ad.am Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 E500 Limited - 500 szt. Ponad to bardziej miłowałbym tylko przedlifta - 500e. Dobra robota,musze kiedyś spróbować tego Wolfganga.
Administrator AreK Opublikowano 20 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 @ghost tak, Wolfgang jest wiekowy. Cleaner nadaje niesamowitej szklistość. Efekt dla mnie mega. Co do trwałości. Najtrudniejsze pytanie z wszystkich jakie można mi zadać. Jeszcze nigdy nie wytrzymałem do momentu w którym kończy mi się wosk, saelant na lakierze
PiterG Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 ogromny szacunek dla Ciebie za pokazanie problemow i stawienie im czola z pieknymi efektami oraz respektem dla auta. Pelne zaangazowanie i profesjonalizm w technice oraz rozwiazywaniu problemow. Slusznie podjete decyzje i taktyka doprowadzily to auto finalu. Uwielbiam takie akcje, mimo iz wymagaja od detailerow ogromnego doswiadczenia i pochylenia sie nad problemami .... Nie idac na skroty. Dla mnie rewelacje... Wlasnie przez problemy oraz wybrniecie z nich. Brawo Wyklikane ze smartfona...
Administrator AreK Opublikowano 20 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 @SylPio taki jest detailing i po to są relacje. Nie jest to łatwy kawałek chleba. Zwłaszcza gdy robimy bezcenne auta. Takie projekty uczą pokory i stawiają człowieka we właściwym szeregu. Relacje mają pokazac Wam jak postąpić w podobnych sytuacjach. Co z tego, że pokaże Wam usuwanie holsów na nowym samochodzie? Edukacja przez relacjonowanie projektów. Uwielbiam dzielić się swoją wiedzą i będę to robił
PiterG Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 [mention=14842]SylPio[/mention] taki jest detailing i po to są relacje. Nie jest to łatwy kawałek chleba. Zwłaszcza gdy robimy bezcenne auta. Takie projekty uczą pokory i stawiają człowieka we właściwym szeregu. Relacje mają pokazac Wam jak postąpić w podobnych sytuacjach. Co z tego, że pokaże Wam usuwanie holsów na nowym samochodzie? Edukacja przez relacjonowanie projektów. Uwielbiam dzielić się swoją wiedzą i będę to robił Wlasnie o to mi chodzilo. Nie jest to latwy kawalek chleba, a takie problemy przedstawiaja, w ktorym miejscy na sciezce detailingu sie znajdujemy. To pasja, ktora caly czas stawia przed nami wyzwania. Ciagle nowosci w produktach oraz nowi pacjenci. Nie chodzi o zrobienie latwego projektu... Dla mnie osobiscie chodzi o cos wiecej, tym bardziej szanuje i podziwiam takie prace i relacje. Wyklikane ze smartfona...
DrozdekPL Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 Czy detale jak np. lusterka , wokoł literek itd. też polerowałeś VRG ?
Administrator AreK Opublikowano 20 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 Tyle na ile doszedłem to tak. Zakładam wtedy większy pad.
kursien Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 Piękna robota, samo przeglądanie zdjęć trwało kilka minut a pewnie mogło i dłużej! Szacuneczek
Dreamer42 Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 Super praca, nic tylko chylić czoła... zastanawiam się tylko, dlaczego Sonax EX 05-05 a nie 04-06, nie byłoby wtedy bezpieczniej?
robcok Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 Jak zwykle PRO, chyba już wszystkich przywyczaiłeś do bardzo wysokiego poziomu nic tylko pozazdrościć umiejętności! hmm może będziesz robił pzypadkiem E30 M3 w czarnym kolorze?
Administrator AreK Opublikowano 20 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 @Dreamer42 7 minut temu, Dreamer42 napisał: dlaczego Sonax EX 05-05 a nie 04-06 jakoś bardziej wolę 05-05 4 minuty temu, robcok napisał: hmm może będziesz robił pzypadkiem E30 M3 w czarnym kolorze? Nie. Nie spekulujcie
Posejdon Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 @AreKTam jest mały szkopuł,powinno być „Wolfgang jako truskawka na torcie” a nie „wisienka” Ehh gdyby tak od razu wpadł w twoje ręce a nie jakiegoś Janusza.Mimo wszystko i tak uważam ze zdziałałeś Cuda przez duże „C”
Jacus Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 Meeeega relacja ! Chciałbym na co dzień pracować przy takich autach Może kiedyś się uda
Franek Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2017 Fajna fura. Sam bym chętnie dołączył do projektu. Tylna kanapa jest fajna, bo te pojedyncze siedziska bardzo prosto sie wypina i w sumie jednym ruchem w 3 sek wyciągasz cały tył. Ja bym jeszcze gwiazdę wypiął z tylnej klapy bo jest tylko na wcisk (w przeciwieństwie do napisu E500) Jak Ci się pracowało na plasikowych listwach (dołach) drzwi? Czym tam jechałeś? Ogólnie uważam, że w124 jest ultra wdzięcznym autem do grubych projektów. Zazdroszczę pracy! Pozdrawiam.
Administrator AreK Opublikowano 21 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Października 2017 @Franek, W związku z tym , ze był tam połysk to jechałem je dokładnie tak jak resztę karoserii. wiem o znaczku ale szczerze mówiąc mi się nie chciało
Moderator Domel Opublikowano 21 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Października 2017 Oglądałem tą relację jakbym miał przed oczami filmik na youtubie Takie prace to dla mnie jak mecz piłkarki, pełen emocji. MOŻECIE SIĘ ŚMIAĆ ale podzielę się z Tobą nimi @AreK'u Scroluje myszką, czytam, podziwiam, prowadzę w myślach dialog sam z sobą i trafiam na to miejsce: W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Obroty max 2 bieg i duży docisk. "No tak, rotacja, futro, heavy cut jedziemy na spokojnie.Racja.git. Też bym tak zrobił. ok." Lecimy dalej z relacją. Czytam. W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Polish i finish również na rotacji. OOOOOooooo kurczę, da się???? Pewnie, że tak. DA leży w skrzynce i czeka na miękką "WŁoszka" Myślę sobie: "dobra dobra da się, ale nie cwaniakuj mi tu za bardzo, mam podejrzenie ze to się może źle skończyć <podejrzliwy cwaniak> ..." Czytam dalej W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Znerwicowany wróciłem do domu. Poszedłem się przespać z problemem. Następnego dnia będzie lepiej. Piątek 13-stego miał przynieść mi szczęście i uśmiech na twarzy. Nic bardziej mylnego. "NOO I CO ? MÓWIŁEM PRZECIEŻ !!!!!!!! (cały czas prowadzę w myślach monolog ze sobą) To są stare auto i stare lakiery, trzeba uważać ! AREK kuwa mać coś ty narobił !!!! ... DAWAJ TO 'DA' <wkurzony na Ciebie> " Czytam dalej, napięcie i adrenalina mi rośnie W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Dla mnie horror. Telefon do przyjaciela... "ja pierd*le... no to prze#ebane... coś ty narobił !!!! jak świeżak ? .... co robić ? co robić ? co robić ? co ja bym zrobił w takiej sytuacji ? <myśli> kuwa, burza mózgu. Gdzie moje DA..." Czytam dalej nerwy mi rosną. W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Pora na maszynę VRG z Flex'a. Moją ulubioną trzepaczkę która ratuje mnie w takich sytuacjach. "OK, czyli kolega to wporzo gość i rozumie zaistniałą sytuację. Chyba Arka zgubiła przez chwilę zbyt duża pewność siebie. Od razu przypomniał mi sie Lary Kosilla który mikroskopem w komputerze oglądał lakier i podejmował decyzję... chyba trzeba było tak zrobić dokładna analiza pacjenta Arku się kłania <nu nu nu>. Dobry wniosek i dla mnie na przyszłość :D" ( to jest wciąż mój wewnętrzny monolog) W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Pasta tym razem z firmy Sonax. Świetna seria Profiline EX. Wybór padł na 05-05. "aha aha 05-05 na żółtej gąbce. Dobra kombinacja. Zapamiętuje. Przyda sie ta opcja" W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Kolejne "słoneczko" lakiernika,ka,ka,kata..... "SHIT !!! uhh " W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Finiszujemu również na maszynie VRG. "uffff udało się....... kamień z serca jest dobrze, sytuacja opanowana " W dniu 20.10.2017 o 08:25, AreK napisał: Mamy to. "efekt urywa mi dupę" Także dla mnie emocję jak na meczu o awans do WordCup To jest piękno detailingu właśnie. Indywidualne podejście do każdego auta, auto dyscyplina, precyzja, MYŚLENIE co i jak dobrać aby efekt onieśmielał, opanowanie sytuacji krytycznej i walka do końca Kocham taki detailing. Dzięki Arku za te pozytywne emocje Więcej, więcej !
Administrator AreK Opublikowano 21 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Października 2017 @Domel roz$¥£>|<jebałeś system Co, jednak dałem tyłka, że nie sięgnąłem po DA? Nie napisałem jaka była reakcja kolegi jak odebrał auto. Nie było mnie na miejscu. Ok 22 telefon. Szok i niedowierzanie. „Po drodze robili mi zdjęcia”. Ogromna frajda! Uratowałem auto, piękne auto! Uratowałem przed lakierowaniem! Bez spiny, z uśmiechem i pełną satysfakcją. Tak jak pisałem. To dla mnie element terapii, pomoc w walce. Wasze komentarze dają mi kopa. Jest moc, energia. Dziękuję Wam wszystkim!!!
Moderator Domel Opublikowano 21 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Października 2017 8 minut temu, AreK napisał: Co, jednak dałem tyłka, że nie sięgnąłem po DA? hahaha nie no looz Jesteś profesjonalista, ale pomyśl ile "świeżych" osób mogło w takiej sytuacji strzelić bąka ze strachu Zdrówka życzę i byle więcej takich relacji !!
MirekGTS Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2017 MISTRZOSTWO!!! praca jak i auto, jestem pełny podziwu. Sorry ale muszę to z siebie wyrzucić... W124 to genialny wóz, niektórzy mówią że LS400 jest twardy jest super i w ogóle. Dla mnie nie ma podejścia do meśka. To jest normalny samochód super uniwersalny dla taksiarza, dla kowalskiego i dla prezesa. Zaprojektowany żeby jeździć, żeby się nie psuć, a nawet jeśli coś się zużyje to da się to naprawić. Pełny smaczków jak te pochylona koła w skręcie, składanie zagłówki z tyłu, pojedyncza wycieraczka która chowa się pod maskę dzięki czemu wiatr nie zgania nam resztek płynu na szybę. Niby pierdoły ale dają więcej radości niż kilku calowy ekran na konsoli. I jak po czymś takim MB mogło wypuścić taką kupę jaką był okular? Jak inni producenci mogą produkować te jednorazowe wydmuszki chwaląc się klapą bagażnika otwieraną ruchem nogi? Nosz Ku..a dokąd idzie ta dzisiejsza motoryzacja. Przepraszam Arku musiałem.
Danielusinek Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2017 Chciałem też coś napinać ale powypadały mi wszystkie zęby, (kilku nie znalazłem) i zostałem na podłodze bo zdjęcia finalne mnie powaliły , kiedy zdobędę takie doświadczenie... nigdy
keza Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 W dniu 10/20/2017 o 08:25, AreK napisał: Innotec to mój ulubiony produkt do tego celu @AreK powiedz jaka jest wydajność jednej puszki Innotec?
Administrator AreK Opublikowano 22 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 @keza na zawieszenie takie jak w tym aucie, wychodzi mi jedna puszka. Max półtorej jeśli robię na bogato.
zdrowy_zab Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 11 godzin temu, MirekGTS napisał: W124 to genialny wóz, niektórzy mówią że LS400 Ooo teraz to nacisnąłeś na odcisk Poza tym gdzie W124 do LS400 porównywać Do w140 jak najbardziej
keza Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 2 godziny temu, AreK napisał: @keza na zawieszenie takie jak w tym aucie, wychodzi mi jedna puszka. Max półtorej jeśli robię na bogato. To myślę, że dwie puszki mi wystarczą na zawieszenie i profile w drzwiach.
Administrator AreK Opublikowano 22 Października 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 @keza myślę, że tak. Będziesz zadowolony z efektu na zawieszeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się