dzinkins Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 W detailerworkshop.pl powiedzieli, że na dwa lata wystarczy i na tyle dają gwarancji. To i ja poproszę, oczywiście bez limit kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek.k81 Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ze jak??? jedna powłoka tyle nigdy nie poleży czemu tak sądzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ze jak??? jedna powłoka tyle nigdy nie poleży czemu tak sądzisz? A czemu sądzisz inaczej? Widziałeś auto które ma dwuletnią powłokę? Po prostu w bajki/marketing nie wierzę i tyle! Sam teraz testuję powłoki dostępne na rynki i po przejechaniu 2-5tys kilometrów już wiele mogę o niektórych powiedzieć. Dwa lata chyba że w przeciągu tych dwóch lat zrobisz 20tys km to Ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 a jak pod względem trwałości ma się PA cosmic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Może i są powłoki co poleżą dłużej niż rok, ale czy to ma sens ? samochód z czasem i tak łapie smołę, żywicę i wile innych zanieczystości które się ,,wgryzają`` w lakier. Lakier i tak trzeba raz na jakieś czas wyglinkować, przelecieć clinerem czy jakimś finishem, mając powłokę np. na 2 lata czy 5 lat ... takie glinkowanie czy finish w bardzo dużym stopniu osłabi powłokę, a nie wyobrażam sobie nie wykonywać tych rzeczy przez parę lat ... Powłoki na rok są chyba najbardziej optymalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 dzinkins, bo normalny średni przebieg to 15kkm rocznie, a nie tak jak Ty 100 czy 120 Kładź na miesiąc i mów o roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Może i są powłoki co poleżą dłużej niż rok, ale czy to ma sens ? samochód z czasem i tak łapie smołę, żywicę i wile innych zanieczystości które się ,,wgryzają`` w lakier.Lakier i tak trzeba raz na jakieś czas wyglinkować, przelecieć clinerem czy jakimś finishem, mając powłokę np. na 2 lata czy 5 lat ... takie glinkowanie czy finish w bardzo dużym stopniu osłabi powłokę, a nie wyobrażam sobie nie wykonywać tych rzeczy przez parę lat ... Powłoki na rok są chyba najbardziej optymalne. Dobry tok myślenia [ Dodano: 25 Marzec 2014, 08:24 ] dzinkins, bo normalny średni przebieg to 15kkm rocznie, a nie tak jak Ty 100 czy 120 Kładź na miesiąc i mów o roku To zobaczymy która powłoka wytrzyma te 15tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 dzinkins, no i na rezultaty poczekam to będę wiedział co na czerwone uni wrzucać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek.k81 Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 A czemu sądzisz inaczej? Widziałeś auto które ma dwuletnią powłokę? Po prostu w bajki/marketing nie wierzę i tyle! Ja też nie wierzę w to co nam wmawiają ,i raczej wyznaje zasadę uwierzę jak zobaczę, ale jest na rynku zawodnik który bardzo pozytywnie mnie zdziwił . Co prawda nie ma dwóch latek, ale półtora i całkiem całkiem to wygląda A testowałem parę powłok i jak na razie nic lepszego w ręce mi nie wpadło. A można wiedzieć co testujesz? Może być Pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Ostatnio oglądałem prezentację jednego z lepszych i bardziej znanych detailerów amerykańskich, który mówił, że przetestowali w firmie ogromną większość powłok dostępnych na rynku i twierdził, że niektóre są naprawdę słabe, ale jest kilka które są bardzo dobre. Nie chciał podawać konkretnych nazw, ale wywnioskowałem, że jedną z tych lepszych jest opti coat pro czyli wersja profesjonalna/detailerska opti coat 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 masz jakis link do tej prezentacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 A można wiedzieć co testujesz? Może być Pw Na pierwszy rzut na lakier poszły - GT C1 vs LE SHIELD BASE 1 vs GYEON Q2 MOHS na felgi - GT C5 vs GYEON RIM Taki wybór padł na liderów rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ Te same typy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malypb Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Rozumiem, że chcielibyście takie porównanie na jednym samochodzie? Nie na trzech? Bo wlaśnie się przymierzam na położenie Mohs na Boxstera i na Jazz miałem dać Bodyguard, ale moge też spróbowac C1+Exo. Wtedy bede miał 3 auta pod stałą kontrolą, z podobnymi przebiegami (bo teraz A7 bedzie miała przebiegi mniejsze niz 15km/rok, bo będzie dzielić czas z B ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ JM63 napisał/a: Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ Te same typy Krótka piłka gdzie można kupić Cosmic-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Szkoda, że jeszcze 4nano Sapphire'a nie ma w porównaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 malypb, skoro na a7 leży już Cosmic to może na Jazza 50/50 przez cały samochód Mohs/C1+Exo v2 ? Zależy mi na informacji odnośnie: 1. Łatwości domywania na bezdotyku (proszek/piana + płukanie, bez wiaderek) 2. Samooczyszczania i brudzenia się podczas jazdy w deszczu [ Dodano: 25 Marzec 2014, 19:10 ] Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ JM63 napisał/a: Mnie ciekawi C1+ EXO v2 vs np Cosmic czy Gyeon Mohs/Mohs+ Te same typy Krótka piłka gdzie można kupić Cosmic-a? Polishangel.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Szkoda, że jeszcze 4nano Sapphire'a nie ma w porównaniach. Zawsze możesz sam zrobić porównanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Artih, Saphire już nie można kupić od tak z ulicy, poza tym dla mnie odpada, za duże ryzyko błędu w aplikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 To zobaczymy która powłoka wytrzyma te 15tys Saphire już nie można kupić od tak z ulicy, poza tym dla mnie odpada, za duże ryzyko błędu w aplikacji Myślę, że na zakup "z pod lady" byś się dogadał U mnie na służbówce ma już 13000 i dalej ma się świetnie, nie widać żeby nawet zaczynał się kończyć ...tak samo jak Geyon Rim na felgach i Trim na plastikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek.k81 Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Na pierwszy rzut na lakier poszły - GT C1 vs LE SHIELD BASE 1 vs GYEON Q2 MOHS Są już jakieś konkretne spostrzeżenia ? Ja mam pod kontrolą autko z Mohs od listopada zeszłego roku, jak na razie myte na bezdotyku. Takie informacje mam od właściciela jest mega zadowolony, u mnie będzie na myciu na początku kwietnia obadam sprawę dokładnie co i jak . A mój osobisty faworyt to zen -xero, nic lepszego jak na razie nie kładłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 A mój osobisty faworyt to zen -xero, gdzie i za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 A mój osobisty faworyt to zen -xero, gdzie i za ile? I czemu tak drogo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się