mario704 Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 To poprzednie hamulce nie były w stanie zatrzymać tych waszych mocarnych szatanów? znajomy ma e36 1.8 116hp chyba i też hample kładł od jakichś tam wersji 2.5 lub mocniejszych...nie wiem po co ale jak nie ma się co z kasą robić .. skoro ludzie jeżdżą na stockowych hamulcach i żyją(bo tak to fabryka wymyśliła-tęgie głowy) chyba że szykujesz się do swapa i drastycznie zmieniasz moc to w tedy jak najbardziej rozumiem bo inaczej to sensu nie ma a biadolenie o większym bezpieczeństwie na większych hamplach w stockowym aucie mija się z celem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viechooo Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Przy esp komputer sam wylicza siłę hamowania z czujników obrotów kół i dozuję z taką siłą by nie zblokować koła. No niestety jeśli uważasz, że pompa ESP dozuje jak Ty to nazwałeś "siłą" no to nie zrozumiesz tego co chciałem przekazać No trudno, widzę, że do niektórych pewne informacje nie docierają, ale może chociaż kilka osób skłoni to do refleksji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Czyli wg Ciebie wszystko w nowych samochodach działa 0-1. Pozatym pompa abs jest zintegrowana z esp, więc co abs zblokuję Ci koła jak mocno zahamujesz mając większe tarcze hamulcowe pomimo tego że z czujnika będą płynęły informacje i sterownik będzie zmniejszał ciśnienie na danym kole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 znajomy ma e36 1.8 116hp chyba i też hample kładł od jakichś tam wersji 2.5 lub mocniejszych...nie wiem po co ale jak nie ma się co z kasą robić .. skoro ludzie jeżdżą na stockowych hamulcach i żyją (...) To poprzednie hamulce nie były w stanie zatrzymać tych waszych mocarnych szatanów? Pozostają jeszcze kwestie estetyczne.... Duża felga z małym hamulcem wygląda troszkę z d*py Kojak, daj więcej fot całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 To poprzednie hamulce nie były w stanie zatrzymać tych waszych mocarnych szatanów? Kazde auto da rozpedzic ( no dobra prawie ) do 150km/h i wtedy kazdy mozr miec sytiacje ze bedzie musial awaryjnie hamowac. Lepiej miec zapas w hamulcach niz ma zabraknac te kilka metrow... Lepiej ze ludzie laduja kase w hamulce niz hidy czy jakies inne swiecidelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viechooo Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Czyli wg Ciebie wszystko w nowych samochodach działa 0-1. Pozatym pompa abs jest zintegrowana z esp, więc co abs zblokuję Ci koła jak mocno zahamujesz mając większe tarcze hamulcowe pomimo tego że z czujnika będą płynęły informacje i sterownik będzie zmniejszał ciśnienie na danym kole? Niezła nadinterpretacja z Twojej strony. Zgadza się to, że te układy pracują w pętli sprzężenia zwrotnego i na podstawie odczytów zmienia parametry regulacji, ale chodzi tutaj głównie o pierwszy impuls zadziałania, który jest obliczany na podstawie odczytów z czujników. Tak jak wspomniałem, nie jest to duża przeszkoda dla ABS'u, chociaż, założeniem ABSu jest też niezmienianie toru jazdy przy zmieniającej się przyczepności kół, czyli jak po prawej śnieg po lewej asfalt to mamy jechać nadal prostu mimo wciśniętego hamulca. Ale to nie jest takie straszne, załóżmy sobie sytuację z ESP jeśli sobie jedziesz z daną prędkością w konkretnym zakręcie i sterownik widzi z czujników że zostajesz z tego zakrętu "wyrzucany" to będzie chciał zahamować któreś z kół, żeby naprowadzić twoje auto na zadany przez Ciebie tor jazdy. To w jaki sposób zadziała układ jest uwarunkowane od tego co policzył sterownik a liczy on na bazowym układzie hamulcowym. Pytam któryś już raz, co będzie, jeśli zadziała tym samym ciśnieniem przez ten sam czas na większy tłok hamulcowy a klocek na tarczę o większej średnicy i zamiast poprawić twój tor jazdy wprowadzi Cię w poślizg, z którego później on sam będzie miał problem Cię wyprowadzić? Powtarzanie w kółko tego samego zaczyna być stratą czasu. Załóż sobie te większe hamulce i dobra bo już mi się nie chce tego tłumaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Duża felga tak ale mała 16" z upchanym na chama zaciskiem też wygląda komicznie XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 viechooo, ostania moja wypowiedź na ten temat bo nie ma sensu się kłócić, ok rozumiem co piszesz i zgadzam się z tobą ale weź pod uwagę też informacje z czujnika przyśpieszenia poprzecznego, jeśli w tej mikrosekundzie szybko wzrośnie wartość przyśpieszenia to sterownik zmniejszy ciśnienie na danym kole. Także na początku "interwencji" esp będzie bardziej odczuwalne szarpnięcie samochodu a następnie będzie korekta z sterownika jeśli nie będzie przeprogramowanego sterownika, zgadzam się z tym że aby było wszystko ok trzeba zająć się też sterownikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Duża felga tak ale mała 16" z upchanym na chama zaciskiem też wygląda komicznie XD 16 raczej tylko na zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryykk Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Skoro wszystko działa,jest "zaprogramowane"tak jak trzeba to o czym tu pisać jeszcze... Ja dziś standardowe mycie na dwa wiaderka + na oponki Megs Endurance,jutro foty,bo zmieniłem "pieszczocha" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Dojechały tuleje poliuretanowe do Vectry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Jaka firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 KapselK, MPBS. Cena dość atrakcyjna w porównaniu do Powerflexów. Twardość 90sha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Twardość 90sha Czyli będzie twardooo. Standardowe są chyba 75sha. Tak patrzę to cenowo podobnie do Olkusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 skoro ludzie jeżdżą na stockowych hamulcach i żyją(bo tak to fabryka wymyśliła-tęgie głowy) focusowy przyklad tych Twoich tegich glow, w tym przypadku fordowskich. Mam foke mk1 wersja trend (krotsze przelozenia w skrzynii, seryjnie obnizone zawieszenie o 20 mm i polkubelki. Z tylu mam hamulce bebnowe (notabene za niedlugo zmieniam je na te z wersji ST170), znajomy wersja "zwykla" ma juz tarczowki z tylu. I gdzie tu sens i logika? Obydwa diesle z tego samego rocznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Te ''tęgie głowy'' wymyślają też pękające głowice, zacierające się turbiny, bezpośrednie wtryski odkładające wiadro smoły po roku w dolocie, padające wariatory, rozciągające się łańcuchy rozrządu, klapki dolotu rujnujące silnik, korektory hamowania niedziałające praktycznie od początku, awaryjne automaty i pierdyliard innych rzeczy. Zrobiłem trzy swapy hamulcowe. Czwarty czeka właśnie na montaż. Pozdrawiam teoretyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Sprawdziłem co w trawie piszczy: Dla przypomnienia w 2008 roku, czyli 100tys km temu było: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Chabsu, booohal, nie wypowiem się na temat waszych postów ,bo nie chcę rozpętać kolejnej gówno burzy off topu...choć mnie cytowano..Macie swoje racje i niech tak zostanie Co do tematu to moje oba wozidła dostały już zimowego Auto Balma a jutro walczę z zimówkami w Mietku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2805 Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Przygotowując auto do zimy umyłem i wyglinkowałem lakier Glinka po zrobieniu tylnego zderzaka: Osuszyłem Jutro zabezpieczenie, bo dzisiaj już za zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Dostałem sporo pytań na PW dotyczących diod H7 Cree 6000k. Zamontowałem je w lampie z soczewką jako światła mijania i nagrałem obiecany filmik testowy w trasie. Jedyna uwaga ode mnie - światła podczas przeglądu na stacji kontroli pojazdów w moim aucie zostały ustawione niepoprawnie. Na filmie świecą zdecydowanie za nisko, więc możecie ocenić jedynie ilość i barwę światła na podstawie tego filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 6 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Daj relację z jazdy we mgle/deszczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ile za taki zestawik dales i gdzie kupiles? Barwa sie zmienila w odniesieniu do zwyklej zarowki? Bardziej biale/niebieskie sie zrobily ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ile za taki zestawik dales i gdzie kupiles? Barwa sie zmienila w odniesieniu do zwyklej zarowki? Bardziej biale/niebieskie sie zrobily ? Chyba widac to na filmie ze sa bardziej biale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Kosztowały $45, barwa biała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crockett84 Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Mimo, że pogoda nie najlepsza to udało się jeszcze przygotować Astrę do zimy. Na lakierze Fusso, na oponach Endurance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi