Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sadam76 ja bym kładł przed założeniem opon. Rok temu kupowałem felgi i opony i żałuję że wtedy tego nie zrobiłem (no ale wtedy jeszcze nie wiedziałem o tym forum). Widzę kilka zalet takiej kolejności:

- będziesz mógł zabezpieczyć całą felgę, łącznie z miejscem styku opony z felgą

- pracownik serwisu opon nie ma czystych rączek, lepiej aby brudek został na powłoce a nie wniknął w lakier

Opublikowano
- pracownik serwisu opon nie ma czystych rączek, lepiej aby brudek został na powłoce a nie wniknął w lakier

pracownik może czystych rąk nie ma, ale ma maszynę i łyżkę do opon, którą będzie jeździł po feldze i może uszkodzić powłokę...

Opublikowano

No właśnie tego się boję, że ja się będę starał (pierwsza powłoka w życiu) a pan mechanik się nie przejmie i zaraz coś zarysuje. Dwa gdyby się okazało, że coś z felgą jest nie tak to szkoda by było mojej pracy i materiału.

Opublikowano

Ja działam tak że po sezonie (tyle że już opony są na feldze) przygotowuje felgę pod kwarc i go aplikuje. Potem jadę z kołami do wyważenia i po powrocie aplikuję drugą warstwę powłoki żeby być pewnym że leży wszędzie.

Opublikowano

Justyna - coś w tym jest. W minionym roku nie odpadły mi ciężarki a były przyklejone do GYEON RIM'a, ale 2 lata temu z 4nano Rim coś mi tam odleciało bo znalazłem ciężarek w garażu pod autem.

Opublikowano

Szykuje się do zakupu powłoki na felgi (malowane proszkiem) i już byłem zdecydowany na C5 a tu im więcej czytam/oglądam tym częściej mi się zmienia opcja.

 

Pomóżcie wybrać: Car Pro Dlux, GYEON Q2 RIM, GTECHNIQ C5 czy najtańszą opcję Carbon Collective Platinum Wheels Coating

Opublikowano

Swoop - ja drugi raz wybrałem GQ2 RIM mimo wszystko iż przy docieraniu przynajmniej u mnie jest mocno tępa ale w tamtym sezonie sprawdziła się dobrze. No i jej ilość o którą się nie musisz martwić że braknie przy grubym nakładaniu. Miałem ochotę na Carbon CPWC ale u sprzedawcy u którego robiłem większe zakupy jej nie było więc został GYEON. Co do GTECHNIQ C5/C1 bardzo chwalony ale głos wewnętrzny mi podpowiedział że może następnym razem :)

Opublikowano
Szykuje się do zakupu powłoki na felgi (malowane proszkiem) i już byłem zdecydowany na C5 a tu im więcej czytam/oglądam tym częściej mi się zmienia opcja.

 

Pomóżcie wybrać: Car Pro Dlux, GYEON Q2 RIM, GTECHNIQ C5 czy najtańszą opcję Carbon Collective Platinum Wheels Coating

 

Czy najtańszy? Carbon Collective i C5 ma tylko 15 ml, Gyeon to aż 30 ml za niewiele większe pieniądze.

 

Ja na sezon wybrałem Gyeona, napisałem nawet kilka słów w odpowiednim dziale, ale felg nie mam jeszcze na samochodzie, więc to tylko "suche" wrażenia. ;)

  • Moderator
Opublikowano

Ja planuje zrobic test na swoich kolach letnich, na chwile obecna posiadam:

- Gyeon Rim

- CarPro Dlux

- Nanolex Ultra Paint & Alloy sealant

 

Caly czas szukam jakiejs resztki Gtechniqa zeby bylo do kompletu. 4 powloki na jedno kolo i wyjdzie wszystko w ciagu sezonu :)

  • Moderator
Opublikowano

Swoop, napisalem do chlopakow z Krakowa. Jak uzycza jakas resztke powloki celem testu to nie widze przeciwskazan :)

Opublikowano

krd skąd dorwałeś DLUX'a? :-P

A tak na poważnie to ciekawi mnie ten test właśnie miło by było jak by jeszcze wpadł Carbon.

A stosował ktoś może C1 + EXO na felgi? Czy nie ma sensu? Bo jednak exo dość delikatne jest

  • Moderator
Opublikowano

funkoval, jeszcze nawet kol po sezonie nie umylem takze spokojnie :) Pewnie w lutym na spokojnie sie tym zajme.

Opublikowano

luty tuż, a chciałbym jeszcze jakiś zimowy teścik zrobić typu 50/50 z Gyeonem (przeloty rzędu 2,5 kkm miesięcznie)

Opublikowano

Swoop chyba nie zauważyłeś ale po tym pytaniu jest ironiczna minka "" uśmiechnięta z jezorem.. Krd ma dluxa ode mnie. A jeżeli chodzi o zakup to wiem gdzie można kupić ;-) ale dzięki za radę ;-)

Opublikowano
A stosował ktoś może C1 + EXO na felgi? Czy nie ma sensu? Bo jednak exo dość delikatne jest

Ja mam tak na jednym komplecie, ale o różnicach z lub bez Exo się nie wypowiadam bo tego nie sprawdziłem.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A stosował ktoś może C1 + EXO na felgi? Czy nie ma sensu? Bo jednak exo dość delikatne jest

Ja mam tak na jednym komplecie, ale o różnicach z lub bez Exo się nie wypowiadam bo tego nie sprawdziłem.

 

jak juz z gtech lepiej samą c1, w/g mnie lepiej siedzi CQ UK(nie próbowałem jeszcze exov2), Ja po przetestowaniu róznych kombinacj poleciałem z klarem piecowo i jestem zadowolony

 

2 mar 2015, o 11:42

 

Siema, powiedzcie mi, czym przepolerować i zabezpieczyć ranty felg BBS ?

 

 

autosol, mothers, belgom...

 

zabezpieczenie w/g uznania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.