Jump to content

Chiptuning Warszawa - gdzie?


Recommended Posts

Robiłem kilka aut w R-Performance na Mineralnej. Zawsze dopracowane na tip-top.

 

Czy to jest nowa firma chłopaków pracujących w mr motors?

Czytałem gdzieś w sieci same dobre oponie o nieistniejącej już firmie mr motors.

Link to comment
Share on other sites

luke, tak, nazwy się zmieniły.

Witek, który zajmował się chiptuningiem w mrmotors, teraz ma r-performance. Ta sama osoba, to samo miejsce :)

 

Dodane po 4 minutach 15 sekundach:

ktm950, nie ma co pisać publicznie. Przyjechałem starym gratem, to i dostałem odpowiednią usługę :)

Link to comment
Share on other sites

Ja polecę ECU, bo jak Dominik zrobił mi 270/410 to to auto latało wręcz :kox:

 

A co do R-Performance to Mariusz miał jakies problemy z Audi 3.2, także mógłbyś podpytać. Soft super tyle ze z mechaniką tam było coś gorzej ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za wasze posty. Autem zajmie się jednak Coobcio Garage / Kivi Racing Factory. Ponoć specjalizują się w Volvo, Saab. Jutro już odbieram i jadę testować. Z auta wyleci dpf i wgrany zostanie soft na 135/290. Mam nadzieję że taka kuracja odmuli mój silnik 1.6d 109KM.

Link to comment
Share on other sites

Wiem, wiem Peugeot'owski nieśmiertelny HDI.

...ale komputer już nie jest taki sam i programowanie nowej mapy wygląda podobno nieco inaczej niż w Peugeocie lub Fordzie z tym samym silnikiem.

 

Volvo jest oporne i nie da się wgrać w tym modelu softu przez port OBD.

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nie odebrałem, wieczorem jadę. Dam znać.

 

Dodane po 3 godzinach 21 minutach :

Już odebrałem, ale nie miałem możliwości w pełni przetestowania samochodu (miasto, korki, warsztat blisko domu).

Jutro planuję wyskoczyć na S8 w drodze do pracy i sprawdzić zachowanie samochodu.

 

Na hamowni wyszło 141KM / 329 Nm

wo_sm_zpsceskg7m4.jpg

 

Jedyne co jest od razu odczuwalne, to to że ładnie ciągnie od samego dołu na 2 i 3. Znacznie lepiej niż wcześniej.

Nie wiem na ile to zasługa braku filtra DPF, a na ile programu. Czuć moment kiedy załącza się turbina.

 

Rakietą to auto nigdy nie będzie i nie taki był cel. Jest bardziej elastyczne.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie - te 30-40 koników więcej i większa ilość Niutków czuje się bardzo dobrze. U mnie za 163 jest teraz około 190-195 (muszę podjechać na hamownię i sprawdzić) i jest bardzo mocna różnica. Spalanie przy normalnej jeździe też może Ci minimalnie spaść (jakieś 0,5 litra).

Pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Jest dokładnie tak jak piszesz.

Wyskoczyłem rano na S8 i to nie jest już to samo auto! :D Spalanie spadło, reakcja na pedał gazu jest znacznie lepsza. Czuć że auto zostało porządnie odetkane. W końcu 18x8,5 koła nie stawiają już takiego oporu, ma siłę się odpychać :good: Auto zachowuje się lepiej, silnik chodzi ciszej. Przyspieszanie na 5 biegu w zakresie 100-150 km/h kusi, mocno kusi prawą nogę :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.