Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Inwestujecie w porządne oleje z górnej półki, a filtry jedynie Filtrona? Nie warto założyć czegoś lepszego?

 

Nie odbierajcie tego jako złośliwości, pytam tak po prostu, bo wydawało mi się że Filtron to raczej niższa półka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inwestujecie w porządne oleje z górnej półki, a filtry jedynie Filtrona? Nie warto założyć czegoś lepszego?

 

Nie odbierajcie tego jako złośliwości, pytam tak po prostu, bo wydawało mi się że Filtron to raczej niższa półka...

Od ponad 25 lat jeżdżę na filtronach i nigdy nie miałem z nimi problemu... :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DDominikk, Dobrze Ci się wydaje, Filtron to ...

A zakładanie filtrona do e46 328 to już w ogóle - no chyba, że chcesz o vanosach szybciej pomyśleć.

 

Co lepsze przy tym silniku różnica w cenie Filtrona a Manna była mała więc też średnio rozumiem taki wybór ( wybacz woytek13, że obrałem Twoje filtry i Twój samochód na przykład ) ale ostatnio znajomy kupował komplet filtrów + olej ( millers ) + płukanka i właśnie się rozglądał -> też chciał tańsze filtry na początku ale poleciłem mu żeby sobie poczytał co i jak, potem porozmawiał z Piotrem ze zmieńolej.pl no i wybrał właściwie.

 

Co lepsze ostatnio na forum Sharana czytałem przypadek jak forumowicz wymienił filtry i miał czekać na filtr paliwa (manna) 1 dzień więcej to chciał szybciej i kupił filtrona. Po czasie zaczęły się dziać jaja i auto kaput. 4 pompki szrot + czyszczenie całego układu paliwowego i okazało się, że "filtr" jest ale rozje.. tzn złom. ( Tak jakieś syfy musiały być konkretne bo jest jeszcze metalowy filterek w pompie .. jednak co jak co ale główny filtr ma nie przepuszczać syfów dalej ).

 

Co do tematu to dzisiaj rano umyłem pojazd pianą aktywną + bezdotykowo, jeszcze takiego upału nie było to zadowolony, że ładnie woda zleciała i auto nawet wygląda. No a po południu czas wracać do domu i co ? Auto całe w żółte kropki... i płukanie od nowa :zly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inwestujecie w porządne oleje z górnej półki, a filtry jedynie Filtrona? Nie warto założyć czegoś lepszego?

 

Nie odbierajcie tego jako złośliwości, pytam tak po prostu, bo wydawało mi się że Filtron to raczej niższa półka...

Od ponad 25 lat jeżdżę na filtronach i nigdy nie miałem z nimi problemu... :dontknow:

 

Może nie 25 lat, ale od dobrych 10 lat jeżdżę głównie na Filtronach i nie mogę złego słowa powiedzieć :)

Olej & filtry wymieniam w porę, więc raczej te 10tyś km. powinny wytrzymać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

double-bart, możesz się z nami dzielić śmiało doświadczeniami :)

Jeszcze 2 lata temu lałem do swojego opla dexosa w ASO i chodziłem uśmiechnięty. Teraz jestem bardziej uświadomiony w temacie olejów, więc lipy nie leję.

Szczerze zawsze uważałem filtron za dobrą firmę i raczej nie niską półkę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montujemy filtrona w warsztacie od kilku lat nie miałem nigdy problemów.

A nie przepraszam raz sie jakis ford w dieslu zapowietrzał przez paliwówke jak postał przez noc.Ale to jeden przypadek.

A jeśli chodzi o spostrzeżenia przy badaniu filtrów to jestem bardzo ciekaw.I chętnie zerknę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pajko, nie myślałeś może o zakładaniu jakichś pokrowców na buty podczas jazdy? Fajnie wygląda jasny dywan jak jest czysty, a tak niewielkim kosztem można go utrzymać w super stanie.Nie odbierz tego źle, ale sam mam taki zamysł jak już bede jezdzic swoim E38.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

impex, nie odbieram jak atak , no co ty . Co do jasnych dywanów u mnie jakoś daje się je utrzymać w czystości , pilnuje się żeby w mega brudnych butach nie wsiadać , z drugiej strony jak widzę że są już przybrudzone odpalam George'a i w 15 min są jak nowe :D

 

Ale też nie mam aż takiej fobii żeby używać pokrowców na buty . Zawsze można dywaniki wymienić . Tylko te ceny w ASO :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby wyprać to nie problem, ale zawsze jak się wejdzie do auta po deszczu to brzydkie ślady zostają.Chcąc utrzymać dywaniki i i dywan w okolicy pedałów i podstopnicy trzeba byłoby prać co wyjazd autem, a tak to niewielkim nakładem można zaoszczędzić sporo czasu.

Taki czysty, zadbany, beżowy dywan w aucie robi robote jak dla mnie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michael MSTP, na masce, drzwiach pod listwami, klapie tył jest mohs, reszta pokryta Zymol Concours ;) Cure poleciał na całość bo wosk i tak już mocno osłabł, nie było sensu go regenerować Field'em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w CR-V i w X3 mamy pełny bez łącznie z podłoga i dywanikami i w sumie nie ma z tym jakiejś specjalnej troski :dontknow: jak jest mokre, to jasne, odznacza sie. Po wyschnięciu piach i tak robi się beżowy, więc jakoś bardzo to w oczy nie kuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.