Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 18.01.2019 o 11:09, Gtechniq - Przemek napisał:

Na spokojnie, na pewno firma która kładła powlokę na twoje auto na pewno Ci pomoże w każdej chwili.  🙂

 

Ale rozumiem, że powłoka jest mimo wszystko do odratowania, nie trzeba będzie jej kłaść na nowo? 

Chciałbym uniknąć dużych kosztów 

Opublikowano
12 godzin temu, Stefan756 napisał:

Ale rozumiem, że powłoka jest mimo wszystko do odratowania, nie trzeba będzie jej kłaść na nowo? 

Chciałbym uniknąć dużych kosztów 

Jak najbardziej, Powłoka CSL nie jest w naturze powłoka hydrofobowa, oczywiście może kropelkowac jak jest świeża i w 100% odetkana, lecz jeżeli zależy Ci na efekcie kropelkowania to polecam położyć na CSL EXO.

Opublikowano
W dniu 21.01.2019 o 09:37, Gtechniq - Przemek napisał:

Jak najbardziej, Powłoka CSL nie jest w naturze powłoka hydrofobowa, oczywiście może kropelkowac jak jest świeża i w 100% odetkana, lecz jeżeli zależy Ci na efekcie kropelkowania to polecam położyć na CSL EXO.

 Mój samochód nie zrzuca już wody - czy to oznacza, że powłoki już nie ma?


Jest to częste pytanie. Wydaje się, że jeśli powierzchnia nie odpycha już wody to zapewne powierzchnia nie jest już odpowiednio chroniona. Jest to tylko częściowo słuszne. Należy pamiętać i zwrócić uwagę na to, że powierzchnia tego, co można uznać za czysty samochód, może być zanieczyszczona brudem drogowym lub środowiskowym. Dogłębne oczyszczenie powierzchni i zastosowanie produktu W5 Citrus All Purpose Cleaner często przywraca funkcję hydrofobową. 


Ale możliwe jest również, że powłoka hydrofobowa już nie występuje. Należy pamiętać, że nasza gwarancja nie obejmuje tego, ponieważ trwałość zjawiska hydrofowego w dużej mierze wynika z sposobu pielęgnacji powierzchni (link do przewodnika mycia poniżej) . Ważnym jest natomiast że nasze produkty hydrofobowe C2 Liquid Crystal i EXO są najtrwalszymi w swojej klasie wg. fachowców.

 

Najważniejsze, nawet jeśli warstwa hydrofobowa przestała działać, to powłoka bazowa C1, Crystal Serum Light lub Crystal Serum Ultra nadal działa, ponieważ powłoki te trwale wiążą się z twoim lakierem w wyniku reakcji chemicznej (jak lakier bezbarwny). Ta warstwa nadal będzie działała, aby tworzyć maksymalny połysk, ograniczyć powstawanie kolistych mikro zarysowań do minimum, a także zapobiegać utracie połysku poprzez odbarwienie lub utlenianie powierzchni.

Warto wiedzieć: Skumulowane krople wody, spływające po masce samochodu tworzą spektakularny widok. Ten układ ma swoje wady. Są one najbardziej widoczne, gdy krople nie zostaną wytarte i odparują, pozostawiając po sobie osad. Masz świadomość takiej ewentualności. Jednak  kusi Cię perspektywa kumulujących się, na masce Twojego samochodu, kropel wody.  Mamy  rozwiązanie, które sprosta Twoim oczekiwaniom To powłoki:  EXO V4 lub   C2 Liquid Crystal.

https://poland.gtechniq.com/obsluga-klienta/przewodnik-mycia/

Opublikowano
9 godzin temu, Gardor napisał:

Ja dalej nie rozumiem dlaczego od razu nie zaaplikowano Ci na lakier exo zaraz po serum light. Chyba ze wybrałeś sam basecoat? 

Szczerze mówiąc nie zostało mi to zaproponowane nawet, a nie wiedziałem o nim

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś  bawiłem się maskami testowymi na 2 autach ... na jednej 8 miesięcy temu nałożyłem cqurtz 3,0  , a na drugiej  7 miesięcy temu po połowie cquartz3.0 i tac system 70%  , ba na dodatek na połowach powierzchni położony był reload  . Wnioski ... szkoda czasu , kasy i nawet prania mf po reloadzie !  Oczywiście maski najpierw zostały psiknięte SG citrus , potem szampon odtłuszczający , potem kwaśny szampon 4detailer   i  ...szkoda kasy , tam gdzie leżał  reload prawie tafla która oczywiście poooooowoli , baaardzo powoli zjeżdża  ale taflą . Lakier tylko z leżącymi powłokami w miarę szybko się osuszają (min 3 -4 x szybciej niż te części z reloadem)  ale i tak daleko im do  trzeciej maski gdzie chyba z miesiąc temu na ponad 6 miesięcznego fuso po myciu  psiknąłem BSD  W sumie to3 autko  mało jeździ  w porównaniu do tym dwóch , no ale przebiegi ok 10tys dla powłok  na tych 2 maskach to powinien być pikuś , a tak nie jest!  Na bank reload wylatuje z mojego arsenału i może zamiast niego moonlight  serwować ? 🤔 Muszę przetestować 😉 

 

aaa  na masce gdzie siedzi tac system i cquartz to właśnie goły tac system najszybciej pozbywa się wody ... czyli na bank już też nie kupię cquartza , no chyba że starszą wersję czyli UK , bo chyba carpro z cquartzem 3.0 jak MaxProtect ze swoim  uncr 1,5 chcąc uprościć aplikację strzeliło sobie w kolano, gdyż trwałość w porównaniu do wersji UK spadła  😒

Spytacie , gdzie foty , czy filmik ... jak zawsze przy pracach nad autkami bardziej skupiam się na samych autkach niż fotkach cegłą (nie posiadam aparatu), tak więc na relację jak u rygrysa nie liczcie 😉 

  • Lubię to 1
Opublikowano
20 minut temu, powalla napisał:

czyli na bank już też nie kupię cquartza , no chyba że starszą wersję czyli UK

 

20 minut temu, powalla napisał:

tak więc na relację jak u rygrysa nie liczcie 😉 

nie muszą

potwierdzam, jestem w trakcie testu 3.0 i na felgach MR-Fix lepiej zrzuca wodę, a reload oddałem za darmo, nie miałem sumienia brać za niego kasy. Do tego wszystkiego w porównaniu do G.Prime rysuje się od samego patrzenia :-D

  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 11.02.2019 o 19:25, powalla napisał:

Dziś  bawiłem się maskami testowymi na 2 autach ... na jednej 8 miesięcy temu nałożyłem cqurtz 3,0  , a na drugiej  7 miesięcy temu po połowie cquartz3.0 i tac system 70%  , ba na dodatek na połowach powierzchni położony był reload  . Wnioski ... szkoda czasu , kasy i nawet prania mf po reloadzie !  Oczywiście maski najpierw zostały psiknięte SG citrus , potem szampon odtłuszczający , potem kwaśny szampon 4detailer   i  ...szkoda kasy , tam gdzie leżał  reload prawie tafla która oczywiście poooooowoli , baaardzo powoli zjeżdża  ale taflą . Lakier tylko z leżącymi powłokami w miarę szybko się osuszają (min 3 -4 x szybciej niż te części z reloadem)  ale i tak daleko im do  trzeciej maski gdzie chyba z miesiąc temu na ponad 6 miesięcznego fuso po myciu  psiknąłem BSD  W sumie to3 autko  mało jeździ  w porównaniu do tym dwóch , no ale przebiegi ok 10tys dla powłok  na tych 2 maskach to powinien być pikuś , a tak nie jest!  Na bank reload wylatuje z mojego arsenału i może zamiast niego moonlight  serwować ? 🤔 Muszę przetestować 😉 

 

aaa  na masce gdzie siedzi tac system i cquartz to właśnie goły tac system najszybciej pozbywa się wody ... czyli na bank już też nie kupię cquartza , no chyba że starszą wersję czyli UK , bo chyba carpro z cquartzem 3.0 jak MaxProtect ze swoim  uncr 1,5 chcąc uprościć aplikację strzeliło sobie w kolano, gdyż trwałość w porównaniu do wersji UK spadła  😒

Spytacie , gdzie foty , czy filmik ... jak zawsze przy pracach nad autkami bardziej skupiam się na samych autkach niż fotkach cegłą (nie posiadam aparatu), tak więc na relację jak u rygrysa nie liczcie 😉 

Kolego wysłałem PW

Opublikowano
W dniu 11.02.2019 o 19:25, powalla napisał:

Dziś  bawiłem się maskami testowymi na 2 autach ... na jednej 8 miesięcy temu nałożyłem cqurtz 3,0  , a na drugiej  7 miesięcy temu po połowie cquartz3.0 i tac system 70%  , ba na dodatek na połowach powierzchni położony był reload  . Wnioski ... szkoda czasu , kasy i nawet prania mf po reloadzie !  Oczywiście maski najpierw zostały psiknięte SG citrus , potem szampon odtłuszczający , potem kwaśny szampon 4detailer   i  ...szkoda kasy , tam gdzie leżał  reload prawie tafla która oczywiście poooooowoli , baaardzo powoli zjeżdża  ale taflą . Lakier tylko z leżącymi powłokami w miarę szybko się osuszają (min 3 -4 x szybciej niż te części z reloadem)  ale i tak daleko im do  trzeciej maski gdzie chyba z miesiąc temu na ponad 6 miesięcznego fuso po myciu  psiknąłem BSD  W sumie to3 autko  mało jeździ  w porównaniu do tym dwóch , no ale przebiegi ok 10tys dla powłok  na tych 2 maskach to powinien być pikuś , a tak nie jest!  Na bank reload wylatuje z mojego arsenału i może zamiast niego moonlight  serwować ? 🤔 Muszę przetestować 😉 

 

aaa  na masce gdzie siedzi tac system i cquartz to właśnie goły tac system najszybciej pozbywa się wody ... czyli na bank już też nie kupię cquartza , no chyba że starszą wersję czyli UK , bo chyba carpro z cquartzem 3.0 jak MaxProtect ze swoim  uncr 1,5 chcąc uprościć aplikację strzeliło sobie w kolano, gdyż trwałość w porównaniu do wersji UK spadła  😒

Spytacie , gdzie foty , czy filmik ... jak zawsze przy pracach nad autkami bardziej skupiam się na samych autkach niż fotkach cegłą (nie posiadam aparatu), tak więc na relację jak u rygrysa nie liczcie 😉 

Jak i po jakim czasie docierałeś testowane cquk 3.0?

Opublikowano
W dniu 11.02.2019 o 19:25, powalla napisał:

Wnioski ... szkoda czasu , kasy i nawet prania mf po reloadzie !

Hmm to by wyjaśniało dlaczego strasznie spadła jakoś mojej powłoki po tym jak ja przed zimą potraktowałem reloadem. Chciałem jej zrobić dobrze, w konsekwencji tylna klapa tafluje a boki i maska już słabo zrzucają. Zobaczymy co dalej z tego wyjdzie bo na razie dopiero 1 mycie na 2 wiadra więc może być jeszcze zatkana i zakamieniona po soli i kilku płukaniach w zimie na bezdotyku

Opublikowano
W dniu 11.02.2019 o 19:43, rygryss napisał:

reload oddałem

Na szczęscie NGPSv3 zachowuje się inaczej. 

Po aplikacji ADS na powłokę jest jakieś tam hydro, które stopniowo spada przez kilka tygodni aż są brzydkie pijane krople. A potem wraz z kolejnymi myciami powłoka wychodzi spod spodu i wraca hydro powłoki a top sealant zanika. Efekt osłabienia jest tymczasowy

Opublikowano
W dniu 11.02.2019 o 19:25, powalla napisał:

bo chyba carpro z cquartzem 3.0 jak MaxProtect ze swoim  uncr 1,5 chcąc uprościć aplikację strzeliło sobie w kolano

Tyle ludzi stosuje cquartza 3.0 i jest zadowolona. Sporo firm ją aplikuje bez problemów. Może problem przy aplikacji i nie siadło coś? 

Będę aplikował ten produkt za jakiś czas i zobaczymy. Może nie trzymaliście się w 100% wskazań producenta. 

A co do Uncr 1.5 to ostatnio jeden z userow forum pokazał jak wyglada ta powłoka po przebiegu 60tys km i jest w super stanie! 

Tak samo hejt na reloada jest kompletnie bez sensu. Jesteście chyba w mniejszości niezadowolonych ludzi. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, Gardor napisał:

Tak samo hejt

No, ale Reload to jest akurat g*** i szkoda na to pieniędzy, efekt utrzymywania się na lakierze trzeba skrócić do dwóch intensywnych tygodni (zamiast 6 miechów) w moim przypadku.

Opublikowano

Przeczytaj zalecenia nakladania cquartza 3.0 i ... co tam mozna zepsuc?  Tac system na tej samej masce dziala a cquartz nie chce?  Gole powloki jeszcze zrzucaja , a miejsca z reloadem nalozonym po godzinie juz tafluja i co prawda nie jest to „tafla jak przy braku lsp” lecz zjezdza woda tafla ale ten czas zjazdu wody jest taki ze mozna zasnac 😉 

Ja sam znam 3 osoby ktore zaaplikowaly 3.0 i sie rozczarowaly bo wczesniej mialy UK i bylo OK. 

Opublikowano

Reload służy tylko do ochrony powłoki w czasie jej utwardzenia ale jeżeli chcemy wykorzystać go celem wspomożenia hydro, pamiętajmy że musi się dobrze usieciować oraz że jego własna trwałość vs odczyny nie jest duża. 
System CarPro jako osobne hydro proponuje Gliss.
"zrozumieć produkt"

  • Lubię to 2
Opublikowano

Czyli wymycie auta od tamtego czasu ze 30x roznymi szamponami plus kilka razy sgcitrus plus ze 3x aktywny szampon plus tez ze 3x kwasny powinno go na bank usunac lub odetkac i pod nim powinna byc piekna powloka ...powinna byc a nie jest 😉 

Zrozumiec produkt? Czyli na UK rozumialem, teraz na 4 autach z nalozonym 3.0 zamiast UK przestalem? No niech tak bedzie ... 

 

Opublikowano
3 godziny temu, powalla napisał:

Zrozumiec produkt? Czyli na UK rozumialem

Cquartz UK to handlowa nazwa zestawu "powłoka plus reload". Nie odróżnia ona rodzaju powłoki.
CQ 3.0 to rozwojowa wersja poprzednika i naturalnie nie będzie już powrotu do niego. Obecnie nieco zmieniła się aplikacja pod kątem rozpoznania flash point.
Ale to osobny temat.
Zapraszam na szkolenia produktowe na których przekazujemy kompletny zestaw porad odnośnie systemu CarPro.

 

Opublikowano

Nie rozumiemy sie ... wiec opakowanie10ml oznaczone UK (patrz sklep bestseller ) siedzialo ponad rok i kropelkowalo jak szalone , a te nowe 10ml oznaczone 3.0 po kilku miesiacach trzeba odgruzowywac wrecz szamponami itd. Klimat mi sie zmienil w okolicy czy co... choc  w sumie jedno autko jest z Plocka czyli to nie lokalny klimat  ma na to wplyw, a co do umiejetnosci , czy 2 dniowe szkolenie w Detail kingu czy jak to sie tam teraz zwie sie liczy czy trzeba znow wybulic milon monet za szkolenie  by klasc powloke za 6 dyszek? 

Opublikowano

@powalla a próbowałeś mycia samym Resetem ?:)
czy nic się nadzwyczajnego nie działo z autem z UK3.0 ? nie stało nieopodal jakiegoś komina albo czegokolwiek?
Czy przygotowanie było identyczne? (to ciężko nawet stwierdzić, więc pytanie bardziej retoryczne 😁 )
Jak/kiedy ją docierałeś?

a z ciekawości, czy szkolenie w DK było ogólnie, czy na powlokach CarPro?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.