Moderator Domel Opublikowano 7 Grudnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 1 minutę temu, jary21 napisał: maszyna nie polorowałem, uzywana bedzie sporadycznie do dwoch moich samochodow 5130 https://kupbass.pl/pl/p/POLERKA-SAMOCHODOWA-DO-LAKIERU-150mm-Z-REGULACJA/14075 5130 5119 Ja bym brał 5130
jary21 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 i do niej jakie pady dokupic na poczatek ? mam małe ryski na lakierze i chcialem je usunac 1
Strus Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 Chłopie, naprawdę jesteś tak leniwy że czekasz na gotowe i pytasz w kółko o to samo? Wies chociaż co przed polerką trzeba zrobić ? poczytaj
jary21 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 umyc, ipa przetrzec lakier ale na razie pytam sie o polerke 2
Strus Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 4 minuty temu, jary21 napisał: umyc, ipa przetrzec lakier To raczej nie kupuj żadnej polerki
jary21 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 to moze pomozesz koledze ?:) od tego jest forum 5
Staszek1960 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 5119 nie ma blokady. Faktycznie nie ma blokady BO MA WŁĄCZNIK ( włączasz i maszyna chodzi ......, wyłączasz a maszyna staje ) ........................................................
Moderator Domel Opublikowano 7 Grudnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 57 minut temu, jary21 napisał: i do niej jakie pady dokupic na poczatek ? https://www.pielegnowacauto.pl/materialy-polerskie/gabki-polerskie.html po kilka różnej twardości.
jary21 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 a talerze beda pasowac bo cos czytałem ze gwint nie ten 2
rkom Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 @jary21 Mój żaden talerz nie ma gwintu i na 100% nie pasuje. Nie rób z siebie ofiary i przeczytaj ze zrozumieniem tematy, które podał Ci Domel.
Strus Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 Godzinę temu, jary21 napisał: to moze pomozesz koledze ?:) od tego jest forum Tak, między innymi od tego. Ty tłuczesz te same pytania non stop. Wykazujesz w ten sposób że mimo podpowiedzi czytanie masz w poważaniu. A w takim wypadku się odechciewa. Serio 50 minut temu, jary21 napisał: czytałem ze gwint nie ten Skoro czytałeś że gwint nie ten to już wiesz, prawda ? To po co znowu pytasz ? Ręce opadają. 1
jary21 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 Pany krótko i na temat. Która byscie wybrali i dlaczego ? Czytałem poprzednie tematy, ale za bardzo nie wnoszą do tematu. Chodzi mi żeby bez problemu wymieniać tarcze Wiem że skok 5119 ma 8mm, a ta 5130 ma 16 - co daje ten skok ? im wiekszy skok tym lepszy czy jak ? 2
rudi0018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 Panowie kolega ma taką polerkę pneumatyczną jak na zdjęciu linku. Czy taką polerką da się delikatnie poprawić lakier Hondy przez usunięcie drobnych rys? Ja zastanawiam się, najbardziej nad tym czy taką polerkę nie uszkodzę lakieru. https://imgur.com/a/DYIb30c
Staszek1960 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 Godzinę temu, jary21 napisał: Pany krótko i na temat. Która byscie wybrali i dlaczego ? Czytałem poprzednie tematy, ale za bardzo nie wnoszą do tematu. Chodzi mi żeby bez problemu wymieniać tarcze Wiem że skok 5119 ma 8mm, a ta 5130 ma 16 - co daje ten skok ? im wiekszy skok tym lepszy czy jak ? Kolego , a weź do cholery poczytaj to forum. Jestem także tu młody stażem ale na 99% pytań zdobyłem odpowiedzi czytając . To o co się pytasz jest tutaj. Daj trochę z siebie . Wejdź na Youtube i pooglądaj - tam też znajdziesz odpowiedzi . To jest po prostu żenujące lenistwo z Twojej strony. Nie masz czasu? To nie bierz się do detailingu bo to wymaga właśnie czasu, poświęcenia się ............. . 2
jary21 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 zanim napisałem, szukałem ktora wybrac 5119 czy 5130 - nie ma na to odpowiedzi, dlatego napisałem tutaj ja sie nie biore do detalingu, chce jedynie sporadycznie uzywac dla swoich dwoch samochodow
Moderator Domel Opublikowano 8 Grudnia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 Teraz, jary21 napisał: szukałem ktora wybrac 5119 czy 5130 - nie ma na to odpowiedzi, jak nie ma ? czytales co pisalem ?
jary21 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 czytałem, ty napisałes ze 5130, ale znowu 5130 ma jakis inny gwint podobno i nie da sie dokupic flexipada np 125 oczekiwałbym odpowiedzi od speców np. wybrałbym 5130 bo ma lepsze .... itd
Staszek1960 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 Kolego - ja właśnie czytając forum kupiłem 5119. Mam tam blokadę obrotów , dokupiłem flexipad 125 . Krótko: nie kombinuj a kupuj 5119 . I będziesz na bank zadowolony. Dokup z 3 gąbki : ja kupiłem niebieską , żółtą i czarną z NACa . Niebieska to twarda (mocno ścierna jak można tak to nazwać bo ścierna jest w sumie pasta....) , żółta do średniego wykończenia ( lub główna jak powłoka nie jest zniszczona) a czarny pad do końcowego wykończenia (auto na tzw.błysk ) mam nadzieję że teraz wszystko jasne.
jary21 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 oo widzisz:) bardzo dziękuje za konkretną odpowiedz mam jeszcze pytanie, w tej 5130 nie da sie dokupic tych flexipadow 125 bo gwint inny tak ?
Staszek1960 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 Tego niestety nie wiem . Wejdź na stronę BP i tam pooglądaj dane techniczne. Lub napisz do nich maila z zapytaniem .......
jary21 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 a ten talerz kupiłes z gwintem 5/16 ? mozesz podac namiary gdzie kupiłes tego flexipada i te gąbki ?
Staszek1960 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2018 Tak , z tym gwintem Sklep : bestseller.pl Zadzwoń do Daniela - On udzieli Ci bardzo szczegółowych informacji .
rudi0018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 23 godziny temu, rudi0018 napisał: Panowie kolega ma taką polerkę pneumatyczną jak na zdjęciu linku. Czy taką polerką da się delikatnie poprawić lakier Hondy przez usunięcie drobnych rys? Ja zastanawiam się, najbardziej nad tym czy taką polerkę nie uszkodzę lakieru. https://imgur.com/a/DYIb30c Podbijam post, czy ktoś mi postara się pomóc?
boT Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2018 6 godzin temu, rudi0018 napisał: Podbijam post, czy ktoś mi postara się pomóc? Taka maszynka zrobi finisha clenera jak i wosk. Ale teraz zastanówcie sie czy wasz kompresor jest gotowy aby dostać tak po du... Do czerwoności ta maszynka potrzebuje dużo powietrza, kompresor musi być zajebiscie wydajny jak i powinien posiadać duży zbiornik, przy okazji dobra instalacja elektryczna tak wiec tego wosk, clener lekki finish i tyle z niej, skok w takich maszynkach jest za mały na grubsze roboty, przewaznie jest to 3mm lub 5mm, a na honde 9mm jakas dualka cos tam do po miziania będzie ok, a jak dobierzemy odpowiedni zestaw prądów i past no to możliwe ze cos z tego wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się