Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Używałem w 1:3 jako wspomagacz osuszania, więc na bogato go nie psikałem.... :)

Jak zjada FK1000P to zje pewnie i inne woski?

AF Finale będzie lepiej się sprawdzał i co najważniejsze nie zje wosku? :D

Opublikowano

Mam do usunięcia more, nie morkę tylko prawdziwą morę :)

 

Obleciałem błotnik papierem 2500 ale wyprowadzenie tego na białej gąbce/futrze z FG400 daje mizerne rezultaty :shock:

 

Jakieś pomysły?

 

Bo jedyne co przychodzi mi do głowy to kupno papieru 3000 i poprawka po 2500.

Lepiej kupić papier 3000 i jechać na klocku czy może 3m Trizact 3000 na rotacji.

 

Ewentualnie jakieś pomysły co do porządnej twardej gąbki?

Opublikowano

Słuchajcie potrzebuję porady w sprawie polerowania ramek drzwi i innych wąskich elementów. Jak najlepiej to zrobić? Mam mały pad 80mm, oklejam uszczelki i jadę? Przy czym pad pracuje wtedy głównie na papierze użytym do oklejenia... A może takie miejsca lepiej ręcznie, np pasta 400 na german pad...?

Opublikowano
Mam do usunięcia more, nie morkę tylko prawdziwą morę :)

 

Obleciałem błotnik papierem 2500 ale wyprowadzenie tego na białej gąbce/futrze z FG400 daje mizerne rezultaty :shock:

 

Jakieś pomysły?

 

Bo jedyne co przychodzi mi do głowy to kupno papieru 3000 i poprawka po 2500.

Lepiej kupić papier 3000 i jechać na klocku czy może 3m Trizact 3000 na rotacji.

 

Ewentualnie jakieś pomysły co do porządnej twardej gąbki?

 

Kup papier 2500 tylko taki naprawdę 2500 (firmowy).

Dzisiaj robiłem zderzak i kawałek błotnika po papierze 2500 i wyprowadzałem to UC i średnim padem od flexi. ( nie pierwszy raz zresztą...) i idealnie wychodzi, leciałem 1500 kawałek i stwierdziłem że jak już leży to spróbuję wyprowadzić Megsem UC i średnim padem, po wymyciu wyprowadzone w 60% a zrobiłem raptem parę przejazdów. Wziąłem FG400 i tym średnim padem przeleciałem, potem liznąłem Megsem UC i gra.

Oczywiście mowa papierze wodnym na mokro.

Opublikowano

W takim wypadku ciężko coś radzić! Nie zawsze wine ponosi papier, czasami zdarzają się takie lakiery których za cholere nie idzie wyprowadzić po papierze. Tego akurat Ci nie życzę, ale znane są przypadki gdzie nawet jedni z najlepszych detailerów nie mogli z tym nic zrobić i zostawało powtórne malowanie. Dlatego zawsze najlepiej zrobić sobie na małym kawałku próbę, a nie walić od razu pół boku samochodu.

 

Trizact 3000 albo abralon fajnie wygładza, jakbyś miał jeszcze oscylacje o małym skoku 3mm to już by było super. Od biedy DA też da rade tylko może narobić świńskich ogonków.

Opublikowano

Podjechałem dzisiaj do Castoramy bo wszystko inne pozamykane.

 

Wziąłem po 2 arkusze 2000 i 2500.

SIA - więc chyba nie najgorzej jeśli chodzi o firmę.

 

Jutro z rana ponowię próby.

 

Auto tak czy inaczej jest do matowienia - za duża mora.

 

Foto:

35id82o.jpg

Opublikowano
Polecają pady jeansowe.

 

Przerabiałem na dachu - usunięcie samej morki zajęło coś w granicach 9-11 godzin.

 

Tu jest potrzebny grubszy arsenał :o

 

Trizact 3000 albo abralon fajnie wygładza, jakbyś miał jeszcze oscylacje o małym skoku 3mm to już by było super. Od biedy DA też da rade tylko może narobić świńskich ogonków.

 

Mam tylko oscylacje 5mm i rotacje.

Opublikowano

Kama,

 

Przerabiałem na dachu - usunięcie samej morki zajęło coś w granicach 9-11 godzin. 

 

Tu jest potrzebny grubszy arsenał  

gora.jpg

 

:lol:

Opublikowano

Pytanie o One Step.

Bedę miał okazje pobawić sie przy

Hondzie Civic 2006

Mercedesie Kompresorze 2003

Chciałbym prace wykonac na dobrym poziomie ale nie bede miał na to 2 czy 3 dni a jedynie ok 12h. Z past polerskich posiadam:

-UC

-Menzerna 400

-Menzerna 2500

-Menzerna 4000

-Poor Boy PP

 

Pomyslałem nad One Stepem by zmiescic sie w czasie.

Która z past nada sie najlepeij do One Stepa? Ja stawiam na UC lub na Menzerne 2500.

Jakies sa róznicę w wykonczeniu tymi pastami? Którą uzyc by uzyskac lepszy efekt?

Troche sie obawiam tej Hondy, bo naczytałem sie o miękkim jak wata hondowskim lakierze. Czy Uzyskam zamierzony efekt? Maszyna to rotacja Kraus P7 pady Flexi Cut, Polisch i Finish

Opublikowano

Rotacja się średnio nadaje na one step.. Na hondzie możesz mieć problem. Z tych past co podałeś FG400 jest opisana jako one step i na DA mógłbyś spokojnie nią robić, przynajmniej mercedesa. Na rotacji przy odrobinie wprawy i dobrym doborze padów też efekt może być całkiem niezły tylko nie narób hologramów :P

Opublikowano
Kama, W tym przypadku zaczął bym od 1500, a jak masz doświadczenie to nawet od 800

 

800 to hardcore :)

Jutro zobaczę od 2000 - myślę że powinno starczyć.

Dach wyciągnąłem z mory padem z jeansu i zielonym korkiem chyba.

 

Tylko ten lakier jest niedolany i zaraz się przetrze takimi papierami.

 

Jest go wylane aż nadto :)

Wiem kto go tak wylał :song:

Opublikowano

witam,

 

sorry za lamerskie pytanie, ale chodzi mi o kolejność stosowania cleanera i IPA. Część osób na forum podaje cleaner - IPA, a część odwrotnie...

 

Jeśli dobrze rozumiem, to cleaner posiada (mniejsze lub większe) właściwości maskujące rysy i czy stosowanie IPA po cleanerze ich nie wymyje?

Opublikowano
witam,

 

sorry za lamerskie pytanie, ale chodzi mi o kolejność stosowania cleanera i IPA. Część osób na forum podaje cleaner - IPA, a część odwrotnie...

 

Jeśli dobrze rozumiem, to cleaner posiada (mniejsze lub większe) właściwości maskujące rysy i czy stosowanie IPA po cleanerze ich nie wymyje?

 

Stosuj cleaner bez ipa i bedzie :good:

Opublikowano

radex1978 - pod woski: IPA, potem cleaner. Pod sealant możesz zmienić kolejność - im bardziej jałowa powierzchnia lakieru, tym trwałość sealantów większa.

Opublikowano

Ktory bedzie lepszy ValetPRO Chemical Resistant Brush czy Autoglym HI-TECH WHEEL BRUSH (Atlasta Trialoy) głownie mycie komory silnika. Może jakieś inne propozycje :dontknow:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.