kuflik Opublikowano 2 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 .......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancd Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Szukam jakiejś kult alfy romeo jakis taki model co więcej jeździ niż u mechanika stoi. Takich nie ma, przecież każdy wie, że alfy romeo stoją tylko w serwisach i na lawetach - no oczywiście nie to co BMW, kompletnie bezobsługowe auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 [ref]damiancd[/ref], mam BMW E46 sprowadzona z niemiec itd. Ale żeby doprowadzić ją do ładu muszę wsadzić 2 kafle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 To i tak "tylko" dwa kafle jak na e46 lub na razie Ci się wydaje, że 2 kafle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 To i tak "tylko" dwa kafle jak na e46 lub na razie Ci się wydaje, że 2 kafle Odnośnie E46 przypomniała mi się taka historia sprzed ok 6 lat jak kolega oddał do serwisu BMW swoją E46 bo się strasznie napalił na progi i zderzaki od M pakietu czy jak to się tam zwie. Oczywiście przy zostawieniu auta dostał inne zastępcze na cały dzień i podpisał umowę, a że się dokładnie nie czyta umów to potem trzeba płacić. Na ostatniej stronie napisane jest coś w stylu "jeśli podczas oględzin auta diagnosta/mechanik stwierdzi, że są jakieś nieprawidłowości w aucie które zagrażają życiu lub zdrowiu to do kwoty o ile dobrze pamiętam 6 tys. zł bez konsultacji z właścicielem wymieniają takie rzeczy". Trochę się ździwił przy odbiorze bo wielce szczęśliwy nastawił się na cenę za "mpakiet" a tu doszło jeszcze 3 tys. dodatkowo Przy takich zapisach właściwie wszystko można "podpiąć", że zagraża życiu lub zdrowiu. Najlepsze było jak kolega powiedział do pracownika BMW, że oddaje im samochód bo chce mieć pewność jeśli chodzi o oryginalność części, bo przeglądał na różnych portalach aukcyjnych takie oferty to sama chińszczyzna, a on do niego mówi "a Pan to myśli, że my skąd bierzemy" ? Stwierdził, że chińskie rączki wykonują te detale, a na miejscu biją tylko swoje logo i wszelkie napisy. Nie wiem ile w tym prawdy, ale powtarzam tylko to co osobiście słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Chinskie nie znaczy zle. A przynajmniej nie zawsze. Oczywiscie za jakoscia ida wieksze pieniadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 [ref]faraon3021[/ref], oczywiście, że nie. Przecież nic takiego nie napisałem :-) Wystarczy porównać jakość w produktach wypuszczanych pod logiem chińskich firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Alfa47, Mi się zawsze baaardzo podobały dwa modele http://www.gieldaklasykow.pl/alfa-romeo ... 6500-wawa/ http://www.gieldaklasykow.pl/alfa-romeo ... ln-gdansk/ Bardzo fajny materiał na klasyka. Sam szukałem 156 2.5 v6 ale jakoś skończyło się innym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Panowie co sądzicie o Alfie Romeo 159 z silnikiem 2.0/1.9 jtdm lub 1.75TBi? Ponieważ myśle o sprzedaży mojego BMW. A podobają mi się Alfy 159. Ale wiadoma sprawa że nie chce wtopić kasy, ktoś z Was może posiada/posiadał i może coś o niej napisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Samochód z 1.9 JTDm to pewnie wielu posiadało. Np. Vectrę C. Krótko: świetny motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Panowie co sądzicie o Alfie Romeo 159 z silnikiem 2.0/1.9 jtdm lub 1.75TBi? Ponieważ myśle o sprzedaży mojego BMW. A podobają mi się Alfy 159. Ale wiadoma sprawa że nie chce wtopić kasy, ktoś z Was może posiada/posiadał i może coś o niej napisać? Żyje w Itali a tu ich zatrzesienie Ogólnie jeśli w dieslu to autka godne polecenia Może jedynie zawieszenie nieco delikatne jak na polskie warunki,elektryka i plastyki wnętrza na średnim poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 150 konny diesel ma klapy wirowe które trzeba wywalić i zaślepić dziury. Dodatkowo EGR i DPF- pierwszego zaślepić, drugiego wyciąć i oba wyprogramować w komputerze. Ogólnie to jest duży rozrzut cenowy co do 1.9 JTD a 1.75TBi. Chyba brałbym benzynę mimo wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 10 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 [ref]czarekcw[/ref], szlifujesz może talent aktorski? Trudno trafniej oddać podejście typowego Janusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 No a potem smok wawelski wszędzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 "- wie pan – rzekł do mechanika – te klapki to tylko problemy. Pan wstawi zaślepki i już. Mechanik zasępił się. „Rozumie pan, każdy układ czemuś służy. To że po wywaleniu klapek samochód jedzie, to nie znaczy, że to był dobry pomysł” – tłumaczył mechanik i szef warsztatu w jednej osobie, który okazał się zadziwiająco mało rasowy. - eee tam. Pan wyrzuca i już. Nie ma klapek, nie ma awarii. - ale wtedy będzie panu słabo szedł z samego dołu, a nawet może poszarpywać. - a gdzie tam. Na forum nic o tym nie pisało. Pan usuwa." Gdyby ktoś nie czytał: http://7er.pl/showthread.php/38200-Hist ... e-BMW-quot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 11 Lutego 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 [ref]impex[/ref], e60 Pana Sławka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Od razu sobie przypomniałem o E60 Pana Sławka.Chyba,że [ref]czarekcw[/ref] brał z tego tekstu inspiracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 692918 Żyje w Itali a tu ich zatrzesienie Ogólnie jeśli w dieslu to autka godne polecenia Może jedynie zawieszenie nieco delikatne jak na polskie warunki,elektryka i plastyki wnętrza na średnim poziomie Dziękuje bardzo za info. Ale ciągle mam nadzieje że odezwie się jakiś właściciel takiej Włoszki 692921 150 konny diesel ma klapy wirowe które trzeba wywalić i zaślepić dziury. Dodatkowo EGR i DPF- pierwszego zaślepić, drugiego wyciąć i oba wyprogramować w komputerze. Ogólnie to jest duży rozrzut cenowy co do 1.9 JTD a 1.75TBi. Chyba brałbym benzynę mimo wszystko. Słyszałem o awariach tych klapek wirowych, ale czy EGR i DPF jest problemem? Mam znajomych co posiadają samochody z DPF i nauczyli się z nich korzystać i umieją "wyczuć" kiedy rozpoczyna się procedura wypalania. I nie narzekają wcale, a nawet się cieszą że nie zostawiają chmury dumy za sobą no i wydech czysty jest A co do EGR to go sam posiadam w swoim BMW e46 320d z 02r i nie zamierzam go zaślepiać. Nawet katalizator dalej mam Tak to prawda spora różnica w cenie jest miedzy benzyną a dieslem i dlatego decyzja nie jest taka prosta. 692938 No a potem smok wawelski wszędzie.. Stojąc w korku za dieslem z wyciętym katalizatorem i pewnie zaślepionym EGR idzie się udusić. [ref]impex[/ref], Każdy zna tę historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Swoją drogą Fiatowski 1.9 JTD uchodzi za jednego z najbardziej udanych diesli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Słyszałem o awariach tych klapek wirowych, ale czy EGR i DPF jest problemem? Krótko: nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 [ref]Gardor[/ref], w każdym nowszym dieslu DPF,EGR i inny osprzęt może sprawiać problem ale ten Fiatowski akurat nie słynie z tego by był na to narażony mniej lub więcej od innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Nie rozumiem o co dym: czego nie ma to się nie zepsuje- prosta zasada. Wiele ludzi (też tutaj) ma takie rozwiązania pod maskami. Po ogarnięciu EGR i DPF auto zdecydowanie lepiej jeździ, klapy wywalam na wiosnę. Program też mam taki, że dymka nie puści, również moment obrotowy jest niższy do 2500 obrotów aby nie przeciążać skrzyni niepotrzebnie (względem serii). Ja jestem akurat z tych modyfikacji zadowolony. Nie wiem jeszcze jak w Alfie jest alternator ale w Oplu to katorga... Zresztą- szkoda że nie podacie jakiejś strony ile to osób zarżnęło motor w BMW bo klapy się urwały . Pokaże to co się dzieje w Z19DTH (czyli odpowiednik 1.9 JTD w 150 koniach) po regeneracji klap i awarii http://m.fotosik.pl/zdjecie/347e61bf9027dea3 http://m.fotosik.pl/zdjecie/4a328039dcb84649 Jeszcze coś mądrego napiszecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 12 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 693046 Po ogarnięciu EGR i DPF auto zdecydowanie lepiej jeździ 693046 Jeszcze coś mądrego napiszecie? Tak, auto jedzie lepiej a ludzie muszą wdychać więcej pyłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Ja chciałem, ale to, co mądre w powszechnym rozumieniu, niespecjalnie do szanownego adwersarza przemawia. Czarek, mam nadzieję, że będziesz się doktoryzować z konstrukcji jednostek napędowych we współczesnych samochodach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi