Adam722 Opublikowano 12 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2013 Proszę o odpowiedź na powyższe pytania. Jutro kończę pracę z FG500 i bardzo potrzebuję rady na w/w, żeby pójść dalej.
dzinkins Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2013 Czyli jak mam hologramy na twardym padzie z FG500, to w dalszej części przy użycie SSR 2.5 + średni, SSR1 i cleaner, problem powinien zniknąć?? Lakier Peugeota 407. A i czy mogę SSR 2,5 i SSR 1 używać na padzie o tej samej twardości, np. pro snake urbana? Czy SSR 1 ma być jak cleaner na finishingu?? Jaka prędkość nakładanie cleanera na rotacji? Xeper-- godny opis Czyli jak mam hologramy na twardym padzie z FG500, to w dalszej części przy użycie SSR 2.5 + średni, SSR1 i cleaner, problem powinien zniknąć?? Tak powinien A i czy mogę SSR 2,5 i SSR 1 używać na padzie o tej samej twardości, np. pro snake urbana? Czy SSR 1 ma być jak cleaner na finishingu?? Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie zależy wielu rzeczy - od twardości lakieru,pasty,obrotów,techniki itp
Adam722 Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Dzięki za info To może zapytam inaczej o wykończenie. Lakier Peugeota 407, więc średnio miękki. Co powinno dać lepszy efekt, SSR 1 na żółtym-średnim urbanie czy czarnym-wykończeniowym
dzinkins Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Co powinno dać lepszy efekt, SSR 1 na żółtym-średnim urbanie czy czarnym-wykończeniowym :) Nie używałem SSR 1 więc nie wiem jak z nim się pracuje A co do Urbana żółtego jest dosyć twardy więc może lepiej czarnym
Adam722 Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 Jeszcze jedno pytanie, niecierpiące zwłoki. Jak używać pasty wykończeniowej ( np. SSR1), czy podobnie jak FG500??- chodzi o wypracowanie na powierzchni. Czy obroty mają być niższe?
kita33 Opublikowano 21 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2013 Czy podczas robienia korekty trzeba maskować taśmą szczeliny miedzy drzwiami czy też zderzakami i lampami?
rickson Opublikowano 21 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2013 Nie trzeba, ale na początku warto oklejać ranty sąsiednich elementów
zw1erz Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 Czy to normalne że polerując futrem flexipads + FG400, po chwili od zwiększenia obrotów, pasty na lakierze praktycznie nie widać i wydaje się, że już jej nie ma? Czy polerować dalej, czy dodawać pasty?
bienek Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 Normalne, robi się przeźroczysta, ale pod halogenem na pewno ją widać. Poleruj dalej.
zw1erz Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 Ok, dzięki za poradę, jeszcze jest efekt jakby pasta się wysuszała, wtedy psiknąć coś na wełnę czy tak ma być?
Arni Opublikowano 7 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2013 Pisałem w wątku szybkie pytanie, szybka odpowiedź, ale lepiej pasuje tu: Jestem zmuszony pracować z polerką bez podtrzymania obrotów , więc gdy ją docisnę to spadają obroty i to dość wyraźnie. Intuicja podpowiada mi że w takim razie, skoro chcę np uzyskać 1200 obr to powinienem ustawić ją na pokrętle np na 1600? Pad średni, pasta Meg's UC, potem jadę Mezerną 4000 na delikatnym padzie. Nie spodziewam się cudów, ale chcę czegoś więcej niż ręcznego odświeżenia lakieru. (Jak mam kupić nową polerkę to chyba już wolę oddać auto w ręce speców )
michalll Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 witam mam pytanie,chce kupic na moje srebrne audi a3 8L MEGUIARS ULTIMATE COMPOUND lub POORBOYS SSR 2.5 do recznego polerowania,znikna mi drobne rysy ?? byl stosowal tri color ,pozniej cleaner SONUS PAINTWORK CLEANSER + wosk jakis np 1Z
g.pajak Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Jestem zmuszony pracować z polerką bez podtrzymania obrotów , więc gdy ją docisnę to spadają obroty i to dość wyraźnie. Intuicja podpowiada mi że w takim razie, skoro chcę np uzyskać 1200 obr to powinienem ustawić ją na pokrętle np na 1600? Jak można odpowiedzieć Ci na Twoje pytanie? Nikt nie wie co za polerka i jak jest niestabilna, jak mocno dociskasz itd. Odpowiedź była by wróżeniem z fusów. Niestety, do niektórych prac mysi być odpowiedni sprzęt i tego nie przeskoczysz
Arni Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Jestem zmuszony pracować z polerką bez podtrzymania obrotów , więc gdy ją docisnę to spadają obroty i to dość wyraźnie. Intuicja podpowiada mi że w takim razie, skoro chcę np uzyskać 1200 obr to powinienem ustawić ją na pokrętle np na 1600? Jak można odpowiedzieć Ci na Twoje pytanie? Nikt nie wie co za polerka i jak jest niestabilna, jak mocno dociskasz itd. Odpowiedź była by wróżeniem z fusów. Niestety, do niektórych prac mysi być odpowiedni sprzęt i tego nie przeskoczysz Pokombinowałem trochę. Przy lekkim lub średnim nacisku podwyższenie obrotów dawało niezłe efekty. Zrobiłem na razie tylko drzwi i błotnik i jest fajnie . Dawalem obroty z lekką górką, tzn jak chciałem mieć 1500 to dawałem 1800 mniej więcej. Dopiero przy dużym nacisku nie dawało sie utrzymać wysokich obrotów i było niestabilnie więc tego unikałem, by praca była równomierna. Nie ma tragedii.
scarab Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Podłączę się do tematu bo nie wiem czy jest sens zakładać nowy. Chcę wypolerować lakier BMW topasblau, rysy dość spore. Niestety do tej pory moje próby nie dały dobrych rezultatów - rysy wyszły z powrotem. Mam zestaw Menzerny FG400, PF2500 i SF4000 oraz komplet padów Farecli (biały, pomarańczowy, czarny). Czy to dobre połączenie czy powinienem zmienić pady (jeśli tak to na jakie)? Jakich obrotów używać? Naczytałem się wszelkich poradników, naoglądałem filmików i mam taki mętlik w głowie że nic już nie wiem
pardi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Podłączę się do tematu bo nie wiem czy jest sens zakładać nowy. Chcę wypolerować lakier BMW topasblau, rysy dość spore. Niestety do tej pory moje próby nie dały dobrych rezultatów - rysy wyszły z powrotem. Mam zestaw Menzerny FG400, PF2500 i SF4000 oraz komplet padów Farecli (biały, pomarańczowy, czarny). Czy to dobre połączenie czy powinienem zmienić pady (jeśli tak to na jakie)? Jakich obrotów używać? Naczytałem się wszelkich poradników, naoglądałem filmików i mam taki mętlik w głowie że nic już nie wiem jak rysy wyszły s powrotem , może źle się obchodzisz z lakierem , jak myjesz auto ,czym wycierasz i jak? Skoro po polerce rys nie było a przemyłeś IPA itp to zrobiłeś nowe rysy a nie ze wyszły stare.
scarab Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2014 To na 100% stare rysy, podczas polerki wypełniła je pasta, więc były mniej widoczne. Niestety nie miałem wtedy IPA, dlatego wyszły dopiero po po pewnym czasie. Zresztą już po samej polerce nie byłem do końca zadowolony. Polerowałem począwszy od 1000 obrotów stopniowo zwiększając do bodajże 1600, robiłem po około 6 przejazdów każdą pastą. Już wtedy widziałem, że efekt nie jest perfekcyjny, ale bałem się żeby nie przetrzeć, nie spodziewałem się, że zrobi się taki koszmarek po wypłukaniu wypełniaczy z pasty. To na pewno nie od mycia ale odpowiem - Magifoam Marolexem, płukanie myjką, mycie zasadnicze szamponem rękawicą, płukanie myjką, wycieranie pomarańczowym Janem Niezbędnym.
atvmmz Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Janem Niezbędnym Odpuść go sobie.
pardi Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zrób zdjęcie , jeśli to koliste rysy to owszem będą to rysy sprzed polerki . Natomiast jeśli rysy są proste to na bank rysy po Janie.
scarab Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Wiem dokładnie gdzie były i jak wyglądały stare rysy przed polerką i tak jak pisałem - nie są to rysy które wyszły po polerce w wyniku złej techniki mycia/wycierania Poza tym naprawiałem odpryski na masce, gdzie końcowym etapem było szlifowanie ich papierem 2000 na mokro i ślady po papierze wokół odprysków również nie zeszły przy polerce. Skupmy się na samej polerce, co robię źle? Pady Farecli są dobrze dobrane do past Menzerny które mam?
dzinkins Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Nie znam padów Farecli ale pierwsze co to wiem że papier 2000 nie jest łatwy do wyciągnięcia tym bardziej jak nie wie się jak go użyć Dobrzy byłoby poprawić ten papier większą gradacją (3000/4000) i dopiero próbować to wyciągać. Co to za papier i jak nim pracowałeś? Po poprawie papierów z F400 powinieneś wyciągnąć wszystko przy dobrym tnącym padzie
scarab Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Papier Mirka albo SIA o ile dobrze pamiętam. Szlifowałem ręcznie oczywiście na mokro. Odpryski wyrównywałem najpierw 1000 i 1500 na malutki klocek, a później 2000. Kupię zatem drobniejsze papiery i przelecę nimi przed polerką. Boję się żeby nie poprzecierać bo dość mocno musiałem popracować w miejscach, gdzie były odpryski
dzinkins Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Dobrze w takich sytuacjach posiadać miernik lakieru jak już się chce zrobić idealnie i drzeć papierem od 1000. Poza tym 3000/4000 już za dużo nie usunął wiec na spokojnie
scarab Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Dokładnie, mierniczek by się przydał, może kiedyś sobie sprawię Obroty 1000-1600 są ok?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się