Piter80 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2018 Panowie po tygodniu od aplikacji drugiej warstwy unc-r 1.5 starłem mazy na masce przy pomocy czystej ipy.Lecz teraz w tych miejscach woda tafluje.Czy to możliwe,ze starłem zupełnie powłokę?od1 warstwy minęło z 2,5 tygodnia.
przemoania Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zapewne ta się stało, UNCR 1,5 jest słabszy od UNCR i krócej wytrzymuje n aucie, ale jest łatwiejszy w aplikacji
Hubee Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2018 W wielu powlokach das sie zniszczyc hydrofobowocs IPA. Co nie koniecznie oznacza, ze my ta powloke usunelismy.
KapselK Opublikowano 18 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2018 Ktoś w ostatnim czasie robił porównanie zwykłego UNC-R do UNC-R 1.5?
Piter80 Opublikowano 19 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2018 W dniu 20.06.2018 o 08:32, Hubee napisał: W wielu powlokach das sie zniszczyc hydrofobowocs IPA. Co nie koniecznie oznacza, ze my ta powloke usunelismy. Po myciu na 2 wiadra wszystko jest ok.
SzaKal Opublikowano 19 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2018 @KapselK Ja nie raz robiłem Wersja klasyczna jest trwalsza, lepiej przyciemnia, wypełnia, ale jest trudniejsza w aplikacji. Wersja 1,5 jest mniej trwała, mniej przyciemnia, ale za to bardziej szkli. Oby dwie są bardzo śliskie. 1
pawelus668 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Którą mikrofibre najbardziej polecacie do dotarcia tej powloki i w jakiej ilosci na auto rozmiarów audi a4
Michał126 Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2018 Jakiś czas temu wykonałem klientowi zabezpieczenie nowego samochodu, kładąc na karoserię, wnęki drzwi i nielakierowane plastiki UNCra. Kupiłem powłokę u dealera (@MrCleaner), dostałem do niej kartę gwarancyjną. Wkrótce zadzwoniłem do importera z pytaniem o warunki utrzymania tej gwarancji w przypadku aplikacji prywatnej; dowiedziałem się wtedy, że zgodnie z treścią karty, niezbędne są serwisy co pół roku, mój rozmówca podał też nazwę produktu typu top-up i nie był to Silk Coat. Problem w tym, że nie znajduję innego produktu ani w polskim, ani w brytyjskim sklepie. Co to był za jeden i czy jest dostępny w sprzedaży? Zbliża się serwis w tamtym aucie, jestem już umówiony na kolejne i tam również wleci UNCr, bo na nic innego rzetelnie dwuletniej gwarancji nie dam, dlatego chciałbym to kupić. Uprzedzając pytania, po aplikacji, po wstępnym związaniu, używam Silk Coata.
hubi0111 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 Witam , zdecydowałem się na położenie powłoki na stosunkowo świeżego nissana - wiadomo jaki jest teraz lakier w japończykach ;(( Według was w którą powłoką lepiej zainwestować biorąc pod uwagę jej trwałość i koszy położenia pro elite czy stadardowego UNC -R ? dodam że różnica w kosztach położenia w studio to 1tyś. Czy warto wydać tysiaka więcej na pro elite i mieś dłużej spokój - niby do 5lat ;))) czy iść w stadard i po 2latach bawić się znowu ??? Ma może ktoś takie porównanie??
Birkhof Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 Witam , zdecydowałem się na położenie powłoki na stosunkowo świeżego nissana - wiadomo jaki jest teraz lakier w japończykach ;(( Według was w którą powłoką lepiej zainwestować biorąc pod uwagę jej trwałość i koszy położenia pro elite czy stadardowego UNC -R ? dodam że różnica w kosztach położenia w studio to 1tyś. Czy warto wydać tysiaka więcej na pro elite i mieś dłużej spokój - niby do 5lat ;))) czy iść w stadard i po 2latach bawić się znowu ??? Ma może ktoś takie porównanie??Masz gdzie na bieżąco dbać o auto? Samochód garażowany?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kostek88 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 14 minut temu, hubi0111 napisał: Witam , zdecydowałem się na położenie powłoki na stosunkowo świeżego nissana - wiadomo jaki jest teraz lakier w japończykach ;(( Według was w którą powłoką lepiej zainwestować biorąc pod uwagę jej trwałość i koszy położenia pro elite czy stadardowego UNC -R ? dodam że różnica w kosztach położenia w studio to 1tyś. Czy warto wydać tysiaka więcej na pro elite i mieś dłużej spokój - niby do 5lat ;))) czy iść w stadard i po 2latach bawić się znowu ??? Ma może ktoś takie porównanie?? Ale wiesz, że powłoki reklamowane na 5 lat, to nie jest jedna wizyta na aplikacje i już jest, trzyma się 5 lat?
hubi0111 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Birkhof napisał: Masz gdzie na bieżąco dbać o auto? Samochód garażowany? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Na codzień stoje na parkingu pod pokrowcem ale nie problem podjechać na garaż . Z tego co czytałem to masz położoną pro elite od jakiegoś czasu, nie myślałeś wtedy o UNC-R ? Robiłeś jakieś prównanie przed oddaniem auta do studio?
Birkhof Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 Na codzień stoje na parkingu pod pokrowcem ;) ale nie problem podjechać na garaż . Z tego co czytałem to masz położoną pro elite od jakiegoś czasu, nie myślałeś wtedy o UNC-R ? robiłeś jakieś prównanie przed oddaniem auta?Na powłokę zdecydowałem sie dlatego ze przeprowadziłem sie w inne miejsce gdzie nie mam garażu (wczesniej duzy garaż i bezdotyk 50m obok mnie zadowalały).Jak pewnie widziałeś powłoka przez nie wycieranie do sucha straciła Czesc hydro bo sie zakamieniła bardzo mocno i jest masę wzerow/waterspotow przez stanie na dworze i mycie głównie na bezdotykach (czyli niewycieranie auta do sucha)Nie porównywałem uncr’a do pro elite.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
hubi0111 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Kostek88 napisał: Ale wiesz, że powłoki reklamowane na 5 lat, to nie jest jedna wizyta na aplikacje i już jest, trzyma się 5 lat? Wiadomo obydwie będą odświerzane pytanie czy pro elite tak samo często jak standardowy UNC-R ? Czy coś w tym jest że jest ona licencjonowana, a może to tylko tani chwyt marketingowy bo chyba jej trwałości dłużej niż 2 lata nikt nie sprawdził w realu? 6 minut temu, Birkhof napisał: Na powłokę zdecydowałem sie dlatego ze przeprowadziłem sie w inne miejsce gdzie nie mam garażu (wczesniej duzy garaż i bezdotyk 50m obok mnie zadowalały). Jak pewnie widziałeś powłoka przez nie wycieranie do sucha straciła Czesc hydro bo sie zakamieniła bardzo mocno i jest masę wzerow/waterspotow przez stanie na dworze i mycie głównie na bezdotykach (czyli niewycieranie auta do sucha) Nie porównywałem uncr’a do pro elite. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 7 minut temu, Birkhof napisał: Na powłokę zdecydowałem sie dlatego ze przeprowadziłem sie w inne miejsce gdzie nie mam garażu (wczesniej duzy garaż i bezdotyk 50m obok mnie zadowalały). Jak pewnie widziałeś powłoka przez nie wycieranie do sucha straciła Czesc hydro bo sie zakamieniła bardzo mocno i jest masę wzerow/waterspotow przez stanie na dworze i mycie głównie na bezdotykach (czyli niewycieranie auta do sucha) Nie porównywałem uncr’a do pro elite. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Z tego co pamiętam to masz ją od ok roku tak? robiłeś coś przy niej w między czasie czy tylko myłeś ;)
Birkhof Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 Z tego co pamiętam to masz ją od ok roku tak? robiłeś coś przy niej w między czasie czy tylko myłeś ;) 3 razy mycie ręczne i z 10-12x na bezdotykach. Mam na dwóch autach i terenówka miała byc testem jak sprawdzi sie w „standardowym” dbaniu przeciętnego użytkownika.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
hubi0111 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 13 godzin temu, Birkhof napisał: 3 razy mycie ręczne i z 10-12x na bezdotykach. Mam na dwóch autach i terenówka miała byc testem jak sprawdzi sie w „standardowym” dbaniu przeciętnego użytkownika. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Z tego co przeglądałem forum odtykałeś powłokę i chciałeś kłaść wosk, czyli ją odświeżałeś w miedzy czasie i po tym nie wróciła do normy ?
Birkhof Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 3 godziny temu, hubi0111 napisał: Z tego co przeglądałem forum odtykałeś powłokę i chciałeś kłaść wosk, czyli ją odświeżałeś w miedzy czasie i po tym nie wróciła do normy ? Próbowałem ją odetkać teraz pierwszy raz (zrobić jej serwis), ale bezskutecznie - niestety jest na niej masę waterspotów. Jak się uda zrobię jutro zdjęcia w słońcu.
acidmk Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 WSR działa cuda jeśli chodzi o odetkanie powłoki. Warto sprawdzić czy pomoże. U mnie na rocznym Unc-r zrobił robotę Wysłane z mojego Pixel 2 XL przy użyciu Tapatalka
SzaKal Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 Najlepszym rozwiązaniem jest aplikacja dwóch produktów o tych samych rozpuszczalnikach. Co więcej, stosując dwie warstwy Ultimate Nano Coat-R lub Max Protect Pro Elite, do minimum ograniczymy późniejsze powstawanie na lakierze mało estetycznych water spotów. Możemy np. aplikować UNC-R 1,5 jako bazę pod Pro Elite. Zwiększając tym trwałość, szklistość, śliskość itp. Testuję takie połączenie od ponad 5 miesięcy i jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczony. Latem gdy były upały po 38 stopni, celowo mój samochód płukałem na bezdotyku i zostawiałem na słońcu. Praktycznie water spoty w ogóle nie powstawały, a nawet jak się zrobiły to nie wgryzają się w powłokę. Przy kolejny płukaniu wszystkie plamy znikają.
Arkeolowy Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 A jakie odstępy czasowe? 1x warstwa UNC-r, a druga po godzinie czy jak?
SzaKal Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 Latem to już po 30 min można warstwować, w okresie jesienno zimowym po dwóch godz, druga warstwa jest o wiele prostsza w aplikacji i oczywiście produktu schodzi zdecydowanie mniej.
Michał126 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 Dziwne informacje... zawsze było, że UNCra się nie warstwuje, bo druga warstwa się nie przyjmuje...
powalla Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 W dniu 31.03.2015 o 20:05, SzaKal napisał: Na UNC-R nie nakłada się już nic, ani się nie warstwuje ponieważ nie zwiąże się z tą powłoką.
SzaKal Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 Tak, kiedyś tak było, ale od według najnowszych badań laboratoryjnych lepszym połączeniem jest aplikacja produktów o tym samym rozpuszczalniku. Pozwolę sobie na wklejenie tekstu : Przeprowadzone w ostatnim czasie w Max Protect badania laboratoryjne nie pozostawiają złudzeń: aplikacja powłok o tych samych rozpuszczalnikach jest rozwiązaniem lepszym i trwalszym, niż aplikacja, w której rozpuszczalniki różnią się od siebie. Te same rozpuszczalniki to na przykład Ultimate Nano Coat-R, Ultimate Nano Coat-R 1.5 i Max Protect Pro Elite. Przy aplikacji wspomnianych wyżej powłok na powłoki o innych rozpuszczalnikach, musimy mieć pewność, że są one w odpowiednimstopniu utwardzone. Przykładowo: aplikując Ultimate Nano Coat-R na niewystarczająco utwardzoną powłokę UNC v1, ryzykujemy tym, że rozpuszczalniki tych powłok zaczną się ze sobą “gryźć”, co w efekcie wpłynie negatywnie na trwałość zarówno jednej, jak i drugiej. Aplikacja produktów o tych samych rozpuszczalnikach eliminuje wspomniane wyżej problemy. Co więcej, stosując dwie warstwy Ultimate Nano Coat-R lub Max Protect Pro Elite, do minimum ograniczymy późniejsze powstawanie na lakierze mało estetycznych water spotów. Kolejną dobrą wiadomością jest to, że drugą warstwę aplikuje się zdecydowanie prościej niż pierwszą. Dzięki przestrzeganiu zasady dotyczącej używania powłok o tych samych rozpuszczalnikach, nie musimy też długo czekać - drugą warstwę nałożyć możemy już po 30 minutach od nałożenia warstwy pierwszej. Nie tylko więc mniej ryzykujemy, ale też oszczędzamy czas. Możemy np. aplikować UNC-R 1,5 jako bazę pod Pro Elite. Zwiększając tym trwałość, szklistość, śliskość itp. 1 1
Birkhof Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2018 W dniu 9.12.2018 o 17:09, SzaKal napisał: Przykładowo: aplikując Ultimate Nano Coat-R na niewystarczająco utwardzoną powłokę UNC v1, ryzykujemy tym, że rozpuszczalniki tych powłok zaczną się ze sobą “gryźć”, co w efekcie wpłynie negatywnie na trwałość zarówno jednej, jak i drugiej. @SzaKal W jakim stopniu wpływa na trwałość? Było to sprawdzane? Po roku czasu u mnie są takie waterspoty i hydro jak na zdjęciach. Auto myte ręcznie 3x i około 10x bezdotyk (dugie auto ma zawsze pierwszeństwo przy wyborze które umyję jak jest czas), a tutaj z premedytacją robię długodystansowy test tego jak dbanie w "normalny dla Kowalskiego" sposób o auto wpłynie na powłokę w ciągu roku czasu.@SzaKal jest to do odratowania? (to jest pro elite)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się