używając pistoletu niż z puszki.
Druss Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Powiem Ci szczerze że myślałem że taki lakier nie zejdzie az tak szybko. Bo czeka mnie walka z lampami mercedesa ojca i myślę jak je zabezpieczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się