Teddy Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 sadam76 ja bym kładł przed założeniem opon. Rok temu kupowałem felgi i opony i żałuję że wtedy tego nie zrobiłem (no ale wtedy jeszcze nie wiedziałem o tym forum). Widzę kilka zalet takiej kolejności: - będziesz mógł zabezpieczyć całą felgę, łącznie z miejscem styku opony z felgą - pracownik serwisu opon nie ma czystych rączek, lepiej aby brudek został na powłoce a nie wniknął w lakier
Swoop Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2015 - pracownik serwisu opon nie ma czystych rączek, lepiej aby brudek został na powłoce a nie wniknął w lakier pracownik może czystych rąk nie ma, ale ma maszynę i łyżkę do opon, którą będzie jeździł po feldze i może uszkodzić powłokę...
sadam76 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2015 No właśnie tego się boję, że ja się będę starał (pierwsza powłoka w życiu) a pan mechanik się nie przejmie i zaraz coś zarysuje. Dwa gdyby się okazało, że coś z felgą jest nie tak to szkoda by było mojej pracy i materiału.
Pimps Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja działam tak że po sezonie (tyle że już opony są na feldze) przygotowuje felgę pod kwarc i go aplikuje. Potem jadę z kołami do wyważenia i po powrocie aplikuję drugą warstwę powłoki żeby być pewnym że leży wszędzie.
Novus Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2015 Nie lepiej aplikować po wyważeniu?
Pimps Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2015 No to aplikuje tyle że 2 warstwę
Justyna Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2015 ja aplikuję po wyważeniu, bo wtedy wiem, że ciężarki mam przyklejone do felgi a nie do powłoki
Pimps Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2015 Justyna - coś w tym jest. W minionym roku nie odpadły mi ciężarki a były przyklejone do GYEON RIM'a, ale 2 lata temu z 4nano Rim coś mi tam odleciało bo znalazłem ciężarek w garażu pod autem.
Swoop Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2015 Szykuje się do zakupu powłoki na felgi (malowane proszkiem) i już byłem zdecydowany na C5 a tu im więcej czytam/oglądam tym częściej mi się zmienia opcja. Pomóżcie wybrać: Car Pro Dlux, GYEON Q2 RIM, GTECHNIQ C5 czy najtańszą opcję Carbon Collective Platinum Wheels Coating
Pimps Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 Swoop - ja drugi raz wybrałem GQ2 RIM mimo wszystko iż przy docieraniu przynajmniej u mnie jest mocno tępa ale w tamtym sezonie sprawdziła się dobrze. No i jej ilość o którą się nie musisz martwić że braknie przy grubym nakładaniu. Miałem ochotę na Carbon CPWC ale u sprzedawcy u którego robiłem większe zakupy jej nie było więc został GYEON. Co do GTECHNIQ C5/C1 bardzo chwalony ale głos wewnętrzny mi podpowiedział że może następnym razem
Piotrek Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 Szykuje się do zakupu powłoki na felgi (malowane proszkiem) i już byłem zdecydowany na C5 a tu im więcej czytam/oglądam tym częściej mi się zmienia opcja. Pomóżcie wybrać: Car Pro Dlux, GYEON Q2 RIM, GTECHNIQ C5 czy najtańszą opcję Carbon Collective Platinum Wheels Coating Czy najtańszy? Carbon Collective i C5 ma tylko 15 ml, Gyeon to aż 30 ml za niewiele większe pieniądze. Ja na sezon wybrałem Gyeona, napisałem nawet kilka słów w odpowiednim dziale, ale felg nie mam jeszcze na samochodzie, więc to tylko "suche" wrażenia.
Swoop Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 Myślę tez o UNC, ale chyba jednak wezmę gejona
Moderator krd Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ja planuje zrobic test na swoich kolach letnich, na chwile obecna posiadam: - Gyeon Rim - CarPro Dlux - Nanolex Ultra Paint & Alloy sealant Caly czas szukam jakiejs resztki Gtechniqa zeby bylo do kompletu. 4 powloki na jedno kolo i wyjdzie wszystko w ciagu sezonu
Swoop Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 Weź jeszcze Carbona bo tego jestem ciekaw
Moderator krd Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 Swoop, napisalem do chlopakow z Krakowa. Jak uzycza jakas resztke powloki celem testu to nie widze przeciwskazan
xxManiekxx Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 krd skąd dorwałeś DLUX'a? :-P A tak na poważnie to ciekawi mnie ten test właśnie miło by było jak by jeszcze wpadł Carbon. A stosował ktoś może C1 + EXO na felgi? Czy nie ma sensu? Bo jednak exo dość delikatne jest
funkoval Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 krd, wstrzymaj się do jutra, dziś robię zakupy, C5 wpadnie.
Justyna Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 funkoval spokojnie test będziemy robić jak pogoda się trochę poprawi
Moderator krd Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 funkoval, jeszcze nawet kol po sezonie nie umylem takze spokojnie Pewnie w lutym na spokojnie sie tym zajme.
funkoval Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 luty tuż, a chciałbym jeszcze jakiś zimowy teścik zrobić typu 50/50 z Gyeonem (przeloty rzędu 2,5 kkm miesięcznie)
Swoop Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 krd skąd dorwałeś DLUX'a? :-P zajrzyj do giełdy jest do sprzedania
xxManiekxx Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2015 Swoop chyba nie zauważyłeś ale po tym pytaniu jest ironiczna minka "" uśmiechnięta z jezorem.. Krd ma dluxa ode mnie. A jeżeli chodzi o zakup to wiem gdzie można kupić ;-) ale dzięki za radę ;-)
MatthewG Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 A stosował ktoś może C1 + EXO na felgi? Czy nie ma sensu? Bo jednak exo dość delikatne jest Ja mam tak na jednym komplecie, ale o różnicach z lub bez Exo się nie wypowiadam bo tego nie sprawdziłem.
sauber Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 Siema, powiedzcie mi, czym przepolerować i zabezpieczyć ranty felg BBS ?
JustGood Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2015 A stosował ktoś może C1 + EXO na felgi? Czy nie ma sensu? Bo jednak exo dość delikatne jest Ja mam tak na jednym komplecie, ale o różnicach z lub bez Exo się nie wypowiadam bo tego nie sprawdziłem. jak juz z gtech lepiej samą c1, w/g mnie lepiej siedzi CQ UK(nie próbowałem jeszcze exov2), Ja po przetestowaniu róznych kombinacj poleciałem z klarem piecowo i jestem zadowolony 2 mar 2015, o 11:42 Siema, powiedzcie mi, czym przepolerować i zabezpieczyć ranty felg BBS ? autosol, mothers, belgom... zabezpieczenie w/g uznania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się