Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 2


Rekomendowane odpowiedzi

Uogólnianie tego co napisał karmal bo stwierdzenia "płacę 60zł to mi się cały świat należy" to czysta demagogia. Umawiał się tydzień wcześniej, przyjechał na godzinę, kazali mu czekać i nie usłyszał nawet głupiego przepraszam, nie wspominając już o jakimś telefonie z informacją, dla mnie jest to olewanie klienta. Kwota, która została zapewne ustalona przez samo studio, nie ma tu znaczenia, liczy się szacunek do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę tu definicję Polskiej bylejakości... Okropnie irytują mnie ludzie, którzy krzyczą dookoła "jestem spóźniony", albo wpychają mi się w kolejkę rano przed pracą bo są spóźnieni... Nigdy takiego za przeproszeniem idioty nie wpuszczę, bo jeśli nie potrafi się zarządzać własnym czasem to trzeba pracować jako niewolnik u kogoś, kto nauczy tego batem!

 

Pół godziny w tą czy w tamtą to dużo i nic mnie nie obchodzi czy zapłacę za usługę 50zł czy 5000zł. Jeżeli osoba, która dostarcza jakiś towar lub usługę patrzy na klientów pod takim kątem to powinien się wstydzić. W obecnych czasach można powiadomośc na milion sposobów. Smsy, telefony, emaile, no cholera na FB można komuś napisać :mrgreen:, a nie że przychodzisz na ustaloną godzinę i czekasz. Ludzie, czemu Wy tak bronicie tego studia. To kogoś z forum czy jak?

 

W tym przypadku to pół godziny, ale jesli wcale ich to nie zabolało, że muszą klienta prosić o czekanie w aucie to pewnie normalka u nich. Jeśli studio ma problem z rejestracją klientów to niech poproszą PKW o namiary na dobrą firmę IT, która przygotuje im system do zarządzania terminami. Jakością będzie odpowiadał :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uogólnianie tego co napisał karmal bo stwierdzenia "płacę 60zł to mi się cały świat należy" to czysta demagogia. Umawiał się tydzień wcześniej, przyjechał na godzinę, kazali mu czekać i nie usłyszał nawet głupiego przepraszam, nie wspominając już o jakimś telefonie z informacją, dla mnie jest to olewanie klienta. Kwota, która została zapewne ustalona przez samo studio, nie ma tu znaczenia, liczy się szacunek do klienta.

 

Następny kumaty, który zrozumiał co i jak.

 

A ja byłem zadowolony że tam jadę :) Mówię sobie, wreszcie znalazłem miejscówkę ( bo mieszkam w bloku i auto stoi pod chmurką ) do której będę jeździł na mycie i woskowanie raz na miesiąc, będę miał satysfakcje że robię to sam, dogodne godziny bo i w sobotę popołudniami za większą kasę można przyjechać.

 

Dodatkowo mam znajomych którzy już przed moją wizytą zostali poinformowani że tam jadę. Kazali zdać relacje bo też takimi usługami będą zainteresowani.

No i zdałem :/

Raczej tam się z niczym nie wybiorą.

 

[ Dodano: 9 Grudzień 2014, 11:22 ]

A wystarczy właśnie jedno słowo "przepraszam" :)

 

Tak mało... a jednak nie przechodzi tak wielu przez gardło.

 

[ Dodano: 9 Grudzień 2014, 11:23 ]

Zazdroszczę problemów :good:

Ale jak to się mawia ,bogaci żyją inaczej :mrgreen:

 

No chyba taki wątek co ?

Chyba forum o takiej tematyce prawda?

Więc o czym mamy tutaj prawić jak nie o problemach z tym związanych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pierdzielę, dwie strony postów bo kazali mu chwilę zaczekać!! gdybyś nie był taki pieniacz i poczekał to może stanowisko zwolniłoby się szybciej a tak wielkie halo !!

rozumiem, że jesteście aż tak ogarnięci, że potraficie wyliczyć co do minuty czas który potrzebujecie na umycie auta i woskowanie ??

a sytuacja w drugą stronę... karmal, wjeżdza na stanowisko i myje auto, nie mieści się w ustalonym czasie i prosi o następną godzinę a w tym czasie podjeżdza inny klient który był umówiony za karmalem, i co ?? już widzę jak karmal wyjeżdza ze stanowiska na wpół nawoskowanym autem, no bo przecież czas, klient to świętość !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol jakaś psychoza chyba w Ciebie wstąpiła. Może wyliczyłeś sobie woskowanie colli co to minuty i przez to pół godziny zniszczyło cały Twój dzień i nastawienie na detailing z 5 wcześniejszych dni. Naprawdę zazdroszczę problemów tak samo jak przedmówcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siwyjac, ale chodzi o to, że dorobili ideologię i kazali się zapisać tydzień wczesniej, jak by to był lot w kosmos. Oni każą swój czas szanować, ale klienta czas to pikuś. Gdyby do razu powiedzieli, do bra niech Pan przyjedzie kiedy chce tylko najwyżej trzeba będzie poczekać to było by ok, ale tak jest bardzo nie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siwyjac, ale chodzi o to, że dorobili ideologię i kazali się zapisać tydzień wczesniej, jak by to był lot w kosmos. Oni każą swój czas szanować, ale klienta czas to pikuś. Gdyby do razu powiedzieli, do bra niech Pan przyjedzie kiedy chce tylko najwyżej trzeba będzie poczekać to było by ok, ale tak jest bardzo nie ok.

 

 

a co w tym takiego dziwnego ?? na wizytę do dentysty umawiasz się ze dwa tygodnie wcześniej i na 99% też czekasz na poczekalni na swoją kolej...

a może faktycznie mają poustalane terminy na "większe rzeczy" i gościa co chce sam umyć auto po prostu wepchneli w lukę czasową ?

 

dobra, koniec tematu bo za chwilę kolege zaproszą do "rozmów w toku" w odcinku "jak 30 minut zmarnowało mi życie..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie jakby tu niektórych trochę za bardzo poniosło w pisaniu.

Sam nie wiem co tu kogo bardziej wkurzyło. Kolegę karmal, którego firma nie poinformowała o spóźnieniu czy forumowiczów, że kolega karmal, śmiał wypowiedzieć się negatywnie na temat studia . Może jeszcze powinien kupić kwiaty i czekoladki w ramach przeprosin za zajęty czasy?

 

siwyjac, chciałbym przypomnieć jak sam żaliłeś się na serwis Prestigo ostatnimi czasy.

Tak ciężko było zrozumieć, że mogą mieć "obsuwkę" i po prostu poczekać zamiast żalić się na forum? :evil:

 

Uważam, że jeżeli za coś się płaci, to stanowisko powinno zostać udostępnione. Owszem, zdarzają się obsuwki i to nic nadzwyczajnego, ale wtedy wypadałoby poinformować o tym fakcie klienta i nie byłoby problemu (zwłaszcza, że zalecano koledze karmal dzwonić tydzień wcześniej).

Później sami się dziwicie, że sklepy, serwisy, nie szanują czasu klienta... Bo sami sobie na to pozwalacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że jeżeli za coś się płaci, to stanowisko powinno zostać udostępnione. Owszem, zdarzają się obsuwki i to nic nadzwyczajnego, ale wtedy wypadałoby poinformować o tym fakcie klienta i nie byłoby problemu (zwłaszcza, że zalecano koledze karmal dzwonić tydzień wcześniej).

Później sami się dziwicie, że sklepy, serwisy, nie szanują czasu klienta... Bo sami sobie na to pozwalacie

:good: i tyle w temacie

 

siwyjac, chciałbym przypomnieć jak sam żaliłeś się na serwis Prestigo ostatnimi czasy.

Tak ciężko było zrozumieć, że mogą mieć "obsuwkę" i po prostu poczekać zamiast żalić się na forum? :evil

:mrgreen: zapomniał już jak płakał, rozmowy w toku czekają :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kolega przyjechał i powiedzieli mu że sorki ale dzisiaj jednak się nie uda to wtedy moglibyście porównywać sytuację do reklamacji kamery przez siwyjac. Ale prośba poczekać 30 minut i robienie z tego wielkiej awantury jest śmieszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siwyjac, chciałbym przypomnieć jak sam żaliłeś się na serwis Prestigo ostatnimi czasy.

Tak ciężko było zrozumieć, że mogą mieć "obsuwkę" i po prostu poczekać zamiast żalić się na forum?

 

jesteś w stanie znaleźć różnicę pomiędzy 30minutami a w sumie prawie dwoma tygodniami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co ta dyskusja... niektórzy tak jak ja prowadzą kalendarz i tam mam wpisane spotkania w ciągu dnia i uwierzcie, że niekiedy opóźnienie spotkania lub korek na drodze potrafi cały grafik spieprzyć. Zawsze informuję klientów, że jeżeli coś miałoby im stanąć na drodze w spotkaniu lub miałoby się przesunąć to chciałbym to wiedzieć wcześniej bo inne spotkania poprowadzę inaczej. I tak samo, jak się z kimś umawiam, że chcę się z nim spotkać na 15minut to nie siedzę 30'tu bo zdaję sobie sprawę, że może mieć kolejne spotkania. Nie ma się co oburzać, że Karmal się wkurzył za 50-60zł, bo to nie kasa tu była problemem tylko podejście ludzi.

 

Wystarczy okazywać szacunek sobie wzajemnie, a ten świat uwierzcie, że będzie lepszy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i czytam...

I nie rozumiem jednego..dlaczego kazdy bawi sie w psychologa albo adwokata-sam nie wiem.

Kolega chciał skorzystać z usługi- jest niezadowolony i to napisał, a powdód może byc jaki kolwiek. Wmawianie mu ze nie ma racjijest co najmniej dziwne.

To tak samo jak w ASO komus auto umyją i jeden będzie sie cieszył a drugi wk**wi że mu całe porysowali.

Tak samo tu, jeden ma inny styl życia i jemu takie poslizgi czasowe nie robią różnicy a drugiego to oburza..

Po prostu ktoś jst niezadowolony i po co mu wmawiać że jest inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Organizacja dnia pracy jest bardzo ważna - dlatego tak trudno znaleźć dobrego asystenta/konsjerża (faceta), który poprowadzi cały kalendarz bez żadnych kolizji terminów....

 

 

 

 

 

 

Powyższy tekst popełniłem na rozluźnienie (napiętej) atmosfery :mrgreen::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie się tu zrobiło, wojenka. Mnie interesuje tylko jedno, ile czasu miałeś zarezerwowane na to mycie?

 

 

Na ogarnięcie auta miałem zarezerwowaną godzinę swojego czasu. Po godzinie powinienem już wyjeżdżać aby załatwić następną sprawę :)

 

[ Dodano: 9 Grudzień 2014, 16:59 ]

karmal, zrobiłbym dokładnie to samo, trzeba było tylko na odchodne powiedzieć co sądzisz o takim traktowaniu klienta, może nie wiedzą co czynią :?: sorry ale nazwa Profesjonalne Studio do czegoś zobowiązuje.

 

 

Powiem Ci, że zacisnąłem zęby i powiedziałem "aha OK dziękuję".

 

Czy wyciągną jakieś wnioski - nie wiem i nie obchodzi mnie to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.