jelinski17 Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca @eternt a dobrą stroną papieru szlifowałeś? jak dla mnie to tu nie usunąłeś dobrze starej warstwy ochronnej z lampy ,stąd te plamy. Może spróbuj jakieś lepsze papiery ogarnąć np 3m ,sunmight,Mirka plus piankowy klocek (bedzie Ci łatwiej kontrolować nacisk) i dużo wody żeby zmywać urobek i nie zapychać papieru:) tu masz szybką robotę przed wyjazdem kumpla na urlop : Tu lecieliśmy ręcznie 320 a potem 600-800-1200-1500 na maszynie i czajnik 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sparco0 Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca @eternt nie usunąłeś do końca starej warstwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eternt Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Ale jest taka możliwość że jej nie usunąłem? Lampa była strasznie zniszczona i żółta, to mój trafic roboczy. Zaczynając od pada 600 czyściłem nim 20 minut zanim przeszedłem dalej, lejąc ciągle woda, wręcz non stop dodatkowo kropił deszcz, ogólnie wody to bardziej było za dużo. Czyściłem to zestawem z allegro gdzie był jeden adapter na rzep na który zakładałem papiery i na końcu gąbkowy którym nałożyłem pastę.wszystko wykonałem mechanicznie wkrętarką. Pomijając etap pasty to po samym szlifowaniu było już widać te plamy/przetarciacia. Mówicie panowie że po tak długim szlifowaniu jedyna odpowiedzią jest że to jakaś warstwa ochronna. Musiała by być bardzo gruba jeżeli jej w tym czasie nie zeszlifowalem. Nie znam się na tym ale czy może to być coś innego przykladowo rdzeń lampy, tzn plastik tylko glebiej jakos uszkodzony przez slonce lub inny czynnik? Jak wspomniałem jestem skrupulatny więc trzymałem sie instrukcji i ze szlifowaniem i wodą bardziej mogłem przesadzić niż zrobić za malo. Chyba że 600 to i tak był za mały papier ale bardzo dużo "urobku' zbieral bo dużo białego osadu powstawało który sukcesywnie wypłukiwałem. Pozdrawiam serdecznie i dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelinski17 Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca @eternt na prawdę spróbuj ten pierwszy etap zrobić ręcznie niższa gradacją papieru. Np po dokładnym szlifowaniu 320 lampa wygląda tak: Tu jeszcze widać ciemniejsze miejsca bo jest mokra,ogólnie faktura i odcień musi być taki sam na całej powierzchni. Tak wygląda lampa wykończona papierem 2000 (jak jest mokra wygląda jak po polerowaniu): A tak wygląda lampa na gotowo: Uwierz że ten pierwszy etap jest bardzo ważny,w nim usuwasz głębokie odpryski,rysy i utlenienia:) tutaj masz kolejną vc której lampy wyglądały jak wyciągnięte ze smietnika: Tutaj wszystkie papiery ręcznie od akurat 600 do 2500 plus trizac ,polerka i dlux. Efekt nawet mnie zaskoczył: Jakbyś miał jakieś pytania to wal śmiało:) 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eternt Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca Dzięki dobry człowieku będę z tym walczył aż zrobię albo polegnę w boju Jeżeli masz jakieś linki do papierwow które powinienem kupić albo czy trn piankowy klocek to poproszę. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelinski17 Opublikowano 3 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca @eternt a nie masz u siebie w okolicy sklepu lakierniczego? Dorabianie lakierów itp? Tam wszystko kupisz od ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scotti Opublikowano 13 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca Panowie lampy z Lexusa od jakiej gradacji zacząć,na jakiej skończyć? Mam czajniczek K2 i nim chciałbym skończyć. Czym później najlepiej zabezpieczyć, mam lakier do lamp ale myślałem o foli Dziękuję z góry za pomocWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoupe Opublikowano 14 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca @eternt dokładnie jak koledzy pisz twarde lampy i nie usunąłeś pierwej warstwy ochronnej zacznij od 320gradacji , te zestawy do dobre do ś… to jest zestaw uniwersalny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scotti Opublikowano 16 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca Nikt nic nie podpowie odnośnie 2 postów wyżej odnośnie lamp do Lexusa?! Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 16 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca @scotti ja zaczyna od gradacji 320 do 1500 pod czajniczek. Możesz też pojechać do 2000, bo tak również koledzy działają. Folia byłaby najlepszym zabezpieczeniem. Jak nie masz możliwości położyć folię to zabezpiecz powłoką Carpro Dlux, Gyeon Trim czy Neoxal 12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scotti Opublikowano 16 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca @Keza Thx, będzie szła folia Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeea Opublikowano 17 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca Kolega próbował sam polerować lampy i na koniec przyjechał do mnie na poprawki problem w tym że ja mistrzem lamp nie jestem finalnie wyszło b.dobrze, ale mam pytanie. " Świński ogonek" rozumiem że to efekt pracy na maszynie i słabego czyszczenia lampy, papieru z urobku? Robiłem od 500 do 2000 na mokro. Każda gradację starałem się dokładnie wycinać w zwyz, a i tak po polerce znalazłem "ogonek". Poprawiłem to Kovaxem na sucho i Finalnie wyszło bajka, ale podwójna robota wkurza trochę... 1) skąd ten świński ogonek? Urobek zbija się w kulkę i rysuje powiechrznie? 2) lampy w samochodach są oryginalnie pokryte klarem czy innym specyfikiem ? 3) po całej robocie jak kontrolujecie lampą inspekcyjną znajdujecie lekkie niedoskonałości czy wszystko jest na tip top?! Bo powiem szczerze, przy inspekcji widziałem mikroryski, ale przy zapalonym reflektorze tego nie sposób zobaczyć..... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się