Administrator Evo Opublikowano 8 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2013 Wrzucam więc mój test tego środka ,przeprowadzony dzięki uprzejmości SzaKala który podesłał mi swoje używane opakowanie
Administrator Evo Opublikowano 9 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2013 Na dzień dzisiejszy PNS miażdzy Vantage'a w kwestii (nie)brudzenia się auta jutro postaram się cyknąć foto.
Altay Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2013 Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić PNS poza detailercenter ?
tukolarz Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2013 Dzisiaj miałem trochę problemów z aplikacją (naprawdę mocno się mazał i trudno było go wypolerować- wcześniej jakoś mi to lepiej wychodziło... Owszem, też się mazał, ale nie tak jak dzisiaj ). Wnioski: - aplikacja nie jest taka prosta, jak wydawała mi się na innej powierzchni za pierwszym razem, - wilgotność musi być bardzo mała, - do aplikacji lepszy jest aplikator mikrofibrowy (piankowy za dużo preparatu zostawia na lakierze), - im cieńsza warstwa, tym łatwiejsza aplikacja (łatwo przesadzić z grubością nałożonej warstwy), - na aplikator psikamy mocno naciskająć spray- mamy przez chwilę piankę, a nie słabo, bo trudniej się wtedy rozprowadza. Jak już wcześniej tu napisałem, mam taką hipotezę (nie wiem czy jest prawdziwa), że delikatnie naciskając spray ilość środka na aplikatorze jest podobna do mocnego naciśnięcia. Po prostu przy mocniejszym naciśnięciu z preparatem miesza się więcej sprężonego powietrza. Zauważyłem, że przy mocniejszym naciśnięciu na aplikatorze na chwilkę pojawia się cienka pianka i znika wciągnięta przez mikrofibrę, a przy małym naciśnięciu gęste mleczko pozostaje na aplikatorze na dłużej i jest w jednym miejscu... (tak jak na zdjęciu u evo), - po kilku minutach należy spróbować czy po polerowaniu nie zostaną smugi (można wstępnie wypolerować całość, jeśli nałożyliśmy grubą warstwę, a za kilka minut wykonać finalne docieranie). 2-3 minuty to na pewno za krótki czas pomiędzy aplikacją i polerowaniem, - do polerowania najlepiej wziąć dobrą jakościowo mikrofibrę z "mocnym ciągiem"- najlepiej puszystą. Podsumowując, moim zdaniem nie jest to produkt do końca "user friendly" (może się inaczej zachowywać podczas różnych warunków aplikacji), a raczej taki, który daje dobre efekty wizualne, świetne perlenie się wody, i nie-przyciąga brudu czy kurzu, jednak trzeba nauczyć się pewnych procedur nakładania go na lakier . PS. Spróbuję jeszcze pobawić się z usuwaniem go jakimś QD (takim, który nie zostawia po sobie za wiele). Wydaje mi się, że po kilku minutach i tak jest już na tyle złączony z powierzchnią, że nie powinno to za wiele popsuć. Np. przy Gtechniq-u G1 (pomimo, że jest to de facto zupełnie co innego) przy polerowaniu wspomagamy się IPĄ, a powłoce to nie szkodzi, a pomaga. Szkoda, że Sonax nie dał bardziej szczegółowego przepisu, jak to coś aplikować...
Stefan-16 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 tukolarz A może przy wyższych temp. to polerowanie będzie bardziej przyjemne
Griffe Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Nic dziwnego, oficjalnie jest to produkt tylko i wylacznie do sprzedazy "profesjonalistom" i jako taki w sprzedazy detaliczniej nie wystepuje.
Administrator Evo Opublikowano 12 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Na niektórych rynkach jest bez problemu do dostania w zwykłych sklepach detalicznych A tymczasem, jak wygląda kwestia łapania brudu....lewa strona Sonax, prawa Britemax , na zderzaku leży co innego i nie bierze udziału w teście : Britemax : Sonax : Dziękuje za uwagę
kubik Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Zima ,a ten bez czapki Ciekawie wygląda
ShiningCar Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Od Sonaxa aż kierun zaparował!
Stefan-16 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Nic dziwnego, oficjalnie jest to produkt tylko i wyłacznie do sprzedaży "profesjonalistom" i jako taki w sprzedazy detaliczniej nie wystepuje. Tak jak już gdzieś pisałem, przedstawiciel Sonaxa poinformował mnie że pod koniec Lutego ma się pojawić wersja dla ludu, czyli pudełeczko a w nim Sonax PNS+aplikator+Fibra. Tylko bardzo mnie interesuje czy nie zmieni się skład chemiczny tego produktu.
JM63 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Evo, Leon brudny to rzadkość Fotoszop. Czyli w brudzeniu bliżej mu do powłok niż woreczków/ dobrych sealantów?
Carire Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 ciekawie z tym łapaniem brudu, straszna różnica
coobah Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 eee... z lewej strony mniej się brudzi, bo cały syf na drogach zalega na poboczach Ja tam nie wierzę
Altay Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Ale na masce masz wyraźne odcięcie pomiędzy dwoma produktami, tak idealnie syf z pobocza nie nalatuje Chciałem PNS'a kupić, ale wszędzie braki, więc czekam na tą wersję dla ludu, oby tylko nic nie spaprali przy okazji.
Administrator Evo Opublikowano 12 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja tam nie wierzę W co konkretnie ?
Moderator krd Opublikowano 13 Lutego 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2013 eee... z lewej strony mniej się brudzi, bo cały syf na drogach zalega na poboczach Ja tam nie wierzę Stary... padlem jak to przeczytalem. Znam Piotrka i wiem, ze auto jezdzone jest 99% w miescie, w ktorym to aspekt poboczy jest mocno pomijalny. Jak auto porusza sie codziennie po trasach to jeszcze moze bylbym w stanie w to uwierzyc patrzac na same progi, ale zobacz co sie dzieje na masce. To nie jest spowodowane innymi o 175,5 stopnia warunkami drogowymi panujacymi po lewej i po prawej stronie auta, a faktycznie brudzeniem sie LSP. Dodatkowo, widzialem to auto dzis na zywo i nie wiem jaki tunel aerodynamiczny musialby sie wytworzyc, aby zrobic rowniutkie odciecie posrodku dachu - oczywiscie takie samo jak na masce - Sonax duzo mniej zabrudzony. A tak juz nawiasem mowiac wracajach do kwestii brudzenia sie. SV Autobahn nie dorasta do piet Z Detailowi. Jak bede mial szanse to pstrykne pare fotek w weekend. Postaram sie rowniez zaaranzowac porownanie Sonax PN vs Z Detail. Moze byc ciekawie.
coobah Opublikowano 13 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2013 krd, spoko spoko, zauważ emotki w moim poprzednim poście taki JOKE
Carire Opublikowano 13 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2013 eee... z lewej strony mniej się brudzi, bo cały syf na drogach zalega na poboczach Ja tam nie wierzę Stary... padlem jak to przeczytalem. Znam Piotrka i wiem, ze auto jezdzone jest 99% w miescie, w ktorym to aspekt poboczy jest mocno pomijalny. Jak auto porusza sie codziennie po trasach to jeszcze moze bylbym w stanie w to uwierzyc patrzac na same progi, ale zobacz co sie dzieje na masce. To nie jest spowodowane innymi o 175,5 stopnia warunkami drogowymi panujacymi po lewej i po prawej stronie auta, a faktycznie brudzeniem sie LSP. Dodatkowo, widzialem to auto dzis na zywo i nie wiem jaki tunel aerodynamiczny musialby sie wytworzyc, aby zrobic rowniutkie odciecie posrodku dachu - oczywiscie takie samo jak na masce - Sonax duzo mniej zabrudzony. A tak juz nawiasem mowiac wracajach do kwestii brudzenia sie. SV Autobahn nie dorasta do piet Z Detailowi. Jak bede mial szanse to pstrykne pare fotek w weekend. Postaram sie rowniez zaaranzowac porownanie Sonax PN vs Z Detail. Moze byc ciekawie. czekam na taki teścik, bedzie ciekawa walka
julian Opublikowano 13 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2013 jak tak patrzę na to poruszenie wokół sonaxa, to mam poczucie, że właśnie zostało znalezione rozwiązanie na wszystkie pytanie detailingowe. mamy produkt, który robi wszystko za żadne pieniądże. można zamykać forum
Griffe Opublikowano 13 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2013 Spokojnie Julian, wiesz jak jest. Idzie wiosna zaraz nastapi RENESANS woreczkow. Ktos wrzuci zdjecia, ze wyjal Glasura, powachal, posmarowal i zadne tam psikadla nie umywaja sie Niech sie kreci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się