jacek_1 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Wrzuc linka do aukcji na alii :-) Nie wyświetla błędu żarówek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Poszedł link do odpowiedniego tematu tzn: viewtopic.php?t=26450&start=30 W Sharanie mi nie sprawdza wstecznych żarówek, w BMW z tego co wiem to też nie, chociaż tam nie jestem pewien bo ledy powkładałem prawie wszędzie i powyłączałem sprawdzanie żarówek Tak więc u mnie na desce nic się nie świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 W BMW - przynajmniej u mnie w e39 - oświetlenie tablicy rejestracyjnej jest także sprawdzane (jak nie świeci to jest błąd KENNZEICHEN LICHT PRUFEN). Wczoraj był wolny dzień więc umyłem auto, wyglinkowałem, przeleciałem Menzerną 2500 (celem miało być lekkie odświeżenie lakieru) - będzie potrzebna poprawka Menzerną 3000 bo gdzie niegdzie po samej 2500 zostały lekkie "duszki" i na koniec Soft99 Fusso Coat (robi robotę ten szpej lepszą niż FK 1000 Hi Temp - podbicie głębi koloru, szklistości i metaliku oraz efekty "wodne" lepsze niż FK). Nie było czasu specjalnie na jakieś duże ilości zdjęć więc kilka z efektów. Glinka na poziomych płaszczyznach była trochę bardziej brudna (na pionowych nie było tyle syfu). Próbowałem uchwycić 50:50 ale widać tylko bardzo lekkie odświeżenie lakieru (miał delikatnie szarawy odcień i teraz zyskał czerń). Efekt finalny: Kropelki bardzo przyjemne: Na zdjęciu tego tak nie widać ale w słońcu ziarno metaliku bardzo odżyło: Zostały jeszcze koła i plastiki zewnętrzne bo nie były ruszane gdyż zrobił się wieczór. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Nareszcie te paskudne czerwone paski zniknęły. Teraz jest mega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Dzięki za opinie. Ale żeby nie było tak różowo to czytałem też opinie, że bez pasków jest paskudnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Manolito77, Ta w e46 też miałem błąd żarówek w tablicy rej.. to musiałem się pobawić trochę w kodowanie i już jest OK Świetna e39 ! Ohh tak jak lubię, niżej.. szerzej.. czarno / ciemno ! Teraz jest idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Manolito - jest bandyta, jeszcze ciemne szyby z przodu i "malyna" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dante05 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Nie mój a brata ale moje wykonanie Przeprowadzony one step a na to Fusso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwid92 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Nie mój a brata ale moje wykonanie Przeprowadzony one step a na to Fusso Jakiego one step'a używałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dante05 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 PF 2500 na przeróżnych padach m.in. twarde i średnie LC CCS, Flexi, Royal a po tym Cleaner Dodo LP na miękkim LC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Manolito - jest bandyta, jeszcze ciemne szyby z przodu i "malyna" Nie, nie - ciemnych szyb z przodu nie będzie bo nie chcę się potem co chwilę ścierac z zabieraniem dowodu. Jeszcze tylko tylna szyba będzie doklejona i to wsio. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MsMajor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 takie tam, na zimowy setup pełna regeneracja starych felg z calibry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 MsMajor, Brakuje tylko powłoki na odnowione felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MsMajor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 MsMajor, Brakuje tylko powłoki na odnowione felgi czekam aż przyleci i nakładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Przedwczoraj i wczoraj zabrałem się w końcu za odseparowanie kloszy z lamp przednich mojego e39. Niestety mam już lampy, które klejone są płynną gumą/klejem do szyb, który trzeba fizycznie rozciąć bo nie jest podatny na podgrzanie. Generalnie robota mego żmudna i czasochłonna. Pierwsza lampa zajęła mi 7 godzin (po 6 godzinach udało mi się zdjąć klosz) - robota polegała na odcięciu kawałka kołnierza obudowy lampy, który zasłaniał spoinę. Potem żmudne podcinanie kleju różnego rodzaju nożami, ostrzami itp. Z drugą lampą poszło szybciej bo już miałem obczajone co i jak - po 3 godzinach klosz miałem już na wierzchu. Powodem tej operacji były klosze brudne od środka w stopniu, który strasznie mnie denerwował i był nieakceptowalny. Wyglądało to tak: Tu już klosz po umyciu od wewnątrz. Największym plusem operacji jest to, że teraz klosze skleiłem butylem (dokładnie tym czego używali fabrycznie w lampach do 2001 roku) więc w razie potrzeby wystarczy podgrzać spoinę i odchodzi bez większych problemów. No i wygląd samych lamp dużo lepszy. Jeszcze z zewnątrz je trochę przepoleruję i będę malina. Przy okazji robót odświeżyłem kierownicę bo już miejscami pozłaził bezbarwny lakier i skóra robiła się matowa/wytarta. W ruch poszedł zestaw Colourlocka - teraz kierownica ma na całej powierzchni równy, lekko satynowy look. Wygląda lepiej niż przed zabiegiem. Jestem ciekaw jaka będzie trwałość tego zestawu. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkr Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Manolito77, Zarówno lampy jak i kiera Jakiego zestawu użyłeś z colourlock ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samwdomu Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Manolito77, jak czyściłeś klosze od środka? Nie rysują się? Bo u mnie jakieś takie jakby pokryte czymś od środka są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Co do zestawu to ten Colourlock w butelkach 3x 50ml. Tam jest rozpuszczalnik GLD, farba tonujaca i utrwalacz farby. Zestaw kosztuje około 40 pln i ponoć wystarcza na 2 kierownice i 2 mieszki biegów. Co do czyszczenia kloszy to najpierw gorąca woda z szarym mydłem a potem miękka mikrofibra i preparat do mycia szyb na bazie amoniaku przez co nie zostawia smug. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.mg Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Przerabiałem temat rozklajania takiej lampy, łącznie robiłem to przez kilka dni bo traciłem cierpliwość. W okolicach mocowań chciałem najmniej ucinać tego plastiku i w tych miejsciach pomogła mi linka do wycinania szyb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Przerabiałem temat rozklajania takiej lampy, łącznie robiłem to przez kilka dni bo traciłem cierpliwość. Nie dziwię Ci się - ja po 6 godzinach walki z pierwszą lampą też miałem już moment zwątpienia czy dam radę i chciałem sobie odpuścić. Ale chwilę odpocząłem, łyk zimnego piwa, głęboki wdech i uznałem, że nie poddam się - udało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 12 Czerwca 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Przygotowanie do pierwszego w tym roku wypadu na Tor Poznań poczynione muszę przyznać, że jazda po mieście na profesjonalnym slicku z homologacją FIA to ciekawe przeżycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SALWA Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Fajny zapierdzielacz ... kiedyś chciałem takie autko ale wybrałem S16 Co do lamp... rozklejałem ostatnio INpro bo nie chcę ringów i zaczynam zabawę z podwójną soczewką... miska i woda 50stopni ... broń boże wrzątek. Po leżakowaniu na 15 min. lekko naciąłem boczny silikon i podważyłem ściągaczem tapicerskim, cała zabawa z dwoma lampami trwała godzinkę polecam. Ja to dzisiaj poszedłem gruza umyć wreszcie ale zabiegi upiększające zostawiam na "jak przyjdzie paczka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 muszę przyznać, że jazda po mieście na profesjonalnym slicku z homologacją FIA to ciekawe przeżycie Najciekawsze zapewne jak w koleinie stoi woda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 13 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Wtedy może boleć jak ktoś się nie spodziewa xD U mnie szybkie czyszczenie podszybia, bo byłem chyba pierwszy od 20 lat odpływy zatkane, jednego nie było w ogóle widać pod skorupa ziemi a drugi jeszcze dawał rade coś tam puszczać... Po czym autko odstawione do lakiernika, w piątek planowany odbiór Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 13 Czerwca 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Po mokrym nie miałem w zasadzie jeszczed okazji jeździć najgorsze są koleiny i nierówności, bo opona jest tak sztywna że może jeździć bez powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi