Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Będę używał padów flexi, w jakiej kolejności mam ich używać i z jaką pastą? (mam: pomarańczowy, biały, żółty). Pasty jakie chcę zastosować to: FG500 i FF3000. Czy muszę co jakiś czas psiknąć wodą, czy tylko pasta i do wyrobienia?

Opublikowano

Biały - cutting

Pomarańczowy - polishing

Żółty - finishing

 

Ja bym zrobił 500 na białym a 3000 na żółtej

 

Wyrabiasz pastę -> psikasz IPĄ i patrzysz czy jeszcze ciąć. Mocno styrany lakier?

Opublikowano

Tak się zastanawiam czy Prickbort byłby dużo lepszy od nafty? Bo chciałbym spróbować coś nowego, bo do tej pory używałem Megsa. Na litrze wychodzi około dyszki taniej nafta, ale nie wiem czy warto oszczędzać :o

Opublikowano

przerabiałem-nie warto-naftę musisz jednak potrzeć,a Prick to klasa sama w sobie,samo spłukanie wystarcza z reguły

Opublikowano
Biały - cutting

Pomarańczowy - polishing

Żółty - finishing

 

Ja bym zrobił 500 na białym a 3000 na żółtej

 

Wyrabiasz pastę -> psikasz IPĄ i patrzysz czy jeszcze ciąć. Mocno styrany lakier?

Pomarańcz z czym używać i kiedy?

Auto z 2000r. lakier w sumie w ładnym stanie, tylko swirle do usunięcia i 2 trochę większe rysy, potem dam foto jak wyglądają.

  • Dystrybutor
Opublikowano

dreadlook odpowiadając bardzo krótko i konkretnie to pomarańczowego Flexi możesz używać z menzerną PF2500. Kiedy? Jeżeli zostaną rysy po ostrej kombinacji i finishem nie jesteś w stanie tego wyciągnąć. Aczkolwiek FG500 można tak wypracować że wystarczy sam finish. Chyba że weźmiesz futro. No i zależy też wszystko od lakieru :)

 

W praktyce robi się jednak różne mieszanki. Pomarańczowego flexi możesz równie dobrze użyć z pastą FG500 żeby mieć trochę mniejszą siłę cięcia, ewentualnie z FF3000 do szybkiego odświeżenia lakieru. Temat rzeka... ;)

 

Na Twoim miejscu dokupiłbym jeszcze typowy, miękki finish. Np. niebieski lub czarny 3M lub czarny Urban.

Opublikowano

Witam serdecznie.

 

Jestem kompletnie zielony jezeli chodzi o motoryzacje i kosmetykę aut... Kilka dni temu kupiłem srebrnego forda focusa. Autko było sprowadzane z Włoch i najprawdopodobniej parkowało obok torów (huty). Na całym lakierze da się zauważyć rdzawawy nalot, który po mocniejszym czyszczeniu suchą szmatką topornie zchodzi. Mimo tego ze da się to wyczyścić w klasyczny sposób chciałem się dowiedzieć czy istnieje jakiś środek który ułatwi mi czyszczenie tego nalotu.

 

Pozdrawiam

/Grzester

Opublikowano

grzester, mam to samo na co dzień, obok firmowego parkingu jest odlewnia żeliwa :wallbash:

IronX, potem glinka i po temacie :good: Sprawdzone i skuteczne, z tym że ja to musze robić cyklicznie :cry: Dlatego na dojazdy do pracy mam starą Xsarę :/

Opublikowano

Panowie do czego polecacie przelać IronX'a, ew. jaki atomizer zalożyć na buteleczke ? bo fabryczny za dobrze "psika" robiąc kiepską mgiełke ;)

 

Kwazar Mercury Pro bedzie dobrym rozwiązaniem ?

Opublikowano

Koledzy

Na masce mam kilka odprysków i rdzawy nalot w tych miejscach .

Po spryskaniu IronX-em z odprysków złazi rdzawy nalot i mam biały podkładzik.

Czy po zastosowaniu Irona mogę odrazu zrobić zaprawki w tych miejscach ?

 

leszcz

Opublikowano
Koledzy

Na masce mam kilka odprysków i rdzawy nalot w tych miejscach .

Po spryskaniu IronX-em z odprysków złazi rdzawy nalot i mam biały podkładzik.

Czy po zastosowaniu Irona mogę odrazu zrobić zaprawki w tych miejscach ?

 

leszcz

Podłączam się do pytania.

Opublikowano

Fr0styyy., leszcz, Ja stosowalem jeszcze w te miejsca AntiRust, potem zaprawki, jednak balem sie ze w jakims stopniu ta rdza moze pozostac, wolalem dmuchac na zimne ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.