Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

1.6 VVT-I w serii 110 koni ale jest kolektor wydechowy z celicy 1.8 równoodległościowy, kolektor dolotowy i delikatna zmiana w sterowniku, na hamowni nie byłem ale na podobnym setupie osiąga sie około 150 KM co przy masie 980 kg daje mnóstwo frajdy z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 VVT-I w serii 110 koni ale jest kolektor wydechowy z celicy 1.8 równoodległościowy, kolektor dolotowy i delikatna zmiana w sterowniku, na hamowni nie byłem ale na podobnym setupie osiąga sie około 150 KM co przy masie 980 kg daje mnóstwo frajdy z jazdy

 

To nie jedz bo się rozczarujesz. Wyciągniecie 40% mocy z silnika n/a nie jest tak proste. Obciążeniówka raz dwa zweryfikował by wynik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj największa robote robi większa przepsutnica i zdecydowanie większy kolektor dolotowy, zrobie jeszcze pare rzeczy i na pewno pojade sprawdzić :)

 

[ref]MsMajor[/ref], nie oddam :D pół zimy polowałem na nie potem drugie pół walczyłem z renowacją żeby zrobili porządnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 VVT-I w serii 110 koni ale jest kolektor wydechowy z celicy 1.8 równoodległościowy, kolektor dolotowy i delikatna zmiana w sterowniku, na hamowni nie byłem ale na podobnym setupie osiąga sie około 150 KM co przy masie 980 kg daje mnóstwo frajdy z jazdy

 

Jak to jest, że ludzie modyfikuja swoja auta za grubą kase, walczą o kazdy koń mechaniczny a jak sie pyta jaką maja moc to zagadują na podstawie dupohamowni albo szacuja moc na podstawie podobnych projektów.

Uwielbiam teksty w stylu: jeszcze nie hamowałem ale powinno byc cos kolo .... bo niezle zapier...

 

Ale poza tym ladna corolla ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]kicaj[/ref], nie twierdze że nieźle zapier... wiem jak jeżdżą samochody które mają 300 i więcej koni ale w takiej konfiguracji samochód daje sporo radości. A co do mocy to sie nie będę sprzeczał, po prostu trzeba odwiedzić hamownie i tyle bo to wróżenie z fusów troche ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

697501 po prostu trzeba odwiedzić hamownie

Nie trzeba.

Porobiłeś co chciałeś, jesteś zadowolony z tego jak jeździ. Co więcej trzeba?

Udowadniać coś komuś? :?

Hamownia wg. mnie powinna służyć do idealnego i bezpiecznego zestrojenia setupu, a nie koniowania nad kreskami. Szczególnie jak ktoś jeździ na inne hamownie niż maha :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba mierzyć siły na zamiary.

To kilkunastoletnia Corolla. Z modami składającymi się z części ogólnodostępnych. Wydawanie 10 czy 20% ceny modyfikacji za hamownię*... Sam bym się mocno zastanowił.

 

*np. maha, która faktycznie powie nam jakie cyferki mamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie jak ktoś jeździ na inne hamownie niż maha :lol:

 

Ja jeżdżę na inna bo maha to nie jest wcale najlepszą hamownia ;]

 

Po wielu godzinach dłubania nie wydać 100zł (tyle kosztuje u mnie pomiar na obciażeniówce) żeby zobaczyć czy to się opłaciło? Można ale niech nikt nie pisze, ze powinno być XX koni bo z tym powinno to rożnie bywa. Równie dobrze po modyfikacji może wypluć serie bo przed modyfikacją brakowało kilku koni ;] To tak jak by po polerce nie przelecieć IPA i nie zrobić inspekcji bo IPA kosztuje 10% wartości pasty polerskiej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu gadanie... stac mnie na hamownie to jade... Nie widze sensu na przeliczanie % wartosci w odniesieniu do "czegos". Mialem golfa vr6 to pojechalem z ciekawosci mimo ze silnik seria. Teraz przy leonie tez nie mam zamiaru nic grzebac a po 1 wymianie oleju tez pojade zobaczyc czy jest jakis bonus od fabryki ;) Po prostu z ciekawosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

697600 żeby zobaczyć czy to się opłaciło?

Na obciążeniówce zawsze się opłaca :D

No ale jak ktoś chce podbudować ego fałszywymi cyferkami to czemu nie. Ale nadal nie ma pojęcia jakie ma faktyczne wyniki i stówę wyrzuca w błoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć,

 

Ostatnio nastąpiła zmiana samochodu więc wypada się na nowo przedstawić

 

Był renault scenic II ph II a jest skoda superb kombi w wersji laurin&klement 2.0 TSI 200 kucy z DSG. Zmiana ogromna...na razie osiągnęliśmy auto wewnątrz oczywiście u partnera forum w myjni na2wiadra.pl.

 

Dzięki ekipie za pomoc!

 

Wkrótce przyjedzie czas na lakier

 

494fe28740e2f371a49e9d54a627c693.jpg

 

e190955483d1bd4ec83477b83f2e6bdb.jpg

 

0db540ec8a5a36e957ad8cc428983309.jpg

 

f761df3d5b5f20149bee028a815744c9.jpg

 

Pozdrawiam acidmk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.