Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie próbowałem to uchwycić aparatem i moim nie da się tego zrobić. To są takie zmazy jak na źle dotartej bazie pod klarem. Przy lewej stronie (od kierowcy) owszem na początku maszyna wpadała w trochę większe wibracje niż powinna (potocznie mówiąc maszyna tańczyła) i  może zbierała czasami częściowo zamiast całym talerzem. Tak czy siak ani razu dłużej niż kilka sekund w jednym miejscu nie pracowałem zanim opanowałem odpowiednią technikę pracy na szybie.

Opublikowano

Talerz 125mm, fabryczny do krauss'a p7 plus filc 125mm na rzep. Próbowałem polerować jeszcze raz i nie schodzi. Chyba, że to już było, ale nigdy tego nie widziałem, bo widoczne jest to dużo lepiej z fotela pasażera.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Chłopaki mam kilka pytań odnośnie polerowania tym tlenkiem. Mam filc 75mm, wiec jest okej. Teraz kwestia polerki, jaka ma mieć moc Wat żebym nie zajechał jej na dociskaniu przy szybie. Woda, jaka? Jedni pisali ze destylowana inni nie ujmowali tego w żadnym szczególe. Czas operacji wiem jakieś 3-4h. Kolejne pytanko, stosunek 1:1 choć czytając komentarze napotkałem ze ktos pisał, iż do 25g tlenku dodawał krople, wiec jak to jest? Nakładać tlenek na szybę czy wprost na filc?

  • Moderator
Opublikowano
9 godzin temu, MateuszFH napisał:

Chłopaki mam kilka pytań odnośnie polerowania tym tlenkiem. Mam filc 75mm, wiec jest okej. Teraz kwestia polerki, jaka ma mieć moc Wat żebym nie zajechał jej na dociskaniu przy szybie. Woda, jaka? Jedni pisali ze destylowana inni nie ujmowali tego w żadnym szczególe. Czas operacji wiem jakieś 3-4h. Kolejne pytanko, stosunek 1:1 choć czytając komentarze napotkałem ze ktos pisał, iż do 25g tlenku dodawał krople, wiec jak to jest? Nakładać tlenek na szybę czy wprost na filc?

 

Opublikowano

Oo tu nawet nie miesza, bardzo się przyda dziękuje serdecznie. Natomiast woda to widzę ze jednak bez znaczenia. Jeszcze mam pytanko, polerowanie na dworze, co o tym sądzicie? Chyba niezbyt mądry pomysł co nie?

Opublikowano

Ja tam wolę na dworze jak jest pogoda odpowowdnia (bez słońca i wiatru) bo przy tym się niemiłosiernie chlasta i syfi. Zakładam też długi rękaw bo jak mi gdzieś na skórę poleci to śmiesznie swędzi.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Robiłem polerkę szyby, akurat na obrotach,których niby nie powinno się używać,oczywiście moczona wodą była sporo i ... nie dostrzegłem negatywnych skutków, ba nawet więcej przy wyższych obrotach szybciej poszło.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

ktoś polerował przednią szybę ręcznie Ceriglassem od Car pro ? chodzi mi czy nie zostają po nim jakieś hologramy itp, nie chce sobie zrobić kuku na przedniej szybie bo nocą będzie tragedia

Opublikowano
W dniu 15.03.2018 o 19:51, W1Michal napisał:

ktoś polerował przednią szybę ręcznie Ceriglassem od Car pro ? chodzi mi czy nie zostają po nim jakieś hologramy itp, nie chce sobie zrobić kuku na przedniej szybie bo nocą będzie tragedia

Hologramy na szybie w dodatku ręcznie? :o

Opublikowano

@Kostek88 jest to możliwe i nawet po użyciu ponoć nie agresywnej pasty skonax do szkła. Wiem bo sam zrobiłem takie, bardzo widoczne były pod słońce i w nocy ️ musiałem poprawiać... mimo że ręcznie robiłem to pierwszy raz, na szybkie czołowej i użyłem wtedy szmatki, bo nie wiedziałem że są do tego aplikator...

  • Haha 1
Opublikowano

W dodatku te moje szyby są delikatne jak diabli, auto nie jest stare wycieraczki zmieniam często a mam sporo mikro rysek widocznych w świetle latarki.  W tym miejscu gdzie one są rozmazuje się woda i chciałem być może jakoś to spolerować bo nie sa one głębokie. Zrobiłem boczne szyby Ceriglasem i generalnie nie widze aby zroił one jakieś holosy więc środek jest ok, z drugiej strony nie wiem czy on sobie poradzi z ryskami bo boczne nie były porysowane :)  jaki apliaktor polecacie do szyb ?

Opublikowano

Fabrycznie przyciemniane szyby to też klejeni folii od środka?? Cgp raczej do tego nie używać? Wiem ze na zewnątrz jak najbardziej ale właśnie chodzi mi o wnętrze

Opublikowano
4 godziny temu, szpyrek napisał:

Fabrycznie przyciemniane szyby to też klejeni folii od środka?? Cgp raczej do tego nie używać? Wiem ze na zewnątrz jak najbardziej ale właśnie chodzi mi o wnętrze

Fabrycznie przyciemniane to są piecowo, nie folią.

11 godzin temu, Gold_Car napisał:

@Kostek88 jest to możliwe i nawet po użyciu ponoć nie agresywnej pasty skonax do szkła. Wiem bo sam zrobiłem takie, bardzo widoczne były pod słońce i w nocy emoji852.png️ musiałem poprawiać... mimo że ręcznie robiłem to pierwszy raz, na szybkie czołowej i użyłem wtedy szmatki, bo nie wiedziałem że są do tego aplikator... emoji6.png

Może jakieś mazy Ci zaschły, chyba, że chodzi Ci o jakieś mikroryski, a nie hologramy, bo często myli się te pojęcia?

Opublikowano

@Kostek88 tak to nie hologramy tylko bym powiedział "soczewka" bardzo mnie to irytowało bo to szyba czołowa była.. Tylko wtedy zielony byłem i tarłem jak szalony ruchami kulistymi a nie wzdłuż na krzyż, dopiero za drugim razem tak czyściłem i było już ok.

Opublikowano

zrobić coś takiego co opisujesz pracując ręcznie :oszacunek stary!

 

a tak serio to wątpię abyś był w stanie w ten sposób zrobić krzywdę szybie. to co zaobserwowałeś to raczej coś innego

  • Okay 1
Opublikowano

Dziwna sprawa bo przednia szyba robiona ta samą techniką i wszytsko jest dobrze... 

 

Filc właśnie od Flexi i raczej nic nie nie przedostało pomiędzy niego a szybę w trakcie prac :/ 

Opublikowano

Widzialem kiedys balagan na szybie jak kolega bawil sie tlenkiem ceru I maszyna DA. O dziwo podobno zeszlo ta sama kombinacja... wtedy obstawialem, ze cos musialo dostac sie miedzy pad a szybe.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 17.03.2018 o 14:58, Kostek88 napisał:

Fabrycznie przyciemniane to są piecowo, nie folią.

Kostek nie wiem kto Ci takie bajki opowiadała ale szkło kolorowe powstaje przez dodanie w trakcie produkcji metali ciężkich, ilość dodana do masy szklanej ma wpływ na kolor szkła.  Temperatura w trakcie produkcji szkła nie ma wpływu na kolor. Temperatura ma duży wpływ na gięcie i ukształtowanie końcowe szyby.

Opublikowano
Godzinę temu, keza napisał:

Kostek nie wiem kto Ci takie bajki opowiadała ale szkło kolorowe powstaje przez dodanie w trakcie produkcji metali ciężkich, ilość dodana do masy szklanej ma wpływ na kolor szkła.  Temperatura w trakcie produkcji szkła nie ma wpływu na kolor. Temperatura ma duży wpływ na gięcie i ukształtowanie końcowe szyby.

Co?
Nie wiem, może najlepiej zacznij od wygooglowania "piecowe przyciemnianie szyb"? Niektóre marki aut mają szyby z ciemnego szkła, a niektóre ciemnione metodą tzw. piecową.

  • Lubię to 2
Opublikowano
W dniu 26.03.2018 o 01:22, Kostek88 napisał:

Co?
Nie wiem, może najlepiej zacznij od wygooglowania "piecowe przyciemnianie szyb"? Niektóre marki aut mają szyby z ciemnego szkła, a niektóre ciemnione metodą tzw. piecową.

Ale jak sam poczytasz to  ,, przyciemnianie piecowe '' polega na dodaniu np. tlenku tytanu. Także i tym przypadku musi być dodany jakiś związek chemiczny żeby można było uzyskać kolorowe szkło. Skoro mi sugerujesz googlowanie to możesz sam zacząć od tego. Fakt jest że nie znałem tej metody, ale zasada tworzenia kolorowego szkła jest podobna. Tylko trzeba pamiętać że ta metoda ,, piecowego przyciemniani '' nie jest tania. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.