Skocz do zawartości

Hamulce - wyższej jakości, jakie polecamy?


Rekomendowane odpowiedzi

ATE Ceramic do miasta tragedia , to sa klocki ktore sprawdzaja sie dopiero na autostradach , bo trzeba je porzadnie nagrzac zeby wydajnosc hamowania mialy taka jaka zapewnia producent , pylic nie beda

tarcze nawiercane maja sens tylko w przypadku gdy mamy troche wiecej mocy i czesto wykorzystujemy ja po miescie , gdzie sie czesto hamuje , i otwory zmniejszaja cisnienie wystepujace miedzy klockiem i tarcza

tarcze nacinane zawsze beda zbierac warstwe klocka to bedzie rownoznaczne z pyleniem , i szybszym zuzyciem klockow

 

kiedys , jak mialem jeszcze Corse B z C20XE pod maska i jakimi 160 KM mocy , mialem zalozone fabryczne heble , ale tarcze nacinane brembo i klocki ferodo , uwierzcie mi ze ten zestaw hamowal lepiej niz corsa a z heblami 256 wentylowanymi od kadetta.

 

podstawa jest dobrac SET pod to gdzie chcemy go uzywac.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, gtszudi napisał:

tarcze nawiercane maja sens tylko w przypadku gdy mamy troche wiecej mocy i czesto wykorzystujemy ja po miescie , gdzie sie czesto hamuje , i otwory zmniejszaja cisnienie wystepujace miedzy klockiem i tarcza

tarcze nacinane zawsze beda zbierac warstwe klocka to bedzie rownoznaczne z pyleniem , i szybszym zuzyciem klockow

Oczywiście wszystko ma swoje wady i zalety. Nawiercanych nawet nie brał bym po uwagę tylko nacinane 🙂 Często jeśli chcemy już usprawnić układ hamulcowy to polecił bym zostać przy zwykłej tarczy i dorzucić kasę do klocków ferodo to już sporo poprawi ale jeśli intensywnie używamy hamulców to opcja czyszczenia klocka na pewno się przyda. Najlepiej by było zorientować się jakie największe tarcze da sie zaadaptować do danego auta, taka modyfikacja jest najlepsza z najlepszych 🙂

 

maxresdefault.jpg

 

ATE ceramiczne mam w e36 póki się ich nie rozgrzeje to popiskują i nie są w pełni skuteczne. Felga oczywiście się brudzi tylko mniej, to że ktoś tam zrobił xxx km w trasie na takim zestawie i fela czysta przy nałożonych selantach i innych cudach to nie znaczy, że tak będzie zawsze 😄 Co do stalowego oplotu założyłem w sv650 siła hamowania ta sama ale wyczucie w hamulcu zdecydowanie na plus. Tani interes to nie jest a i roboty sporo z odpowietrzaniem więc nie zawsze warto zawracać sobie tym głowę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Crasher czyżbym widział DBA T2 Street + EBC yellow? Jeńców nie bierzesz 🙂

Ja od dwóch miesięcy mam DBA T2 Street + Hawk HPS 5.0 i w porównaniu ze "zwykłym" zestawem różnica zauważalna... zwłaszcza na autostradzie (nie przegrzewają się a ze starymi miałem problemy). No i praktycznie brak pylenia.

Chciałem zrobić swap na coś większego (minimum 360, teraz mam seryjne 330), ale niestety ciężko jest znaleźć kogoś kto to ogarnie od A do Z i do rzadkiego auta (czyt. nie VAG) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, patol napisał:

@Crasher czyżbym widział DBA T2 Street + EBC yellow? Jeńców nie bierzesz 🙂

Ja od dwóch miesięcy mam DBA T2 Street + Hawk HPS 5.0 i w porównaniu ze "zwykłym" zestawem różnica zauważalna... zwłaszcza na autostradzie (nie przegrzewają się a ze starymi miałem problemy). No i praktycznie brak pylenia.

Chciałem zrobić swap na coś większego (minimum 360, teraz mam seryjne 330), ale niestety ciężko jest znaleźć kogoś kto to ogarnie od A do Z i do rzadkiego auta (czyt. nie VAG) .

Tak na tyle jest dba i ebc. 
przod to ori mercedes od gls 63 i klocek ebc . 
rzadkiego czyli? Mogę pomoc. Sklejenie tego zajęło mi pół roku, sporo przez ten czas się zagłębiłem w temat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Crasher napisał:

rzadkiego czyli? Mogę pomoc. Sklejenie tego zajęło mi pół roku, sporo przez ten czas się zagłębiłem w temat .

Już musztarda po obiedzie, ale będę pamiętał 🙂 Auto to Lexus GS430 MK3. 

Zrobiłem pełną regenerację, malowanie, wymiana tarcz, klocków, przewodów. Kosztowało to dobrze ponad 5tyś. więc już nie będę inwestował w nowe zestawy.

Zwłaszcza, że zaczynam odkładać na coś mocniejszego bo 300KM już nie robi wrażenia 🙂 Zresztą co ja Ci będę mówił... posiadaczowi S5😛

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, patol napisał:

Już musztarda po obiedzie, ale będę pamiętał 🙂 Auto to Lexus GS430 MK3. 

Zrobiłem pełną regenerację, malowanie, wymiana tarcz, klocków, przewodów. Kosztowało to dobrze ponad 5tyś. więc już nie będę inwestował w nowe zestawy.

Zwłaszcza, że zaczynam odkładać na coś mocniejszego bo 300KM już nie robi wrażenia 🙂 Zresztą co ja Ci będę mówił... posiadaczowi S5😛

 

Trochę tak jest z tą mocą, ja mam plan  trochę zmodyfikować moc ale to

na spokojnie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Już musztarda po obiedzie, ale będę pamiętał  Auto to Lexus GS430 MK3. 
Zrobiłem pełną regenerację, malowanie, wymiana tarcz, klocków, przewodów. Kosztowało to dobrze ponad 5tyś. więc już nie będę inwestował w nowe zestawy.
Zwłaszcza, że zaczynam odkładać na coś mocniejszego bo 300KM już nie robi wrażenia  Zresztą co ja Ci będę mówił... posiadaczowi S5
 

Ciekawe rozważania :)
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zmieniał ktoś w aucie na gwarancji klocki hamulcowe na coś lepszego? Fabryczne hamulce w S3 to "miękkiszony" i po kilku ostrzejszych hamowaniach, nie ma hamulca. Chciałem wrzucić EBC Yellowstuff, ale do końca nie wiem jak ASO będzie na to reagowało. Już miałem przeboje przy zimówkach i 1mm różnicy w ET względem fabrycznych felg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Slovak hah klątwa nowego auta i gwarancji. Czy nie możesz się ich zapytać 😄 Ciężko odpowiedzieć na takie pytanie. Zawsze można przerzucić przed wizytą oryginalne klocki jak już tak bardzo potrzebujesz czegoś lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minutes ago, DaV said:

Czy nie możesz się ich zapytać 😄

Rozmowa z pracownikami ASO mocno podnosi mi ciśnienie. Według nich auto ma doskonałe hamulce i Audi nie dopuszcza żadnej ingerencji, a po za tym po co tuningować. Felgi BBS to według nich chiński badziew, a oryginalne to porządny niemiecki wyrób (sprawdziłem, produkowany pod Rzeszowem i ma na sobie wybity napis Made in Poland). 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Slovak napisał(a):

chiński badziew

To niech podadzą ile ich podzespołów jest produkowanych w Chinach i dopiero zaczną wchodzić w takie rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zadam takie pytanie...

mam dupowoz ktorym jezdz z pracy i do po obwodnicy bez zadnego ostrego hamowania i wymyslilem sobie kupic Mikody wylacznie dla walorow wygladowych.,..czy ktos z was uzywal tych tarcz nacinano-nawiercanych? jak one sluza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze jak dla mnie mija się z celem, jak nowe to walory estetyczne jeszcze są- zależy co się komu podoba, ale po chwili korodują otwory, zapychają się. wygląda to nie ciekawie. Jak dla mnie lepiej zainwestować w regeneracje zacisków. Ładnie pomalować, kupić tarcze z wyższej półki które nie korodują w zastraszającym tempie.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.