Góruś Opublikowano 8 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 2.0 TSI od nowości u mnie. Osobiście docierany, 135tys km i zero poboru oleju. Zmieniany max co 12tys km. Jak dbasz tak masz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 9 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Mam 1.8tfsi i mój brał olej, ale po wymianie pierścieni od prawie dwóch lat nie wożę butelki z olejem w bagażniku A jeśli chodzi o sam silnik to naprawdę świetny zwłaszcza jak jest połączony z quattro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Jaki koszt wymiany pierścieni? Zmieściłeś się w 5 tys? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master609 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Mazda rx8 1,3 192ps z silnikiem wankla 65tsy przebiegu. w posiadaniu 2 lata 15 tys. km Chleje 15l benzyny i olej wciąga nosem Wiec trzeba mocno kontrolować stan oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Brałbym RX8... ...ale nie mam jaj Jeszcze przed remontem jak rozumiem? Orientowałeś się jak teraz z kosztami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 [ref]booohal[/ref], zawsze można K-serię wpakować i mieć w 100% bezawaryjne auto . Są nawet gotowe kity do swapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master609 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 To zależy w jakim stanie masz silnik i czy chcesz go przerabiać ja liczę na to około 10 tys zl Ale do tego mam jeszcze prawie 40 tys km także jeszcze trosze to poczeka A właśnie wrzucam zapłon od Corvette . Niema się co oszukiwać rx8 to skarbonka ale za to dająca przyjemność i ta ogromna używam jako auto na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 683381 booohal, zawsze można K-serię wpakować i mieć w 100% bezawaryjne auto . Są nawet gotowe kity do swapa. Samo wrzucenie i odpalenie tak. Ale już spięcie klimy i elektryki tak, żeby działała w 100% to już nie takie hop siup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 [ref]booohal[/ref], nie ma nic trudnego w elektryce japońskich aut . Problemem jest, że mieszkamy w Polsce i dostępność pewnych części. W USA mamy za to wszystko - http://www.ls1rx8.com/ Co do klimy, jak usłyszałem koszta naprawy klimatyzacji w AG to zrezygnowałem z niej w ogóle i wolę te pieniądze przeznaczyć na inne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Możliwe. Tak słyszałem i czytałem na RF, że to nie takie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 683349 Zmieściłeś się w 5 tys? Tak, teraz za samą przeróbkę tłoków + nowe pierścienie MAHLE trzeba zapłacić około 1 tys zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 To dobra cena. Czyli robiąc tłoki i pierścienie oraz uszczelki plus robocizna bez ruszania głowicy jeśli jest dobra to powinno się w 3 tys. zmieścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 683440 Czyli robiąc tłoki i pierścienie oraz uszczelki Tłoki? Wiesz jak wygląda silnik wankla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 683452 Tłoki? Wiesz jak wygląda silnik wankla? Oni o TSI/TFSI mówią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master609 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Kurcze panowie ale pojechaliscie wejdzie na forum Wankla i zobaczcie ile jeździ samochodów po swapie może z 10 się nazbiera które są zrobione do końca reszta to układanka bez końcu na które ludzie nazekaja bez końca . W dzisiejszych czasach z wankla możemy uzyskać 250 zdrowych km a koszt remontu po 100 tys nie odbiega kosztem od części potrzebnych do k-seri. A o spalaniu nie wspomnę jaka będzie różnica 3l ? to auto jest po to żeby je kręcić do 9tys. zresztą koszt swapa od a do z to jakieś 30 tys zl. wiec jedyny sens kiedy chcemy mieć auto powyżej 300 ps w innym przypadku nie widzę sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 683440 Czyli robiąc tłoki i pierścienie oraz uszczelki Tłoki? Wiesz jak wygląda silnik wankla? Umiesz czytać ze zrozumieniem? Panowie, kurde my tu mówimy o rzędowej czwórce z grupy VAG a nie o silnikach Wankla. Czytajcie ze zrozumieniem i przynajmniej całą stronę a nie ostatni post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 11 Grudnia 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 W temacie TSI/TFSI - mój nowy pieszczoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 [ref=#aa0000]Evo[/ref], bardzo mi się podobają te Leony, ale jeszcze bardziej obawiam się tych silników, nówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 [ref=#aa0000]Evo[/ref],dlaczego tak mało detailingowy kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 [ref=#aa0000]Evo[/ref], a co się stało z Meganką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 [ref=#aa0000]Evo[/ref], bardzo mi się podobają te Leony, ale jeszcze bardziej obawiam się tych silników, nówka? Dlaczego? W Leonie przecież jest silnik na podzespołach Audi S3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 No i właśnie tych nieszczęsnych silników się obawiam, chociaż tutaj zaczynają pojawiać się pozytywne opinie na ich temat to nie wiem czy bym się skusił, czytam i pytam się użytkowników, bo jestem na etapie poszukiwania jakiegoś auta do 50k oczywiście w benzynie i sam już nie wiem na co zwracać uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Gratulacje Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 11 Grudnia 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 nówka? Nówka, 4 letnia gwarancja, więc temat ew. awaryjności mnie średnio interesuje na chwilę obecną dlaczego tak mało detailingowy kolor? Taki był na placu, nie mogłem za bardzo wybrzydzać a co się stało z Meganką? Coś nie halo z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 [ref=#aa0000]Evo[/ref], Koleszko jaki masz tam silniczek? Na zaciskach rozumiem czerwony Hammerite? Zero ducha koneserki na forum, toż to Cupra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się