Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

@Gesiu_15  z kierą od  M dużooo lepiej, tamta postarzała wnętrze strasznie., widzę gałeczka też czeka na zminę. 😁 Polskie menu też mnie czeka, szkoda że masz małego iDrive'a, pomyśl jeszcze o kamerze cofania. 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gesiu_15 zastanawiałem się nad carbonem przy oklejaniu swoich dekorów. Na razie stanęło na piano black, ale na pewno tak nie zostanie na długo bo paluchy, wieczny kurz denerwują.... Nie wiem czy karbon będzie pasował do moich skór.  Swojego ogarniam tylko w środku, zewnątrz jak na razie  bezdotyki z racji braku czasu, ale przy powłoce nie ma dużo roboty i lekki brud schodzi bez problemu. 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michał82 całość tak wygląda (przed zmianą gałki jeszcze 😛 ) 🙂

DSC-0289.jpg

Sam tego nie robiłem 🙂 Zrobił mi to taki gość co się tym zajmuje , np cena w WRAP Kraków to 700 zł całość ja zapłaciłem jedyne 350 zł 🙂 3h-4 czekania i zrobione 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno wymieniłem swoje poprzednie Mondeo mk4 2.5ST na... Mondeo Mk5 2.0 EB Titanium 🙂 Ostatnie 2.0 EB jakie można było wyrwać 🙂

Z ciekawszych rzeczy:

- asystent parkowania

- kamera cofania

- Ford Dynamic Led

- elektryczna tylna klapa

- KeyFree

- System Audio Premium (12 głośników w tym subwoofer)

- rozpoznawania znaków

- asystent pasa ruchu

1.jpg

2.jpg

5.jpg

4.jpg

3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozak 🙂 ja miałem mk4 2008, teraz mam 2014 na wypasie a kolejne chce właśnie mk5 albo paska b8 🙂 jak oceniasz przesiadkę 🙂 ? co na + co na - ? konfiguracja idealna, ja bym tylko półskórę dołożył 🙂 jak oceniasz LEDy z przodu ?

Dopowiem tylko, że nie mogłeś mieć mk4 ST bo takiej wersji nie było, miałeś Titanium S 😉 konf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, piotrek305 napisał:

kozak 🙂 ja miałem mk4 2008, teraz mam 2014 na wypasie a kolejne chce właśnie mk5 albo paska b8 🙂 jak oceniasz przesiadkę 🙂 ? co na + co na - ? 

Dopowiem tylko, że nie mogłeś mieć mk4 ST bo takiej wersji nie było, miałeś Titanium S 😉

owszem była - była to wersja 2.5T która w fordzie po vinie wybijała jako 2.5 ST 🙂 To ten sam silnik co w Foce ST 🙂 Titanium S to był tylko pakiet stylistyczny.

vin2.jpg

 

Co na plus...

+ komfort jazdy - zdecydowanie cichszy

+ automat - do miasta rewelacja + łopatki na trasie 🙂

+ Ford Dynamic Led - nie wiedziałem że robi taka różnicę 🙂

+ system multimedialny Sync 3 od Blackberry (jednak w mk4 już trochę archaiczny był)

+ oczywiście wygląd 😉

 

na minus

- brak mi dźwięku silnika z mk4 😞

- samochód zdecydowanie większy od poprzedniego i trochę ciężej go wyczuć / cięższe manewrowanie

- mniejszy bagażnik z tyłu - aczkolwiek to dla mnie nie minus bo i tak jest za duży 🙂 

 

nad siedzeniami też ubolewam ale nie miałem takiej możliwości... w przyszłości gdzieś poszukam to może uda się zmienić... póki są nówki nie ma sensu tego ruszać 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Niektóre silniki różnią się tylko programem wgranym w fabryce.

Tutaj pierw tuner bierze auto na rolki, sprawdza jak zachowuje się silnik, czy trzyma serie itd. I dostosowuje bezpieczny program (nie mylić z gotowcem).

Oczywiscie przed programem warto się zatroszczyć o silnik, aby był w jak najlepszej kondycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.