MrcinKsi Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 coobah, załóż plastikowe nadkola z tyłu, punciaki w tych miejscach lubią gnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Porządna konserwacja przed zimą -progi.podłoga,nadkola i będzie malina a zmienił sie kolosalnie Ja wczoraj kładłem billt hamber auto balm na mietka...Look świetny(nieco plastikowy połysk),maskowanie dobre,ładnie ziarno wyciągnął-lakier w dotyku elegancki itp ale za te docieranie(nakładany zwilżonym aplikatorem i naprawdę cienka warstwa) to powinni zwolnić swojego chemika bo masakra nawet po niecałych 30 sek trzeba było dobrze trzeć ale warto było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Może to nie było nic robionego przy aucie, ale dla auta. Po 17 miesiącach w moich rękach od dziś garażowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Coobah wyszło mega! Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Chyba już piąty raz tej jesieni przekładam opony z letnich na zimowe, na zimowe, na letnie itd... Nie dzieje się tak przez pogodę ale przez walkę z wibracjami podczas hamowania oraz ogólnie podczas jazdy. Mam nadzieje, że jutro będzie już płynnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Może to tarcze albo przeguby a nie koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cendra Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 coobah, coś mi się kojarzy, że kupiłeś Punto od kogoś z rodzinki, nie możesz poprosić tej osoby, żeby dalej "płaciła" OC, a w sprawach urzędowych upoważniła Ciebie? Szkoda tych czarnych blach... Druga opcja to zgłosić w US i nic więcej, ja tak zrobiłem z Fiatem 125p. Mam ciągłość umów, OC na siebie i tyle. Ból będzie jak się skończą miejsca w dowodzie na przeglądy, ale jeszcze na 3 lub 4 lata mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Stylingi juz w ubrankach - 225/35 na 10J, czyli za male opony na za szerokie felgi, lub poprostu "nie stac bylo na odpowiedni rozmiar" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Przy obgryzionym rancie wygląda to słabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytek13 Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 cannonn, częściowo trafiłeś. Tarcze lekko się pokrzywiły bo poprzedni właściciel założył je na brudne piasty. Tokarz ogarnął sprawę, bo tarcze stosunkowo nowe. Druga sprawa to dystanse, bo z przodu miałem założone 5mm czyli bez centrowania. Nigdy więcej tego gówna. Teraz zdjąłem wszelkie dystanse i założyłem same felgi. Sprawdzę jak to obecnie wygląda. Jak dalej coś mi będzie wibrowało pod tyłkiem to zajmę się łącznikami na wale i podporą. Mam jakiegoś pecha albo jestem zbyt wrażliwy na wibracje bo w poprzednim było to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik93 Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 kojak, co to za opona ? ładny dała naciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 28 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Tak patrze na te zdjęcia i się zastanawiam jak znajomy wciągnął na 10J 205/45. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Imperial Ecosport. nooo napewno latwo nie mial z tym 205/45, tu wczesniej jezdzily 215/35, ale dla mnie to juz hardkor ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Widzę klasyczny standard europy wschodniej Wielkie koło, rancik, ujowe opony Pewnie jeszcze będzie negatyw Nie to żebym miał coś przeciwko wyglądowi bo gusta są różne (nawet mi się zmieniają) ale kiedyś mnie znajomy przewiózł w ten sposób tuningowanym autkiem. M A S A K R A. Trzymanie zero, hamowanie, zero, wszelkie nierówności 5km/h i tamowanie ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maggot Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 kojak, na jakie auto w końcu wpadają ? golfina, audi or..? Dobrze to siadło wizualnie Sam nie wiem, czy z 18 na 19" nie przejść W temacie: rainx na szybę front+reflektory oraz tankowanie pod korek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 No jak dla mnie wygląd (to nawet nie wygląda) i właściwości trakcyjne takiego rozwiązania to niesamowita porażka. Krótko mówiąc "wiejski tunning" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 dudek_t, twardym trzeba być osobiście bym tak nie zrobił nigdy w mercu bo to trochę krzywdzące by było dla tego auta ale lekka gleba i fajne koło jak najbardziej.Żadnych ciemnych szyb ani dokładek czy innych wiejskich rzeczy i można się kulać.Naciągi fajne ale do beemek i vw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 kojak, na jakie auto w końcu wpadają ? golfina, audi or..?Dobrze to siadło wizualnie Sam nie wiem, czy z 18 na 19" nie przejść W temacie: rainx na szybę front+reflektory oraz tankowanie pod korek . Do A4 B6 to bedzie zakladane. nie kazdy na co dzien po ulicach jezdzi samochodem jak po torze itd, a odnosnie tego co kto o naciagach itp mysli i jakie ma gusta to chyba raczej nie ma sensu dyskutowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Bez jakichkolwiek aluzji - jakie ciśnienie trzeba zapodać, żeby taki naciąg proste czoło miał? Mam u siebie sub-mini-naciąg (225 na 8.25J) i bez podejścia w pobliże P(max) (2.7bar) nie idzie uzyskać równej powierzchni styku bieżnika z asfaltem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 2.7 bar to masz ciśnienie na średniej wielkości kombi na tylną oś np e46 czy mietek w203 jak jest załadowane-żaden wyczyn ale na nasze nie dziurawe drogi to słabo trochę bo nieźle trzęsie jak i o "kapcia" nie trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 2.7 to akurat o 0.3 więcej, niż podaje producent pojazdu dla 1 osoby i prędkości do 160, przy 4 osobach z bagażem i prędkościach rzędu 160 zalecane jest 2.5 ÷ 2.6, 2.75 bar (przeliczane z p.s.i.) jest jako Pmax opony typu XL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwinski404 Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Jeżdzę na 225/35 na 8,5j i 3 bary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 ładnie to siądzie w b6-tce swoją drogą polubiłeś te koła, bo z tego co kojarzę w golfie masz podobne na niektóre komentarze szkoda nawet odpowiadać, ale muszę przyznać, że standard Europy wschodniej wywołał u mnie dobre 5 minut śmiechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 2.7 bar to masz ciśnienie na średniej wielkości kombi na tylną oś np e46 czy mietek w203 jak jest załadowane-żaden wyczyn ale na nasze nie dziurawe drogi to słabo trochę bo nieźle trzęsie jak i o "kapcia" nie trudno co tam że komfort i własności jezdne poniżej minimum, ważne że jest naciąg ciekawe jak to się zachowa w ekstremalnej chwili... ładnie to siądzie w b6-tce jak dla mnie beznadziejnie. Rozumiem żeby założyć jeszcze 225 na 8J ale nie 215 na 10J czy nawet 205 na 10J. Podobno o gustach się nie dyskutuje ale to jak to wygląda to szkoda czasami słów. Nie przytoczę słów mojej żony jak jej pokazałęm zdjęcia naciągów przez wzgląd na cenzurę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik93 Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 u mnie w naciągu około 4 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi