dzinkins Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 W detailerworkshop.pl powiedzieli, że na dwa lata wystarczy i na tyle dają gwarancji. To i ja poproszę, oczywiście bez limit kilometrów
Slawek.k81 Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Ze jak??? jedna powłoka tyle nigdy nie poleży czemu tak sądzisz?
dzinkins Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Ze jak??? jedna powłoka tyle nigdy nie poleży czemu tak sądzisz? A czemu sądzisz inaczej? Widziałeś auto które ma dwuletnią powłokę? Po prostu w bajki/marketing nie wierzę i tyle! Sam teraz testuję powłoki dostępne na rynki i po przejechaniu 2-5tys kilometrów już wiele mogę o niektórych powiedzieć. Dwa lata chyba że w przeciągu tych dwóch lat zrobisz 20tys km to Ok
jarekrk Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 a jak pod względem trwałości ma się PA cosmic?
SzaKal Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Może i są powłoki co poleżą dłużej niż rok, ale czy to ma sens ? samochód z czasem i tak łapie smołę, żywicę i wile innych zanieczystości które się ,,wgryzają`` w lakier. Lakier i tak trzeba raz na jakieś czas wyglinkować, przelecieć clinerem czy jakimś finishem, mając powłokę np. na 2 lata czy 5 lat ... takie glinkowanie czy finish w bardzo dużym stopniu osłabi powłokę, a nie wyobrażam sobie nie wykonywać tych rzeczy przez parę lat ... Powłoki na rok są chyba najbardziej optymalne.
Geno Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 dzinkins, bo normalny średni przebieg to 15kkm rocznie, a nie tak jak Ty 100 czy 120 Kładź na miesiąc i mów o roku
dzinkins Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Może i są powłoki co poleżą dłużej niż rok, ale czy to ma sens ? samochód z czasem i tak łapie smołę, żywicę i wile innych zanieczystości które się ,,wgryzają`` w lakier.Lakier i tak trzeba raz na jakieś czas wyglinkować, przelecieć clinerem czy jakimś finishem, mając powłokę np. na 2 lata czy 5 lat ... takie glinkowanie czy finish w bardzo dużym stopniu osłabi powłokę, a nie wyobrażam sobie nie wykonywać tych rzeczy przez parę lat ... Powłoki na rok są chyba najbardziej optymalne. Dobry tok myślenia [ Dodano: 25 Marzec 2014, 08:24 ] dzinkins, bo normalny średni przebieg to 15kkm rocznie, a nie tak jak Ty 100 czy 120 Kładź na miesiąc i mów o roku To zobaczymy która powłoka wytrzyma te 15tys
Geno Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 dzinkins, no i na rezultaty poczekam to będę wiedział co na czerwone uni wrzucać
Slawek.k81 Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 A czemu sądzisz inaczej? Widziałeś auto które ma dwuletnią powłokę? Po prostu w bajki/marketing nie wierzę i tyle! Ja też nie wierzę w to co nam wmawiają ,i raczej wyznaje zasadę uwierzę jak zobaczę, ale jest na rynku zawodnik który bardzo pozytywnie mnie zdziwił . Co prawda nie ma dwóch latek, ale półtora i całkiem całkiem to wygląda A testowałem parę powłok i jak na razie nic lepszego w ręce mi nie wpadło. A można wiedzieć co testujesz? Może być Pw
bienek Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Ostatnio oglądałem prezentację jednego z lepszych i bardziej znanych detailerów amerykańskich, który mówił, że przetestowali w firmie ogromną większość powłok dostępnych na rynku i twierdził, że niektóre są naprawdę słabe, ale jest kilka które są bardzo dobre. Nie chciał podawać konkretnych nazw, ale wywnioskowałem, że jedną z tych lepszych jest opti coat pro czyli wersja profesjonalna/detailerska opti coat 2.
iljash Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 masz jakis link do tej prezentacji ?
dzinkins Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 A można wiedzieć co testujesz? Może być Pw Na pierwszy rzut na lakier poszły - GT C1 vs LE SHIELD BASE 1 vs GYEON Q2 MOHS na felgi - GT C5 vs GYEON RIM Taki wybór padł na liderów rynku
JM63 Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ Te same typy
malypb Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Rozumiem, że chcielibyście takie porównanie na jednym samochodzie? Nie na trzech? Bo wlaśnie się przymierzam na położenie Mohs na Boxstera i na Jazz miałem dać Bodyguard, ale moge też spróbowac C1+Exo. Wtedy bede miał 3 auta pod stałą kontrolą, z podobnymi przebiegami (bo teraz A7 bedzie miała przebiegi mniejsze niz 15km/rok, bo będzie dzielić czas z B )
dzinkins Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ JM63 napisał/a: Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ Te same typy Krótka piłka gdzie można kupić Cosmic-a?
Artih Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Szkoda, że jeszcze 4nano Sapphire'a nie ma w porównaniach.
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 malypb, skoro na a7 leży już Cosmic to może na Jazza 50/50 przez cały samochód Mohs/C1+Exo v2 ? Zależy mi na informacji odnośnie: 1. Łatwości domywania na bezdotyku (proszek/piana + płukanie, bez wiaderek) 2. Samooczyszczania i brudzenia się podczas jazdy w deszczu [ Dodano: 25 Marzec 2014, 19:10 ] Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ JM63 napisał/a: Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ Te same typy Krótka piłka gdzie można kupić Cosmic-a? Polishangel.pl
kubik Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Szkoda, że jeszcze 4nano Sapphire'a nie ma w porównaniach. Zawsze możesz sam zrobić porównanie
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Artih, Saphire już nie można kupić od tak z ulicy, poza tym dla mnie odpada, za duże ryzyko błędu w aplikacji
g.pajak Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 To zobaczymy która powłoka wytrzyma te 15tys Saphire już nie można kupić od tak z ulicy, poza tym dla mnie odpada, za duże ryzyko błędu w aplikacji Myślę, że na zakup "z pod lady" byś się dogadał U mnie na służbówce ma już 13000 i dalej ma się świetnie, nie widać żeby nawet zaczynał się kończyć ...tak samo jak Geyon Rim na felgach i Trim na plastikach
Slawek.k81 Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Na pierwszy rzut na lakier poszły - GT C1 vs LE SHIELD BASE 1 vs GYEON Q2 MOHS Są już jakieś konkretne spostrzeżenia ? Ja mam pod kontrolą autko z Mohs od listopada zeszłego roku, jak na razie myte na bezdotyku. Takie informacje mam od właściciela jest mega zadowolony, u mnie będzie na myciu na początku kwietnia obadam sprawę dokładnie co i jak . A mój osobisty faworyt to zen -xero, nic lepszego jak na razie nie kładłem.
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 A mój osobisty faworyt to zen -xero, gdzie i za ile?
kubik Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 A mój osobisty faworyt to zen -xero, gdzie i za ile? I czemu tak drogo ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się