Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ultratouch, jutro, najpóźniej w czwartek zrobię foto i tutaj wrzucę. Pneu - perl 1:1

 

Ogólnie oba środki fajnie wyglądają na oponach, oba matowe, mi bardziej odpowiada efekt pneu.

Opublikowano

Nie zostawia hologramy tylko hologramuje w słońcu ,tzn. prążki które są dookoła opony przy zbyt dużym połysku świecą się strasznie w zależności od kąta patrzenia na oponę.

Opublikowano
Endurance - nigdy więcej (najgorsze ,że po 2 latach mam jeszcze pół butelki :shock: )

No właśnie mi też się znudził efekt jaki pozostawia, zbytnie bling-bling, przetarcie fibrą też średnio pomaga. Teraz nastawiam się na efekt satyny/mat, zaciekawił mnie test Muc-Offa zrobiony przez Evo, ale poczekamy zobaczymy, może ktoś ma jakiś pomysł, z półki cenowej Megsa, CG, PB itp.?

Opublikowano

Stanley08, efekt odżywionej, zdrowej gumy ale ekstremalnie matowy daje RaceGlaze, nieco bardziej nabłyszczający jest 3M Tyre dressing/restorer ale nie wiem czy jest gdzieś jeszce do kupienia? Z tych bardziej przystepnych cenowo jest jeszcze SV Pneu Matt-jest on droższy od ww. ale dużo bardziej wydajny więc koszt zakupu bilansuje się.

 

Opona po RG (i z tego co napisał Evo w teście po Muc-offie(nie mam i nie używałem)) wygląda jakbyś ją dopiero co odebrał z fabryki, chwilę po wyprodukowaniu :) Wyglad jest specyficzny, widać, że guma jest zdrowa i odżywiona ale ekstremalnie matowa. 3M i SV nieco bardziej nabłyszcza. Minusem RG jest zapach-mocno "petrochemiczny", SV jest tak pachnący, że masz ochotę to wypić a 3M jest pośrodku ww.

 

Co do porównania Pneu vs PERL. SV jest bardziej matowy, chwilkę po aplikacji wygląda na bardzo świecący i ma się wrażenie, że "osadza" się na oponie, ktora go nie chce wchłonąć. Po jakimś czasie matowieje i "wgryza się"w gumę. PERL trochę inaczej się zachowuje, mam wrażenie, że on się wogole nie wchłania tylko osadza na gumie pozostawiając tłustawy nalot. Ostatnio mam z nim wogóle przeboje, jako, że do tej pory bardzo go chwaliłem, w sezonie 2012 mnie zawodzi :mrgreen: . Po aplikacji weekendowej nierozcieńczonego PERLA i wstawieniu samochodu do garażu, wyjeżdżając nim w pon i robiąc może ze 100km, we wtorek na gumie nie było już nic :oops: Może po prostu się przeterminował, stracił swoje właściwości. Mam go ponad rok. Oczywiście, pisząc, że go nie było, mam na myśli, że guma straciła na wyglądzie bo kropelki i przmioty kończące się na -ing występują.

Opublikowano

lukwawa, bardzo pomocny post - dzięki :good: 3M mnie ciekawi i z Twojego opisu wynika że byłoby to coś co najbardziej odpowiada, przemyślę, kupię i napiszę spostrzeżenia :)

 

zapach-mocno "petrochemiczny"
do tego można przywyknąć w Płocku i okolicach ;)
Opublikowano
Stanley08

 

Co do porównania Pneu vs PERL. SV jest bardziej matowy, chwilkę po aplikacji wygląda na bardzo świecący i ma się wrażenie, że "osadza" się na oponie, ktora go nie chce wchłonąć. Po jakimś czasie matowieje i "wgryza się"w gumę. PERL trochę inaczej się zachowuje, mam wrażenie, że on się wogole nie wchłania tylko osadza na gumie pozostawiając tłustawy nalot. Ostatnio mam z nim wogóle przeboje, jako, że do tej pory bardzo go chwaliłem, w sezonie 2012 mnie zawodzi :mrgreen: . Po aplikacji weekendowej nierozcieńczonego PERLA i wstawieniu samochodu do garażu, wyjeżdżając nim w pon i robiąc może ze 100km, we wtorek na gumie nie było już nic :oops: Może po prostu się przeterminował, stracił swoje właściwości. Mam go ponad rok. Oczywiście, pisząc, że go nie było, mam na myśli, że guma straciła na wyglądzie bo kropelki i przmioty kończące się na -ing występują.

 

Dzięki za recenzję. Skoro Pneu daje większy mat to chyba odpuszczę.

Co do wchłaniania PERL'a to chyba zależy od gumy - przy zimówkach z tyłu na Dunlopach wrażenie było właśnie takie jak mówisz natomiast z przodu na Conti wyglądał jakby opona naturalnie miała taki odcień i wszystko się wchłonęło.

 

Dużym zaskoczeniem jest dla mnie jego trwałość - myślałem ,że efekt będzie się utrzymywał do pierwszego kontaktu z piachem bądź wodą a wytrzymuje spokojnie trasę w deszczu, kałuże i powolną jazdę w po mokrej szutrowej drodze. Dodatkowo nie ma efektu "zjadania" przy bieżniku, jak to się zdarza przy tłustych dressingach.

Opublikowano

ultratouch, to może Pneu Glossy, sam jestem ciekaw jak to działa bo najczęściej wszyscy opisują Pneu Matt. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie na temat Glossy? ;)

  • Administrator
Opublikowano
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie na temat Glossy?

 

 

Ja nie polecam, żeby było "Glossy" trzeba wypsikać 3x tyle co zwykłego Pneu'a :roll:

Opublikowano

A jak jest z wydajnością Pneu? Czytałem na ten temat dużo dobrego ale jak to wygląda w praktyce?

Ile strzałów na 16'' oponę potrzeba przy aplikacji pędzelkiem i padem? Chodzi mi o atomizer kciukowy bo z trigger'em nie widzę dostępnego.

 

Normalnie bym raczej nie czuł potrzeby posiadania dressingu który kosztuje 75zł/250ml ale jak zobaczyłem poniższą fotkę to zaświeciła się lampka :kox:

 

isdsc02733.jpg

  • Administrator
Opublikowano

Pneu jest bardzo wydajny, myślę że 16" obleciałbyś 3-4 strzałami na wstępnie nasączonym aplikatorze.

Opublikowano
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie na temat Glossy?

 

 

Ja nie polecam, żeby było "Glossy" trzeba wypsikać 3x tyle co zwykłego Pneu'a :roll:

 

To nawet dobrze sie składa. Ja mam zwyklego penu i zastanawialem sie nad kupnem mat, ale z tego co czytam to chyba sie nie opłaca?

Opublikowano

Ponieważ szukam czegoś dokładnie odwrotnego od Endurance high gloss począwszy od konsystencji po efekt jaki pozostawia po zastosowaniu wybór padł na SV Pneu. Zastanawiam się jednak jeszcze nad CarPro Perl, z opisów wynika że efekt wizualny jest podobny, a Perl wydaje się bardziej wielozadaniowy, i tu moje pytanie jak to jest w przypadku SV Pneu, czy nadaje sie tylko jako dressing do opon czy można tez stosowac tak jak Perl na przykład na zewnętrzne plastiki?

A propos Endurance jutro powędruje na giełdę, moze sie komus przyda do włosów.

  • Administrator
Opublikowano
i tu moje pytanie jak to jest w przypadku SV Pneu, czy nadaje sie tylko jako dressing do opon czy można tez stosowac tak jak Perl na przykład na zewnętrzne plastiki?

 

 

Bez problemu :) Stąd np bardzo fajnie sprawdza się pod maską, gdzie można psikać zarówno po plastiku i gumie, a efekt jest bardzo ładny.

Opublikowano

Bardzo fajny efekt można osiągnąć na Autoglym Instant Tire dressing, bez wycierania efekt lekko błyszczący, ale nie "bazarowy", po przetarciu piękny mat. U mnie wytrzymał ok. dwóch tygodni, przy drugim myciu ładnie kropelkował. Niestety trzecie mycie mieszanką VP pH Neutral Snow Foam + Megsowy APC (testowałem Glorię), zniszczyło kompletnie kropelkowanie. W przyszłym tygodniu będę nim zabezpieczał gumy zimowe, więc jeśli będą chętni mogę fotki wkleić do tematu.

  • Moderator
Opublikowano

Pepper, Pneu Matt był na podszybiu i na drzwiach u mnie w Accordzie - trzeba było oblookać :D

i spisuje się świetnie :good:

Opublikowano

Autoglym - Instant Tyre Dressing

 

Środek aplikowany za pomocą pędzelka na suchą oponę, po kilku minutach oponę przetarłem aplikatorem gąbkowym.

 

autoglym.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.