xadamx Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 11 godzin temu, Olox napisał: Polecam zestaw jak wyżej, ate standard plus ate ceramic, zero piszczenia - trwałość super Tarcze pełne Textar + Klocki Ate ceramic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 ATE Ceramic do miasta tragedia , to sa klocki ktore sprawdzaja sie dopiero na autostradach , bo trzeba je porzadnie nagrzac zeby wydajnosc hamowania mialy taka jaka zapewnia producent , pylic nie beda tarcze nawiercane maja sens tylko w przypadku gdy mamy troche wiecej mocy i czesto wykorzystujemy ja po miescie , gdzie sie czesto hamuje , i otwory zmniejszaja cisnienie wystepujace miedzy klockiem i tarcza tarcze nacinane zawsze beda zbierac warstwe klocka to bedzie rownoznaczne z pyleniem , i szybszym zuzyciem klockow kiedys , jak mialem jeszcze Corse B z C20XE pod maska i jakimi 160 KM mocy , mialem zalozone fabryczne heble , ale tarcze nacinane brembo i klocki ferodo , uwierzcie mi ze ten zestaw hamowal lepiej niz corsa a z heblami 256 wentylowanymi od kadetta. podstawa jest dobrac SET pod to gdzie chcemy go uzywac. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Ja bym dolozyl jeszcze przewodyy w stalowym oplocie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 10 godzin temu, gtszudi napisał: tarcze nawiercane maja sens tylko w przypadku gdy mamy troche wiecej mocy i czesto wykorzystujemy ja po miescie , gdzie sie czesto hamuje , i otwory zmniejszaja cisnienie wystepujace miedzy klockiem i tarcza tarcze nacinane zawsze beda zbierac warstwe klocka to bedzie rownoznaczne z pyleniem , i szybszym zuzyciem klockow Oczywiście wszystko ma swoje wady i zalety. Nawiercanych nawet nie brał bym po uwagę tylko nacinane Często jeśli chcemy już usprawnić układ hamulcowy to polecił bym zostać przy zwykłej tarczy i dorzucić kasę do klocków ferodo to już sporo poprawi ale jeśli intensywnie używamy hamulców to opcja czyszczenia klocka na pewno się przyda. Najlepiej by było zorientować się jakie największe tarcze da sie zaadaptować do danego auta, taka modyfikacja jest najlepsza z najlepszych ATE ceramiczne mam w e36 póki się ich nie rozgrzeje to popiskują i nie są w pełni skuteczne. Felga oczywiście się brudzi tylko mniej, to że ktoś tam zrobił xxx km w trasie na takim zestawie i fela czysta przy nałożonych selantach i innych cudach to nie znaczy, że tak będzie zawsze Co do stalowego oplotu założyłem w sv650 siła hamowania ta sama ale wyczucie w hamulcu zdecydowanie na plus. Tani interes to nie jest a i roboty sporo z odpowietrzaniem więc nie zawsze warto zawracać sobie tym głowę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Wrzucałem już w innym temacie. Testuje takie zestaw , zobaczymy. Poki co różnica od seri przepaść 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patol Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 @Crasher czyżbym widział DBA T2 Street + EBC yellow? Jeńców nie bierzesz Ja od dwóch miesięcy mam DBA T2 Street + Hawk HPS 5.0 i w porównaniu ze "zwykłym" zestawem różnica zauważalna... zwłaszcza na autostradzie (nie przegrzewają się a ze starymi miałem problemy). No i praktycznie brak pylenia. Chciałem zrobić swap na coś większego (minimum 360, teraz mam seryjne 330), ale niestety ciężko jest znaleźć kogoś kto to ogarnie od A do Z i do rzadkiego auta (czyt. nie VAG) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 9 minut temu, patol napisał: @Crasher czyżbym widział DBA T2 Street + EBC yellow? Jeńców nie bierzesz Ja od dwóch miesięcy mam DBA T2 Street + Hawk HPS 5.0 i w porównaniu ze "zwykłym" zestawem różnica zauważalna... zwłaszcza na autostradzie (nie przegrzewają się a ze starymi miałem problemy). No i praktycznie brak pylenia. Chciałem zrobić swap na coś większego (minimum 360, teraz mam seryjne 330), ale niestety ciężko jest znaleźć kogoś kto to ogarnie od A do Z i do rzadkiego auta (czyt. nie VAG) . Tak na tyle jest dba i ebc. przod to ori mercedes od gls 63 i klocek ebc . rzadkiego czyli? Mogę pomoc. Sklejenie tego zajęło mi pół roku, sporo przez ten czas się zagłębiłem w temat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patol Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 23 godziny temu, Crasher napisał: rzadkiego czyli? Mogę pomoc. Sklejenie tego zajęło mi pół roku, sporo przez ten czas się zagłębiłem w temat . Już musztarda po obiedzie, ale będę pamiętał Auto to Lexus GS430 MK3. Zrobiłem pełną regenerację, malowanie, wymiana tarcz, klocków, przewodów. Kosztowało to dobrze ponad 5tyś. więc już nie będę inwestował w nowe zestawy. Zwłaszcza, że zaczynam odkładać na coś mocniejszego bo 300KM już nie robi wrażenia Zresztą co ja Ci będę mówił... posiadaczowi S5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 13 godzin temu, patol napisał: Już musztarda po obiedzie, ale będę pamiętał Auto to Lexus GS430 MK3. Zrobiłem pełną regenerację, malowanie, wymiana tarcz, klocków, przewodów. Kosztowało to dobrze ponad 5tyś. więc już nie będę inwestował w nowe zestawy. Zwłaszcza, że zaczynam odkładać na coś mocniejszego bo 300KM już nie robi wrażenia Zresztą co ja Ci będę mówił... posiadaczowi S5 Trochę tak jest z tą mocą, ja mam plan trochę zmodyfikować moc ale to na spokojnie… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
therioon Opublikowano 25 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Już musztarda po obiedzie, ale będę pamiętał Auto to Lexus GS430 MK3. Zrobiłem pełną regenerację, malowanie, wymiana tarcz, klocków, przewodów. Kosztowało to dobrze ponad 5tyś. więc już nie będę inwestował w nowe zestawy. Zwłaszcza, że zaczynam odkładać na coś mocniejszego bo 300KM już nie robi wrażenia Zresztą co ja Ci będę mówił... posiadaczowi S5 Ciekawe rozważania :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 19 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Zmieniał ktoś w aucie na gwarancji klocki hamulcowe na coś lepszego? Fabryczne hamulce w S3 to "miękkiszony" i po kilku ostrzejszych hamowaniach, nie ma hamulca. Chciałem wrzucić EBC Yellowstuff, ale do końca nie wiem jak ASO będzie na to reagowało. Już miałem przeboje przy zimówkach i 1mm różnicy w ET względem fabrycznych felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 19 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca @Slovak hah klątwa nowego auta i gwarancji. Czy nie możesz się ich zapytać Ciężko odpowiedzieć na takie pytanie. Zawsze można przerzucić przed wizytą oryginalne klocki jak już tak bardzo potrzebujesz czegoś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 19 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 9 minutes ago, DaV said: Czy nie możesz się ich zapytać Rozmowa z pracownikami ASO mocno podnosi mi ciśnienie. Według nich auto ma doskonałe hamulce i Audi nie dopuszcza żadnej ingerencji, a po za tym po co tuningować. Felgi BBS to według nich chiński badziew, a oryginalne to porządny niemiecki wyrób (sprawdziłem, produkowany pod Rzeszowem i ma na sobie wybity napis Made in Poland). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 19 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Godzinę temu, Slovak napisał(a): chiński badziew To niech podadzą ile ich podzespołów jest produkowanych w Chinach i dopiero zaczną wchodzić w takie rozmowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
therioon Opublikowano 19 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Mintex 1155 i tarcze dba 4000 T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonk Opublikowano Poniedziałek o 07:53 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 07:53 a ja zadam takie pytanie... mam dupowoz ktorym jezdz z pracy i do po obwodnicy bez zadnego ostrego hamowania i wymyslilem sobie kupic Mikody wylacznie dla walorow wygladowych.,..czy ktos z was uzywal tych tarcz nacinano-nawiercanych? jak one sluza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek233 Opublikowano Poniedziałek o 10:07 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 10:07 Szczerze jak dla mnie mija się z celem, jak nowe to walory estetyczne jeszcze są- zależy co się komu podoba, ale po chwili korodują otwory, zapychają się. wygląda to nie ciekawie. Jak dla mnie lepiej zainwestować w regeneracje zacisków. Ładnie pomalować, kupić tarcze z wyższej półki które nie korodują w zastraszającym tempie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się