Damianldz Opublikowano 23 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 3.0 d ponoć nie są tanie w utrzymaniu , dlatego sklaniam się bardziej ku 2.0d , jesli chodzi o silnik to chyba m47n czy cos takiego ,w grę wchodzi tylko ten na CR ,ogólnie to model poliftowy tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Damian nikt ci nie powie, że są tak samo wytrzymałe jak 1.9JTD bo nie są po prostu. Wystarczy wejść na jakieś forum e46 dział techniczne i 3/4 tematów dotyczy dwu litworego diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinM Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Nooo - 47 motor w bmw. Pękające wały, głowice, korby. Super silnik. Gorszego chyba nikt nie wyprodukował. Nawet reno ma lepsze silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 równie beznadziejne są 316 i 318 benzyny, 4 cylindrowe z kodem n42 poprzez wadliwy rozrząd ( rozpadające się plastikowe slizgi), kłopoty z odmą, co chwilę rzucający błędami valvetronic po spory apetyt na olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 W benzynach zdychają też napinacze łańcucha rozrządu. Znajomy ma 2004 r polifta 2.0 d i turbo mu zdechło przy 220 tys ,problemy z xenonami,nie działają tylne czyjniki parkowania,zdechło połowe multifunkcji na kierownicy a na dodatek żre mu ruda błotniki jak i 3 innym których mam w okolicy...e46 to największa tragedia bmw jeżeli już się uprzeć to brać 2,8 lub 3.0 pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Tak żre błotniki bo bite i robione do dupy, jak jest nie bite, albo dobrze zrobione to nie ma prawa rdzewieć ten samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Według mnie jesli chodzi o o korozje w E46/E39/E38 to wszystko jest zalezne w jakich warunkach auto uzytkował pierwszy wlasciciel.Bo takie niebite często można spotkać z dziurami na wylot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Jezeli szuka się e46 w cenie przyzwoitego e36 to nie dziwię się że piszecie ze trupy . Nie wiem jak diesle czy benzyny ponizej 2,0 ale kumpel ma dwie i auta bez awaryjne , po za eksploatacją zero kosztów . Ma dwa przed lifty 2.0 i 3.0 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Najpierw wojenka o Mondeo , teraz o BMW ...co następne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Dalej rozpętujecie gówno burze? Wchodząc na jakiekolwiek forum motoryzacyjne, czytając o dowolnie wybranym modelu znajdziemy setki postów z problemami, skargami itd. Jakby tak człowiek brał wszystko do głowy to by nie kupił ŻADNEGO samochodu bo każdy model ma jakieś bolączki. BMW ma bolączki jak każda marka, inna sprawa, że zwykle kupują je młodzi gniewni, których po prostu nie stać na naprawy czy serwis i później takie padaki idą dalej na rynek. Do tego dochodzi pałowanie bo przecież to BMW i dlatego na rynku są takie szroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinek01 Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Dalej rozpętujecie gówno burze? Wchodząc na jakiekolwiek forum motoryzacyjne, czytając o dowolnie wybranym modelu znajdziemy setki postów z problemami, skargami itd. Jakby tak człowiek brał wszystko do głowy to by nie kupił ŻADNEGO samochodu bo każdy model ma jakieś bolączki. BMW ma bolączki jak każda marka, inna sprawa, że zwykle kupują je młodzi gniewni, których po prostu nie stać na naprawy czy serwis i później takie padaki idą dalej na rynek. Do tego dochodzi pałowanie bo przecież to BMW i dlatego na rynku są takie szroty. x2 ! Swoją drogą pytając wujka G. o dany model auta i silnika zawsze! pojawią się posty ludzi ze stażem spędzonym na forum "1h 45min. Postów 1. - dział "Przywitaj się"" i teksty - Mam 1.9 TDI - miał być nieśmiertelny !! Dziś coś zrobiło łubudu i przestało jechać, ostatnia wymiana oleju 48kkm temu bo LongLajff wlany.. Rozrząd od nowości, ale handlarz mówił że spokojnie do 170kkm można jezdzić. Co się stało ?? Ma ktoś link to tanich części na alle.. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 A zapytam czemu 2.0d - moze wyjdzmy od tej strony ? Jakie odcinki planujesz robic, ile kilometrow w jedna strone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Auto dla ojca ,pod uwagę bylo brane 407 2.0hdi,saab 9-3 i teraz ojciec powiedzial ,ze ostatecznie wybiera e46 w 2.0d na CR budżet 20k zl mniej więcej . Odcinki do pracy ojciec ma 20kilisow w jedna stronę . Rocznie max 20kkm robi ,ale jego nie przekonasz bo on tylko diesle ,tak ma i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Nigdy nie myślałem że to powiem ale może octavia w tdi ? Naprawde e46 to studnia bez dna.Samochody dobrych znajomych,fanów beemek a jakie mieli przypadłości to masakra.To lepiej już wybrać stare 2 litry na 6 garach w przedlifcie jak pchać się w te 2 l diesle.Wiem że każda marka ma bolączki od fiata po volvo mietki i inne ale E46 kupione u nas to tragedia...chyba że sam od niemca spod domu weźmiesz...bo tak jak ktoś tu pisał.Każdy chce BMW ale jak trzeba naprawić to po taniemu a jak się zaczyna sypać to do ludzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Ojciec ma alfe ,wiec tak tanio nie jest z forum bmw wyczytałem za 2.0 z przedlifta to kompletna porażka jak 2.5tdi ,natomiast 2.0 po fl na CR bdb. silniki ,według forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Jw. do 20 tys. szukał bym Octavii II z 1.9tdi i to z ręką na pulsie, bo budżet nie powiem, ale na szaleństwo nie pozwala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 +1 z tym że w Rajchu ceny x2 za porządne e46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Nie chce oct ,równie dobrze może kupic passata bądź golfa . Auta oklepane jak.. Jezeli sprawa naprawde tak słabo wygląda z tymi silnikami to powiem mu ,żeby wrócił do saaba 9-3 bądź alfy 166 po fl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Skoro się uparł na takie BMW za 20 koła to niech kupuje. A za pół roku dołoży z "piontke" albo dyszkę i będzie szczęśliwy, że pół auta wymienił A później nigdy BMW nie kupi. Wiem z własnego doświadczenia, że lepiej kupić coś drożej i mieć mniej na dokładkę na start. A i tak jak się kupi coś drożej to trzeba dołożyć, więc jak ma tylko 20 to niech szuka czegoś za 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 nie wiem kto tu planuje zakup e46, za 20.000 złotych, ale nie polecam bo to wyrzucanie pieniędzy w błoto auto nie jest już warte tych pieniędzy. Niestety w e46 każdy motor miał jakieś bolączki począwszy od wersji 316 na 330i kończąc. Auta się starzeją i tanieją, a koszty eksploatacji wręcz przeciwnie ciągle rosną. Żeby móc się spokojnie takim wozem cieszyć trzeba by znaleźć ładne i zadbane 325i od dziadka Niemca z przebiegiem ok.150kk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 24 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Skoro się uparł na takie BMW za 20 koła to niech kupuje. A za pół roku dołoży z "piontke" albo dyszkę i będzie szczęśliwy, że pół auta wymienił A później nigdy BMW nie kupi. Wiem z własnego doświadczenia, że lepiej kupić coś drożej i mieć mniej na dokładkę na start. A i tak jak się kupi coś drożej to trzeba dołożyć, więc jak ma tylko 20 to niech szuka czegoś za 15 20k na auto , proszę Cie 5-10k zl .... Standard wiec tego się nie boi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Damianldz, czytam 3 raz twoją ostatnią wypowiedź i dalej nic z niej nie rozumiem Tzn że kupując auto to musisz 5,10tys wsadzić w nie?to ci powiem że niefarta masz okrutnego...Dlatego mając mniekszy budrzet ,szuka się samochodu mniej "prestiżowego" ale w lepszym stanie gdzie na starcie nie trzeba tyle wkładać a i utrzymanie i jego koszty Cię nie zabiją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Nigdy nie myślałem że to powiem ale może octavia w tdi ? Naprawde e46 to studnia bez dna.Samochody dobrych znajomych,fanów beemek a jakie mieli przypadłości to masakra.To lepiej już wybrać stare 2 litry na 6 garach w przedlifcie jak pchać się w te 2 l diesle.Wiem że każda marka ma bolączki od fiata po volvo mietki i inne ale E46 kupione u nas to tragedia...chyba że sam od niemca spod domu weźmiesz...bo tak jak ktoś tu pisał.Każdy chce BMW ale jak trzeba naprawić to po taniemu a jak się zaczyna sypać to do ludzi... Wszystko to samo co piszesz słyszałem o Mercedesie klasy C, a ostatnio kolega podesłał mi fotkę tylnej klapy w kombi po zdjęciu mocowania tablicy rejestracyjnej i praktycznie jej nie było. Jednak nie powtarzam tych mitów w kółko. E46 320d M47n to bardzo dobry samochód. Nie ma problemów z rozrządem, silnik jest bardzo podatny na program, lekko można mieć 180-190 KM. Jest ekonomiczny i po chipie jeździ podobnie jak "sławetne" benzyny R6. Wszelakie brednie jakoby strach jechać bo zaraz coś odpadnie są wywołane padliną jaka jeździ po naszych ulicach. Samochodami które mają 500-600 tyś km i od jakichś 400 nie widziały normalnego serwisu ani części zamiennych. Nikt nie zaglądał do odmy, EGR i nie zmieniał na czas oleju. Pała na zimnym i TJUNING u sąsiada za 200 pln. Poza tym po lifcie to jakieś 80% samochodów ma ten silnik więc i postów o problemach będzie najwięcej - to chyba normalne. Więc proszę ogarnijcie się trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Panowie a są tu jacyś posiadacze Renault megane 3 generacji(2010-11 rocznik)? Zastanawiam się nad takim samochodem w kombi z 1.6 silnikiem (edit: benzynowym oczywiście). Jest się czegoś specjalnie czepiać w tym aucie czy raczej standard z używanymi samochodami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 25 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 1.6 benzyna jak rozumiem, bo dCi szły od 2011 r. dopiero. Pod maską: KZFR, jeśli jest (różnie było z tym 1.6 w poprzedniej generacji) - jeśli na zimnym brzmi jak diesel, to do wymiany czym prędzej. Poza tym pakiet startowy, czyli rozrząd, oleje (proponuję zmienić także w skrzyni), filtry, płyny - przynajmniej hamulcowy. Poza maską - zwróć uwagę, czy nie strzelają ograniczniki drzwi - w Scenikach 2 i 3 gen lubią, naprawa (wymiana rolek, z tego co się orientuję najlepiej na teflonowe) nie jest uciążliwa. Dach panoramiczny - lubi piszczeć przy otwieraniu/zamykaniu, trzeba smarować prowadnice i uważać na wyrabiające się ślizgi. Heble - z tyłu są piastotarcze, zmieniasz tarcze hamulcowe razem z łożyskiem, a to podnosi koszty. Jeśli rdza wychodzi to lepiej odpuścić, bo na 90% puknięty i źle zrobiony. Więcej grzechów nie pamiętam, choć może istnieją. Silnik co do zasady spokojna jednostka, nie stroi fochów na LPG, od tych 110÷115 KM nie ma oczywiście czego wymagać, ale daje radę w miescie i poza nim - w zakresie prędkości legalnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi