Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki koledze wojciechch otrzymałem do testów powłokę dość rzadką u nas a mianowicie SiRamik - stokrotne dzięki wojciechch - spostrzeżenia wkrótce...

 

ba64d87f-1808-4a93-a8f8-1583827655ca_zps8c8feb45.jpg

 

7eb004ac-d57e-4137-8700-42c908179e4f_zps3b90bdf5.jpg

 

6ba9427e-8113-450f-8b0a-638964171436_zps50bccbdf.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, czy jeżeli chodzi o trwałość Gyeon MOHS można porównać z GTechniq C1 ? Czy któryś z tych wytrzymuje jakoś znacząco dłużej ?

 

I jeszcze jedno , aplikowałem ostatnio Geyone Prime wszystko było ok do momentu aplikacji CURE, miał ktoś z was problemy z mazaniem się Cura ? zostawiał wam dziwne mazy ?

Opublikowano

Maciek1993, MOHS to powłoka innej klasy niż C1 (z którym konkuruje Q2 Prime).

 

Q2M Cure często zostawia zamazy - to bardzo silnie skoncentrowany środek, który należy stosować bardzo ostrożnie. Nigdy nie psika się nim bezpośrednio na lakier, jedynie w ściereczkę leciutka mgiełka i wypracowanie tego (uważne) na lakierze. Jednorazowe poprawne użycie to ok 5-10 ml na auto (1/10 buteleczki dołączonej do powłok).

Opublikowano

Wygląda na powłokę samouzupełniającą (rysy znikają, jakby się same zalewały), ale to jest test na płytce, zobaczył bym to po nałożeniu na auto, na pionowych brudnych elementach.

Gdzieś w tym jest haczyk, tyle że trzeba go znaleźć :P

Opublikowano
Wygląda na powłokę samouzupełniającą (rysy znikają, jakby się same zalewały), ale to jest test na płytce, zobaczył bym to po nałożeniu na auto, na pionowych brudnych elementach.

Gdzieś w tym jest haczyk, tyle że trzeba go znaleźć :P

 

To jest lakier, a nie "powłoka". Drogi lakier... :)

Opublikowano

Aaaa, sposób prezentacji jakby w stronę powłoki kieruje, no ale....

:good:

Będzie na najdroższych autach, a po szczotkach i tak będzie co na nich poprawiać :D

Opublikowano

soll, technologia w sumie opisywana tutaj kilka razy. Interesowałem się tym szukając metod zabezpieczenia atrap wykonanych w "piano black". Ponoć "po kamieniach i autostradowym piasku" tak się dobrze nie regeneruje, ale chyba to tylko kwestia czasu. A może ten Immortal to już to :-]

 

Pomalowanie tym całego auta fabrycznie, to byłoby coś...

 

Technologia fajna, ale detailing się "od tego" nie skończy, co najwyżej szlifowania będzie mniej. Ktoś te "żelastwa" musi czyścić, konserwować etc. pomimo samoregenerującego się lakieru. :)

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.