drufi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 VP CitrusBling mógł zjeść FK1000P? Czy tylko go przykrył i dlatego przestało kropelkować?
ktm950 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 drufi, no niestety, ale pewnie pożarł Fk. To jest niestety dosyć znany problem z CB.
ShiningCar Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 To jest niestety dosyć znany problem z CB. Szczególnie, jeśli użyłeś nierozcieńczonego
drufi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Używałem w 1:3 jako wspomagacz osuszania, więc na bogato go nie psikałem.... Jak zjada FK1000P to zje pewnie i inne woski? AF Finale będzie lepiej się sprawdzał i co najważniejsze nie zje wosku?
Kama Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Mam do usunięcia more, nie morkę tylko prawdziwą morę Obleciałem błotnik papierem 2500 ale wyprowadzenie tego na białej gąbce/futrze z FG400 daje mizerne rezultaty Jakieś pomysły? Bo jedyne co przychodzi mi do głowy to kupno papieru 3000 i poprawka po 2500. Lepiej kupić papier 3000 i jechać na klocku czy może 3m Trizact 3000 na rotacji. Ewentualnie jakieś pomysły co do porządnej twardej gąbki?
pawel.wkk Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Słuchajcie potrzebuję porady w sprawie polerowania ramek drzwi i innych wąskich elementów. Jak najlepiej to zrobić? Mam mały pad 80mm, oklejam uszczelki i jadę? Przy czym pad pracuje wtedy głównie na papierze użytym do oklejenia... A może takie miejsca lepiej ręcznie, np pasta 400 na german pad...?
piotto0 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Mam do usunięcia more, nie morkę tylko prawdziwą morę Obleciałem błotnik papierem 2500 ale wyprowadzenie tego na białej gąbce/futrze z FG400 daje mizerne rezultaty Jakieś pomysły? Bo jedyne co przychodzi mi do głowy to kupno papieru 3000 i poprawka po 2500. Lepiej kupić papier 3000 i jechać na klocku czy może 3m Trizact 3000 na rotacji. Ewentualnie jakieś pomysły co do porządnej twardej gąbki? Kup papier 2500 tylko taki naprawdę 2500 (firmowy). Dzisiaj robiłem zderzak i kawałek błotnika po papierze 2500 i wyprowadzałem to UC i średnim padem od flexi. ( nie pierwszy raz zresztą...) i idealnie wychodzi, leciałem 1500 kawałek i stwierdziłem że jak już leży to spróbuję wyprowadzić Megsem UC i średnim padem, po wymyciu wyprowadzone w 60% a zrobiłem raptem parę przejazdów. Wziąłem FG400 i tym średnim padem przeleciałem, potem liznąłem Megsem UC i gra. Oczywiście mowa papierze wodnym na mokro.
bienek Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 W takim wypadku ciężko coś radzić! Nie zawsze wine ponosi papier, czasami zdarzają się takie lakiery których za cholere nie idzie wyprowadzić po papierze. Tego akurat Ci nie życzę, ale znane są przypadki gdzie nawet jedni z najlepszych detailerów nie mogli z tym nic zrobić i zostawało powtórne malowanie. Dlatego zawsze najlepiej zrobić sobie na małym kawałku próbę, a nie walić od razu pół boku samochodu. Trizact 3000 albo abralon fajnie wygładza, jakbyś miał jeszcze oscylacje o małym skoku 3mm to już by było super. Od biedy DA też da rade tylko może narobić świńskich ogonków.
Kama Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Podjechałem dzisiaj do Castoramy bo wszystko inne pozamykane. Wziąłem po 2 arkusze 2000 i 2500. SIA - więc chyba nie najgorzej jeśli chodzi o firmę. Jutro z rana ponowię próby. Auto tak czy inaczej jest do matowienia - za duża mora. Foto:
Kama Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Polecają pady jeansowe. Przerabiałem na dachu - usunięcie samej morki zajęło coś w granicach 9-11 godzin. Tu jest potrzebny grubszy arsenał Trizact 3000 albo abralon fajnie wygładza, jakbyś miał jeszcze oscylacje o małym skoku 3mm to już by było super. Od biedy DA też da rade tylko może narobić świńskich ogonków. Mam tylko oscylacje 5mm i rotacje.
Fiszer Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Kama, Przerabiałem na dachu - usunięcie samej morki zajęło coś w granicach 9-11 godzin. Tu jest potrzebny grubszy arsenał
639 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Pytanie o One Step. Bedę miał okazje pobawić sie przy Hondzie Civic 2006 Mercedesie Kompresorze 2003 Chciałbym prace wykonac na dobrym poziomie ale nie bede miał na to 2 czy 3 dni a jedynie ok 12h. Z past polerskich posiadam: -UC -Menzerna 400 -Menzerna 2500 -Menzerna 4000 -Poor Boy PP Pomyslałem nad One Stepem by zmiescic sie w czasie. Która z past nada sie najlepeij do One Stepa? Ja stawiam na UC lub na Menzerne 2500. Jakies sa róznicę w wykonczeniu tymi pastami? Którą uzyc by uzyskac lepszy efekt? Troche sie obawiam tej Hondy, bo naczytałem sie o miękkim jak wata hondowskim lakierze. Czy Uzyskam zamierzony efekt? Maszyna to rotacja Kraus P7 pady Flexi Cut, Polisch i Finish
bienek Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Rotacja się średnio nadaje na one step.. Na hondzie możesz mieć problem. Z tych past co podałeś FG400 jest opisana jako one step i na DA mógłbyś spokojnie nią robić, przynajmniej mercedesa. Na rotacji przy odrobinie wprawy i dobrym doborze padów też efekt może być całkiem niezły tylko nie narób hologramów
SzaKal Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Kama, W tym przypadku zaczął bym od 1500, a jak masz doświadczenie to nawet od 800
zegarek Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Tylko ten lakier jest niedolany i zaraz się przetrze takimi papierami.
Kama Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Kama, W tym przypadku zaczął bym od 1500, a jak masz doświadczenie to nawet od 800 800 to hardcore Jutro zobaczę od 2000 - myślę że powinno starczyć. Dach wyciągnąłem z mory padem z jeansu i zielonym korkiem chyba. Tylko ten lakier jest niedolany i zaraz się przetrze takimi papierami. Jest go wylane aż nadto Wiem kto go tak wylał
booohal Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Kama, Mam Abraona 1500, 2000, 3000 jakby co. Możesz jutro do 15 do mnie podjechać jakbyś chciał.
radex1978 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 witam, sorry za lamerskie pytanie, ale chodzi mi o kolejność stosowania cleanera i IPA. Część osób na forum podaje cleaner - IPA, a część odwrotnie... Jeśli dobrze rozumiem, to cleaner posiada (mniejsze lub większe) właściwości maskujące rysy i czy stosowanie IPA po cleanerze ich nie wymyje?
karambol Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 witam, sorry za lamerskie pytanie, ale chodzi mi o kolejność stosowania cleanera i IPA. Część osób na forum podaje cleaner - IPA, a część odwrotnie... Jeśli dobrze rozumiem, to cleaner posiada (mniejsze lub większe) właściwości maskujące rysy i czy stosowanie IPA po cleanerze ich nie wymyje? Stosuj cleaner bez ipa i bedzie
radex1978 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 A wracając do meritum mojego pytania? Załóżmy, że chcę zastosować oba produkty. Jaka jest prawidłowa kolejność?
Eidos71 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 radex1978 - pod woski: IPA, potem cleaner. Pod sealant możesz zmienić kolejność - im bardziej jałowa powierzchnia lakieru, tym trwałość sealantów większa.
eratez Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Ktory bedzie lepszy ValetPRO Chemical Resistant Brush czy Autoglym HI-TECH WHEEL BRUSH (Atlasta Trialoy) głownie mycie komory silnika. Może jakieś inne propozycje
kamilgt Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Wg mnie oba w komorze się średnio sprawdzą, jeden ma za miękkie włosie i się mocno wygina a drugi jest za twardy. Moje typy do komory: WW Boar's hair detailing brush: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=18776 + EZ Detail mini brush trochę boli kieszeń ale masz super zestaw, z którego będziesz bardzo zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi