Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wczoraj wrzuciłem wszystkie mikrofibry, pady i ręczniki na 60stopni i wirowanie na 1000obr. Wszystko elegancko i dobrze, żadnych uszkodzeń, przesadziłem z proszkiem bo za ładnie pachną:)

 

Nie sa "tluste" po proszku? tym bardziej jesli ladnie pachna, wydaje mi sie ze wszystkie proszki zawieraja jakies dodatki zmiekczajace, ja wypralem w proszku raz i fibry musialy isc do kolejnego prania bo nie nadawaly sie do pracy na lakierze, byly takie ciezkie, zupelnie inne niz bo jeleniu, mazlaly zamiast wycierac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zdania, ze fibr nie nalezy prac w proszku do prania a na pewno w srodkach zmiekczajacych. Najlepiej do tego sprawdza sie szare mydlo. Po praniu w proszku fibry bardzo szybko robia sie zbite, suche i twarde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ich nie testowałem ale obawiam się że Twoje obawy moga być słuszne, ponieważ fibry zrobiły się trochę miększe niż były do tej pory. Sprawdzałem i chwytają sie skóry na dłoniach a więc może nie będzie tak źle:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale jak wyprać tym szarym jeleniem w pralce? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesta taki jelen w plynie ,

albo wkladasz jelenia do garka z woda i na bardzo delkatnym ogniu gotujesz kilka godzin( tak robilem kilka lat temu) i powstaje ci taka glutowata masa,

 

dla green peace:

mowimy o mydle w kostce "bialy/szary jelen" haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Biały Jeleń dostępny jest jako mydło, płyn do prania, proszek do prania i mydło w płynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja piorę w białym jeleniu płyn do prania tkanin.

Skład: 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, <5% mydło, niejonowe środki powierzchniowo czynne, fosforany, enzymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja używam zwykłego mydła do rąk tyle, że w płynie. czasami jeszcze skrobię kostkę :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy w trakcie prania MF nie zasyfią mi pralki? Mam nową i nie chciał bym jej zniszczyć swoim lenistwem - bo nie chciało mi się uprać w łapie . :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie widzę możliwości wyprania dokładnie MF i ręczników ręcznie ;) też mamy nową i od roku nic się z nią nie dzieje. to jest taki sam brud jak z ciuchów tyle, że ma trochę więcej piachu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jeśli żona spyta co to za szmatki to wystarczy powiedzieć jej ze one nawoskują pralkę od środka przez co dłużej posłuży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli żona spyta co to za szmatki to wystarczy powiedzieć jej ze one nawoskują pralkę od środka przez co dłużej posłuży

 

sorki ale nie mogłam się powstrzymać :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja nie widzę możliwości wyprania dokładnie MF i ręczników ręcznie ;) też mamy nową i od roku nic się z nią nie dzieje. to jest taki sam brud jak z ciuchów tyle, że ma trochę więcej piachu.

 

hehe moja ma 1 mc ;)

 

co do prania - obawiam sie ze np. pyl po polerowaniu może mi coś tam przypachać albo uszkodzić.

Może jednak wczesniej przepłuczę w ręku a dopiero potem do pralki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sirtrojan nie panikuj to jest pralka i ma służyć do prania brudnych rzeczy. wrzucam jak leci MF brudne smarem, woskiem, po APC itp. nie ma najmniejszego problemu :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sirtrojan nie panikuj

+1 :D

Spokojnie, pralce nic nie będzie. Zawsze możesz MF wypłukać pod bieżącą wodą przed wrzuceniem ich do pralki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze i tak jest pranie ręczne w wodzie + biały jeleń , szybko sprawnie i mf nie zdycha :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje mikrofibry i rękawice i czasami aplikatory Megsa wrzucam do pralki, leje persil w płynie i jakoś wszystko działa jak należy. Mikrofibry i rękawice piorę przynajmniej raz w tygodniu po każdym myciu auta. Proszku leje mało, pranie krótkie: 30 minut/30 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak prać rękawice Meguiar's Microfiber wash Mitt?

Dzisiaj użyłem jej pierwszy raz i jest dość brudna a na opakowaniu nie ma żadnych informacji...

Czy można ją potraktować szarym mydłem?Czy woda może być ciepła czy lepiej w chłodnej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy można ją potraktować szarym mydłem?Czy woda może być ciepła czy lepiej w chłodnej?

 

Szare mydło i letnia woda i powino być ok ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam tą rękawice i od zawsze myje w szarym mydle... co prawda po ponad dwóch latach mycia biel już nie do końca jest bielą, ale doskonale spełnia swoje zadanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biały jeleń i nic innego :) do mikrofibr oczywiście bo aplikatory doprałem niestety tylko płynem do mycia naczyń :zly:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Biały jeleń i nic innego :) do mikrofibr oczywiście bo aplikatory doprałem niestety tylko płynem do mycia naczyń :zly:
:good: Mam dokladnie takie same doswiadczenia. Fibry tylko i wylacznie szarym mydlem. Natomist jesli mydlo nie ruszy aplikatorow to niestety ludwik, z tym, ze jak juz aplikator jest doczyszczony na koniec przemywam go szarym mydlem. Wydaje mi sie, ze w ten sposob nie twardnieja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.