escimo Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2013 booohal, nawet gdyby zacieki zostały, to i tak potem wyciągniesz to
booohal Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2013 escimo, Tak, ale jak przygotowuje pod klar? Papier nie tylko do korekty stosuje Zacieki mi wtedy niepotrzebne Jeszcze muszę kiedyś spróbować z Prestą Lubri Suds. Z tego co kojarzę nawet napisane jest na opakowaniu żeby jej dodawać do matowania.
escimo Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2013 booohal, fakt pomyślałem tylko o korekcie, mój błąd
xxManiekxx Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 a jakiej firmy papierki polecacie?
Administrator AreK Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 xxManiekxx, SIA, Mirka ...
Fancivi Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Sunmight wszystkie rodzaje, Matador wodny
Kama Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Ja polecam papiery Indasa Jednym arkuszem ręcznie obleciałem cały samochód po podkładzie
Fancivi Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Kama, Indasa? no nie zartuj... Indasa to chyba najtansze materialy, ale jakosciowa wypada tragicznie w porownaniu z lepszymi markami. Moze i obleciales... ale jak wykonczona powierzchnie zostawil papier juz nie oceniles a to jest bardzo wazne
Kama Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Powiem Ci szczerze, że ja jestem zadowolony. Papier się nie zapychał i wychodziło to całkiem nieźle. Tyle że ja leciałem 800 pod bazę
Qub@ Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Indasa to z pewnością nie jest jakaś wysoka półka, natomiast są to solidne papierki, warto mimo wszystko kupić coś lepszego - natomiast, porównując ww indase do jakiegoś shitu, który nabyłem w castoramie ostatnio pod nazwą fisher (czy jakoś tak) to są to Himalaje te drugie po kilku ruchach, rozwalało się w dłoni.
booohal Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 INDASA jest w miarę OK do P800. Później jest coraz gorzej.
Kama Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Później jest coraz gorzej. A ja na 800 poprzestałem właśnie Jeszcze dobrze mi się pracowało papierami Mirka.
xxManiekxx Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Matador jest nieporównywalnie lepszy od Indasa.. ale będę musiał zamówić SIA lub Mirka.. bo napewno się przydadzą na dniach.. cały tydzień mam zabawy przy niemcach.. (gol IV, folf VI, merc B-class'a) będzie ciężko.. a zajechane są.. uff chyba szczotką drucianą myte
booohal Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 xxManiekxx, SIA masz w Castoramie jakby co.
xxManiekxx Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Castorame mam 70 km od siebie.. najbliżej ;/
bono-e30 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Papiery ścierne kupisz kolego w każdym sklepie lakierniczym. Jak nie matujesz całego auta, to nie musisz biegac w obrębie 70km szukac bóg wie jakich firm, nazw tylko po to bo ktoś tam polecił Kup byle jaki, nawet najtańśzy 3000 czy 2500 i usuń rysę I nie to żebym "hejtował" ale jak można płacic 8,50 za 10 kawałeczków papieru ściernego wyciętego w kółka jak arkusz kosztuje 1,5 - 3zł ? to niedorzeczne dla mnie Co do używania - papier wodny mówi samo za siebie, moczysz i jedziesz, wody nigdy nie za dużo , możesz i zatopic element w wodzie i robic
xxManiekxx Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 jak się używa wiem.. miałem do czynienia tylko z Matador i Indasa.. i Matador nieporównywalnie lepszy.. tym bardziej jak robisz kilka rys to lepiej dopłacić.. bo gradacja typu 2500 lepiej ściąga niż 2000 z Indasa.. a wiadome że 2500 łatwiej wyprowadzić. Dlatego ciekaw jestem jak inne.. jeszcze lepsze. Dlatego chętnie się w nie zaopatrzę.
cpt_sage Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Panowie sprawa jest następująca: mam rysę (chyba) do podkładu przez całą długość drzwi. Jest w każdym razie wyczuwalna pod palcem. Z racji braku maszyny chciałbym ją zniwelować stosując koreczek i papiery wodne, zaś po całym procesie wypracować lakier ręcznie UC Megsa i aplikatorem 3-kolorowym. Czy jest to w ogóle do zrobienia i ma sens czy mam sobie odpuścić?
propekMONTER Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Myślę że bez maszyny nie ma co podchodzić
Yasiek Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2013 cpt_sage, po papierkowaniu bez maszyny tego nie wyprowadzisz...
aququ88 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2016 gdzię można kupić te papiery ścierne ? Tylko w specjalnych sklepach czy też np w budomacie są ? Okolice Warszawy-Wołomin ? Chciałbym zregenerować tym papierem tylko lampy.
Quattros Opublikowano 17 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2016 wszędzie kupisz. normalnie z wodą matowisz lampę, ja to robię papierem 1000 żeby usunąć rysy i zmatowienie, później 1500, później 2000, na końcu jakaś pasta polerska i polerujesz najlepiej polerką albo ręcznie. pamiętaj że papiery z wodą a pasta polerska najlepiej na sucho (to tylko mój sposób też mogę robić coś źle)
Manolito77 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2016 Dużo zależy w jakim stanie sa lampy. Jak są dość mocno poobijane kamieniami to czasem i od papieru 600 trzeba zacząć. Potem (jeśli nie masz presji czasu na ogarnięcie lamp) papiery 1000 - 1500 - 2000 (można do tego dorzucić jeszcze 2500 to pasta będzie miała mniej roboty) i po papierach pasty. Ja używam Menzerny - FG400 i potem FF3000. Na koniec jakiś środek zabezpieczający (ja akurat używam Headlight Protectant od Meg'sa) - może być np jakiś wosk syntetyczny (z reguły mają w sobie jakieś filtry UV). Pzdr.
kamilkok Opublikowano 17 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2016 Do usunięcia morki i ładnego wyprowadzenia lakieru wystarczą papiery 2000 i 2500 od 3M ? Czy próbować 1500 ?
darek23.96 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Co do lamp to najlepiej stosowac papier na miekkim klocku i matowic krzyzowo, tzn np 1000 pionowo 1500 poziomo zebysmy wiedzieli kiedy przechodzic na mniej scierny papier. Starac sie trzec ruchem poprzez cala dlugosc lampy zeby nie porobic falowanej powierzchni co sie uwidoczni po polerowaniu pastą... Dodane po 4 minutach 38 sekundach: Do usunięcia morki i ładnego wyprowadzenia lakieru wystarczą papiery 2000 i 2500 od 3M ? Czy próbować 1500 ? próbuj od 2000 i zobacz czy daje rade, jesli nie zejdź niżej gradacją. Jesli to "oryginalna" morka to uwazam ze 2000 spokojnie da rade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się