booohal Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 Dareek79, A ten antyrefleks nie jest przypadkiem wklejany w środek szyby? Tak kiedyś słyszałem.
Dareek79 Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 Dareek79, A ten antyrefleks nie jest przypadkiem wklejany w środek szyby? Tak kiedyś słyszałem. nie - to jest napylane na zewnątrz szyby - użycie telnku ceru może spowodować zdjęcie tej wastry.
Pan Miyagi Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2015 zima, nie zima, coś się dzieje... coś się mierzy
Borys-Tech Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 No ładnie to wygląda jaki rozmiar ET i szerokość?
Pan Miyagi Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2015 To jedna z kilku przymiarek. Finalnie zostało zakupione 17x8,25 ET35 więc koło idzie na zewnątrz w stosunku do dotychczasowego setupu. Oczywiście opona 205/45 zostaje więc będzie z delikatnym naciągiem. Nie wypada tego sadzać na springach, jakie by nie były, więc na nowy sezon wleci gwint - zobaczę jak się jeździ po krakowskich drogach
DaRoN Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 jakie gewinde Waść usadzasz? i da się jeździć po kleparzu tylko trzeba 5 na godzine x]
Pan Miyagi Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 Miałem do wyboru albo biedronkowe albo z almy za 8 koła od razu. Więc wziałem biedronkowe, tzn. TA-Technix, będzie git to za jakiś czas pomyślę o czymś lepszym a może nawet air-ride.
Slovak Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 Jakieś JR wziąłeś? Bo tylko one mi na myśl w tych szerokościach przychodzą.
DaRoN Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 ta-technix troszkę pingpongowe jest. z tym poziomem zaawansowania fury poszedłbym jednak w coś lepszego. AR się robi bardzo przyjemne ostatnio w montażu i obsłudze. Masz i AirRexa i zawiasy na bazie ISC. chętnie zobaczyłbym wersję ISC bo AirRex już jeździ po Krakowie
Pan Miyagi Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2015 No to pisałem, że biedronka. ISC nie robi gwintów do V40, niestety. Gdyby robili to nawet bym się nie obejrzał na TA.
kubaPb Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Mam takie pytanie, czym malowałeś te elementy w komorze silnika na niebiesko oraz czym oplotłes te kable bo sam bym sobie takie oplótł ? Oraz czy po wymianie sprężyn nie miałeś problemu z dobijaniem na hopkach itp ?
Pan Miyagi Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2015 Kuba, jeśli chodzi o plastiki w okolicach silnika - lakiery bazowe i bezwarwne żaroodporne, ale pod nie podkład żaroodporny do tworzyw. Najlepiej żeby były jednej firmy, masz wtedy gwarancję że się nie zgryzą. To zwykły oplot używany w elektronice. Dużo eksperymentowałem z odpowiednim setupem jeśli chodzi chodzi o obniżanie. Jeśli poczytasz o tym to dowiesz się, że wiele czynników determinuje komfort jazdy po obniżeniu. Jeśli chodzi o obcieranie nadkoli to dla świętego spokoju warto je zagiąć. Do tego odpowiednie ET felgi, profil opony no i jeśli ma być to daily ride jak w moim przypadku - nie przeginaj z glebą
kubaPb Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2015 Szerokość felgi 8,25 to niezle.. Ale jak opona 205/45 to ladny naciąg bedzie Kolega na 8,5 mial 205 nałożone i na gwincie konkretna robote robilo
Pajko Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2015 Ja 205/40 naciagalem na 9" na 8" mialem 195/40 ☺
Pan Miyagi Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2015 Ja 205/40 naciagalem na 9" na 8" mialem 195/40 ☺ wszystko można, pytanie jak później używa się takiego wozu
Pajko Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2015 W moim wypadku zdecydowanie użyteczne i normalnie na codzień. Co prawda teraz stoi w garazu bo 4 lata silnik wkladam ale dawniej standardowy Daily car
Pan Miyagi Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2015 No tak, ale przykładowo dzięki wysokim krawężnikom na krakowskim kazimierzu już 3 razy lakierowałem tą samą przednią felgę Albo po roku jeżdżenia na obniżonym zawiasie (nie jakiś szał, jedyne -40mm od serii) po krakowskich wertepach - nowiutkie drążki i końcówki do wymiany. Świeżo polakierowane w całości auto - 2 wgniecenia na drzwiach (od cudzych drzwi), 2 ubytki lakieru nie do odratowania inaczej niż przy ponownym lakierowaniu elementu. Syf na drogach - nowiutki lakier na masce i zderzaku mogę sobie... Także stwierdzam, że najgorzej ma ktoś kto lubi nisko i lubi auto nieskazitelne. Wykonalne tylko gdy trzyma się takie cacko w garażu i wyciąga w piękny dzień na przejażdżkę lub zlot
Michał 330xd Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2015 No tak, ale przykładowo dzięki wysokim krawężnikom na krakowskim kazimierzu już 3 razy lakierowałem tą samą przednią felgę Albo po roku jeżdżenia na obniżonym zawiasie (nie jakiś szał, jedyne -40mm od serii) po krakowskich wertepach - nowiutkie drążki i końcówki do wymiany. Świeżo polakierowane w całości auto - 2 wgniecenia na drzwiach (od cudzych drzwi), 2 ubytki lakieru nie do odratowania inaczej niż przy ponownym lakierowaniu elementu. Syf na drogach - nowiutki lakier na masce i zderzaku mogę sobie... Także stwierdzam, że najgorzej ma ktoś kto lubi nisko i lubi auto nieskazitelne. Wykonalne tylko gdy trzyma się takie cacko w garażu i wyciąga w piękny dzień na przejażdżkę lub zlot Dokładanie. Przy codziennym używaniu auta jest to standardem. Ale jak widzę jak ktoś obcy lub nie obcy opiera się o auto lub siada na błotniku to dostaję białej gorączki Ludzie nie są świadomi, że siadając dup...ą na samochodzie niszczą czyjąś pracą i pasję
Piotrek Opublikowano 7 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2015 Wielki szacunek za włożoną pracę i dbałość o najmniejsze detale Na którejś z poprzednich stron, znalazłem to zdjęcie: Napisałeś, że ramiona zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Trzeba było je rozkręcać na części pierwsze ( sprężyna, przegub itd. )? Nie ma problemu z podnoszeniem, nie wyciera się lakier na łamaniu ramienia ?
Pan Miyagi Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2015 Nie rozkręcałem ramion, nie było problemu z podnoszeniem a lakier na łąmaniu wyciera się nawet w oryginale
Piotrek Opublikowano 7 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2015 Nie rozkręcałem ramion, nie było problemu z podnoszeniem a lakier na łąmaniu wyciera się nawet w oryginale Dziękuję Teraz tylko znaleźć kogoś kto coś takiego oferuje w Warszawie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się