Fitte Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ktoś nakładał kombinacje Cherry Glaze + Shiny Garage Beads ? Planuje kupic ten wosk natomiast Cherrego już mam i nie wiem czy się zgra
thefirm Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Panowie zamierzam oddać auto na trzy etapową korekcję lakieru aby usunąć zarysowania które zbyt bardzo może i nie są widoczne, ale jest ich trochę. Za taką usługę dla Audi TT widocznego w profilówce jest do zapłaty 600zł. Dodatkowo drzwi od strony pasażera były malowane po jakiejś delikatnej przygodzie przez poprzedniego właściciela. Widać że były malowane jak się dobrze przyjrzy i tutaj moje pytanie co dobry lakiernik może zrobić właśnie z tym malowaniem żeby je poprawić? Jak to skorygować, naprawić bez malowania od nowa elementu. Dzięki.
bienek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 . Widać że były malowane jak się dobrze przyjrzy i tutaj moje pytanie co dobry lakiernik może zrobić właśnie z tym malowaniem żeby je poprawić? Ale co jest na nich widać? Jest większa morka czy co, rysy pod bezbarwnym, inny odcien?? Żeby znaleźć rozwiązanie musisz podać przyczynę problemu.
menior Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Kiedy zalecacie uzywanie wszelkich produktow na smole,asfalt itp.? Po umyciu i wysuszeniu przed glinkowaniem,czy tez mozna nimi przeleciec auto przed myciem
Administrator AreK Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Można przed myciem ale lepszy efekt uzyskasz na "czystym" lakierze
ktm950 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 menior, jeśli auto jest tylko zakurzone, to możesz psiknąć przed myciem. Natomiast jeśli jest jakiś większy film drogowy to lepiej auto umyć, osuszyć i dopiero atakować smołę. Ja bym uwzględnił również czas od ostatniego odsmalania/glinkowania. Jeśli auto bardzo dawno/nigdy nie było odsmalane to IMO lepiej umyć i osuszyć. Wówczas kiedy prick pracuje na lakierze, można go wspomóc dodatkowo fibrą/aplikatorem.
menior Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 tak tez myslalem,tylko kombinuje jak tu sobie prace ulatwic bym nie musial osuszac auta tyle razy Po myciu,po dekontaminacji,po glinkowaniu -- 5 kwie 2015, o 18:20 -- a jest sens w ogole to robic jesli choc nigdy tego nie robilem,to na oko nie widze zadnej smoly czy rdzy lotnej
Moderator Eryczek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 menior, jak masz czas i chce Ci się bawić to myjesz auto, wycierasz i psikasz czymś na smołę. Ja tak postępuję tylko z autami które nigdy nie widziały żadnego Priko podobnego preparatu i pracy przy nich w tej materii jest dużo. Swoje auto, przed woskowaniem przygotowuje w sposób uproszczony - deironizacja, Prik, piana, mycie, glinka, wycieranie i maszyna w dłoń.
menior Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 menior, jak masz czas i chce Ci się bawić to myjesz auto, wycierasz i psikasz czymś na smołę. Ja tak postępuję tylko z autami które nigdy nie widziały żadnego Priko podobnego preparatu i pracy przy nich w tej materii jest dużo.Swoje auto, przed woskowaniem przygotowuje w sposób uproszczony - deironizacja, Prik, piana, mycie, glinka, wycieranie i maszyna w dłoń. a czyli deironizacje i prika dajesz przed myciem,na brudne auto i potem splukujesz? Taki schemat mi bardziej pasuje
Moderator Eryczek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Odsmalania i deironizacji nie musisz powtarzań przed każdym woskowaniem ale jeśli nigdy tego nie robiłeś to uwierz mi że choć może niczego nie widzisz to auto spłynie krwią i smołą
Moderator Eryczek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 a czyli deironizacje i prika dajesz przed myciem,na brudne auto i potem splukujesz? Taki schemat mi bardziej pasuje Weź tylko poprawkę, że moje auto przechodziło "ten schemat" już dziesiątki razy i ma zabezpieczony lakier (zwykle ma ). Siła działania Prika i Irona, jeśli będą miały dużo do pracy, na brudnym aucie będzie słabsza.
menior Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 a czyli deironizacje i prika dajesz przed myciem,na brudne auto i potem splukujesz? Taki schemat mi bardziej pasuje Weź tylko poprawkę, że moje auto przechodziło "ten schemat" już dziesiątki razy i ma zabezpieczony lakier (zwykle ma ). Siła działania Prika i Irona, jeśli będą miały dużo do pracy, na brudnym aucie będzie słabsza. Moje tez jest na biezaco zabezpieczane i glinkowane tylko tych produktow jak Prik czy Iron do tej pory nie uzywalem
thefirm Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 . Widać że były malowane jak się dobrze przyjrzy i tutaj moje pytanie co dobry lakiernik może zrobić właśnie z tym malowaniem żeby je poprawić? Ale co jest na nich widać? Jest większa morka czy co, rysy pod bezbarwnym, inny odcien?? Żeby znaleźć rozwiązanie musisz podać przyczynę problemu. Mechanik mówił że jest inny odcień i że na lakierze jest tzw chmurka. Da radę to poprawić bez ponownego malowania całego elementu?
jbiz Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zicher12 viewforum.php?f=38 na pierwszej stronie są nawet 2x audi
bienek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2015 thefirm, nic z tym nie zrobisz. Jak jest inny odcień albo chmury to tylko ponowne lakierowanie, co gorsza jak wypolerujesz lakier to takie defekty będą jeszcze bardziej widoczne.
wiggly Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 A powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz. Czy dressingi typu 303 Protectant albo PB Natural Look mają jakieś właściwości zapobiegające przymarzaniu uszczelek?
GreQu Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 . Widać że były malowane jak się dobrze przyjrzy i tutaj moje pytanie co dobry lakiernik może zrobić właśnie z tym malowaniem żeby je poprawić? Ale co jest na nich widać? Jest większa morka czy co, rysy pod bezbarwnym, inny odcien?? Żeby znaleźć rozwiązanie musisz podać przyczynę problemu. Mechanik mówił że jest inny odcień i że na lakierze jest tzw chmurka. Da radę to poprawić bez ponownego malowania całego elementu? Niestety nie da się nic zrobić, ktoś robił wpyłke i powstało słoneczko lub chmurka, jak zwał tak zwał. Tylko ponowne lakierowanie...
mati009 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 AutoGlym SRP, AF Tripple czy Cherry Glaze - co lepsze, jeśli chodzi o look i maskowanie rys na 18letnim samochodzie, który nigdy nie widział niczego prócz myjni bezdotykowych?
moler Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Gdzie kupię nowe filce do pianownicy? Widziałem kilka sklepów online, ale we wszystkich są wyprzedane. Mam Kwazara Venus.
Dzejkop Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam! Czy da się w jakiś sposób zamaskować rysy jak na zdjęciach poniżej? http://i.imgur.com/aZZ7i9Q.jpg http://i.imgur.com/XTp3SNp.jpg Czy pozostaje mi tylko szpachla i malowanie?
Moderator Eryczek Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Dzejkop, polerowaniem da się je jedynie w znacznym stopniu zamaskować.
GreQu Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Dzejkop, polerowaniem da się je jedynie w znacznym stopniu zamaskować. Ale na zdjęciu widać, że rysy są do podkładu, więc nie wiem jaka polerka mogła by zamaskować takie wżery.
Dzejkop Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Dzejkop, polerowaniem da się je jedynie w znacznym stopniu zamaskować. Ale na zdjęciu widać, że rysy są do podkładu, więc nie wiem jaka polerka mogła by zamaskować takie wżery. Domyślam się, że wyrównanie powierzchni na tych rysach jest niemożliwe. Chodzi mi bardziej o to, żeby biały podkład nie rzucał się tak w oczy. Czy da się osiągnąć taki efekt? Jeśli tak, to przy użyciu jakich produktów?
Moderator Eryczek Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2015 GreQu, dlatego napisałem "w znacznym stopniu". Teraz możemy porozmawiać jak każdy z nas (Ty, ja i Dzejkop) definiuje "w znacznym stopniu". Pacjent to najprawdopodobniej dziesięcioletnie "308" którego właściciel dopiero zarejestrował się na naszym forum. Uważam że pół godzinna polerka spełni oczekiwania właściciela
Rekomendowane odpowiedzi