kinek01 Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Justyna, borowa, kandy, przelecę pare kkm i dam znać czy piszczą, wolałbym wby były ciche Justyna, zrobiłaś więcej niż 1000km na tych tarczach i klockach zanim zaczęły piszczeć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
double-bart Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Odnośnie piszczących hamulców. Jeszcze nigdy przenigdy nie zdarzyło mi się aby po wymianie klocków lub kompletu hamulce zaczęły piszczeć. Duża część z was pisze, że problemy występują w przypadku firmy ate co dziwne, gdyż taki VAG zakłada je na pierwszy montaż. Piszczenie to nic innego jak drgania materiału ciernego. Jeżeli wszystko jest dokładnie oczyszczone, wymienione, przesmarowane odpowiednimi smarami nie ma prawa nic piszczeć [mod=damianTDCi]Na forum również obowiązują zasady poprawnej pisowni,przede wszystkim zwróć uwagę na wielkość liter![/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 w rodzicowym aucie mam jakiś mix TRW/ATE. Nie szło na którąś oś dostać kompletu jednej firmy. Tata sie wkurza, bo mu też piszczało. Przeszło po kilkuset km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 weglus, na tym setupie zrobiłem już ponad 1,5 kkm, może nawet coś pod 2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Piszczenie hamulców to bardzo rzadko wina klocków. Wymiana tarcz/klocków nie jest taka prosta jak mogłoby się wydawać. Tzn. prawidłowa wymiana. Szczególnie w tych modelach, które są na to wyczulone. Dlatego zawsze sam robię wymianę, przegląd układu hamulcowego. Często jest on traktowany po macoszemu, szczególnie w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 booohal, co innego może spowodować piszczenie hamulców? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Praca zacisku chociażby. Przy wymianie klocków zawsze kompleksowo trzeba sprawdzić i zakonserwować zacisk, sprawdzić prowadnice, blaszki itepe, itede. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Hamulce zakładane były w jednym warsztacie i po kilkuset km zaczęły się piski, a później szlifowane były w innym warsztacie i też po kilkuset km zaczęły piszczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
double-bart Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 @booohal Dokładnie przy każdej wymianie powinno usunąć się stary smar z prowadnic zastąpić nowym, blaszki o których piszesz wymienia się za każdym razem @kandy Zasugeruj warsztatowi aby zastosowali na tylną ściankę klocka warstwę smaru który wytworzy coś w stylu elastycznej poduszki w dużym stopniu powinno wyeliminować drgania a dalej piski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Hamulce zakładane były w jednym warsztacie i po kilkuset km zaczęły się piski, a później szlifowane były w innym warsztacie i też po kilkuset km zaczęły piszczeć W większości, znakomitej większości, warsztatów wymiana klocków to wymiana klocków. Nie wykonują inny niezbędnych czynności bo sporo aut jest na to nieczuła. Problem pojawia się wtedy, gdy auto powinno mieć kompleksowo wykonaną usługę. U Ciebie może być tak, że klocek przez kilkaset km ściera się minimalnie więcej jedną stroną i gdy robi się zbyt duża różnica zaczyna piszczeć przez nierównoległe ułożenie w jarzmie. Przeważnie przez to, że prowadnice niebyły należycie obsłużone. Taki przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Ja poszedłem budżetowo ostatnio u siebie i założyłem komplety Zimmermanów (tarcze i klocki, przód i tył) w Vectrze. Hamują tak jak powinny (chyba były na pierwszy montaż) i nic nie piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Zimmermanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 kandy, ale ja mówie o TRW/ATE, a Ty o Ferodo i Brembo Justyna, a użyłaś tej pasty ATE, która niby zapobiega różnym odgłosom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Zalozylem galke ze stali nierdzewnej (waga 500g) + mieszek z alkantary. Od razu lepiej sie zmienia biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Trochę wygląda jak klamka od furtki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@rto Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Ja poszedłem budżetowo ostatnio u siebie i założyłem komplety Zimmermanów (tarcze i klocki, przód i tył) w Vectrze. Hamują tak jak powinny (chyba były na pierwszy montaż) i nic nie piszczy. Mam w VC na tyle komplet Zimmermanów (zakładałem rok temu) i już mam ich dość powoli. Pylą jak złe i do tego zaczęły popiskiwać przy hamowaniu. Tarcze są jeszcze w idealnym stanie więc klocki pójdą w kosz i Juridy chyba wskoczą. Przód tarcze textar + klocki bosh. jest i hamulce żyleta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 k@rto, ja na razie zrobiłem 5-6 tyś km. na nich i póki co zero piszczenia. Jedyne zastrzeżenie to właśnie pylenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@rto Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 no właśnie tył uwalony jest gorzej jak przód .. a człowiek się przyzwyczaił że na odwrót zawsze było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 graty kupione, więc dziś do Pikaczu wpadły nowe świece, filtr przeciwpyłkowy i filtr powietrza. Jutro robimy płukankę, zalewamy świeżą oliwę plus AR 9100. W następnej kolejności jest Miecia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 siwyjac, u mnie dziś taka sama akcja będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Justyna, zrobiłaś więcej niż 1000km na tych tarczach i klockach zanim zaczęły piszczeć ? tak około 1500 km, teraz już około 2500 i dalej piszczą niestety. Dlatego zawsze sam robię wymianę, przegląd układu hamulcowego ja również Dokładnie przy każdej wymianie powinno usunąć się stary smar z prowadnic zastąpić nowym to jest chyba norma, przynajmniej ja zawsze to robię. Justyna, a użyłaś tej pasty ATE, która niby zapobiega różnym odgłosom? nie kupowałam tej pasty. W zestawie też nie było, ale użyłam pasty ceramicznej. A w temacie Felicia spłukana na bezdotyku i dalej robi kilometry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 siwyjac, u mnie dziś taka sama akcja będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 escimo, siwyjac, Wygląda znajomo Tylko, że ja już zdążyłem "dotrzeć" olej bo bawiłem się tydzień temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Szybkie mycie i pierwszy raz komplecik w środku 4200km klocuszki i tarcze w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 29 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 geno, dopiero teraz? Co na oponie? Pewnie fura już zmęczona życiem Olej w haldex'ie wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi