Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 2


Rekomendowane odpowiedzi

Siódemkę można skonfigurować na tyle sposobów że jedna będzie trochę większą piątką a inna statkiem kosmicznym. Szczególnie z opcją business lounge z tyłu (czy jakoś tak):

 

2016-bmw-7-series-global-debut-5.jpg

 

Też czytałem opinie że to kibel. Przeważnie wśród użytkowników e36/e46. Oni wiedzą wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Siódemkę można skonfigurować na tyle sposobów że jedna będzie trochę większą piątką a inna statkiem kosmicznym. Szczególnie z opcją business lounge z tyłu (czy jakoś tak):

 

Też czytałem opinie że to kibel. Przeważnie wśród użytkowników e36/e46. Oni wiedzą wszystko.

 

Hahaha :good:

 

Prawdziwy luksus zaczyna się od 10 lat lub 400 tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie Ci, którzy jeździli mówią że auto jest świetne. Wystarczy poczytać na bimmerpost.

 

Też czytałem opinie że to kibel. Przeważnie wśród użytkowników e36/e46. Oni wiedzą wszystko.

 

:D:kox:

 

Czyli nie warto dokładać tych 480k PLN, bo w tym 20sto letnim i blacha grubsza, i materiały lepsze?

 

dokładnie :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo świetne jak i E65/E66,F01/F02.. Taki sam bubel jak i poprzednicy.

Jakość nowych bmw to masakra i żeby nie było miałem doczynienia z wyzej wymienionymi modelami.

To, ze nowe 7er w salonie i na zdjeciach wygląda fajniej to nie znaczy, ze po kilku tyś nie bedzie z nimi problemow.Poczytajcie na temat silnikow benzynowych w poprzednim modelu.100tyś i wymiana na gwarancji.Świeże auto, a można kupic juz ponizej setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie modele które wymieniłeś miały kilka problemów ale tylko w określonych wersjach silnikowych (przeważnie V8). Reszta historii o awaryjności bierze się z tego że 80% egzemplarzy używanych trafiło w ręce ludzi których nie stać na jazdę BMW 7er.

 

Ciągłe powtarzanie mitów o jakości nowych BMW już jest nudne. Tak, lata 90-te minęły i nie wrócą ale nie popadajmy w paranoję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągłe powtarzanie mitów o jakości nowych BMW już jest nudne. Tak, lata 90-te minęły i nie wrócą ale nie popadajmy w paranoję.

 

Niektóre z tych kwestii to nie są mity. Mnie np odpycha od BMW to, że emblematy MPower dokleja się obecnie nawet do 116d.

Niepotrzebne żyłowanie silników i zmniejszanie na chama także.

Zamykanie projektów typu seria 1 albo 8 a otwieranie takich jak seria 2 i 4 aby konkurować z Francuzami czy Koreańczykami.

Cztery cylindry w serii 7 w przyszłości?

 

Trochę wydaje mi się, że to jest to o czym on mówi tutaj, od 3:13 z minutę tyrada, a potem od 09 minuty ;)

 

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mercedesie też można znależć znaczek AMG w najbardziej podstawowych wersjach, w Audi takze widuje się "S" na nie-Skowych modelach. Tendencja do zmniejszania silników jest chyba nie tylko w BMW a w innych markach takze, nie widzę, żeby inne marki podnosiły pojemności a BMW zmniejszało... wszyscy idą w tym samym kierunku. Ciekaw też jestem z jakimi francuskimi/koreańskimi modelami seria 2 i 4 konkuruje... zawsze myślałem, że to do Mercedesa/BMW/ Audi dorownują inne marki a nie na odwrót...

 

Cztery cylindry wprowadził już mercedes w Sklasie jakiś czas temy z tego co kojarzę (S250cdi). Audi w A8 ma wsadzać tez 4 cylindy.

 

Wyrosłem już z onanizowania sie nad jakąś konkretnę marką i ciosania kołków na głowie każdemu wrogiemu "mojej ukochanej" marce ale trzeba być obiektywnym, że nie tylko BMW dokleja znaczki M, nie tylko BMW ma 4 cylindrowe silniki we flagowej limuzynie i nie tylko BMW żyłuje silniki. Co do awaryjności, każdy ma swoje zdanie i doświadczenia. Cheers. Ł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy to ja oskarżam tylko tę konkretną markę ? W innych niż BMW poprostu nie znam oznaczeń ani nazw.

 

Chodziło mi raczej o sam proces, na równi z facebookizacją kontaktów międzyludzkich [na każdym zdjęciu świeci słońce], po co jest odkładać na m3/m5 parę ładnych lat, skoro można polansować się z etykietką m już w najuboższym modelu, i to sprzedawca do tego zachęca.

 

Seria 2 i 4 jak dla mnie zaniżają poziom właśnie aby zrównać się z niższymi klasami i modelami innych marek, w myśl zasady "kawałek tortu również dla nas". I w taki właśnie sposób premium się rozmydla.

Mercedes S klasy czy A8 czy seria 7 z silnikiem 4 czy 3 cylindrowym to takie właśnie zaniżenie poziomu.

Nie wiem ile w tym jest moczenia paluchów tych od europejskiej biurokracji i zasad ekologicznych, nie chcę wnikać, ale jak dla mnie segment premium limuzyn powinien zostać dostępny tylko dla tych bogatych lub bardzo bogatych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 2 i 4 jak dla mnie zaniżają poziom właśnie aby zrównać się z niższymi klasami i modelami innych marek, w myśl zasady "kawałek tortu również dla nas". I w taki właśnie sposób premium się rozmydla.

Hmm..moim zdaniem z seria 4 jest dokladnie odwrotnie niz mowisz- ma nawiazywac do audi a5 (czyli wyzszego modelu od a4), a do tej pory nawiazywalo/bylo po prostu 3 coupe.

Mnie tez rozsmieszaja wlasciciele uzywanych samochodow, ktorzy narzekaja na nowe auta. Skrajny przypadek to wlasciciele paskow b5, ktorzy twierdza, ze nowe paski to szajs. Ciekawe, czym beda jezdzic za 10 lat. Zaloze sie, ze tym szajsem, tylko z nowa ideologia.

Segment premium chyba jest dla bogatych, a raczej prezesow lub wlascicieli firm. Akurat tak sie zdarzylo, ze firma w ktorej pracuje, jest najwiekszym odbiorca audi na swiecie, a takze najwiekszym odbiorca audi a8 na swiecie - statystyki sa nastepujace - 98% kupujacych a8 w Niemczech to firmy, 95% kupujacych a6 to firmy, dla a4 to wynik powyzej 80%. Identycznie jest z bmw, troche mniej % firm kupuje mesia (wiadomo, zamilowanie niemieckich rentnerow). Wiec z tym przeznaczeniem limuzyn dla bogatych lub bardzo bogatych bym nie przesadzal, bo naprawde malo kto kupuje takie auto prywatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy tez co rozumiemy pod zakupem na firmę i dla firmy ;) Bo tu juz trzeba wejść w strukturę i spojrzeć jak to się rozkłada pod względem wielkości przedsiębiorstwa i sektora ;)

to prawda, ciekawe by byly statystyki, ile procent kupujacych (wiekszosc to firmy) ma wplyw na marke auta. Sa wprawdzie firmy, gdzie otrzymuje sie budzet i mozna w miare swobodnie wybierac, ale czesc korporacji narzuca marke, model, silnik, bo ma takie rabaty, ze sprzedajac auto po roku/dwoch jest jeszcze na plusie albo na zero. Tak robia np. wypozyczalnie typu sixt, herz itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logo M a M Power to duża różnica. Tak, można zamówić sobie M Pakiet do 316i. Ale tak samo można było zrobić w 96 roku w E36 więc nie rozumiem o co to całe gadanie ? Od zawsze tak było. Jest też pakiet stylistyczny AMG, jest S-Line w Audi, każdy producent ma w ofercie jakiś wariant dla ludzi którzy jeszcze nie zarobili na M, RS czy AMG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logo Motorsport jest jedno. Pakiety M styling czy zawieszenie sprawa zupełnie inna. Chcę zobaczyć te kebaby z fabrycznym emblematem zewnętrznym do M ;) Poka poka bo rzeczywiście może istnieją poprostu nigdy nie widziałem

 

Może nie widać tego w kraju, tutaj nagle Mpowerów w dieslu się namnożyło. :D Mówię o dużym M na klapie bagażnika zaraz koło "d xdrive" :)

Nie widziałem nigdy Audi z nalepką RS6 czy RS4 z silnikiem diesel...i z nieposzerzonym nadwoziem... Niewykluczone, że zobaczę niedługo.

RS4 chyba już w ogólę nie zobaczę, bo w katalogu B9 nie widnieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj teraz uważnie, żaden zwykły diesel nie ma emblematu M na tylnej klapie. A jeśli ma to ktoś sam sobie nakleił. Tam posiadają go tylko auta M Power oraz najwyższe wersje cywilne jak M550d czy M235i. Jedyne małe zewnętrzne emblematy M Pakietu są teraz na przednich błotnikach ale to jest opcja do wyboru.

 

Kebaby również miały takie loga M, nie były na błotnikach tylko na listwach drzwi przednich, rozmiar niemal identyczny jak obecnie. Możesz bić pianę dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Randall - widzę po avatarze i profilu, że nowe auto w domu :) - przydałyby się jakieś fotki bo ta sesja Twojej 1 była świetna ;) aż szkoda, że nie zgłosiłeś tych zdjęć do kalendarza KA 2016 (tak samo jak Kloch ze zdjęciami Civica na Karowej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.