coobah Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Rafal, to bierz "stare" Opti 2.0
ShiningCar Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 to bierz "stare" Opti 2.0 ..... póki jeszcze jest
coobah Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 ShiningCar, bez przesady Chyba jeszcze będzie do kupienia przez jakiś czas...
kamilgt Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Opti-coat 2.0 wystarczy na ogarnięcie BRZ i XF?
radex1978 Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Starczy - jeden z partnerów forum na BMW 5 zużywał około 5 ml. U mnie poszło 10 ml na Mondeo MK4 i 2 komplety felg...
MatthewG Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 kamilgt, spokojnie.
kamilgt Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 radex1978,MatthewG, dzięki! To muszę przemyśleć
Griffe Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki koledze wojciechch otrzymałem do testów powłokę dość rzadką u nas a mianowicie SiRamik - stokrotne dzięki wojciechch - spostrzeżenia wkrótce...
Jacek360 Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2014 Jeśli efekt bedzie jak u producenta na Facebooku to
Maciek1993 Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2014 Panowie, czy jeżeli chodzi o trwałość Gyeon MOHS można porównać z GTechniq C1 ? Czy któryś z tych wytrzymuje jakoś znacząco dłużej ? I jeszcze jedno , aplikowałem ostatnio Geyone Prime wszystko było ok do momentu aplikacji CURE, miał ktoś z was problemy z mazaniem się Cura ? zostawiał wam dziwne mazy ?
DS_Tomek Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2014 Maciek1993, MOHS to powłoka innej klasy niż C1 (z którym konkuruje Q2 Prime). Q2M Cure często zostawia zamazy - to bardzo silnie skoncentrowany środek, który należy stosować bardzo ostrożnie. Nigdy nie psika się nim bezpośrednio na lakier, jedynie w ściereczkę leciutka mgiełka i wypracowanie tego (uważne) na lakierze. Jednorazowe poprawne użycie to ok 5-10 ml na auto (1/10 buteleczki dołączonej do powłok).
MatthewG Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2014 http://carpro-immortal.com/
Moderator krd Opublikowano 23 Listopada 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2014 MatthewG, wow, jaram sie! Czyzby koniec detailingu?
Artih Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2014 http://carpro-immortal.com/
soll Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2014 Wygląda na powłokę samouzupełniającą (rysy znikają, jakby się same zalewały), ale to jest test na płytce, zobaczył bym to po nałożeniu na auto, na pionowych brudnych elementach. Gdzieś w tym jest haczyk, tyle że trzeba go znaleźć
jbiz Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2014 soll, pewnie dotyczy tylko czarnych
kaskra1 Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2014 Zaraz arsenał ląduje na giełdzie
Hitchhiker Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 http://carpro-immortal.com/
SJake Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 Wygląda na powłokę samouzupełniającą (rysy znikają, jakby się same zalewały), ale to jest test na płytce, zobaczył bym to po nałożeniu na auto, na pionowych brudnych elementach.Gdzieś w tym jest haczyk, tyle że trzeba go znaleźć To jest lakier, a nie "powłoka". Drogi lakier...
soll Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 Aaaa, sposób prezentacji jakby w stronę powłoki kieruje, no ale.... Będzie na najdroższych autach, a po szczotkach i tak będzie co na nich poprawiać
SJake Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 soll, technologia w sumie opisywana tutaj kilka razy. Interesowałem się tym szukając metod zabezpieczenia atrap wykonanych w "piano black". Ponoć "po kamieniach i autostradowym piasku" tak się dobrze nie regeneruje, ale chyba to tylko kwestia czasu. A może ten Immortal to już to Pomalowanie tym całego auta fabrycznie, to byłoby coś... Technologia fajna, ale detailing się "od tego" nie skończy, co najwyżej szlifowania będzie mniej. Ktoś te "żelastwa" musi czyścić, konserwować etc. pomimo samoregenerującego się lakieru.
Leszek rally Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2014 Panowie jaką powłokę polecilibyście do matowego lakieru?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się