Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Porządna konserwacja przed zimą -progi.podłoga,nadkola i będzie malina a zmienił sie kolosalnie :good:

 

Ja wczoraj kładłem billt hamber auto balm na mietka...Look świetny(nieco plastikowy połysk),maskowanie dobre,ładnie ziarno wyciągnął-lakier w dotyku elegancki itp ale za te docieranie(nakładany zwilżonym aplikatorem i naprawdę cienka warstwa) to powinni zwolnić swojego chemika bo masakra nawet po niecałych 30 sek trzeba było dobrze trzeć ale warto było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba już piąty raz tej jesieni przekładam opony z letnich na zimowe, na zimowe, na letnie itd... Nie dzieje się tak przez pogodę ale przez walkę z wibracjami podczas hamowania oraz ogólnie podczas jazdy. Mam nadzieje, że jutro będzie już płynnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coobah, coś mi się kojarzy, że kupiłeś Punto od kogoś z rodzinki, nie możesz poprosić tej osoby, żeby dalej "płaciła" OC, a w sprawach urzędowych upoważniła Ciebie? :) Szkoda tych czarnych blach...

Druga opcja to zgłosić w US i nic więcej, ja tak zrobiłem z Fiatem 125p. Mam ciągłość umów, OC na siebie i tyle. :) Ból będzie jak się skończą miejsca w dowodzie na przeglądy, ale jeszcze na 3 lub 4 lata mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cannonn, częściowo trafiłeś. Tarcze lekko się pokrzywiły bo poprzedni właściciel założył je na brudne piasty. Tokarz ogarnął sprawę, bo tarcze stosunkowo nowe. Druga sprawa to dystanse, bo z przodu miałem założone 5mm czyli bez centrowania. Nigdy więcej tego gówna. Teraz zdjąłem wszelkie dystanse i założyłem same felgi. Sprawdzę jak to obecnie wygląda. Jak dalej coś mi będzie wibrowało pod tyłkiem to zajmę się łącznikami na wale i podporą. Mam jakiegoś pecha albo jestem zbyt wrażliwy na wibracje :o bo w poprzednim było to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę klasyczny standard europy wschodniej :D Wielkie koło, rancik, ujowe opony :lol: Pewnie jeszcze będzie negatyw :kox:

 

Nie to żebym miał coś przeciwko wyglądowi bo gusta są różne (nawet mi się zmieniają) ale kiedyś mnie znajomy przewiózł w ten sposób tuningowanym autkiem. M A S A K R A. Trzymanie zero, hamowanie, zero, wszelkie nierówności 5km/h i tamowanie ruchu :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kojak, na jakie auto w końcu wpadają ? golfina, audi or..?

Dobrze to siadło wizualnie :good:

 

Sam nie wiem, czy z 18 na 19" nie przejść :o

 

W temacie: rainx na szybę front+reflektory oraz tankowanie pod korek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudek_t, twardym trzeba być :D osobiście bym tak nie zrobił nigdy w mercu bo to trochę krzywdzące by było dla tego auta ale lekka gleba i fajne koło jak najbardziej.Żadnych ciemnych szyb ani dokładek czy innych wiejskich rzeczy i można się kulać.Naciągi fajne ale do beemek i vw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kojak, na jakie auto w końcu wpadają ? golfina, audi or..?

Dobrze to siadło wizualnie :good:

 

Sam nie wiem, czy z 18 na 19" nie przejść :o

 

W temacie: rainx na szybę front+reflektory oraz tankowanie pod korek .

 

Do A4 B6 to bedzie zakladane. ;) nie kazdy na co dzien po ulicach jezdzi samochodem jak po torze itd, a odnosnie tego co kto o naciagach itp mysli i jakie ma gusta to chyba raczej nie ma sensu dyskutowac. :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez jakichkolwiek aluzji - jakie ciśnienie trzeba zapodać, żeby taki naciąg proste czoło miał?

Mam u siebie sub-mini-naciąg (225 na 8.25J) i bez podejścia w pobliże P(max) (2.7bar) nie idzie uzyskać równej powierzchni styku bieżnika z asfaltem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7 bar to masz ciśnienie na średniej wielkości kombi na tylną oś np e46 czy mietek w203 jak jest załadowane-żaden wyczyn ale na nasze nie dziurawe drogi to słabo trochę bo nieźle trzęsie jak i o "kapcia" nie trudno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7 to akurat o 0.3 więcej, niż podaje producent pojazdu dla 1 osoby i prędkości do 160, przy 4 osobach z bagażem i prędkościach rzędu 160 zalecane jest 2.5 ÷ 2.6, 2.75 bar (przeliczane z p.s.i.) jest jako Pmax opony typu XL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie to siądzie w b6-tce :good: swoją drogą polubiłeś te koła, bo z tego co kojarzę w golfie masz podobne

 

na niektóre komentarze szkoda nawet odpowiadać, ale muszę przyznać, że standard Europy wschodniej wywołał u mnie dobre 5 minut śmiechu :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7 bar to masz ciśnienie na średniej wielkości kombi na tylną oś np e46 czy mietek w203 jak jest załadowane-żaden wyczyn ale na nasze nie dziurawe drogi to słabo trochę bo nieźle trzęsie jak i o "kapcia" nie trudno

co tam że komfort i własności jezdne poniżej minimum, ważne że jest naciąg :kox: ciekawe jak to się zachowa w ekstremalnej chwili...

ładnie to siądzie w b6-tce

jak dla mnie beznadziejnie. Rozumiem żeby założyć jeszcze 225 na 8J ale nie 215 na 10J czy nawet 205 na 10J.

Podobno o gustach się nie dyskutuje ale to jak to wygląda to szkoda czasami słów. Nie przytoczę słów mojej żony jak jej pokazałęm zdjęcia naciągów przez wzgląd na cenzurę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.