Swoop Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 są miękkie ale to ma usztywnić uszczelkę trochę a nie na stałe U mnie (zrobiłem tak 2 auta: mondeo o yarisa) jest znacząca poprawa w głośności. Koszt nieduży, więc zawsze można tę uszczelkę wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 [ref]Swoop[/ref], powiedz gdzie i jakiej średnicy zakupiłeś te silikonowe rureczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Pisałem już w poprzednim poście o tym A kupujesz sobie parę metrów TAKIEJ rureczki Ja kupiłem 40m na full 2 auta może być trochę mało. Na razie zrobiłem: Mondka 4 drzwi + Yaris 2 drzwi przód. Została mi klapa mondka i 3x yaris, ale patrząc ile zostało chyba parę m będę musiał dokupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 I to w uszczelki dookola drzwi pakujesz ? Wewnątrz uszczelki oczywiscie? Myślę jakby to u mnie w coupe na bezramkowych szybach wyszlo, ale patrzac ba ksztalt uszczelek moze byc roznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Uszczelki są zrobione w kształcie rurki i właśnie w to miejsce idzie silikonowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A jak to sprawnie przeciagasz ? Jakis drucik najpierw jest grany, a za nim idzie ten waz gumowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 [ref]Swoop[/ref], w ten prawy otwór idzie rurka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 666414 Swoop, w ten prawy otwór idzie rurka? Tak. W zewnętrzny zawsze. W ten, który ma kontakt z uszczelką na drzwiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Nie każda uszczelka tak wygląda. Ja wciągnąłem w lewy, a dokładnie w ten gdzie są dziurki, które pomagają (przy pomocy małych nożyczek) przeciągnąć rurkę. Do rurki na początku można przyczepić/przykleić choćby superglue coś sztywniejszego. Ja korzystałem z gumowej rurki (zewnętrznej warstwy przewodu koncentrycznego) A jak to sprawnie przeciagasz ? Jakis drucik najpierw jest grany, a za nim idzie ten waz gumowy ? Drucika raczej bym nie używał, bo podziurawi uszczelkę. Raczej jaką rurkę plastikową bardziej, np taką, którą dostajesz z balonami dmuchanymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Tył opuszczony. Jutro biorę się przód. Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymi022 Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Filmik z zakladania elektrycznych szyb, jutro juz tylko czyszczenie czyszczenie i czyszczenie https://vimeo.com/183134142 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 NIe nagrywa się komórką pionowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 [ref]Swoop[/ref], często jest wygodniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 [ref]Swoop[/ref], często jest wygodniej Może nagrywającemu, bo oglądającym już nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymi022 Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 NIe nagrywa się komórką pionowo Wybacz nastepnym razem bedzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Przestało mi świecić jedno oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej. Myślałem, że LED padł. Ale zmieniłem LEDy miejscami i ten uszkodzony zaświecil. No to moja myśl - pewnie przypadłość typowa dla e39 po wielu latach uzytkowania - popękane kable między klapą a karoseria. Zdjąłem gumowy wąż/peszel, w którym idą przewody i bingo - kabelek od LEDa pękniety a przy okazji zauważyłem, że na innym już cała izolacja pęknieta. Lutownica i gumki termokurczliwe w dłoń, 10 minut lutowania, poskładane do kupy i znów wszystko świeci jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris18404 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Przestało mi świecić jedno oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej. Myślałem, że LED padł. Ale zmieniłem LEDy miejscami i ten uszkodzony zaświecil. No to moja myśl - pewnie przypadłość typowa dla e39 po wielu latach uzytkowania - popękane kable między klapą a karoseria. Zdjąłem gumowy wąż/peszel, w którym idą przewody i bingo - kabelek od LEDa pękniety a przy okazji zauważyłem, że na innym już cała izolacja pęknieta. Lutownica i gumki termokurczliwe w dłoń, 10 minut lutowania, poskładane do kupy i znów wszystko świeci jak powinno. Jesteś bohaterem w swoim domu xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Coś w ten deseń bo już chciałem szukać kolejnego zestawu LED do kupna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Tak sobie patrzę na Wasze wymiany zawiasów i mnie też naszło. Polecicie jakiegoś ogarniętego sprzedawcę, który dobierze mi coś do mojego bezdasznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 [ref]Barista[/ref], ale gwint czy KIT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Nie wiem czy gwint nadaje się do cabrio. Dlatego szukam dobrego doradcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Mi kopara opadła po wymianie zawiasu na kpl. gwint ST Suspension. F10 zaczęło jechać jak poduszkowiec. Już szukam tego zawiasu do moich gratów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Nie wiem czy gwint nadaje się do cabrio. Dlatego szukam dobrego doradcy. Odezwij się do TuningKingz Shop i Tomek Ci wszystko doradzi, zawsze możesz się na mnie powołać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Dzieki Slovak, jutro się odezwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 [ref]Barista[/ref], nie ma za co. Ze swojej strony dodam, że jeśli masz np. kupować sprężyny Eibach to warto również zaopatrzyć się w amortyzatory Bilsteina przynajmniej B6, nigdy nie zakładaj pseudo sportowych amortyzatorów. Jeździłem 2 lata na konfiguracji Eibach/MTS i komfort, wybieranie dziur w porównaniu z obecnym gwintem AP to przepaść na korzyść gwintu AP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi