Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Popełniłem mycie u kolegi na garażu. ADS Rinseless, na to Show Stopper. Robi robotę na czerwonym, dużo maskuje. Szkoda tylko, że jest tępy w dotyku.

20230813_160115.jpg.287846d7879e43e1a8b5c5ad9b246c16.jpg

20230813_160223.jpg.7fcc7f3ca8d9fab0d443a9b55c19336e.jpg

 

W doborowym towarzystwie 🙂

20230813_160125.jpg.42effef50345d7df1236101fc20a8d6a.jpg

 

Wziąłem jeszcze K2 Bold na opony od kolegi. Bardzo dobry i tani produkt. Chyba nie znam przyjemniejszego w smarowaniu dressingu do opon.

20230813_182459.jpg.a2121cb4b945c03a823334ab2092cee3.jpg

  • Lubię to 9
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rinslessa do góry nogami a co.

20230815_094210.jpg

bio nano robi co bio nano robi

20230815_105641.jpg

odkurzony i zbonetowany washmistem, plastiksy również wm

20230815_105652.jpg

20230815_105704.jpg

20230815_105732.jpg

można brudzić

20230815_132507.jpg

20230815_132819.jpg

ale czerwonemu nie dorasta 😉

20230815_132835.jpg

Na żywo jeszcze lepiej 🙂

20230815_151849.jpg

  • Lubię to 15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliskość pierwsza klasa, hydro też. Wrzucałem na forum linka do filmu z myjni (PSB, Corsa Air Blue). Aplikacja banalna, bardzo długi czas na docieranie. Można spokojnie położyć na cały panel i spokojnie docierać. W zestawie są bardzo fajne i poręczne aplikatory. Z butelki zrobiłem dwie Corsy i zostało jeszcze na jedno auto, choć nie szczędziłem towaru. Zapach nawet przyjemny. Jedyny minus to metalowa butelka i nie widać ile ubywa., trzeba oceniać na oko albo ważyć.

Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka



  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@alexander.p kładłes D-luxa na matowy lakier. Przyciemnione go, ale mat pozostał matowy czy lekko go "wyblyszczylo"? 
Lekka satyna. Przyciemnione mega. Mat pozostał matowy.
Robiłem próbki innych powłok i dlux najlepiej siadł. Reszta nabłyszczała

Wysłane z mojego SM-A326B przy użyciu Tapatalka

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@keza regeneracja u Alpaka Garage, kontakt przez FB. Bardzo rzetelny gość, świetny kontakt. Do pełnia szczęści brakuje tylko, żeby wypełnić ubytki w aluminium - niestety Brembo lubią się utleniać. Kolor to RAL 5017. Auto jest srebrno błękitne (zdjęcie wyżej), wnętrze też będzie niebieskie, więc niebieskie zaciski idealnie dopełnią całość 🙂 tylny zacisk już pomalowany, wygląda to bardzo dobrze na aucie.

20230727_155635.jpg.397ea06e925343d35a8d7e2698a5cfc8.jpg

 

Co do oplotu:

20230724_190120.jpg.5c464fcd7d8604c47d8352724c7a5184.jpg

Też będzie 😉 postawiłem na fioletowy, bo czerwona sprężyna + niebieski zacisk daje właśnie fiolet 😄 Uprzedzając pytania, tarcza wjeżdża gładka ATE (niestety nie ma w tym rozmiarze tarcz nacinanych prócz Mikody), klocek Ferodo DS Performance.

@czester obowiązkowo 😉

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@keza mają, ale cena zabójcza. To auto w stanie gruzik do lekkich poprawek kosztowało mnie w lutym 2020 3850 złotych. Same hamulce przód + tył pochłonęły już około 4 tysięcy... Także dałem sobie spokój z tarczami za ponad 1k za komplet na oś. Staram się wkładać same topowe, albo co najmniej dobre części, ale na tarczach trochę przyoszczędziłem - dałem gładkie ATE. Przy masie auta niecała tona (jeszcze będę chciał zejść z wagą), aluminiowym, dużym zacisku, przewodach w oplocie, dobrym klocku i Motulu RBF 660 myślę, że hebel da radę w każdych warunkach 😉 Co do Alpaki to śmiało mogę polecić. Będziesz z pewnością zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, imola33 napisał(a):

@keza mają, ale cena zabójcza. To auto w stanie gruzik do lekkich poprawek kosztowało mnie w lutym 2020 3850 złotych. Same hamulce przód + tył pochłonęły już około 4 tysięcy... Także dałem sobie spokój z tarczami za ponad 1k za komplet na oś. Staram się wkładać same topowe, albo co najmniej dobre części, ale na tarczach trochę przyoszczędziłem - dałem gładkie ATE. Przy masie auta niecała tona (jeszcze będę chciał zejść z wagą), aluminiowym, dużym zacisku, przewodach w oplocie, dobrym klocku i Motulu RBF 660 myślę, że hebel da radę w każdych warunkach 😉 Co do Alpaki to śmiało mogę polecić. Będziesz z pewnością zadowolony.

co za motor tam masz pod maska ?

 

ja mam w c2 vts 266 mm brembo max + klocek brembo xtra + przewod w oplocie , tyl tarcze brembo + klocek brembo xtra plyn ferofo i jest lepiej niz dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, imola33 napisał(a):

Uprzedzając pytania, tarcza wjeżdża gładka ATE (niestety nie ma w tym rozmiarze tarcz nacinanych prócz Mikody), klocek Ferodo DS Performance.

Ehhh do mojego Saaba nawet nie dało się kupić DS performance 😄 Fajny zestaw

  

15 godzin temu, keza napisał(a):

Sprawdź tarcze Rotinger , może oni coś mają.

Ja śmigam na nacinanych rotingerach, póki co jest ok ale nie będę chwalił póki nie nastukam conajmniej 5k km. Kupione dla wyglądu, pałowania i serii ostrych hamowań na pewno nie przeżyją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.