Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To samo co z mikrofibrami.

Wszystko czym dotykasz lakieru musi być czyste.

Mikrofibry,aplikatory,pady do maszyny polerskiej,papiery ścierne,gąbka/rękawica do lakieru.

Na chropowate tworzywo sztuczne czy gume nie musisz zwracać takiej uwagi.

Najlepiej jak masz lakier świeżo po korekcie i latarke LED przy sobie z dobrymi bateriami.Wtedy sam się nauczysz co powinno być czyste i delikatne,a co nie musi być takie :D

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Tutaj masz osobny temat dotyczący prania mikrofibry: viewtopic.php?t=2180&start=600

 

Możesz prać w takiej temperaturze,a nawet i ciut wyższej.

Po praniu zawsze musisz każda strzepać żeby włoski wróciły do pierwotnej pozycji.

Do prania masz różne dedykowane preparaty.Jak nie chcesz z nich korzystać to wystarczy proszek do prania i odrobina octu do zmiękczenia.

Nie używaj płynów do płukania.Susz normalnie jak ubrania,nie kładź ich bezpośrednio na grzejnik.

Opublikowano

W sumie możesz,ale czasem aplikator może sie postrzępić zahaczając o coś ostrego w pralce.

W tych bawełnianych często sama bawełna zmienia swoje połozenie względem tej "gąbki"/stelaża w środku.Cięzko to potem ustawić żeby było tak jak wcześniej.

Ja preferuje ręczne pranie takich aplikatorów,chociaż jak nie mam czasu to zdarza mi się je wrzucić do pralki.

Opublikowano

Panowie, wiem że jest o tym temat ale ile ludzi tyle opinii :) Przymierzam się do zakupu maszyny DA , posiadam już rotację . Zajmuję się tym hobbistycznie ale od czasu do czasu trafiają się jakieś auta znajomych . I teraz pytanie kupować DA o skoku 8mm czy lepiej 15 ? Zależy mi żeby było dobre wykończenie bo wiadomo na rotacji bez mega doświadczenia nieraz jest problem i tu przemawia 8mm, chociaż mając 15 można by się też pokusić o jakieś małe cięcie a zarazem dobre wykończenie . Myślałem nad DAS6 LUB Lare, chociaż w niedługim czasie ma być premiera nowej linii Lare pro może nad tym warto się zastanowić ?

Z góry dzięki za konkretne odpowiedzi :)

Opublikowano

Czy Zymol Detail lepiej zabezpieczy plastikowe elementy typu: przedni zderzak, lusterka, chromy itp. niż Fusso Coat? Czy dłużej też będzie leżał ten wosk niż ten syntetyk?

Opublikowano

detail chyba mistrzem trwałości nie jest z tego co sie orientuje i raczej fusso dłużej poleży, Apropos ktoś wyjaśni po co stosować specjalny wosk do detali ? nie można oblecieć wszystkiego woskiem do lakieru ? on ma skład inny przygotowany pod lakierowane tworzywa aby im nie zaszkodzić czy po prostu ot tako sobie wymyślono dla "entuzjastów" osobny wosk ? :)

Opublikowano

Witam

igvlHZG.jpg

ZWdpju9.jpg

 

czy to jest lotna rdza?

jeśli tak to mam pytanie - ściągnie to polerka mechaniczna?

czy trzeba użyć jakiegoś irona? jeśli tak to Shiny Garage V3/V4 czy Iron-X od CarPro?

Opublikowano

Tak, to jest prawdopodobnie lotna rdza. Spolerujesz to natomiast te cząsteczki metaliczne nie wyparują- wbiją się w gabkę polerska. Użyj jakiegoś deirona, potem glinka i wszystko puści. Moim zdaniem od SG wystarczy, nie musisz przed korekta w iron-x inwestować.

Opublikowano

Mav, ok dzięki, w takim razie kupię SG, tylko V3 czy V4?

samochód pewnie jakoś w okolicy świąt będzie polerowany i potem Colli 476s więc jakieś mam nadzieje zabezpieczenie przed taką rdzą będzie

Opublikowano

Na pierwszym zdjęciu widać że jest tam mały purchel [na drugim zresztą też]. Jak zaczniesz tam grzebać może się okazać że dziura urośnie do rozmiaru 1cm2.

 

V3 czy V4 prawdopodobnie bez różnicy.

Opublikowano

mbieniek, no jest jest... niestety tył auta był robiony i to wychodzi :/

 

a taki deiron może temu zaszkodzić tzn. "rozgrzebać" te purchle?

 

to, że polerka może to uszkodzić to zdaje sobie z tego sprawę.. no ale cóż... ryzyk fizyk

trzeba będzie po prostu delikatnie polerować,

Opublikowano

Mam u siebie takie "pruchle" one są na ori lakierze grubość to około 100-95um. Lakiernik stwierdził, że to rdza wychodzi spod lakieru. Auto przeszło grube cięcie i nic z prychlami się nie działo, aby na jednym na czubku zeszło do podkładu.

Opublikowano

W takim razie zamawiam deirona bo ten nalot usunąć trzeba, nawet żeby pada nie niszczył... A środek na pewno przyda się również do felg

Opublikowano

Mam takie pytanko. Rozcienczyłem RD 1:10 i mam go 500ml ile musiałbym dolać wody żeby wyszło z tego 1:20? Natomiast EF wheeler mam 1:4 i chciałbym zrobić 1:2 ile dolać koncentratu?

Opublikowano

1:10= 45/455,1;20=25/475.

1;4=100/400,1:2=167/333

Kiedyś latała po forum tabelka,wydrukowałem i mam ,może ktoś ja odnajdzie ?podepnie i będzie wszystko jasne :)

Opublikowano

Tabelka jest na 383str tego tematu. Ale troszkę nie zrozumiałeś mnie. Nie chodzi mi ile czego wlać żeby otrzymać 1:10 tylko jak z takiego rozcienczenia otrzymać 1:20 i odwrotnie.. jak zmniejszyć taką mieszanke

Opublikowano
Tabelka jest na 383str tego tematu. Ale troszkę nie zrozumiałeś mnie. Nie chodzi mi ile czego wlać żeby otrzymać 1:10 tylko jak z takiego rozcienczenia otrzymać 1:20 i odwrotnie.. jak zmniejszyć taką mieszanke

http://chemia.zadaniagimnazjum.pl/artykuy/220-mieszanie-roztworow-regua-mieszania-krgua-krzya-regua-w-andrzeja-kwadrat-rozciecze.html ;)

Opublikowano

Czytam o plastikach bo mam zamiar niedługo się za nie zabrać, ale nie wiem co wybrać. Myślałem na CarPro Cquartz Perl, PB NL (podobno może zostawiać białe smugi), SG Apple Plastic Dressing, ZYMÖL Vinyl Conditioner. Co do efektu to zależy mi "odżywionym plastiku", nie takim który się świeci jak psu torba, ale na takim który odzyskał swój dawny wygląd.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.