Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMWe90, albo dłubanina z zaprawką i każdy odprysk osobno albo lakierowanie elementu ..Mam całą maskę sklepaną od kamyczków i czasem przejadę ją kredką w kolorze(carplan) żeby zamaksować i jakiś czas spokój ..nie mam zamiaru malować oryginalnego elementu

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Ja nie mam czasu cały dzień siedzieć i czytać forum...

Z tym nastawieniem to nie zasługujesz żeby ktokolwiek tracił czas na szukanie za Ciebie.

 

oEvI9NBm.jpg

Opublikowano

Jak najlepiej nakladac politure megsa deep cristal? Tj pisze zeby nie klasc jej na zagrzany lakier, a zazwyczaj robie wszystko pod domem i najczesciej auto stoi na sloncu. To samo pytanie mam odnosnie wosku, bo czytalem zeby wosk wygrzac na sloncu a na opakowaniu pisze zeby nie klasc na sloncu...

Opublikowano
Ja nie mam czasu cały dzień siedzieć i czytać forum... Tym bardziej kupować coś na próbę... Potrzebuję w miarę sprawdzonych produktów i potem zabrać się za renowację.

To oddaj samochód co jakiś czas w dobre ręce. Zaczniesz kłaść glaze i zaraz padnie pytanie"co zrobić bo mam ciemniejsze plamy na lakierze" a dalej poleci czym dotrzeć wosk,jakie apc i stężenie albo mazy w słońcu i Bóg wie co jeszcze.Uwierz że zanim coś tu każdy z nas wziął do ręki to czytał godzinami i posiłkował się forum jak i (mój przypadek) filmami na yt-tylko takimi ze studiów detailingowych danych marek a nie polerowaniem wiertarką :roll: .Nikt nie ma czasu na czytanie, ale minimum o które pytasz przewija się co chwila i wielu już puszczają tu nerwy ,bo każdy by chciał wpaść ,dostać na tacy kompletnie wszystko i wyjść a niektórzy tu ślęczą godzinami żeby do czegoś dojść :dontknow: -z mojej strony koniec off top i nie obrażaj się :good:

 

Dodane po 9 minutach 17 sekundach:

etrone, Podjedź sobie gdzieś do cienia np gdzieś do rodziny itp.Chodzi o to że w słońcu na ciepłym lakierze nic nie wypracujesz bo zaraz wyschnie i ciężko będzie to dotrzeć fibrą.

Wyjątkiem jest parę kosmetyków gdzie jest napisane że można kłaść na słońcu jak niektóre QD megsa i np butter wet wax ot chemical guys

Opublikowano

etrone, Z reguły większość kosmetyków kładzie się na chłodny lakier i to najlepiej w zacienionym miejscu żeby zbyt szybko nie wysychały. To samo tyczy się szamponów, politur, cleanerów, AIO, wosków czy QD. Jeśli chodzi o samo wygrzewanie wosków to nie jest to za każdym razem konieczne. Najlepiej napisz czym dysponujesz wtedy napiszemy czy musisz wygrzewać później lakier czy nie.

Opublikowano

przecież ci napisałem konkretnie co kupić, nie czytasz naszych porad ? przejdz do swoich pierwszych postów i masz tam podane na tacy jakie środki kupić. (STRONA 507) Rys ręcznie nie usuniesz

Opublikowano
chyba od tego jest forum, żeby się tym podzielić?

 

No dzielimy się w odpowiednich tematach.

Po co więc przepisywać to samo kilka razy? Tylko dlatego, że na forum pojawia się coraz więcej leniwców, którzy chcą mieć podane wszystko na tacy, a sami nie raczą kiwnąć palcem?

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem prawie wszystkie informacje sa w zasiegu reki i wystarczy tylko chciec aby z nich skorzystac.

 

Dzieki za odpowiedzi panowie, bede sie staral znalesc troche cienia, ew bede "robil" auto kiedy slonce bedzie sie juz chowac - no ale znowu lakier bedzie zagrzany po calym dniu ehhh :/

 

Moje cleaner to DODO JUICE LIME PRIME, politura MEGUIARS DEEP CRYSTAL, wosk DODO JUICE BLUE VELVET.

Chce nakladac politure + wosk na zmiane z cleanerem + wosk. :ad: Politure nakladalem juz gabka obszyta mf ew mam aplikatory z mf a do cleanera mam taki piankowy pad (jakby z gabki) No i rzecz jasna zestaw roznych mf.

 

Jesli macie dla mnie jakies podpowiedzi to bede wdzieczny.

Opublikowano

Ja czasem "wjeżdżałem " w lakier przed 7 rano po nocnej zmianie żeby się zagrzać nie zdążył :D

Dobry zestaw.Cleaner nakładaj i wypracowywuj fibrowym aplikatorem i docieraj fibrą resztki a wosk najlepiej piankowym miękkim.Rób element po elemencie a nie całe auto na raz i to chyba tyle xD.Lime prime jest dość oleisty więc jedź oszczędnie :good:

Opublikowano
BMWe90, albo dłubanina z zaprawką i każdy odprysk osobno albo lakierowanie elementu ..Mam całą maskę sklepaną od kamyczków i czasem przejadę ją kredką w kolorze(carplan) żeby zamaksować i jakiś czas spokój ..nie mam zamiaru malować oryginalnego elementu

 

Hmm. Mam zaprawkę, ale według mnie efekt jest średni, może lepiej to trochę wygląda, ale niewiele :/ Robisz coś z tym jeszcze potem czy tylko uzupełniasz? Jakaś polerka czy coś? Pytam bo jestem kompletnie zielony w tych sprawach.

 

Dodaje jeszcze raz zdjęcia może ktoś inny się jeszcze wypowie :) (tym razem nie przekraczają 800 pikseli ;) )

 

36737606641329448513.jpg

61011599229938851035.jpg

Opublikowano

Kupię chyba tak:

Glinkę

K2 Venox

K2 Quantum ten syntetyczny wosk

Wystarczy ? Odpuszczę sobie polerką skoro tak mi mówicie.

Opublikowano

nie lepiej kupić sobie w sprayu wosk markowy i mieć dużo mniej roboty i lepszy efekt ? Meguiars Ultimate Wax robi robote na jasnych lakierach i jest trwały, a mleczko Auto Finesse tripple kosztuje 39 zł i jest lepsze i wydajniejsze od jakiegokolwiek K2. Ale zrobisz jak uważasz.

Opublikowano

K2 Venox

Aż sprawdziłem w google co to za środek i nie mogę wyjść z zachwytu:

(pięknie odbija się słońce na lakierze, a te porównanie do pasty Turbo :D )

 

Szok po prostu co ludzie wyczyniają :lol:

 

Ale tutaj to istna wisienka na torcie:

Żeby tak obniżyć loty "profesjonalnego studia" reklamując te produkty... Tak było to dawno ale też widać że byle g@#na się chwytali. Dno.

Opublikowano

Nie wiem ile kosztują te produkty, nie chce mi się sprawdzać pewnie niewiele, ale może niech po prostu je kupi. Wtedy możliwości są dwie - albo efekt będzie zadowalający i mariuszaerox będzie zadowolony, albo uzna, że jednak jest lipa, efekt na tydzień czasu albo do następnego mycia, i następnym razem zainwestuje w środki po dokładnej, wnikliwej lekturze forum. Być może nie każdy potrzebuje efektu jak po wyjeździe ze studia autokosmetyki. Szczerze mówiąc ja też zaczynałem od marketowej chemii... tylko że mój niezdrowy perfekcjonizm przygnał mnie aż tutaj

 

Od siebie zaproponowałbym może New Scratch Clear Wax-Mirror Finish od firmy Soft99 - to już dobra połka, mega łatwa aplikacja a efekt bardzo dobry, a to tylko jeden preparat. Nie kosztuje majątku a dla początkującej osoby da myślę nadspodziewany rezultat, jeśli oczywiście auto nie było myte szrupokiem do garów. Dobierz wosk pod kolor lakieru i myk. Kiedyś widziałem jak ktoś wstawiał zdjęcia po zastosowaniu na forum.

 

Z36pWHy.jpg

 

o znalazłem. Widzisz to wszystko sam możesz też znaleść :)

Opublikowano

Ponoć nie ma głupich pytań. Zobaczymy...

Chodzi mi jaka będzie różnica miedzy maszynowym nakładaniem lekko ściernego cleanera np. dodo juice lite prime albo Achilles prep padem miękkim, twardym a futrem? Chce powoli zacząć cos działać przy samochodzie i nie chce się rzucić na głęboką wodę a przy okazji zobaczę czy mi ta zabawa podpasuje. Dodam ze srebrne audi bez korekty i chciałbym jak najwięcej wyciąć. Dobrze kombinuje z twardsza gąbką?

Opublikowano

jak chcesz zacząć działać, to najpierw spędź jeszcze trochę godzin na forum i poczytaj.. cleaner futrem :kox:;)

Opublikowano

Rek1n82 Poza tym cleaner to nie pasta - nie oczekuj, że wytniesz jak "najwięcej" cleanerem ;-) Zacznij wpierw zabawę faktycznie od cleanera + wosku, by opanować podstawy, a później brnij dalej (one-step, itp.).

Opublikowano

Powoli się uczę, na razie teoretycznie dzięki forum. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy występują futra do finiszu? Czy nie ma czegoś takiego? Mam takie

WP_20160430_11_27_28_Pro.jpg WP_20160430_11_27_46_Pro.jpg WP_20160430_11_28_04_Pro.jpg

czym one się różnią?

Opublikowano

Po zdjęciach podejrzewam że masz taki wynalazek

95361.jpg

 

Nie chcę Cię zniechęcać na początku ale tym co najwyżej buty wypastujesz.

 

Futro jest do mocnego cięcia, nie do finishu.

Opublikowano

cannonn nie. Mam rotacyjną Black & Decker s-l225.jpg która w zestawie ma już talerz a te futra przyjechały z nią kiedyś ze stanów. Doczytałem na forum ze to futro skręcane ma po prostu większą sile ciecia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.