Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Byliśmy już wstepnie oglądać, teraz szukam dokładniejszych info

 

Audi a3 2006 2.0t 200 km fsi 4x4

Na co szczególnie zwracać uwagę?

Wiem, że te silniki rewelacyjnych może opinii nie maja, ale podobno są sporo lepsze niż wszelkiego rodzaju tfsi

 

A to nie to samo? Sztandarowy problem tych nowszych jednostek vaga to branie znacznych ilości oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Z tego co zglebialem to nie to samo.

Kupiliśmy to auto, po mega dokładnym trzepaniu.

To są t fsi, na osłonie silnika mają FSI Turbo

Snik oznaczenie BWE.

Na forach audi, vaga, pisali, że jeden z najmniej problematycznych silników, jeszcze na pasku, a nie jak po 2008 na lancuchu, pobory oleju występujące bla bla.itd.

Zobaczę co to będzie z tym wynalazkiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie :)

Proszę o Wasze opinie na temat Renault Laguna III 2.0 T - z tego co widzę wersja 170 KM jest najczęściej ze skrzynią automatyczną - czy to problematyczna sprawa i szukać manualnej czy też jest ok i nie ma czym się przejmować? W ostateczności pozostaje wersja GT - ale nie jest to must have - nie potrzebuję twardszego zawieszenia ani 4 Control :)

Czy ten silnik F4RT ma płytkową regulację zaworów (uwzględniam montaż lpg)?

Każde inne opinie - mile widziane :) zastanawiam się nad nią, wersja nadwozia bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie :)

Proszę o Wasze opinie na temat Renault Laguna III 2.0 T - z tego co widzę wersja 170 KM jest najczęściej ze skrzynią automatyczną - czy to problematyczna sprawa i szukać manualnej czy też jest ok i nie ma czym się przejmować? W ostateczności pozostaje wersja GT - ale nie jest to must have - nie potrzebuję twardszego zawieszenia ani 4 Control :)

Czy ten silnik F4RT ma płytkową regulację zaworów (uwzględniam montaż lpg)?

 

Laguna III, jak każda Renia, nie lubi wilgoci - sprawdź wykładzinę przy fotelach i na grodzi. Jeśli są ślady wilgoci, to zakup tylko pod warunkiem znajomości z właścicielem warsztatu ;)

Silnik ma hydrauliczne popychacze, więc kasowanie luzów automatyczne. Płytki są w 2.0 zwykłym, od Nissana (w nazewnictwie Renault M4R, Nissana chyba MR20D). Generalnie na dobrze założonym gazie jeździ bez problemów.

Co do skrzyni to nie wiem, jaka tam siedzi, ale pewnie jakieś Jatco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]vangsta[/ref], Coś o awaryjności, na co zwracać uwagę? Z Twojej opinii wynika, że sympatyczne auto? Wzmę i 1.4 pod uwage, bo na początku wydawał mi się za słaby :). 1.5dCi lepiej omijać?

 

Jeśli jeździsz na miejscu to zdecydowanie bierz benzynę - coprawda nie jeździłem wersja z dieslem ale nie uważam takiego auta za rekina autostradowego:)

Zwróć uwagę na wycieki - niektórzy na nie narzekają, u mnie przy przebiegu 116tys sucho jak pieprz.

Taka błaha sprawa na którą warto mieć wgląd - mechanizm podnoszenia fotela kierowcy - używany fotel z winda jest NIE do dostania na allegro - olx - jak już to byle komplet brudnych foteli EU kosztuje 800-1000zl.

 

Co do karoserii to generalnie nie ma problemów z korozją, auto na łańcuchu więc koszt rozrządu odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma kobieta stoi przed dylematem czy Citroen c2 czy Suzuki swift :dontknow: sam nie wiem co jej doradzić z kwestii wyglądu oba w miarę ciekawe co do ilości miejsc w srodku jestem za swiftem...

Pomożecie w sprawach jak to się ma z awaryjności itp ? Już prawie kupiliśmy C2 ale obok stał Swift i się zaczęło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozważałem ale kobieta już nie :D

Spalanie akurat mały problem bo autko i tak będzie mało jezdzone :) dla niej najeazniejszy jest niestety wygląd i na coś z tych dwóch aut muszę ją nakierować... W każdym bądź razie gdy pojawi się nowy członek rodziny swift wydaje mi się praktyczniejszy że względu na kanapę z tyłu a nie dwa fotele w c2 :) ( No i 5 drzwi a nie 3 ) wiadomo rodzinne autko to nie jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ośmiozaworowy 1.4 bardzo dobrze odpycha C3, więc C2 na pewno też, a pali malutko (w trasie sporo poniżej szóstki, przy mojej trasowo-miejskiej jeździe 6,3-6,4). Ale ogólnie w tych autach nie ma raczej ryzykownych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

702637 1.6 vts lub vtr :)

Vts lepszy dla mnie vtr praktyczniejszy dla kobiety która mistrzem kierownicy nie jest :)

 

VTRa 1.6 ja bym odpuścił, już wyjaśniam dlaczego. Do pierwszego liftingu (okolice 2005 roku) VTR był oferowany wyłącznie z silnikiem 1.6 16V o mocy 110 koni i skrzynią Sensodrive. Nie było ręcznej skrzyni. Sensodrive to skrzynia zautomatyzowana o dyskusyjnej renomie, jedno jest pewne bardzo źle wpływa na osiągi. Biegi zmienia wolno i ludzie narzekają na ogólna dynamikę. Skrzynia to raz, a dwa bardziej polecane są wersje po liftingu.

 

Od pierwszego liftu VTR stał się wersją wyposażenia i była możliwość zamówienia VTR 1.4 w benzynie z ręczną skrzynią co jest dosyć popularną konfiguracją na rynku wtórnym. Z Zewnątrz VTR wygląda bardzo podobnie do VTSa, również ma progi, dokładki, lotkę na klapie, polerowaną końcówkę wydechu, sportowe fotele itd. Z zewnątrz przedliftowe VTRy mają dedykowane 16 calowe felgi węższe niż w VTSie, po liftingu ( czyli VTR jako pakiet stylistyczny) wychodziły już na 15tkach 185/55. Zawieszeniowo VTR jest bardziej miękki i trochę wyższy niż VTS. W środku w VTRrze nie ma aluminiowych nakładek, aluminiowej gałki, nie można było dobrać skóry.

 

Jeżeli to ma być wybór dla żony to wybrałbym VTRa 1.4 z manualem. Łatwo można znaleźć wersje z końca produkcji po drugim liftingu z niskim przebiegiem i dobrym wyposażeniem :good: Jeżli oczywiście ma to być C2ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie :)

Proszę o Wasze opinie na temat Renault Laguna III 2.0 T - z tego co widzę wersja 170 KM jest najczęściej ze skrzynią automatyczną - czy to problematyczna sprawa i szukać manualnej czy też jest ok i nie ma czym się przejmować? W ostateczności pozostaje wersja GT - ale nie jest to must have - nie potrzebuję twardszego zawieszenia ani 4 Control :)

Czy ten silnik F4RT ma płytkową regulację zaworów (uwzględniam montaż lpg)?

 

Laguna III, jak każda Renia, nie lubi wilgoci - sprawdź wykładzinę przy fotelach i na grodzi. Jeśli są ślady wilgoci, to zakup tylko pod warunkiem znajomości z właścicielem warsztatu ;)

Silnik ma hydrauliczne popychacze, więc kasowanie luzów automatyczne. Płytki są w 2.0 zwykłym, od Nissana (w nazewnictwie Renault M4R, Nissana chyba MR20D). Generalnie na dobrze założonym gazie jeździ bez problemów.

Co do skrzyni to nie wiem, jaka tam siedzi, ale pewnie jakieś Jatco.

 

Wielkie dzięki za odpowiedź, teraz trzeba zawęzić kryteria i szukać :) No albo poprosić o pomoc kolegów - specjalistów :)

 

Przyznam, że myślałem jeszcze nad Honda Civic VIII gen, ale jednak to inna klasa a czas już pomyśleć o komforcie.

Chociaż muszę przyznać, że dla mnie Honda ma to coś - po każdej trasie innym samochodem (np teraz Corolla 1.4 D4D '15) kiedy wracam za kółko Hondy to czuć sport :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam czegoś na pierwsze auto dla brata. Budżet to 11tys. Silnik do 2.0L Pb nadający się do gazu i w miarę coś mocniejszego od 130KM w górę. Sedan albo hatchback 4/5D. Rocznik 2000+. Na co byście się zdecydowali przy takich założeniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z serii dziwnych:) S80 2.0t 2004 rok, 380 przebiegu ale nadal w ASO i wszystko powymieniane jak trzeba. Cena będzie dobra źródło pewne- służbowe sąsiada. Ma to sens na miasto po zagazowaniu? Czy jednak przebieg kosmos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jakoś pomalutku do zmiany się przymierzam, i dopytwałem się u znajomych i są 3 opcje:)

-Kia Ceed 2008 1.4 za 18000zł(ma ją znajoma z pracy, kupione 4 lata temu od pierwszego właściciela z salonu KII, nalatane teraz 180k. km)

-Opel Insignia 2009 2.0 CDTI seryjnie 130km, teraz po zwiększneiu mocy podobno do 190(zrobiony ten tuning od razu po sprowadzeniu), sprowadzony z DE, ale import prywantny od pierwszego własciiela, nalatanie miała wtedy 150-160k. km teraz 30 tysi więcej, koszt 30.000zł, jeździła i cały czas jeździ tym kobieta.

-Seat Leon 1.2 TSI 2010 (rejestracja 2011) po zmianie rozrządu, przebieg 56k. km od znajomego z pracy który ma to auto od nowości, teraz jeździ nim jeo ojciec, ale jeździ to duże słowo bo w ostatnim roku tylko 2 tysiące kilometrów zrobił cena 23-24 tysięcy(mocno atrakcyjna ale dlatego, że po znajomości, bo ogólnie nie wystawione jest nigdzie auto, tylko ojciec jego mówi, że za stary jest na jazde i jak się zjawi chętny to żeby sprzedać już)

 

NO i ja widzę takie minusy w tych opcjach

Kia no najsłabsza i taka nijaka.

 

Insignia to automat + diesel + moja jazda czyli 90% po mieście z krótkimi dystansami(rocznie pokonuje ok 6500-7000km.) ogólnie boję się o utrzymanie tego auta, do tego ten tuning, nie wiem jak skraca żywotność silnika i osprzętów w nim.

 

Seat wiadomo silnik 1.2 TSI ryzykowny temat bardzo, ale z takim przebiegiem to chyba nic nie powinno sie dziać, przynajmniej do 80-90tysięcy, czyli dla mnie za 4-5lat, na allegro stoją aute które mają w tym silniku po 3-4 a nawet 5 razy większy przebieg, więc chyba bezpieczna opcja.

 

No i kwestia pożegnania się ze swoją E46 smutna sprawa :(:( , auto już 6 lat w moich rękach wiem co mam i trochę dlatego szkoda mi sprzedawać, dlatego też szukam po znajomych auta a nie od obcych z nie wiadomo jaką historią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.