Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

są miękkie ale to ma usztywnić uszczelkę trochę a nie na stałe ;)

U mnie (zrobiłem tak 2 auta: mondeo o yarisa) jest znacząca poprawa w głośności. Koszt nieduży, więc zawsze można tę uszczelkę wyciągnąć :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już w poprzednim poście o tym :)

 

A kupujesz sobie parę metrów TAKIEJ rureczki ;)

 

Ja kupiłem 40m na full 2 auta może być trochę mało. Na razie zrobiłem: Mondka 4 drzwi + Yaris 2 drzwi przód. Została mi klapa mondka i 3x yaris, ale patrząc ile zostało chyba parę m będę musiał dokupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każda uszczelka tak wygląda. Ja wciągnąłem w lewy, a dokładnie w ten gdzie są dziurki, które pomagają (przy pomocy małych nożyczek) przeciągnąć rurkę. Do rurki na początku można przyczepić/przykleić choćby superglue coś sztywniejszego. Ja korzystałem z gumowej rurki (zewnętrznej warstwy przewodu koncentrycznego)

 

A jak to sprawnie przeciagasz ? Jakis drucik najpierw jest grany, a za nim idzie ten waz gumowy ?

Drucika raczej bym nie używał, bo podziurawi uszczelkę. Raczej jaką rurkę plastikową bardziej, np taką, którą dostajesz z balonami dmuchanymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestało mi świecić jedno oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej. Myślałem, że LED padł. Ale zmieniłem LEDy miejscami i ten uszkodzony zaświecil. No to moja myśl - pewnie przypadłość typowa dla e39 po wielu latach uzytkowania - popękane kable między klapą a karoseria. Zdjąłem gumowy wąż/peszel, w którym idą przewody i bingo - kabelek od LEDa pękniety a przy okazji zauważyłem, że na innym już cała izolacja pęknieta. Lutownica i gumki termokurczliwe w dłoń, 10 minut lutowania, poskładane do kupy i znów wszystko świeci jak powinno. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestało mi świecić jedno oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej. Myślałem, że LED padł. Ale zmieniłem LEDy miejscami i ten uszkodzony zaświecil. No to moja myśl - pewnie przypadłość typowa dla e39 po wielu latach uzytkowania - popękane kable między klapą a karoseria. Zdjąłem gumowy wąż/peszel, w którym idą przewody i bingo - kabelek od LEDa pękniety a przy okazji zauważyłem, że na innym już cała izolacja pęknieta. Lutownica i gumki termokurczliwe w dłoń, 10 minut lutowania, poskładane do kupy i znów wszystko świeci jak powinno. ;)

 

Jesteś bohaterem w swoim domu xD :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]Barista[/ref], nie ma za co. Ze swojej strony dodam, że jeśli masz np. kupować sprężyny Eibach to warto również zaopatrzyć się w amortyzatory Bilsteina przynajmniej B6, nigdy nie zakładaj pseudo sportowych amortyzatorów. Jeździłem 2 lata na konfiguracji Eibach/MTS i komfort, wybieranie dziur w porównaniu z obecnym gwintem AP to przepaść na korzyść gwintu AP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.