Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 2


Rekomendowane odpowiedzi

Oddajac kam do sklepu skorzystałes z niezgodności towaru z umową...między Tobą a sprzedawcą. Gdybyś oddał bezposrednio do serwisu to byłoby w ramach gwarancji producenta i wtedy walczyłbyś już z serwisem/producentem a nie sklepem.

To samo kiedyś zrobiłem z tv. Zawiozlem do sklepu a oni coś zaczęli marudzić, to im rzuciłem wydruk z prawami konsumenta, wspomniałem o Rzeczniku Praw Konsumenta no i wzieli. Po co miałem jeżdzić 60km do serwisu jak sklep był bliżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba albo napisać ze korzystasz z prawa niezgodności towaru z umowa lub jeśli jest na formularzu opcja zaznaczania to ta opcje wybrać.

 

Pamiętajcie też ze jeśli usterka pojawiła się w ciągu 6 miesięcy od zakupu to na sprzedającym ciąży udowodnienie że tak nie było. Inaczej uznawane jest ze wada istniała już w momencie sprzedaży.

 

Dodatkowo pamiętajcie ze w ustawie nie jest napisane ze reklamacja/niezgodność ma być rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych co często wciskają tylko ze w 14 dni. Dlatego przyjmujemy ze są to dni kalendarzowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba albo napisać ze korzystasz z prawa niezgodności towaru z umowa lub jeśli jest na formularzu opcja zaznaczania to ta opcje wybrać.

Dodatkowo to konsument wybiera jaką formę reklamacji chce wybrać. Sprzedawca nie może mu odmówić skorzystania z niezgodności towaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzeliłem sarne w nocy wczoraj, na szczescie jechałem moze z 50km/h i mocno hamowałem to moze przy 20-30 dostała, w d..e, mala jakas, na aucie zero uszczodzen tylko widziałem jak sie złozyła na asfalcie, zawróciłem latarka w reke czy gdzies nie lezy ale wywiała gdzies w pola.

A ze 100 metró od duzego osedla ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat miał wypadek maluszkiem: http://www.24jgora.pl/artykul,8327

 

Wkurza mnie to, że świadkowie są z d...y :zly: Dobrze, że jest monitoring i wszystko się wyjaśniło. Kierowca karetki przyjął mandat. Córka cała, brata boli kręgosłup a maluszek do kasacji. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciąg dalszy reklamacji kamerki.

dziś dzwoni pani ze sklepu i mówi, że dostała info z serwisu o dosłanie ładowarki :wallbash: dlaczego nie powiedziała mi w chwili składania reklamacji, że muszę wysłać kamerkę razem z ładowarką ?!

 

ciekawe czy się przypierdzielą do tego, że przedłużyłem kabelek w ładowarce :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu. Szukaj szybko jakiejś original bo przypuszczam, ze będą mieli wymówkę !

Widzę siwyjac, że na aw jesteś :)

 

Przy okazji wk..ił mnie nie tylko dziś zresztą gość ze sklepu internetowego, który przez 14dni od zakupu ściemniał, zwlekał z wyslaniem kamerki właśnie i dzisiaj strzelił focha,że śmiałem o tym wspomnieć na forum. Dostałem maila,ze zwracają pieniądze,anulują zamówienie i że mam u nich nic więcej nie kupować.

Frajerstwo !

Ale h mu w .... Dam sobie rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych wszystkich serwisach to się w dupach poj.....ło ostatnio ponad 2 miesiące walczyłem żeby mi zrobili na gwarancji telefon,można dzwonić po 10 razy dziennie prosić,drzeć się i nic nie pomaga jak grochem o ścianę,jeszcze potrafili zadzwonić że jutro wysyłają naprawiony tel,czekałem dwa,trzy,cztery dni dzwonie po raz setny a palant mi mówi że przyszła im uszkodzona płyta i nie on nie potrafi powiedzieć kiedy będzie naprawiony :zly::zly: myślę pier.... ten serwis odsyłaj Pan mi go już bo nie mam nerw ani ochoty słuchać waszych bajek.Minął ponad tydzień aż łaskawie odesłali (oczywiście nie obeszło się bez kolejnych tel do nich ) :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu. Szukaj szybko jakiejś original bo przypuszczam, ze będą mieli wymówkę !

Widzę siwyjac, że na aw jesteś :)

 

Przy okazji wk..ił mnie nie tylko dziś zresztą gość ze sklepu internetowego, który przez 14dni od zakupu ściemniał, zwlekał z wyslaniem kamerki właśnie i dzisiaj strzelił focha,że śmiałem o tym wspomnieć na forum. Dostałem maila,ze zwracają pieniądze,anulują zamówienie i że mam u nich nic więcej nie kupować.

Frajerstwo !

Ale h mu w .... Dam sobie rade.

 

zgadza się jestem na aw :)

co do ładowarki to mogą mieć wąty, ale ona nie jest przyczyną występowania usterki. kamerka normalnie działa z ładowarką i w tym trybie się ładuje tylko nie ładuje się w trybie off i aku podtrzymujący działanie kamery wyczerpuje się po minucie przez co szlak trafia ostatni plik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że wszystkie serwisy takie to sytuacja sprzed kilku tygodni.

 

Dwumiesięczny Nikon w którym posłuszeństwa odmówił ekran LCD. Wysyłam maila z zapytaniem do serwisu i podają dane płatnika dla DHL itd. Ok kurier tego samego dnia jest u mnie, aparat wysłany. Byłem informowany na bieżąco co się dzieje ze sprzętem. Minął tydzień pomiędzy wizytami kurierów. Dwukrotnie dostałem maila, że bardzo przepraszają, że ich sprzęt zawiódł oraz mają nadzieję, że nie zniechęci mnie to do ich produktów. Na sam koniec wraz z naprawionym aparatem dosłali upominek. Niby drobiazg, ale uśmiech się pojawił:

 

79dfOpKxSueeeOnpm2fnLDBhwc4R0uoEZDum7_fA_dU=w873-h523-no

 

Miło, że są jeszcze firmy, które dbają o klienta :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sparco, ja kupiłem laptopa w xkom'ie, który miał uszkodzoną grafikę lub płyte główną od samego początku. Poszło najpierw na sprawdzenie do ich serwisu czyli niezgodność towaru. Przypomniałem sie po 3 tygodniach to mi facet powiedział, że usterka niepotwierdzona i wysyłają jutro. I tak wiedziałem, że usterka jest i muszą coś z tym zrobić. Dzwonie za 5dni i mówie, że laptopa nie mam. Sklep, w którym oddałem laptopa wyjaśniał sprawę 2 dni. Okazało sie, że do mojego numeru zgłoszenia przypisali laptopa innego klienta. U mnie usterka została "oczywiście potwierdzona" i dostałem nową sztukę. W xkom'ie już na pewno nie kupie czegoś "grubszego"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja tylko dwa razy na gwarancje oddawałem tylko.. Raz kartę graficzną która już swoje przeżyła, być może sam ją spaliłem... Dostałem po 2 tyg nową, do wyboru, 3 razy lepszą od starej :song:

 

I w tym roku tablet. W sumie się wziął ino umar, a miał wgrane do pamięci (nie na karte) jakieś syfy. Kurier przyjechał, po 3 tyg kurier przywiózł, wgrany nowy soft + nowa mapa :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jbiz, siwyjac, weź to wytłumacz wszechwiedzącemu sprzedającemu;/

 

dostałeś towar który nie działa, więc co wyjaśniać ?! wysyłasz reklamację i już.

raczej do obowiązku sprzedającego jest tak zabezpieczyć towar, by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło, że są jeszcze firmy, które dbają o klienta :good:

Albo się zmieniło, albo fart, albo masz lepszy status u nich ;)

bo co jak co, ale serwis Nikona to nie jest coś co można tak określić ;)

raczej coś jak mini i inchcape :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kur... Tyle kasy co wydałem na forumowej giełdzie, zawsze było dobrze..czasem lepiej czasem gorzej ale znośnie.

Kiedyś musiałem się naciąć :/

Narazie nie będe pisał co i jak bo wyjaśniam na PW ale z lekka w ch*ja zostałem zrobiony.. :/

Własciwie to nie tak z lekka... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.