kamilgt Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 KeepeR, napisz do SJake, pamiętam, że kiedyś chyba miał na to sposób GreQu, jeśli wolisz, żeby Ci się nogi ślizgały to kup coś budżetowego, jeśli nie to u mnie na dywanikach tylko Koch Nano Magic Plast Care nie był śliski.
KeepeR Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 kamilgt, faktycznie też coś kojarzę, dzięki!
logic Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam wszystkich Mam pytanie: Miałem niedawno robioną korektę lakieru + położoną powłokę kwarcową. Auto na co dzień myję jedynie na bezdotyku jednak denerwują mnie ślady pozostające po niewysuszeniu samochodu. Moje pytanie brzmi: czy jest sens zainwestować w jakiś dobry ręcznik to osuszania? Jeśli tak to jak osuszyć auto by nie narobić sobie szkód? Drugie pytanie: Położony mam gyeon q2 mohs + gyeon cure, co ok 3-4 miesiące mam zamiar ponownie nakładać cure'a, czy w między czasie jest sens stosować np: gyeon wet coat czy to już zbyteczne? z góry dzięki za odpowiedzi. Czyli po bezdotyku nie ma możliwości nawet jakoś delikatnie, porządnym ręcznikiem, tylko przykładając go do lakieru osuszyć auta?
Toster Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 logic, Ręcznikiem z mikrofibry osuszasz samochód przykładając do lakieru całą powierzchnią ręcznika tak, żeby chłonął wodę. Tak susząc lakierowi nie ma prawa nic się stać. Tylko nie "wycieraj" samochodu jeżdżąc po lakierze.
piszczek Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 KeepeRjesteś pewien ze to chrom? Mi to wygląda na listwę z aluminium.
logic Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Tak mi się wydawało, że tylko przykładając dryer nie powinno się nic stać, jednak większość opinii z jakimi się spotkałem jest taka iż lepiej nawet nie dotykać. Nikt z tu obecnych nie osusza auta po myciu na bezdotyku?
Samson Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 KeepeR próbowałeś Autosol Metal Polish?
rryba Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Potrzebuje waszej pomocy z doborem srodkow do recznej korety . pacjet to honda cicic z 18 letnim oryginalnym lakierem , miekkim . zdecydowalem sie na UC , mysle ze nie narobie nim szkod jak bede uwazal ale mysle czy nie zaatosowac potem czegos mniejsciernego np. Jakiegos aio . czy bedzie jakas roznica i czy jest to oplacalne ?
ktm950 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Panowie i drogie Panie- może mi ktoś polecić jakiś dobrze panujący atomizer? Może być nawet od chemii domowego użytku. Standardowy biały 28mm w ogóle się nie sprawdza. Mocno sika i praktycznie w ogóle nie pieni Miałem kiedyś butelkę po płynie do szyb z biedry z siateczka i ten świetnie panował, ale szybko się zatarł.
henieQs Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Polecam te od kosmetkow Tenzi
KeepeR Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 piszczek, nie wiem czy to chrom, pewnie nie... mimo wszystko i tak nic nie pomaga. Samson, jak Mothers Mag&Alu Polish nic nie dał to Autosol myślisz że coś podziała ?
bienek Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 KeepeR, Raczej ciężko będzie coś z tym zrobić. Niektórych takich ozdóbek szczególnie w grupie VW praktycznie nie idzie odratować. Przebarwiają się od mocniejszej chemii czy nawet od tanich płynów do spryskiwaczy. Najlepsze wyjście ściągnąć, zmatowić i polakierować na czarny połysk
KeepeR Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 bienek, jak się nie da to trudno, nie ma aż takiego ciśnienia zobaczymy co SJake poradzi, tylko z tego co widzę dawno na forum nie zaglądał
mario704 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Tak mi się wydawało, że tylko przykładając dryer nie powinno się nic stać, jednak większość opinii z jakimi się spotkałem jest taka iż lepiej nawet nie dotykać. Nikt z tu obecnych nie osusza auta po myciu na bezdotyku? Ja czasem suszę i nie widzę jakichś specjalnych rys czy czegoś tam ale robie to raz może w miesiącu tyle że korekty nie miałem a lakier twardy
proximo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 KeepeR pochwal się jak uda się zwalczyć te przebarwienia... masakrycznie mnie denerwują ;/
Toster Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 logic, mario704, Jeżeli nie jeździsz ręcznikiem po lakierze w tą i z powrotem to absolutnie nie ma prawa nic się stać. Możesz tak suszyć po każdym myciu. Nie popadajmy w paranoję. Więcej uszkodzeń narobi Ci piasek i inny syf uderzający podczas jazdy.
Yachu Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 foto by detailingservice.pl Jaka jeszcze piana ma taką gęstość?
killerx Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Witam. Chciałbym wypolerować dach w audi s3. Dach jest cały w rysach zrobionych chyba przez jakieś zwierzaki. Rysy są dosyć głębokie, ale nie do bazy. Próbowałem ciąć białą gąbką i menzerną fg500 ale to syzyfowa praca. Pięknie się świeci, rysy również wypolerowane i się świecą, ale jednak są i to widać szczególnie pod światłem w nocy czy w garażu. Okropny widok. Może jakbym z 15 podejść zrobił to efekt by był tą menzerną na białym padzie (jako że chciałbym usunąć 95% tych rys), ale to raczej bez sensu. Lakier jest ori dość twardy. Wymyśliłem sobie żeby większe rysy przyciąć papierem P2000 i potem cały dach na klocku P2500. Albo cały dach P2000-->P2500 bo w sumie tam wszytkie rysy są praktycznie jednakowej głębokości na oko. Następnie chciałbym z tego zmatowienia wyjść menzerną FG400 na białym padzie i na koniec FF3000 na średnim i na koniec na finiszowym padzie. Czy jest to do zrealizowania ? Proszę o porade jak ogarnąć ten dach. Wiem, że są też papiery wodne 3000, może taki też ułatwi późniejsze polerowanie pastami ? Z góry dzięki za pomoc
Toster Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 killerx, Bez zdjęć to takie trochę gdybanie. Ja bym wziął futro i do roboty z Koch Power Cut. Siła cięcia dużo większa niż przy padzie flexi, a i pasta lepiej tnie.
Arkadio_Gdansk Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Arkadio_Gdansk, wg mnie to już jest szczyt braku poszanowania czasu innych. Zobacz sobie na stronę sklepu gdzie kupowałeś lub na opakowanie i będziesz wszystko wiedział Oczywiscie kolego, ale gdybym dowiedzial sie z opakowania to bym nie pytal tutaj!
killerx Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Toster a futro i FG400 ? ten koch też troche kosztuje a menzerne mam na tanie... Futrem nigdy nie robiłem, pewnie trzeba będzie spróbować.
Toster Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 killerx, Tak, futro i FG400 powinno dać radę. Jak nie pomoże to wtedy bardziej kierowałbym się w stronę papieru wodnego niż jeszcze bardziej tnącej pasty. Powodzenie i daj znać jak efekty.
GreQu Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Yachu Ja taki efekt ( a nawet lepszy ) osiągam pianą SG. Myjka to Karcher HDS 450 + dedykowana pianownica.
Vespa Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Czy na taki lakier, jaki tu widać: KLIK byście dawali przed woskiem Soft99 Authentic Premium jakąś politurę dla jasnych lakierów - jaką? Wiem, że wosk krócej poleży ale może będzie ładniejszy efekt? To i tak bardzo wytrzymały i długodystansowy wosk, więc trochę krócej może być.
Eidos71 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Vespa - w przypadku aplikacji wosku na politurę, trwałość wosku jest praktycznie taka, jak trwałość politury, gdyż wosk leży na politurze, a nie na lakierze (a więc liczy się trwałość wiązania politury z lakierem). Wosk może trochę zabezpieczyć to wiązanie, a więc lekko przedłużyć trwałość "kanapki". Jeżeli jednak bardzo chcesz dodać blasku, do Twojego lakieru fajny efekt da PB World White Diamond Show Glaze
Rekomendowane odpowiedzi