zmorka Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Też słyszałem już historie o laniu hipola do diesla, znajomy też tak robi w ave 2005 d4-d, więc zapytałem co to ma na celu - ponoć wycisza wtryski . Ale ja mogę się nie znać, może są mądrzejsi którzy w jakiś sensowny sposób to wytłumaczą, bo póki co do mnie to nie dotarło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Raczej mixola bo hipol to olej przekładniowy A wytłumaczone masz w skrócie na poprzedniej stronie. Proponuje dyskusje przenieść tutaj viewtopic.php?f=35&t=20823&start=4950 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Sorry całkiem możliwe że mixol (raczej na 100%), ale jakoś nie przekonuje mnie to żeby do nowoczesnego diesla lać tego typu mikstury, bo w takim razie po jaką cholerę są te wszystkie uszlachetniacze i to za niemałe pieniądze? A tutaj literek za parę złociszy rozwiązuje problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Mixol ze względu na dużą zawartość popiołu po spaleniu nie nadaje się do nowoczesnych aut z DPF do tego trzeba lepszy olej 2T kupić. I wcale nie jest super tanio. Litrowa banka dobrego 2T to koło 30zł. Starcza na jakieś 4 tankowania. Uszlachetniacze wychodzą podobnie, a niektóre nawet taniej. Plusem 2T jest dostępność. Kupisz na każdej stacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Jak by mi pchlarz łaził po lakierze to 12 moment została by zarepetowana. Więcej by po nim nie łaził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ari Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Też słyszałem już historie o laniu hipola do diesla, znajomy też tak robi w ave 2005 d4-d, więc zapytałem co to ma na celu - ponoć wycisza wtryski . Ale ja mogę się nie znać, może są mądrzejsi którzy w jakiś sensowny sposób to wytłumaczą, bo póki co do mnie to nie dotarło. Leję 2T od jakiś 110 tys km... auto ma obecnie pod 290 tys... Zero problemów z wtryskami... Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mir540t Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ale obniża to liczbę cetanową ON. O wiele lepsze są dedykowane dodatki, jak np. Archoil 6900 D Max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Za namową mechanika, który całe zycieżycie w dieslach siedzi oraz moją wielogodzinna lektura pp forach i testachtak, zaczęliśmy do mamy 2,2 diesla w xtrailu lac olej 2t. Zero jakicholkolwiek problemó. Korekt czy innych parametrów nie mam jak zmierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ale obniża to liczbę cetanową ON. O wiele lepsze są dedykowane dodatki, jak np. Archoil 6900 D Max. Mam nieco odmienne zdanie a testowałem całą banke 6900 d Max. Z resztą to nie tylko moje zdanie. Większość osób, która zamówiła zaraz po premierze ten środek była z niego średnio zadowolona. W dodatku u niektórych w połączeniu z paliwami premium dodatek powodował gorsza prace silnika. Dlatego też wprowadzono AR6300. Na razie chyba niedostępny w sprzedaży detalicznej ale kilka osób u których nie sprawdził się 6900 dostało próbke an testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mir540t Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 W kilku autach testowałem 6900D Max i jest to najlepszy dodatek jaki miałem. Z tego co czytałem, to jest zupełnie inaczej niż się mądrzysz, bo większość opinii o tym produkcie jest pozytywna. I kupiłem ten dodatek dzięki poleceniom wyczytanym na tym forum... Sprawdzałem też sprzętem diagnostycznym i korekty wtryskiwaczy są lepsze (i tak były super, ale się jeszcze poprawiło). Cichsza praca silnika, lepsza reakcja na pedał gazu, lepsza dynamika - to zaobserwowałem. Po paliwach premium niestety jest gorzej niż na paliwie z Tesco (o dziwo dobre paliwa). Czasami jak się spojrzy w karty charakterystyki, to można się zdziwić, bo paliwa premium mają często gorsze lub takie same parametry jak zwykły ON. Dlatego lepiej jest lać zwykły ON + dodatek Archoil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Ależ ja się nie mądrze możesz zapytać nawet Archoil Polska. Sam kupiłem jako jeden z pierwszych w PL i po opiniach na forum alfiarzy nawet oficjalny dystrybutor odradza stosowanie tego z paliwami premium. Lepsza reakcja na pedał gazu i lepsza dynamika sprawdzona na hamowni czy dupohamowni? Bo korekty to się poprawiają nawet po tanim 2T Ja leje verve bo u mnie na stacji parametrami przebija zwykły ON o głowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 [ref]Ari[/ref], co konkretnie lejesz i w jakich ilościach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Chcąc osiągnąć jakiś konkretny efekt, zawsze lepsze będzie wlewanie paliwa podstawowego (byle z pewnej stacji) i odpowiednio dobranego dodatku. Ja chcąc poprawić smarność paliwa, stosuję Kleen Flo 952. Nie chcę się bawić w olej 2T, bo właśnie - popioły. Nie tylko DPF ich nie lubi, bo pompowtryskiwacze też. Wiem, że są takie, które mają ich bardzo niewiele (ponoć Ravenol albo Liqui Moly), ale i tak wolę coś, co ma pełen skład podany w MSDS i nie ma tam nic, co mogłoby w jakikolwiek sposób zaszkodzić silnikowi TDI PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Dla mnie to jakaś czarna magia ale niech każdy robi jak uważa. Skarżą się wszyscy na ceny paliw a robią co się da żeby tankowania były droższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Chcąc osiągnąć jakiś konkretny efekt, zawsze lepsze będzie wlewanie paliwa podstawowego (byle z pewnej stacji) i odpowiednio dobranego dodatku. Ja chcąc poprawić smarność paliwa, stosuję Kleen Flo 952. Dlatego zostaje przy vervie i nie interesują mnie jakieś cetan boostery, modyfikatory spalania i inne cuda na kiju, które widnieją na etykietach dodatków. Parametry paliwa możemy sobie w każdej chwili sprawdzić na stacji. Parametrów dodatku już sobie tak prosto nie zweryfikujemy. Wystarczy mi podniesienie smarności, a Kleen Flo będę od jutra testował wiec dam znać jak się sprawdza i porobię pomiary korekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamilton Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 To ja tak na szybko o 2T bo widzę, że wywołałem całkiem ciekawą dyskusję. Leję 2T Semisyntetic z Orlenu, 5cm3 na litr ropy. Olej mieszam z ropą i później tankuję, mam więc pewność że się dobrze wymiesza. Nie mogę później w domu dolać 2T bo kochany Peugeot sprawdza otwarcie klapki i automatycznie dozuje Eoylos do baku. Ropę zawsze tankuję zwykłą, zawsze na Lotosie bo mam od nich kartę Biznes i na paliwo nie narzekam. Generalnie silnik po 2T pracuje miękko, nie zauważyłem spadków mocy ani problemów z odpalaniem. Cieszy mnie jedno, w filtrze paliwa nie ma ani jednego opiłka i jest ten komfort psychiczny, że paliwo jest bardziej tłuste. FAP wypala się odrobinę rzadziej a więc same plusy. Część mechaników pochwalała taka dolewkę, część pukała się w głowę- typowe. Co do cen - Lotos kosztuje 17 zł, Liqui Moly 2T i Ravenol Scooter a więc oleje nadające się do DPF/FAP z racji niskiej zawartości popiołów kosztują ponad 30zł. Jak ktoś nie spróbował to polecam, miło się zaskoczy Oki, koniec offtopu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Panowie! dalej dyskusję o olejach prowadzimy tutaj: viewtopic.php?p=700121#p700121 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MsMajor Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 miałam myć auto i potestować produkty... wcześniej oczywiście trzeba było pobiegać w piękną słoneczną pogodę zdążyłam pobiegać, szykuje sprzęt... a tu deszcz...i tak z dnia na dzień przekładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 [ref]MsMajor[/ref], najgorsze uczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 E, ja to nawet lubię, taki gratisowy czas wolny od spędzania czasu wolnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 [ref]Michał126[/ref], Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Uroki zycia w miescie. Ale sie wkurwilem, na szczescie spray raczej nie zwiazany z lakierem i schodzil paznokciem nawet (widac kawalek). Jako ze lakier daleki do idealu to zwyklym plastikiem do szyb starlem ile moglem: Po pracy skocze po jakas paste i pad i recznie to spolerowac bede probowal, bo maszyny nie mam. Jakies rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-patrick- Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 tak z nudów ktoś Ci to zrobił czy był jakiś powód? (np. źle zaparkowane auto) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 To raczej nie jest powod do wandalizmu... I nie, nie bylo zle zaparkowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Mnie wkurzyła informacja sprzed tygodnia że firma Inpost jest zagrożona bankructwem oraz wczorajsza wizyta na poczcie, na której nie byłem od dawien dawna Obie te rzeczy idą oczywiście ze sobą w parze... Paczkomat - u mnie w 99% czas dostarczania paczek mieści się w 24 godzinach od daty wysyłki, czas jej odbioru z paczkomatu - kilka sekund. Poczta Polska - 3 dni paczka, list polecony zwykle koło tygodnia, odbiór przesyłki z poczty to u mnie od kwadransa do godziny. Pod względem cenowym, po 1 marca poczta pobiła już firmy kurierskie Jak sobie pomyślę że za rok mogę być skazany na ich obsługę to mnie krew zalewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi