czyzu6491 Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 haha jest jest na szczęście to już tylko kwestia czasu aż zrobi sie kompleksowo od początku do końca wydech szczególnie przy nie seryjnej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 To co tam siedzi pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czyzu6491 Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 1.6 VVT-I w serii 110 koni ale jest kolektor wydechowy z celicy 1.8 równoodległościowy, kolektor dolotowy i delikatna zmiana w sterowniku, na hamowni nie byłem ale na podobnym setupie osiąga sie około 150 KM co przy masie 980 kg daje mnóstwo frajdy z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MsMajor Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 [ref]czyzu6491[/ref], koło zdecydowanie nie pasuje! możesz mi oddać bo na takie poluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 1.6 VVT-I w serii 110 koni ale jest kolektor wydechowy z celicy 1.8 równoodległościowy, kolektor dolotowy i delikatna zmiana w sterowniku, na hamowni nie byłem ale na podobnym setupie osiąga sie około 150 KM co przy masie 980 kg daje mnóstwo frajdy z jazdy To nie jedz bo się rozczarujesz. Wyciągniecie 40% mocy z silnika n/a nie jest tak proste. Obciążeniówka raz dwa zweryfikował by wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czyzu6491 Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 tutaj największa robote robi większa przepsutnica i zdecydowanie większy kolektor dolotowy, zrobie jeszcze pare rzeczy i na pewno pojade sprawdzić [ref]MsMajor[/ref], nie oddam pół zimy polowałem na nie potem drugie pół walczyłem z renowacją żeby zrobili porządnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 1.6 VVT-I w serii 110 koni ale jest kolektor wydechowy z celicy 1.8 równoodległościowy, kolektor dolotowy i delikatna zmiana w sterowniku, na hamowni nie byłem ale na podobnym setupie osiąga sie około 150 KM co przy masie 980 kg daje mnóstwo frajdy z jazdy Jak to jest, że ludzie modyfikuja swoja auta za grubą kase, walczą o kazdy koń mechaniczny a jak sie pyta jaką maja moc to zagadują na podstawie dupohamowni albo szacuja moc na podstawie podobnych projektów. Uwielbiam teksty w stylu: jeszcze nie hamowałem ale powinno byc cos kolo .... bo niezle zapier... Ale poza tym ladna corolla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancd Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 przecież to 150-200zł za hamowanie auta to dużo kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czyzu6491 Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 [ref]kicaj[/ref], nie twierdze że nieźle zapier... wiem jak jeżdżą samochody które mają 300 i więcej koni ale w takiej konfiguracji samochód daje sporo radości. A co do mocy to sie nie będę sprzeczał, po prostu trzeba odwiedzić hamownie i tyle bo to wróżenie z fusów troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 697501 po prostu trzeba odwiedzić hamownie Nie trzeba. Porobiłeś co chciałeś, jesteś zadowolony z tego jak jeździ. Co więcej trzeba? Udowadniać coś komuś? Hamownia wg. mnie powinna służyć do idealnego i bezpiecznego zestrojenia setupu, a nie koniowania nad kreskami. Szczególnie jak ktoś jeździ na inne hamownie niż maha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Osobiście chciałbym wiedzieć jakie są efekty mojej pracy gdybym dłubał silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Trzeba mierzyć siły na zamiary. To kilkunastoletnia Corolla. Z modami składającymi się z części ogólnodostępnych. Wydawanie 10 czy 20% ceny modyfikacji za hamownię*... Sam bym się mocno zastanowił. *np. maha, która faktycznie powie nam jakie cyferki mamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Szczególnie jak ktoś jeździ na inne hamownie niż maha Ja jeżdżę na inna bo maha to nie jest wcale najlepszą hamownia ;] Po wielu godzinach dłubania nie wydać 100zł (tyle kosztuje u mnie pomiar na obciażeniówce) żeby zobaczyć czy to się opłaciło? Można ale niech nikt nie pisze, ze powinno być XX koni bo z tym powinno to rożnie bywa. Równie dobrze po modyfikacji może wypluć serie bo przed modyfikacją brakowało kilku koni ;] To tak jak by po polerce nie przelecieć IPA i nie zrobić inspekcji bo IPA kosztuje 10% wartości pasty polerskiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Bez sensu gadanie... stac mnie na hamownie to jade... Nie widze sensu na przeliczanie % wartosci w odniesieniu do "czegos". Mialem golfa vr6 to pojechalem z ciekawosci mimo ze silnik seria. Teraz przy leonie tez nie mam zamiaru nic grzebac a po 1 wymianie oleju tez pojade zobaczyc czy jest jakis bonus od fabryki Po prostu z ciekawosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancd Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 jak już jesteśmy przy hamowniach Przy tej masie (deklarowana 1280kg) to niezły szatan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knzz Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 damiancd - jakie zmiany czy tylko soft? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancd Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 tylko soft, to jest AUM, czyli AUQ z softem na 150KM zamiast 180 samochód kupiony od kolegi Sucre - jak widać w bdb kondycji fabrycznej, 16KM w gratisie z fabryki wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 697600 żeby zobaczyć czy to się opłaciło? Na obciążeniówce zawsze się opłaca No ale jak ktoś chce podbudować ego fałszywymi cyferkami to czemu nie. Ale nadal nie ma pojęcia jakie ma faktyczne wyniki i stówę wyrzuca w błoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Widać nie masz pojęcia o czym piszesz. Popatrz czego używają firmy zajmujące się poważniejszymi modami niż czipowanie tedeików, a poźniej spytaj ich dlaczego to nie twoja ulubiona maha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 697708 Widać nie masz pojęcia o czym piszesz. Dobsz. Niech tak pozostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Dokładnie niech tak zostanie bo ktoś się naczyta, że tylko maha to wyrocznia i się będzie dziwił, że spora cześć profesjonalistów robiąca naprawde mocne auta, a nie tylko tedeiki jej nie używa ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Dokładnie. Albo co gorsza pojedzie na pierwszą lepszą i będzie się cieszył, że po dolocie i wydechu doszło mu 25KM w N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acidmk Opublikowano 19 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Cześć, Ostatnio nastąpiła zmiana samochodu więc wypada się na nowo przedstawić Był renault scenic II ph II a jest skoda superb kombi w wersji laurin&klement 2.0 TSI 200 kucy z DSG. Zmiana ogromna...na razie osiągnęliśmy auto wewnątrz oczywiście u partnera forum w myjni na2wiadra.pl. Dzięki ekipie za pomoc! Wkrótce przyjedzie czas na lakier Pozdrawiam acidmk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 19 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 No do "Laurę" to trzeba będzie przyklęknąć na spocie Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 19 Marca 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 [ref]acidmk[/ref], pierwszy zaklepuję prawy fotel do przejażdżki Taki tylko w 4x4 lub ew. 3.6 to nasze rodzinne marzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się