Skocz do zawartości
AreK

Fiat Panda 900 Dance 1993 - metamorfoza tańczącej księżniczki

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Glinki i Pędzle ;-)

Od ok półtorej roku powtarzam sobie ,że każda relacja którą wrzucam na FKA jest tą ostatnią. 
Wrzucam, udostępniam a Wy jesteście zajarani i dziękujecie. Zarówno na łamach forum jak i poprzez PW.
To jest bardzo miłe ale przede wszystkim bardzo motywujące.
Dziękuję i życzę miłej lektury ;-)

Wracam zatem z kolejnym projektem.
Możecie się śmiać lub co wskazane hejtować 😂
Tym razem uratowałem Fiata Pandę z 1993 roku. 


Ja od początku wiedziałem ,że będzie to niesamowita metamorfoza.

Taneczna Panda nie była zniszczona ale była zapuszczona.

Technicznie perełka. Wymagała tylko pielęgnacji. 

 

Taki diament do oszlifowania.


Lakier uni, bardzo porysowany i utleniony. Drzwi zardzewiałe, pod maską "bangladesz" a we wnętrzu kurz, pajęczyny i smród.
Nic lepszego nie mogło mi się przytrafić.

Tradycyjnie zaczynamy od dekontaminacji, myciu silnika, nadkoli i ościeży drzwi.

Zaglądamy pod maskę....

 


DSC02685.jpg.ed5ea2d4212004d3e2efd0f9c4589b66.jpg

DSC02686.jpg.27a1117755a1638b3414d0c8733bc691.jpg

DSC02687.jpg.b72c311b3c28970d4815a17bc407f977.jpg

DSC02688.jpg.586d1eb0d465bc3d62d7e8336eba9a16.jpg

DSC02689.jpg.2213754eb22a0d8dc14c8418f0ae2d2a.jpg

DSC02690.jpg.9045c7a09772e5bdb591d086248b8fb9.jpg

DSC02691.jpg.a1531e87bf797845a40d0e527bf8b79d.jpg

DSC02692.jpg.c1f202bd1885948d8fc9875e7f5c2e3b.jpg

DSC02693.jpg.9556838746a80bcef94cc4098d9d28d2.jpg

DSC02694.jpg.be8801150a98e81b22f2a309363c6089.jpg

DSC02695.jpg.b120364d4c999c4a3fb53343df6a641c.jpg

DSC02696.jpg.01c40f6c895749ceb586d0a83622b2be.jpg

DSC02697.jpg.6ffda29968f93531775739e922b0e6b4.jpg

 

Koła i przepiękne kołpaki.

 

 

DSC02698.jpg.9c2e1ef6b22588457cc18b714888cc85.jpg

 

Przecudna rdza...

 

DSC02699.jpg.27ad9f83471d548629595053a3d49d95.jpg

DSC02700.jpg.5a2590af996caa32bdc26c540cba0a2a.jpg

DSC02701.jpg.78725df343182c1c536d65e833361fd0.jpg

 

Całe auto w świetnej kondycji 😍

 

DSC02702.jpg.1b779b3f9d7f45fb1383c54ebf20eba4.jpg

DSC02703.jpg.7c6f9953841d7ff4ffba13790331d4e8.jpg

DSC02704.jpg.08b59e2ad35f23f2bc5086a05faa18b8.jpg

DSC02705.jpg.94ec359f3915e0684f28d39b8ae89c81.jpg

DSC02706.jpg.1a69971d43d34e00d0bb177b6aaffda1.jpg

DSC02707.jpg.e16529f07d8c1aa67bc7c4091dc24392.jpg

DSC02708.jpg.625ca09b1332f2caf14b69603ab341d5.jpg

DSC02709.jpg.618aad22138598dc23f249ce320eb149.jpg

 

Najważniejsze to dobrze zaplanować prace. 
Wspólnie z właścicielem decydujemy o naprawie blacharsko -lakierniczej obu drzwi oraz o malowaniu proszkowym felg.
Zanim przystąpiłem do demontażu, umyłem co trzeba.
Najpierw silnik i standardowo już zacząłem od Prickborta, po odczekaniu kilkunastu minut "wypędzlowałem" wraz z APC.
Na koniec piana i spłukiwanie.

 

DSC02710.jpg.71ffffaf7dd4cd9f1ea906becfe12021.jpg

DSC02711.jpg.4e2351cffe4bf89669744c4afb33b3fd.jpg

DSC02712.jpg.b37bcaff76ab4923c243dc1118cb3841.jpg

DSC02713.jpg.8f7de8ef5be8270bce65217dd25bcb8f.jpg

DSC02714.jpg.6685a9295930c1c894f9f0a1d947ff9a.jpg

DSC02715.jpg.6c549768fd08a66e28abde1cbd50671b.jpg

DSC02716.jpg.9d86e5f81de6158e2f9fd70be3a142d9.jpg

DSC02717.jpg.7815a6c1a73dc18ed4695ab65d47359a.jpg


Tak samo rozprawiłem się z ościeżami drzwi oraz bagażnika.
 

DSC02718.jpg.717b2a057f93fc4459bdfb3ce4b3d0ce.jpg

DSC02719.jpg.de01a7a1f33d8e09462ff7d0b9da232c.jpg

DSC02720.jpg.32000878bcec5569cb30fc9391fe0305.jpg

DSC02721.jpg.b54e38c90d167ea0307e054cb8b0d8c8.jpg

DSC02722.jpg.764b7447f86f94b3733b6c98a30496c4.jpg

DSC02723.jpg.4f095e4d7d8bdc226e889bb56a50f69e.jpg

DSC02724.jpg.d6b9ef75ba5e1abc8fc7a2640433b6f9.jpg

 

Następnie "spianowałem" całą karoserię. Użyłem do tego moją ulubioną ostatnio pianę SONAX.

 

DSC02725.jpg.95c2f909ff14ae640a4776b1cbf7430f.jpg

DSC02726.jpg.15dc398271b9cb3f353764c541be62ee.jpg

DSC02727.jpg.7987dbb98e73a6977fe9b08285f07a87.jpg

DSC02728.jpg.2277a706821bd5d3258a069631154601.jpg

DSC02729.jpg.72721417b8f3dab78073c33a093971ba.jpg

DSC02730.jpg.193d004dcde272965954797cb936f243.jpg

DSC02731.jpg.7775d2a405b7f48d83226765c0d8fce1.jpg

DSC02732.jpg.cbc0d84313b0e9027e2a75f00a755362.jpg

DSC02733.jpg.d43a94ebcc9513d4d7e94c4948f7a76c.jpg

DSC02734.jpg.deea91a06e89fdc05e42e05a30d9e345.jpg

DSC02735.jpg.63c9fe50158c7976a5670a5cbfd9910f.jpg

DSC02736.jpg.3ae0d64c9560aa751b49d483da384340.jpg

 

Po spłukaniu samochodu przystąpiłem do mycia na jedno wiadro ;-)

 

DSC02737.jpg.2e7d348daeda5070cc85131937e4e376.jpg

DSC02739.jpg.b49567d16c6573a0b50128785f11428c.jpg

DSC02740.jpg.2dfd5b3f54e3d5fc1101c3ebc455716d.jpg

 

Przy okazji dokładnie umyłem podnośnik oraz koło zapasowe.

 

DSC02741.jpg.c1b6bb33225374be2e1cfd3c78674667.jpg

DSC02742.jpg.82b42c467e2d512ce6b5b616eeea53b5.jpg

 

Po spłukaniu auta użyłem LiquidVampire od @ADBL oraz Prickbotra do usunięcia smoły.
Nie mam tego na zdjęciach więc musicie uwierzyć mi na słowo.
Kolejnym etapem było glinkowanie.

 

DSC02743.jpg.a1e1d2d1898ccc61286ebb5272c3e1ba.jpg

DSC02744.jpg.f9ba7fa65618a25dadfd5d40463156a5.jpg

 

Przy okazji mycia warto zadbać o detale.

 

DSC02813.jpg.f3b5e85eec6c4f5c22ca399fc998b73d.jpg

DSC02814.jpg.5db8a3201f43a1423b4a44570032ba16.jpg

DSC02815.jpg.b2402120db8e226e9658edb0e279eda8.jpg

 

Gdy umyłem Pandę, wjechałem nią do jaskini i zweryfikowałem z jakimi problemami musiałem się zmierzyć.

Zobaczcie jak wyglądał lakier.

 

DSC02817.jpg.936b0b38d063a3221a102ba286c8a592.jpg

DSC02818.jpg.99d8adb8dbab87dc02578ca4671a8229.jpg

DSC02819.jpg.01418ab5a59b34976619415e2a440a39.jpg

DSC02820.jpg.4745efbd3e46b79c39190d27219a0c3a.jpg

DSC02821.jpg.1a21612ed5266dbea994c6e2e0674999.jpg

DSC02822.jpg.1ba947e644eaf1f6fcea0ee10939f605.jpg

DSC02823.jpg.63ca8f05a263d3986c41f6e4ebaa990b.jpg

DSC02824.jpg.994bc24fbf49934ad9f08da51ad9853a.jpg

DSC02825.jpg.b5fe9b3edaba7cf0ea7c79717d9951a5.jpg

 

Decyzja była prosta. Rotacja FLEX PE14-2 150 , futro Koch Chemie oraz moja ulubiona pasta H8.02 HeavyCut.
Wolne obroty, duży docisk i jazda....

 

DSC02826.jpg.34b9c3ddd1bb31c97888893978943bca.jpg

DSC02827.jpg.5fa470f1d296d4eb85a9097553acd789.jpg

DSC02828.jpg.a528a1aa35e25478dca0096faef75664.jpg

DSC02829.jpg.2bb965905c25deafed104a1880275a7b.jpg

DSC02830.jpg.e54d58b445459e7a374b3b48bab2c3d8.jpg

DSC02831.jpg.34b6c8f271de4051e791e3c169ec9c27.jpg

DSC02832.jpg.446d5e04008d814f1ec6a5f12b9dbdf0.jpg

DSC02833.jpg.7b935540f02d471e0aebf0f014a92aae.jpg

 

Polish zrobiłem sobie maszyną VRG i pastą ANGELWAX Regenerate.
 

DSC02837.jpg.e047844c0118cadfbcbfe8fd361f7b60.jpg

DSC02838.jpg.758ac9f78c46e59243aa15977672b0e9.jpg

DSC02839.jpg.348899980b238d08cb40014d2a4ea1a4.jpg

DSC02840.jpg.ab9eb9502ed10215bc2c02aa13f76d23.jpg

DSC02841.jpg.a4299b58a9bd5d9d6501c313bd2d73a5.jpg

DSC02842.jpg.b5ab8703dbd37b13a857274616383708.jpg

DSC02843.jpg.9e8c4d0afb2dbd6551467e986a8dc638.jpg

DSC02844.jpg.bcc49a5db718b31895a6b6b7d02e530a.jpg

DSC02845.jpg.b5a143d64f7f39c6a62126d50f01270c.jpg

DSC02846.jpg.1ebafe97367e0ec61a579d808e8228b2.jpg

DSC02848.jpg.57fc308307ab4549820e5795ee7171a4.jpg

DSC02849.jpg.01eeb809c0c99a163967122bab327609.jpg

 

Często bawię się w testy podczas pracy.
Futro Super Shine Premium  Pads w połączeniu z maszyną VRG zrobiło świetną robotę.
Powiedziałbym równorzędną z pierwszą kombinacją czyli rotacja + futro.
Pad SSPP niestety szybko poległ. Zbyt mocno go "podgrzałem" i niestety się rozkleił. Z drugim byłem już mądrzejszy i kontrolowałem temperaturę.
Mam nadzieję ,że producent to poprawi ponieważ pady są naprawdę świetne.
 


DSC02850.jpg.5a6ad4e0ae2800bba36a455c671e4dbc.jpg

DSC02851.jpg.cd7240e59c97d9fc94c571f3bcdcfe0d.jpg

DSC02852.jpg.3de32ee1300e843d70f0e0cf9abbaa3d.jpg

DSC02853.jpg.8cbf2018521235d6b1d4ab5376367313.jpg

 

W międzyczasie odebrałem felgi od malowania. Kupiliśmy również nowe opony.

 

DSC02854.jpg.aec0dcfdd7370925af1b54c3fb2e7bda.jpg

DSC02855.jpg.f8abc51a28cb91aab8dd6bd2b9242500.jpg

 

Przed założeniem ich na samochód, nałożyłem dressing. Wybrałem Plaststar z KochChemie. Nałożyłem go również na czyste nadkola.

 

DSC02856.jpg.16cd47446b7b6cc7dc8052f8495a8e32.jpg

DSC02857.jpg.790c5e5dd90def9e91863f93ca95b5f6.jpg

DSC02858.jpg.fdee6c6ef23818f748b85e507c381d78.jpg

DSC02859.jpg.7b58a9db78e7070439083200e01ee92e.jpg

 

Uszczelki umyłem ExceDe Tire Rubber Cleaner.

 

DSC02860.jpg.449ee5132cd779fc38014f89da6ab4c2.jpg

DSC02861.jpg.8c516941fc2491551674b82f043423d8.jpg

DSC02862.jpg.fb755fe0bfdb02eb8b810fa11b757823.jpg

DSC02863.jpg.dfd0c0e9b1f0180fa71882c5165ddb43.jpg

DSC02864.jpg.9eae0f0093cbf19b113bd33f5cd61277.jpg

DSC02865.jpg.6453648506ff3de05cd4849518116be3.jpg

 

Jeszcze raz zapasówka....

 

DSC02866.jpg.249840b00c2d790b53b406d84fb84bfd.jpg

DSC02867.jpg.b7598c0ed0a575d7395f6b843364f1e8.jpg

DSC02868.jpg.bebda955d74b01c30c06fb3b655782aa.jpg

 

Zamówiłem również nowe dekielki felg.


 

DSC02869.jpg.577dd267bcdfd386417133c89572b23b.jpg

DSC02870.jpg.9e8fdb8340a668f951538ebeb7851f6e.jpg

DSC02871.jpg.03b620f19aaff44b57b0e4a82ad33539.jpg

DSC02872.jpg.550d32e018f30f995bc918e2b413b873.jpg

 

Na tylnej szybie było prawdopodobnie światło STOP. Pozostał po nim tylko klej. Twardy jak guma.
Na takie problemy najlepszy jest Eulex.

 

DSC02873.jpg.1d8c541ac0966fda83c3abd48074ebd1.jpg

DSC02874.jpg.48791902ad94624ae8667d69ee45b026.jpg

DSC02875.jpg.5f4f8fe53dd747713867603a4d8b371e.jpg

 

Następnie zdjąłem emblematy. Klej po nich usunąłem ChuSol'em.
Pamiętałem o rozrysowaniu i zwymiarowaniu.

 

DSC02876.jpg.3d295d59b16b571d47ae95782f6a82cc.jpg

DSC02877.jpg.1758e71188eea3eca5e5554b5800acb2.jpg

DSC02878.jpg.8fddf0456d7a6538cbcb031acdf5672e.jpg

DSC02879.jpg.32dd511302637eef74413e89d867b7f3.jpg

DSC02880.jpg.1750e12abf7f02a21a81d68e548db12e.jpg

DSC02881.jpg.a96880c93ebf6ed9f55daf38d65fa312.jpg

DSC02882.jpg.9441686e8268d26125255c778a9cb4c4.jpg

DSC02883.jpg.90a8867718599da4fc69934465a3d189.jpg

DSC02884.jpg.393bb189f820d7d3bb221caf9847f1e2.jpg

DSC02885.jpg.ef674ddfa03ce3538c130e924330ffe6.jpg

 

Po oczyszczeniu tylnej klapy, okleiłem uszczelki i przystąpiłem do korekty.

 

DSC02886.jpg.a6edab3f19fb4b758e50842e7bcfac05.jpg

DSC02888.jpg.5178eaf119ee63914ea4d4b018595b4f.jpg

DSC02889.jpg.9fe714a01b492417af48c6473d09860a.jpg

DSC02890.jpg.84f6783902a6f30b1241382b8a817648.jpg

DSC02891.jpg.7e2599ce8bca5bfdf3a12219b3c57a00.jpg

DSC02892.jpg.35fdcddb379651cdefb5d8c0ecf20998.jpg

DSC02893.jpg.40ae203c14214c9e2118172a7fd6884e.jpg

DSC02894.jpg.b81a52bdc9332542812b1047c26be941.jpg

DSC02895.jpg.4f4ba9dba58def72efb21ee153f1535b.jpg

DSC02897.jpg.bf5fb27e83f92282c83cc3d61afeb9e5.jpg

DSC02898.jpg.52a33575a35c3e53567be8828a25235d.jpg

DSC02899.jpg.5cf1352d1387533efca85a822a42fb43.jpg

DSC02900.jpg.9c806f454ddfabec90d72861283bcfba.jpg

DSC02901.jpg.5cabdf696696eb13dbcf3f2e738c367a.jpg

DSC02902.jpg.ed097966172d53b4378cf2b423a8a309.jpg

DSC02903.jpg.9f459c575a19767363e886627aa39ab5.jpg

DSC02905.jpg.e9e99e93699c624ba2d11a1b90b99dd0.jpg

DSC02906.jpg.feeebd318279d6f60c9450dec04ba437.jpg

DSC02907.jpg.1b14431d70a758de263f6d0bac284a38.jpg

DSC02908.jpg.e44eb536ad945b071ada6990a8fcfcd2.jpg

DSC02912.jpg.9ac6ce64415524b4face554a7e948a8a.jpg

DSC02913.jpg.e28a69546369e18a61d380393c104da7.jpg

DSC02915.jpg.dc20231b47e3b721a52bc07b5ffb25ae.jpg

DSC02916.jpg.2535c5f14564270bb7d52a858ff8e327.jpg

DSC02917.jpg.503b373101d976ab45f85b905332efcb.jpg

DSC02918.jpg.9c2f954e118b5f6eb945674b5f499de9.jpg

DSC02919.jpg.6c48feb8355eca6fcc51375cbe7efb17.jpg

DSC02920.jpg.f95ad1be83cfc293cf9d873c2aa4a973.jpg

DSC02921.jpg.51316c1eb46810e90cacb99a3638be3e.jpg

DSC02922.jpg.8d93b7f64618ae8796c90471493846a7.jpg

DSC02923.jpg.a56dba67a9c7050ccfee898c127c12b9.jpg

DSC02924.jpg.987c0defce9e96f4e20961ec08560456.jpg

 

Nie pisałem Wam o wykończeniu lakieru. Zrobiłem to pastami Angelwax Redemption oraz CarPro REflecT.
Obie bardzo pięknie wykańczają lakier. Przewagą CP nad AW jest łatwiejsze docieranie tej pierwszej.
Maszyna VRG oraz czarny pad karbowany NAT.
 

DSC02925.jpg.51d734d527a7548c100794c20baa7727.jpg

DSC02926.jpg.6afe899bae66673e7b90597dcd4415c1.jpg

DSC02927.jpg.712fb6d22c8583c48f5bde4567d4efe8.jpg

DSC02928.jpg.54df954e1663f6bf07fa9a3a6a04b399.jpg

DSC02929.jpg.ac6eed257e698519d3a34e837ebce9ef.jpg

DSC02930.jpg.72dd204bc7c4216bd5812b6ad8e80d08.jpg

DSC02931.jpg.f4a47cca9392c4e0bd15fc82abf8695c.jpg

DSC02932.jpg.f3936e67febf0c1ce2d53606f5f476a0.jpg

DSC02933.jpg.fd49538d01881a94eec8719e0e9e1a68.jpg

DSC02934.jpg.e5c0ad81402ebf15eeb518983bb34058.jpg

DSC02935.jpg.e2485f97fb1c83d7869f1eabe299b360.jpg

DSC02936.jpg.a5bb607a550b3cd7bc3592a7f298fe24.jpg

DSC02937.jpg.11e420655dc8ed859d39fd268a463ee5.jpg

DSC02938.jpg.fa30c0469be9dbb38aa6fc4aa917c9a3.jpg

DSC02939.jpg.e9bb799fcb48701ba8cb37b1f2179534.jpg

DSC02940.jpg.da44e3be171e809b837d0533837c3440.jpg

 

Elementy z czarnego, nielakierowanego tworzywa przyczerniłem i zabezpieczyłem za pomocą Solution Finish.

 

DSC02941.jpg.2bb19e6459e28c8f74c944785e0fdead.jpg

DSC02942.jpg.1ecd7d017d2fbb107475d5ee98e7c26d.jpg

DSC02943.jpg.1535f37dfba80069f95d59a6a1a6831c.jpg

DSC02944.jpg.71825093cb266bf2bc2d2ed661425a1f.jpg

 

Pora zająć się wnętrzem.
Odkurzyłem za pomocą nowego nabytku czyli tornadora z możliwością podłączenia do odkurzacza.
Pranie odkurzaczem ekstrakcyjnym.
Chemia to Maxifi Symphony oraz Power Rinse.
Podsufitka bonetowanie wspomagane tornadorem.
 

DSC02945.jpg.fd377783c4dea083ec68b5185ed2a3e3.jpg

DSC02946.jpg.347a5c1fff5b790ec62017c1cbcce580.jpg

DSC02947.jpg.9297992d704d62497652a478e0a2e681.jpg

DSC02948.jpg.73ab2815c834af4fe999e4f63c93c0df.jpg

DSC02949.jpg.ff01576fb1f254e381d633c596a7f0b0.jpg

DSC02950.jpg.b33c2244ccc9baa7966185ef33b017ba.jpg

DSC02951.jpg.a96f195413698ef0ce25cd0ff2f33f13.jpg

DSC02952.jpg.e47842fddae94f43804b050dfdf175a1.jpg

DSC02955.jpg.a1bfaed820a81f5d14fe2467fddc8b05.jpg

DSC02956.jpg.1752e156a220ab069f104632fe990a4b.jpg

DSC02957.jpg.dcdddcf5dfc57613e5afd48ff12a2b0c.jpg

DSC02958.jpg.dae59d11f4af0ab7614b14d57d66d384.jpg

DSC02959.jpg.64d4be155ff045e85cd0000d2617d54c.jpg

 

W wolnej chwili pomalowałeś śruby kół na srebrno.

 

DSC02961.jpg.c919789a7cd1ca10d57782958b0f4c66.jpg

DSC02962.jpg.79da4ab3896f5df94735b8b2e4893bad.jpg

DSC02963.jpg.99a1ea9f10567a301be96409ce1be949.jpg

DSC02965.jpg.2bd0b9b860bb9f935b4e86ae7b3e22d7.jpg

DSC02967.jpg.8a5b48c0619fc9b926fb40b0ae50f90b.jpg

 

Dopiero teraz można było przykręcić koła.

 

DSC02970.jpg.a81adc369951504d705417dddc4f33d2.jpg

DSC02972.jpg.47c7425c0750d74f5677be78e20e2809.jpg

DSC02973.jpg.078e91b40bc0a0dbce5a4004af9a20d0.jpg

 

Plastiki umyłem APC IdealVask. Gotowy produkt bez rozcieńczenia.

 

DSC02974.jpg.a149ad0a26936ef525bade6336d912d4.jpg

DSC02975.jpg.e9a1656131b4081999c685a84eda4894.jpg

DSC02976.jpg.5619ad80432dc666bdd57d84a52338ad.jpg

DSC02979.jpg.14ce39bd452396ec6edc542ccd07e10e.jpg

DSC02980.jpg.369356468c372b01cae91463a10b7ab0.jpg

DSC02981.jpg.be7ae903b95468b978e00bbd04186d42.jpg

DSC02982.jpg.a07ef307d6a7ed71ac150c71af7e7680.jpg

DSC02983.jpg.f41a33dd9c44a814d1e0d3bd7c1035f6.jpg

DSC02984.jpg.685d46bb66d260f8f39708940835dce0.jpg

DSC02985.jpg.e1eb21d60fd96459f470ce923bae884a.jpg

DSC02986.jpg.4c112b9fda90b96315b521f4b96e67c0.jpg

DSC02987.jpg.4497a4556088054525c8effe00c00393.jpg

DSC02988.jpg.ab1f1681c2839c784fc69f14478d652f.jpg

DSC02989.jpg.024d1f9c139e239d58117e4102e63174.jpg

DSC02990.jpg.6a540361079591aa72845f777cd58c8f.jpg

DSC02991.jpg.14c78086230ad063704c0ed430034b73.jpg

DSC02992.jpg.07ab025d9be5876f09ef703d19ed0e66.jpg

DSC02993.jpg.71f5d9e41712b8abf6a5e41767d95483.jpg

 

Zabezpieczenie Koch Chemie.

 

DSC02995.jpg.a1ed4e3d6a4a2da1c5e7ae78dd0d1064.jpg

 

Szyby umyłem płynem z @CarProtect. Mikrofibry Work Stuff oraz Herrenfahrt na wykończenie.

 

DSC02996.jpg.1d1a2e9295efc05eb12226618a46a412.jpg

DSC02997.jpg.b29f2de0972d3ffa3cc787b648d22049.jpg

DSC02998.jpg.3b9775c4158fac46be6635c266c32226.jpg

DSC02999.jpg.d84d985723b00034928aed5f3d23bae2.jpg

DSC03000.jpg.378a3d69aa60a5a187841216e4a510f9.jpg

DSC03001.jpg.27786d7e4155a0915668802869ad454c.jpg

DSC03002.jpg.75bac32da7d3e782227180203a982b9c.jpg

 

Wyczyszczone wcześniej wnęki kół nabłyszczyłem @Funky Witch BOTOX.

 

DSC03003.jpg.de0a9868874f92b390dba06a8fea34e7.jpg

DSC03004.jpg.8a8c4ab059ee855161be035c3d9e7c54.jpg

 

Zobaczmy jak wygląda pod maską. Spryskałem tylko MotorPlastem i zapomniałem o nim. Można sobie na to pozwolić bo to genialny produkt.

 

DSC03006.jpg.48ad42b238c86866fc58433b2f83e660.jpg

DSC03007.jpg.f2c714bbbbd777357583ef4d75294235.jpg

DSC03008.jpg.6cfbb6ecbdc65f6f1acab41711cc6e9f.jpg

 

Tutaj również przyda się wyczyścić.

 

DSC03009.jpg.2ff1d43caf71e2e2b75842e6a5016a9f.jpg

DSC03010.jpg.ac717303091a222e6bb6737d067a950e.jpg

DSC03011.jpg.cb5f485372c2ecaf12d21fbf05adc08f.jpg

DSC03012.jpg.72439ea3c55a943db48ff8a4ee422dbe.jpg

DSC03013.jpg.697e0698c738b07fd8c9ce92e03dcd9e.jpg

DSC03015.jpg.6b208934d98ed9ec7d1ddfd080d1fd01.jpg

DSC03016.jpg.e29185433aeb528209fe07df8f898e4e.jpg

 

Dojechały też nowe pióra wycieraczek.

 

DSC03017.jpg.72924a2dd64ca1a186b7a7aa29c43049.jpg

DSC03018.jpg.bfbf012a5627889d45017a5710468b22.jpg

 

Bardzo dbam o swoje narzędzia pracy. Polerce też przyda się detailing ;-)

 

DSC03019.jpg.05c7aa1084ebe48f819a1334dcc67a88.jpg

DSC03020.jpg.d4bae4b8f16e5617cabd70feba615e4e.jpg

 

Wnętrze mam już gotowe.

 

DSC03022.jpg.fe3acec17822475c2f5422ce6b42490b.jpg

DSC03023.jpg.badd259364991f88da0555926a478d59.jpg

DSC03024.jpg.a349673a2bd5edca8deb852af0690ef0.jpg

DSC03025.jpg.cc8879f35a4e5f1cf79e2909e8733a29.jpg

DSC03026.jpg.2bdc5e90d7e47b924e3f5896db25aeac.jpg

DSC03027.jpg.5209b7c5cd10819e2f9d1c105a4454b0.jpg

DSC03028.jpg.f88904e34621458df303c2151f9347c3.jpg

DSC03029.jpg.224ba3b11007e9570c86e02e02faf329.jpg

DSC03030.jpg.c77b64744b7d16b6516dece37080b5f0.jpg

DSC03031.jpg.ebc47bca4f7f4491ea373cffce7d0a7a.jpg


Pod maską pachnie nowością.

 

DSC03032.jpg.123677af3911f01c06b4459e508d9cb3.jpg

DSC03033.jpg.2299fcf5dda240c4d805c750778ee673.jpg

DSC03034.jpg.38f92b0a8086cf8bc58f760e4f027dd2.jpg

DSC03035.jpg.8c7314b361b38845b4f224b715cc2b4d.jpg

DSC03036.jpg.c8ba4449d0d3a9b6641554800b732a1b.jpg

 

Jak teraz prezentuje się rura wydechowa? Tragicznie.
Do pracy przy niej użyłem Eulex z Koch Chemie oraz wełny stalowej. Efekt oceńcie sami ;-)

 

DSC03037.jpg.86a3fc1de016b2ee51b306ec45bf3ce2.jpg

DSC03038.jpg.a54b18ff1cf4c04900a840d5862f33d3.jpg

DSC03039.jpg.ec13050867c8fd561ea590ef9b143def.jpg

DSC03040.jpg.a91ad632e8cdba0042011b30ddb37a92.jpg

 

Kolejne elementy zabezpieczyłem Solution Finish.

 

DSC03041.jpg.f319816e8d3d2211d08de74e9a337cef.jpg

DSC03042.jpg.66f9631d686d8e53524cb26c1a13df03.jpg

DSC03043.jpg.62d5c1cfac6d853637bafbb5035a4737.jpg

DSC03044.jpg.ae9fd2bae5e1c069379b55b3aadacd2a.jpg

DSC03045.jpg.594d0090a8d956023177829465f4948b.jpg

DSC03047.jpg.f4245a149dd17a5281e2d8399453818a.jpg

DSC03048.jpg.2704dc152cf09efa4b16c25cc2f4cf28.jpg

DSC03049.jpg.92c0def8b0f4c25838e3a340d3559180.jpg

DSC03050.jpg.732fb9d9d9384797882dc768f0b6e971.jpg

 

Dojechały nareszcie drzwi. Blacharz spisał się na medal a lakiernik......
Hmmmmmmmmmmm... Poprawnie ;-)

 

DSC03051.jpg.0559efe17a59981cce7b3bd82ed6d737.jpg

DSC03052.jpg.214bce5d769ea08c961bb87984f336ba.jpg

DSC03053.jpg.d2a0171d0a68670a6367772ba36d6401.jpg

 

Zostało troszkę lakieru na zaprawki. Pędzelek retuszerski i do roboty. Nie zrobiłem tego popisowo ale jest lepiej niż było.

 

DSC03054.jpg.eb30fd057da0718df82c5eb455c4c03b.jpg

DSC03055.jpg.8e0caf6bb70d510decd0d716e7e05f02.jpg

DSC03056.jpg.064302f11736fe2d0cc108f697bc256f.jpg

 

Pozostało wyczyścić tkaninę drzwi. Zrobiłem to pianką Car Protect.

 

DSC03057.jpg.27fd65d5b77280b66bd9cc99a38814e4.jpg

DSC03058.jpg.1f84899947f5b867ef0e7acd5be4507f.jpg

DSC03059.jpg.57476584b5827d66f3df68819266b59a.jpg

DSC03060.jpg.746becffab398023c5ae3678a5cae0bb.jpg

DSC03061.jpg.ab2a0d3c70d597d072835ec2d79f6669.jpg

DSC03067.jpg.c039d8fd82ed75ae5aa542f33cb3e318.jpg

DSC03068.jpg.4398d19da904f72caaebf7400c338081.jpg

DSC03069.jpg.bae3dbd5281070cfc5f0d3d8d80ba554.jpg

 

Na drzwiach był delikatny hologram. Trzeba było go usunąć.

 

DSC03070.jpg.5aabbc7274bc1b2c8a6c0af707e191b0.jpg

DSC03071.jpg.679f71f36b3c732f57eaf978b75291ae.jpg


Po zakończeniu korekty wymyłem cały lakier IPĄ.
Panda jest drugim autem na którym testuję prototypowy wosk oraz quick detailer.
Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł Wam coś więcej o nich napisać.
Ja jestem zachwycony efektami 😍😊😉 
 

DSC03073.jpg.1c09fb01fae0ee03de92ab1b9477c6aa.jpg

DSC03074.jpg.b8e909bd945c7904c3ab6c7822371970.jpg

DSC03075.jpg.a14e8b1ce4c343ed4135877773aee693.jpg

DSC03076.jpg.77df842c012c34395efc5251a584496a.jpg

 

Aplikacja wosku, następnie qd i projekt zakończony.
Zostało zrobić zdjęcia i zgasić światła w jaskini detailera-świra.
Jaram się do dziś efektem jaki osiągnąłem na Pandzie. Zobaczcie zresztą sami.
 

DSC03077.jpg.04cbf63d06a4f61fd334f7aa1841ad06.jpg

DSC03080.jpg.86ff2f2447ba72178a79c6bad44aa012.jpg

DSC03081.jpg.a6fda78ba5cdbe1db4f0757341f51a8e.jpg

DSC03082.jpg.a303db4c95962e19a5936917cb937a38.jpg

DSC03084.jpg.f073d45e44bd104e0c6516f2ec0700dc.jpg

DSC03085.jpg.d3592d8e00ee55e0179bf46bcc97cd66.jpg

DSC03086.jpg.63abcf4c9aa0f54d0cc94d654063e8fb.jpg

DSC03088.jpg.0cfb75fe05ca1784875446853ca32b3a.jpg

DSC03089.jpg.1d700b3110283ef2f669088cce7e729d.jpg

DSC03090.jpg.248327c7bc03ff3ca200201877d0d014.jpg

DSC03091.jpg.9869f22941d430f62e6e2a2ddb041771.jpg

DSC03092.jpg.d1a4739ba604ca23e7061c12bcc5322e.jpg

DSC03093.jpg.61ffe88e58294c5902433fa2191cadd0.jpg

DSC03095.jpg.d8d43b57849f56bee29142333179c731.jpg

DSC03096.jpg.24dd5aba1d496c79911555376d7cf294.jpg

DSC03097.jpg.a992a24a6e1f90d0ab3d306005cd17ae.jpg

DSC03098.jpg.c4fd1aed75346bef2f3fac25f7f3a4ac.jpg

DSC03099.jpg.ee35db4315c6f0ae1574127d4c873653.jpg

DSC03101.jpg.15bf3f6bf3f88f5b63d5fa90452962ee.jpg

DSC03104.jpg.5b06d9627e4a3fc39e02c506f009ecb2.jpg

DSC03105.jpg.dceb78c3eac59ef92f5cf80337222e9f.jpg

DSC03108.jpg.1edc71ebdeb7009f5e6e7e41a49b28ee.jpg

DSC03109.jpg.fdfa860f8272b132c2c0bbca014f9c5c.jpg

 

 

Jest to jeden z moich ulubionych projektów. Uwielbiam ratować motoryzację. Uwielbiam brzydkie ptaszyska które przeradzają w piękne, dumne pawie.
Fiat Panda to jedna z fajniejszych metamorfoz jakie udało mi się zrobić.
Właśnie taki detailing uwielbiam.

Oczywiście jeśli chcecie więcej takich projektów to piszcie. 

Dziękuję za uwagę i życzę miłego pucowania.....

DSC02977.jpg

DSC02966.jpg

DSC02816.jpg

  • Lubię to 3
  • Super 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AreK Wow😀 Naprawdę genialna robota. Twoje relacje są po prostu mistrzowskie. Podziwiam i gratuluję.

Możesz powiedzieć czego użyłeś w tornadorze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesadziłeś 😱

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Strus ale ,że z czym😟

Martwię się.

 

@michalwi ok 50ml APC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze wszystkim 😂

 

zacny pomysł na ratunek takiego cacka. Mój kolega kiedyś taką miał tylko w bieli. Mam sentyment.  

Świetna robota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne miło spędzone 40 minut na scrollowaniu Twojej relacji 😉

Fajnie, że Fiacik dostał drugą szansę 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po poście na fb co chwilę zerkalem czy jest już relacja. Wyszło super 👌😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mega gruza zrobił się fajny Fiat 😄  Szacun za wykonaną prace 😉  Mistrz !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to szczęście, że trafiłem na metamorfozę Pandy. Muszę powiedzieć, że to co wyczynia @AreK to jest level kosmos. Panda po wyjeździe z fabryki lepiej się nie prezentowała.

Szczęka opadłą, dostałem w kolano 😄
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Pan(da)" więcej takich relacji jak zawsze profi Arek. Uwielbiam właśnie takie projekty. Auto na które mało kto spojrzy bo przecież to nie jest stojący w stodole SL z 60', ale dzięki Tobie... W każdym aucie potrafisz obudzić klasyka.

A miało być tak pięknie... Trzeba dac trochę tego hejtu Detailing miary zrobiłeś ?

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PiterG muszę to nadrobić i jak wrócę z delegacji to wysmalcuje miarę😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AreK rewelacyjna przemian, takie relacje ogląda się z szczęka na ziemi 🙂

to teraz panda na giełdę klasyków  😄 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, buka napisał:

@AreK rewelacyjna przemian, takie relacje ogląda się z szczęka na ziemi 🙂

to teraz panda na giełdę klasyków  😄 ?

Już jest 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AreK tego smarowania Ci życzę

Temat z innej beczki... co w zastępstwie za KC motor Plast ? Widziałem kiedys, że w jakiejś relacji kladles cartec motor fresh, jak aplikacja i efekty względem KC ?

 

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę pytań Arku.

Wlew paliwa taki brudny na jednej fotek czy rudy podjada ? 😁

Idealvask gotowy ? Znam w sumie 2 produkty i żadnego z nich bym nie użył bez rozcieńczania 😁

Co tak ładne przyciemnilo kieszonkę drzwi ? FW?

Czemu naklejki zostały ? Czy one tak po prostu wychodziły z fabryki ? 😁

Mogę Ci podstawić moj projekcik ? 

😈

IMG_20180714_210058.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AreK  co tu powiedzieć 🤔, każda Twoja relacja rozwala system, napędza  ukryte pokłady energii żeby działać ,działać i dążyć do takiego poziomu jaki Ty posiadasz ;-). Szacun za wszystko co robisz dla detailingu :good:. Rezultat po prostu 😍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, PiterG napisał:

Widziałem kiedys, że w jakiejś relacji kladles cartec motor fresh, jak aplikacja i efekty względem KC ?

w moim odczuciu to te same produkty

 

 

4 minuty temu, Tomas22 napisał:

Wlew paliwa taki brudny na jednej fotek czy rudy podjada ? 😁

Wydaje mi się ,że wyczyściłem.

 

 

5 minut temu, Tomas22 napisał:

Co tak ładne przyciemnilo kieszonkę drzwi ? FW?

Koch który był w opisie.

 

 

6 minut temu, Tomas22 napisał:

Czemu naklejki zostały ? Czy one tak po prostu wychodziły z fabryki ? 😁

Nie opisywałem tego ale o naklejki była największa walka. Tak samochód wyszedł z fabryki i tak miało zostać.

 

 

7 minut temu, Tomas22 napisał:

Mogę Ci podstawić moj projekcik ? 

Oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewybaczalne było by gdybym komuś oddał swojego gti 😁 jedno z moich marzen. Ale gdybym nie uwielbiam detailingu byś był moim pierwszym wyborem 💕

Co do wlewu to chodziło mi o tą fotkę.:

DSC02936.jpg.a5bb607a550b3cd7bc3592a7f298fe24.jpg.3387fc55a716879e36b1bf7a302ec000.jpg tam jakaś uszczelka na to wchodzi czy plasticzek ?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Późny wieczór po robocie, zgrzewka "Kozela Leżak" i relacja Arka, czego chcieć więcej! Oczywiście tylko jeden "Kozel" zszedł, bo nie można było oderwać palca od scrolla żeby nalać kolejnego, a i do rozdziawioną gębą trudno pić, bo za dużo się rozlewa. DZIĘKUJEMY i Pan(da) więcej jak to już koledzy wcześniej pisali. Na początku zastanawiałem się, dlaczego tańcząca ta Panda, a na końcu wszystko jasne. Fajne to "Made in Czechoslovakia" na szybie, a tapicerka w kratę po prostu petarda, kosa, miazga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jaaaa.... 

Ktorys raz, kasuje to co napisalem bo brakuje mi epitetu zeby opisać jakie wrażenia robia na mnie takie relacje i ich oprawa... 

Niesamowity klimat który wślizguje sie do głowy i mocno inspiruje.

Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ta cudowna, fabryczna mora...żal byłoby usuwać 🙂

#szczękopad #cojatutajrobie #pozamiatał 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tomas22

Na tym zdjęciu jest zdjęty plastikowy pierścień i tam faktycznie było brudno. Wyczyściłem, złożyłem i jest bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To auto jak nowe było to pewnie w 50% tak nie wyglądało.

Poziom wiedzy i techniki mistrzowski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten samochód jest/był na giełdaklasyków.pl 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.