piotrek305 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 no i bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boxers123 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Robiłem kilka aut w R-Performance na Mineralnej. Zawsze dopracowane na tip-top.W "legendzie chip-tuningu" też robiłem, ale nie byłem do końca zadowolony z usługi. Robiłem w R-Performance swojego golfa 1.9 tdi niby awaryjne BXE a na programie 140/340 przejeździłem już około 100k km i wszystko w porządku i bez kopcenia. Także również polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 1.6HDI 90KM. 250Nm w zupełności by mi wystarczyło. Myślę o boxie, aczkolwiek wykonanym w odpowiedniej firmie z hamowaniem przed/po. Zależy mi na jakości. Nie musi to być Warszawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 1.6HDI 90KM. 250Nm w zupełności by mi wystarczyło. Myślę o boxie, aczkolwiek wykonanym w odpowiedniej firmie z hamowaniem przed/po. Zależy mi na jakości. Nie musi to być Warszawa Jedź do Heko - http://www.gcstuning.pl/. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaPb Opublikowano 8 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Luke może troche cie poprawie Silnik 1.6 Hdi 109km z PSA to w 90% robiony przez Citroena i Peugota Są dwie wersje tego silnika : 109km -> dwumasa + turbo ze zmeinna geometrią + (opcja DPF) 90km -> bez dwumas + zwykle turbo Ja akurat mam 109km z dwumas z turbo bez dpf i pół roku temu swojego citroena c4 podkręciłem biz+ wyciecie kata : w BizonGarage.pl - Białystok byłem na dwóch poprawkach bo turbo za mocno kreciło się bez katalizatora i dopiero teraz jest tak jak byc powinno wyszło w serii : 112km/242nm i po programie takim spokojnym 132/315nm i powiem ze auto jest inne i tez na 18 kolach itp mam ale wasze ceny 1400zł , 2000zł to troche przegiecie ;/ ja płacilem 600zł, w Cartronic VTG chyba 1000zł a w turbodiesel co 95% ludzi robi o 600zł.. wiec ceny macie ostre.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Jeszcze nie odebrałem, wieczorem jadę. Dam znać. Dodane po 3 godzinach 21 minutach : Już odebrałem, ale nie miałem możliwości w pełni przetestowania samochodu (miasto, korki, warsztat blisko domu). Jutro planuję wyskoczyć na S8 w drodze do pracy i sprawdzić zachowanie samochodu. Na hamowni wyszło 141KM / 329 Nm Jedyne co jest od razu odczuwalne, to to że ładnie ciągnie od samego dołu na 2 i 3. Znacznie lepiej niż wcześniej. Nie wiem na ile to zasługa braku filtra DPF, a na ile programu. Czuć moment kiedy załącza się turbina. Rakietą to auto nigdy nie będzie i nie taki był cel. Jest bardziej elastyczne. Ładnie IMO dobrze zrobiłeś jadąc do Kiviego. W przypadku Volvo ważne jest, aby podpiąć się pod VIDE i sprawdzić wszystkie parametry silnika a tylko VIDA to potrafi, którą z warszawskich tunerów ma jedynie Kivu. Też u niego robiłem program jak i diagnostykę...u mnie też fajnie wyszło, choć jak na XC90 to i tak jeszcze 100KM za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 wasze ceny 1400zł , 2000zł to troche przegiecie ;/ ja płacilem 600zł, To jasne że inne są ceny w W-wie, a inne w B-stoku. Wolę dać trochę więcej, ale mieć to zrobione na miejscu, porządnie przez kogoś kto ogarnia markę mojego auta Do tej pory zrobiłem po programie ok. 7 tyś km. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Polecam każdemu kto ma zdrowy silnik w aucie i się wahał. Dodane po 9 minutach 37 sekundach: W ramach ciekawostki wrzucę Wam jak wygląda: "profesjonalne" usuniecie problemu z DPF-em w wersji "za pińcet". Jak widać dwie dziury na wylot wiertłem do betonu i zaspawane od dołu śrubami. Piękna robota, czysta misteria i jaka oszczędność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaPb Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Możesz zerknac w mój post jak wygladalo wyciecie kata w cenie 700zł w firmie BizonGarage , jaka przelotówka itp Wiec jeden zrobi do dupy za 500zl a drugi zajebiscie wiec troche nie wiem do czegoj bijesz z tym... a po drugie mam duzo znajomych poza Vagiem co przyjezdzaja tutaj na weekend i robia program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Kuba jak się wczytasz jeszcze raz w mój dopisek do postu, to zrozumiesz że nie jest odpowiedzią na Twój komentarz, a uzupełnieniem mojego pierwszego postu w tym temacie. Masz rację z tym że trzeba uważać, bo są fachowcy i "fachowcy". Fotka jest od Kiviego. Poprawiał Focusa po takich magikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaPb Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 a sorry, po 4eh bronka ju z trzeba lepiej sie wczytywac No to pawda, nawet tutaj sa tacy magicy ze szok... trzeba uwazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koder Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 wasze ceny 1400zł , 2000zł to troche przegiecie ;/ ja płacilem 600zł, To jasne że inne są ceny w W-wie, a inne w B-stoku. Wolę dać trochę więcej, ale mieć to zrobione na miejscu, porządnie przez kogoś kto ogarnia markę mojego auta Do tej pory zrobiłem po programie ok. 7 tyś km. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Polecam każdemu kto ma zdrowy silnik w aucie i się wahał. Dodane po 9 minutach 37 sekundach: W ramach ciekawostki wrzucę Wam jak wygląda: "profesjonalne" usuniecie problemu z DPF-em w wersji "za pińcet". Jak widać dwie dziury na wylot wiertłem do betonu i zaspawane od dołu śrubami. Piękna robota, czysta misteria i jaka oszczędność Za zabawę z dpf powinni ucinać wiadomo co a auto rekwirować. Strasznie mnie irytuje ostatnimi czasy jazda za dieslem, gdy muszę wdychać ten rakotwórczy pył. Przechodząc jednak do meritum panowie- dlaczego nie kreator mocy? Zastanawiam się nad swoim VW, trochę więcej mocy było fajne Tak myślę też nad r-performance- mają chłopy niezłe realizacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki12 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 ja odradzam kreatora robiłem równocześnie dwa samochody i o ile teoretycznie z grupą VAG powinni sobie dawać radę o tyle przynajmniej u mnie były problemy( przeładowywanie turbo, problemy z DSG itp) po 3 dniach ciężkiej walki udało im się ogarnąć. W drugim samochodzie wycinali DPF-a (rozkręcili całe zawieszenie, śruby nie dokręcone, zbieżność po wszystkim nie ustawiona a jak zwróciłem uwagę że kierownica jest krzywo to powiedzieli, żebym przyjechał za dwa-trzy dni to ustawią , źle zespawana obudowa DPF-a = dziwne odgłosy, zapach spalin w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 No to faktycznie się nie popisali. Słyszałem że Kreator poszedł na masówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 No to faktycznie się nie popisali. Słyszałem że Kreator poszedł na masówkę. Nie bez kozery mówią o nich 'Kremator mocy' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 642558 r-performance ja byłem u nich kiedyś A3-trójką (jak jeszcze to było MR Motors)... i raczej drugi raz nie pojadę... wiedzę to Witek ma na pewno ale mam wrażenie, że trochę za bardzo "się wozi" i traktuje klientów jak przemiał... było organizowane grupowe czipsowanie, zapisałem się, umówiłem na konkretny termin... pojechałem i Witek zaczął działać... walczył, walczył i coś było nie tak w samochodzie... wyniki nie wychodziły takie jakie oczekiwał... stwierdził że nie wie czemu i nie ma czasu żeby sprawdzić bo "nie byłem umówiony na serwis tylko na wirusa" a za czipsa skasował normalnie bo "ja swoje zrobiłem"... CompSport jak coś jest nie tak w furze to nie wirusuje tylko umawia się na diagnozę i robi wirusa po usunięciu usterki... Jak byłem potem w Tune-Up to Robert miał całkiem inne podejście (sam sprawdzał wszystko i się dziwił że Rogal taki program zrobił u mnie)... reasumując - wiedzę i umiejętności to oni mają na pewno, ale z poszanowaniem klienta mogło by być lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki12 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 żeby było fajnie w trakcie rozmowy z właścicielem (oczywiście nie oficjalnej) dowiedziałem się że programy robi ktoś inny a Kreator jeśli nie ma "gotowca" do danego modelu to wgra jak nie to wysyła zgrane dane do "specjalisty" i grzecznie czeka na odpowiedź następnie wgrywając gotowy wsad( tego właśnie się dowiedziałem trzeciego dnia siedząc i cały czas patrząc im na ręce ) tak przynajmniej było w 2013 a jak jest teraz to nie wiem kolejny samochód robiłem u Masters'a i w 100% mogę polecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 ja mam u nich zrobione mondeo i jestem zadowolony, kolega e60 robił i też wszystko super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koder Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 http://www.tdi-tuning.pl/wykresy.htm Mowa o tej firmie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki12 Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 http://www.tdi-tuning.pl/wykresy.htmMowa o tej firmie? Jeśli chodzi o Masters'a to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 20 Maja 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Czyli skończy się tym, że u każdego były jakieś przeboje Bo nie widzę do tej pory żadnej firmy, gdzie 100% opinii byłaby na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Master Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 No to zapraszam do Wrocławia do Jetronika. Seria 143/302 po virusie 181/391. Silnik 2,0 TDI CR. Obsługa, informacja, serwis na najwyższym poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Czyli skończy się tym, że u każdego były jakieś przeboje Bo nie widzę do tej pory żadnej firmy, gdzie 100% opinii byłaby na plus Znasz jakąkolwiek firmę w dowolnej branży, która miałaby 100% plusowych opinii? Przeboje mogą być spowodowane źle napisanym programem, ale mogą też spowodowane niewłaściwym reżimem eksploatacyjnym, gdzie podniesienie mocy tylko przyspiesza nieuniknioną wtopę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaPb Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Sportmile Kumpel robił i 100% zadowolenia. No jedynie to cena chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Kolega ma auto ze Sportmile i szału nie ma Dalej nie ma 100% zadowolenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaPb Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Zeby było 100% zadowolenia od wszystkich to oprócz dobrego programu musi byc zapewnione : - masaz erotyczny klasyczny - znizka 50% na usługe - i pełny bank zalany 100% zadowlenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się