XGrzesX Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 XGrzesX przecież kolor dobiera się po tablicce to jak mogą dobrać nie prawidłowy,nikt tego na oko nie dobiera więc co ma tu powłoka jakiej tabliczce ? Nie znam się na dobieraniu lakieru ale wydawało mi się, że lakier dobierają komputerowo przykładając "coś" do karoserii co odczytuje odcień.
Bzyk Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Lakier dobiera się na "oko". Metaliki i perły się cieniuje
ShineON Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Po tabliczce dobiera się tylko nazwę koloru, dalej kolorysta fiszkami wspomaga przy doborze odcienia. Gdy jest odcień wykonuje się recepturę i wykonuje wstępny natrysk na blaszce celem sprawdzenia barwy, ilości pigmentów, wielkości i rodzaju ziarna, itd. A na oko to u nas już kilku lakierników umarło, zazwyczaj przez ten sam błąd sprawdzaniu koloru na zewnątrz przy świetle dziennym, zachmurzone niebo często również uważają za odniesienie poprawności koloru A potem takie kwiatki się zdarzają
atvmmz Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Ja spotkałem się dwukrotnie z tym, że w salonie samochodowym zachęcali do zabezpieczenia lakieru powłoką. W jednym polecali nawet konkretne studio, z którym "współpracują".
XGrzesX Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Ja spotkałem się dwukrotnie z tym, że w salonie samochodowym zachęcali do zabezpieczenia lakieru powłoką. W jednym polecali nawet konkretne studio, z którym "współpracują". A jakiej marki to salon ?
jmajka Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Nie znam się na dobieraniu lakieru ale wydawało mi się, że lakier dobierają komputerowo przykładając "coś" do karoserii co odczytuje odcień. Jest coś takiego jak chromavision w dupont, ale to nie działa tak pięknie jak jest reklamowane, ponieważ polityka takich firm jest taka, że po pierwsze jest to naprawa refinishowa, więc musi się różnic od fabryki, a po drugie jak to dupont belgia stwierdził jest coś takiego jak cieniowanie i praktycznie powinno się to robić przy każdym aucie, choćby z powodu że samochód jest lakierowany strefami, (nawet głupi biały kolor w yarisie mam 3 strefy na każdej jest inna grubości bazy, więc w praktycznie inny odcień) i najważniejsze każdy bezbarwny nie jest idealny i on też potrafi zmienić odcień.
atvmmz Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 każdy bezbarwny nie jest idealny i on też potrafi zmienić odcień W salonach Audi i VW.
MatthewG Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Ja bym się nie zastanawiał i kładł.
karambol Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Jest coś takiego jak chromavision w dupont, ale to nie działa tak pięknie jak jest reklamowane, ponieważ polityka takich firm jest taka, że po pierwsze jest to naprawa refinishowa, więc musi się różnic od fabryki, a po drugie jak to dupont belgia stwierdził jest coś takiego jak cieniowanie i praktycznie powinno się to robić przy każdym aucie, choćby z powodu że samochód jest lakierowany strefami, (nawet głupi biały kolor w yarisie mam 3 strefy na każdej jest inna grubości bazy, więc w praktycznie inny odcień) i najważniejsze każdy bezbarwny nie jest idealny i on też potrafi zmienić odcień. Z dobieraniem koloru to jest temat rzeka, można mieć idealnie dobrany kolor, a i przy malowaniu zepsuć odcień, wystarczy że mamy ustawione złe ciśnienie na wyjściu. Dlatego dobierając kolory w Lechler jest dodawana nalepka "Reklamacje uwzględniane wyłącznie przy okazaniu natrysku próbnego" Z bezbarwnym owszem bywa tak że zmiana odcień jeśli używamy dziadostwa, dobrej klasy bezbarwny nie ma praw robić takiego numeru
kanar Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 warunki przy nakładaniu muszą być bardzo dobre tzn temp i wilgotność bo w przeciwnym razie to i po miesiącu padnie o czym się sam przekonałem na własnej skórze To według Ciebie jakie są optymalne? Ciepłu i sucho oczywiście
spons Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 Ciepłu i sucho oczywiście Ciepło tak, sucho nie koniecznie. Wszytsko zależy od nośnika powłoki, użytego katalizatora, bazy i sposobu wiązania. O warunki aplikacji najlepiej pytać producenta/dystrybutora.
Administrator Evo Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 kanar, jak tam idzie porównane C1 i CQUK ?
kaskra1 Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 Do mnie niedługo wjeżdża na testy kwarc soft99. ... z wosku jestem zadowolony zobaczymy jak powłoka Jak ktoś z łódzkiego ma ochotę zrobić jakieś 50:50 na masce z czymś bardziej znanym to zapraszam jak już dojedzie.
jmajka Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 karambol u nas używają duponta i app i niekiedy potrafi zmienić delikatnie odcień i żaden nie jest idealny klarowny A tak z ciekawości ktoś słyszał o powłoce z Japonii G'zox ?
kanar Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 kanar, jak tam idzie porównane C1 i CQUK ? Powłoki już zdjęte, aktualnie siedzi Wolfs. Obydwie powłoki siedziały przez prawie 4 miesiące jak nowe. c1 po stronie pasażera cquartz po stronie kierowcy https://www.facebook.com/kanarcustoms/p ... =1&theater Na moim aucie c1 lepiej zrzucało brud za to kropelki dla mnie ładniejsze po uk. Dla każdego coś miłego, obydwie powłoki działają trochę inaczej i ciężko wyłonić "zwycięzcę", zależy jakie kto ma wymagani odnośnie produktu.
kamilgt Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 kanar, czyste C1 czy czymś psiknięte na początku?
kanar Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 Wszystko zgodnie z instrukcją producentów czyli Reload i C2 poszły po aplikacji. Tutaj foty z mycia https://www.facebook.com/media/set/?set ... 903&type=3 przez cały czas trwania testu było praktycznie tak samo. Cóż mogę powiedzieć, teraz mam wosk jeśli tak można nazwać Wolfa i auto się brudzi i mocniej kurzy więc już myślę o następnym porównaniu powłok
kamilgt Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 kanar, dzięki Używałeś może C1 + exo v2 ?
kanar Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 Nie używałem jeszcze, słyszałem jedną opinię ale to za mało żeby pisać publicznie jakiekolwiek wnioski.
GR_BKP Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Do mnie niedługo wjeżdża na testy kwarc soft99. ... z wosku jestem zadowolony zobaczymy jak powłoka Gdzie kupujesz?
XGrzesX Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Panowie, czy mając powłokę np. Gyeon Mohs+ można woskować samochód ? Czy jest to może niepotrzebny zabieg ? Czy jakieś zabiegi pielęgnacyjne mogą zniszczyć powłokę (glinkowanie, cleanery itp) ?
atvmmz Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Woskowanie to raczej zbędny zabieg. Tak jak pisałem wcześniej, do konserwacji jest Cure i Wet Coat, oba bardzo dobre produkty. Co do glinki i cleanera to nie powiem ci dokładnie, pytaj chłopaków z DetailerShop-u.
MatthewG Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Glinka nic nie zrobi. Cleaner powłoki raczej nie ruszy, co najwyżej ją zapcha.
XGrzesX Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Glinka nic nie zrobi. Cleaner powłoki raczej nie ruszy, co najwyżej ją zapcha. Co znaczy, że zapcha powłokę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się