KHOT Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 kokolokos, stary, poczciwy AFN. Jak bardzo jesteś pewien tych 170 tysięcy? Możliwe że tam już 5 czy 7 setka leci i stąd wtryski idą uprawiać sex. Albo był jeżdżony wcześniej na opale, czy innym biopaliwie zlewanym z traktora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ostatnich 70 000 km tak Ale tych 100 000 wcześniejszych trochę mniej Tyle tylko, że one jeździły poprzednio w mocno zmodzonym AFN (~185 KM), w mnie też nie miały lekko (162 KM) i może to je zabiło w tak stosunkowo krótkim czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 czyli czekaj.. bo nie kumam.. silnik ma mówisz minimum 500kkm nalotu, a wtryski tylko 170kkm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ostatnich 70 000 km tak Ale tych 100 000 wcześniejszych trochę mniej Tyle tylko, że one jeździły poprzednio w mocno zmodzonym AFN (~185 KM), w mnie też nie miały lekko (162 KM) i może to je zabiło w tak stosunkowo krótkim czasie No to jeszcze kwestia ile w nim jeździły, bo od samego czipa raczej nie powinny się tak szybko skończyć, jak już to raczej od wielkiego przelotu, albo dziadowego paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 piotrek305, wytłumaczę to prościej. 4lata temu kupiłem te wtryski jako " regenerowane 4 lata temu w Diesel-Nadarzyn z przebiegiem 100 000 Km". Założyłem je u siebie i przejeździłem 70 000 km. Więc łącznie zakładam, że mają 170 000 km, no może 200 000 (kumpel też latał na nich 4 lata). Ile moje auto miało 4 lata temu (kombi w dieslu, które przez 15 lat latało w DE)? No raczej nie licznikowe 180 kkm Dlatego założyłem bezpiecznie (mam nadzieję), że ma drugie tyle. Stąd zakładany obecnie przebieg ok. 500 000 km. Kolega ma varianta z udokumentowanym przebiegiem 900 000 km i jeździ bez większych problemów. Dopiero niedawno zmieniał turbo, prawdopodobnie po raz pierwszy od nowości. Dla tych motorów przebieg nie ma większego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meehau Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Nie dziś, a przedwczoraj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 piotrek305, wytłumaczę to prościej. 4lata temu kupiłem te wtryski jako " regenerowane 4 lata temu w Diesel-Nadarzyn z przebiegiem 100 000 Km". Założyłem je u siebie i przejeździłem 70 000 km. Więc łącznie zakładam, że mają 170 000 km, no może 200 000 (kumpel też latał na nich 4 lata). Ile moje auto miało 4 lata temu (kombi w dieslu, które przez 15 lat latało w DE)? No raczej nie licznikowe 180 kkm Dlatego założyłem bezpiecznie (mam nadzieję), że ma drugie tyle. Stąd zakładany obecnie przebieg ok. 500 000 km. Kolega ma varianta z udokumentowanym przebiegiem 900 000 km i jeździ bez większych problemów. Dopiero niedawno zmieniał turbo, prawdopodobnie po raz pierwszy od nowości. Dla tych motorów przebieg nie ma większego znaczenia. 900 000 ? niech cyknie foto licznika bo to się rzadko zdarza, żeby jakiś passat miał takie na cyferblacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meehau Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Panowie mała dygresja. Po tym wkręcie ze zdjecia została mi porządna dziura, tak ok 0.7 cm. Byłem na wulkanizacji i facet "zalepił" mi ją sznurkiem przy pomocy szydła, ale jakoś nie ufam tej metodzie. Jest gościu u mnie w mieście który wulkanizuje na gorąco, może warto byłoby jemu zawieźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Przede wszystkim bez zdjęcia opony ani rusz, bo oprócz wypełnienia dziury trzeba ją podkleić od środka, żeby to miało ręce i nogi (czyt. powietrze nie uciekało). Jak najbardziej warto zawieźć oponę do wulkanizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meehau Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dzięki kolego. Właśnie wczoraj mi gość kleił bez zdjęcia opony stąd moje zdziwienie i niepewność po jego zapewnieniach, że "to wystarczy". Dziś rano już miałem 0.3 at mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Bo szydłem to jest tylko na zaś, na chwilę, taka prowizorka (hmmm - dlaczego tak mi się jakoś skojarzyło z naszą Premier...? ). Docelowo i tak trzeba to zakleić lub zawulkanizować od wewnątrz opony. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Co do opon to taka sytuacja z wczoraj na A1 w ojcowozie Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 W Conti taka heca? Dzięki kolego. Właśnie wczoraj mi gość kleił bez zdjęcia opony stąd moje zdziwienie i niepewność po jego zapewnieniach, że "to wystarczy". Dziś rano już miałem 0.3 at mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Wbity gwóźdź czy jakiś pręt przy 160. Opona z 2013r Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
towi77 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Mnie dziś wkurzyły chmury za oknem. Raz na 12 lat jest maximum roju perseidów a tu całkowite zachmurzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Eee, ja jednego widziałem i zgodnie z kolegą stwierdziliśmy (a było to na imprezie), że to nie był wpływ tego, cośmy chwilę wcześniej skopcili Pod Rybnikiem było fajne niebo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisAGC Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Macie jakieś problemy z Tapatalkiem na Windowsphone? Bo ja od wczoraj nie mogę się zalogować do aplikacji, dodać żadnego forum, nie wspominając o czytaniu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kskej Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 CrisAGC, u mnie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Malowałem lotke z TypeR i brakło mi lakieru. Nie wiem co teraz mam z tym robić. Mieszalnia otwarta dopiero we wtorek. F...ck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Od kilku dni w NC+ na BBC Brit mam komunikat "brak sygnału" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MsMajor Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 przespałam mecz naszych szczypiornistów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Od kilku dni w NC+ na BBC Brit mam komunikat "brak sygnału" Witam w klubie . I nie tylko my dwaj mamy z tym problem - https://forum.ncplus.pl/forum/forum/nc/ ... t-hd/page2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Pełen pakiet AC/OC/NWW wszystko w wariancie serwisowym bez amortyzacji itp itp ... szyba pekla wstawilem do ASO po 2 tygodniach info ze odmowa uznania poniewaz wyglada na to ze odprysk byl nastepstwem pekniecia a nie przyczyna i wg Ubezpieczyciela to naprezenia wewnetrzne ... ASO opisalo odpowiednio, procedura uproszczona itp a taki kwiatek ... na szczescie przy zmianie ubezpieczyciela nie bede mial zadnej szkody z OC i AC ;-) Nie polecam goraco Ergo Hestia ... bardzo goraco nie polecam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Hehe - przypominasz mi moje zeszłoroczne perypetie z tą, ekhm, firmą Co tam treść ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych - ciśnijmy klientowi, że "technologiczny czas naprawy" jego samochodu już się skończył i insynuujmy, że przetrzymuje samochód (chociaż ćwoki wiedziały, co się dzieje i jak, bo naprawa była bezgotówkowa), na koniec żądając zapłaty za "nienależny" okres. Na szczęście wystarczyło dość proste pisemko, którego puentą było postraszenie rzecznikiem ubezpieczonych i kasę oddali. Ja wiem, że w każdej firmie znajdzie się podobne sytuacje, ale Hestia wyjątkowo zalazła mi za skórę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 No Ergo Hestia ... wybitnie nie popisala ... pełen pakiet kupiony u dealera, "Nie musi Pan miec żadnej autoszyby, to wszystko wszystko ma Pan w pakiecie", kontakt wybitnie sredni ... o odmowie dowiedzialem sie od ASO, o odrzuceniu reklamacji po napisaniu kolejnego pisma teraz przewertuje OWU na lewa strone i moze Rzecznik albo UOKiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi