grzes12 Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Ja przeleciałem ag cgp , tlenkiem ceruu, apc i IPA , Potem 2 warstwy PV i trzyma sie i działa swietnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 pierwszy raz wymienialem sworzen wahacza, satysfakcja poziom miliard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSO-Team Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 pierwszy raz wymienialem sworzen wahacza, satysfakcja poziom miliard jak złapiesz bakcyla to skończy się na rozbieraniu skrzyni biegów i wymianie synchronizatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 ze skrzyniami jest jeden problem, wole smrod iron offa albo innego iron x niz oleju ze skrzyni:/ nie mniej zawsze chcialem ogladnac skrzynie od srodka na zywo a nie w tv ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Przeleć jeszcze denaturatem, będzie mega jałowa i lepiej przyjmie. Pamiętaj o dwóch warstwach, a będziesz dłuuuugo zadowolony. jeszcze klasycznie IPA na podoredziu ... byle tylko nie padalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 kilka godzin pracy, ale coś tam zaczęło się odbijać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechch Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 tazman, Znajoma miejscówka U mnie dziś: pre wash Megs Hyper Wash z Glorii, mycie Megs Gold Class, koła VP Blue Gel, na lakier BSD, szyby Megs Perfect Clarity Glass Cleaner, po przetoczeniu auta do pociągnięcia ominiętej części opony Endurancem zaczęło padać hehe, kropelki miodzio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Koncertowa rządzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Coś tam się dzisiaj podziałało Na maskę 50:50 testowy "smalec" od jednego z Warszawskich mieszaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyjac Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 umyłem alfine i zaliczyłem wqurw po czterech miesiącach LP3D powiedziała pa pa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 piotr13, Jakaś koloryzująca budżetówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 booohal, I tak i nie, jeden z produktów tego samego producenta odniósł wielki sukces na forum. Czy budżetówka ? Dla Nas raczej tak, dla przeciętnego zjadacza chleba najwyższa półka w markecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Tak myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 umyłem alfine i zaliczyłem wqurw po czterech miesiącach LP3D powiedziała pa pa Błąd aplikacji zapewne A żeby nie było ,że spamuje w corsie zamówiłem opony,bo po telefonie od mamy,że złapała kapcia,okazało się,że plan wyjazdu z pompką i dojechania,do wulkanizacji nie wypali,bo bark opony niekoniecznie przeżył spotkanie z krawężnikiem W sumie to miały jakieś 4mm,z jednej szkoda,ale w końcu dobry powód,żeby zmienić eco-syf na coś normalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Wreszcie zebrałem się w sobie i zacząłem coś działać przy Stilaczu Jest co robić... [ Komentarz dodany przez: rychu: 27 Lipiec 2014, 19:54 ] Tu była za duża fotka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita33 Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 blaszczu, czekam na relację w PSB bo zapowiada się ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Może nie dziś ale przez ostatnie 3 weekendy: 1) wymiana wahacza przedniego, prawego, prostego - wyleciał stukający TRW i wleciał Lemforder. 2) wyjęcie i czyszczenie intercoolera - skoro byłem już na kanale przy wymianie wahacza to uznałem, że przy okazji można przepłukać intercooler bo wyjęcie go jest dość łatwe 3) uzupełnienie lakierem rysy jaką mam na boku - miejscami nie wypełnił jej jak chciałem więc zrobiłem poprawkę. Idealnie nie jest ale jest na pewno o niebo lepiej - nie widać jej tak bardzo już 4) wyjęcie czujnika ciśnienie na listwie CR - ostatnio na zimnym, silnik mi trochę falował obrotami, niezbyt mocno ale wyczuwalnie więc z opisów na forach wynikało, że to ten czujnik najczęściej powoduje falowanie - wyjąłem go, przepłukałem, przedmuchałem. Obecnie jest lepiej - drobne falowanie widzę jedynie w INPA ale na ucho już tego mnie słychać. Zapewne w przyszłości trzeba będzie się przyjrzeć podobnemu czujnikowi ciśnienia na pompie CR. 5) wymiana uszczelek kolektora ssącego na nowe V.Reinz -wiąże się to z punktem nr 4. Chciałem żeby były nówki choć w marcu już je wymieniłem na nowe przy okazji zmiany świec żarowych. 6) ogarnięcie zaworka zwrotnego za filtrem paliwa. Zauważyłem ostatnio, że ciśnienie wstępne oscyluje na poziomie 3,89 bara co jest już trochę lipne. Obstawiałem pompę progową lub właśnie ów zaworek. Pompkę progową wymieniałem jakieś 3 lata temu więc zrobiłem test - zacisnąłem wężyk paliwa za tym zaworkiem i ciśnienie skoczyło na 4,05. Tak więc wymontowałem zaworek, wyczyściłem i udało mi się znaleźć bardzo podobną sprężynkę tyle, że o jakieś 1,5-2mm dłuższą. Zmontowałem całość i obecnie na biegu jałowym ciśnienie wstępne to wartość 4,10, przy pełnym obciążeniu spada do 3,90. 7) wyczyszczenie zaworu EGR - przy okazji ściągnięcia kolektora ssącego upiekłem 2 pieczenie ja jednym ogniu. Póki co - auto śmiga i jest żwawsze. Radocha, że zrobiło się coś samodzielnie - nieoceniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver200 Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Manolito czym czysciles intercooler i czym egr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Intercooler wypłukałem rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym (może być i benzyna ekstrakcyjna) - zalałem do połowy, zaślepiłem otwory od węży i jakieś 10 minut potrząsania jakbyś chciał butelkę pustą wypłukać. Oprócz tego ile się dało - wydmuchałem kompresorem wszelki syf z żeberek intercoolera bo siedzi tego tam zawsze dużo (piasek, liście itp co powoduje mniejszy przepływ powietrza). EGR z kolei płukałem AKRĄ do czyszczenia silników - genialnie zmywa ten syf z EGRa. Oczywiście trzeba trochę posiedzieć i zakamarki EGRa podczyścić jakimś płaskim śrubokręcikiem owiniętym w szmatę ale ogólnie rzecz biorąc - AKRA bardzo dobrze zmywa ten syf. Trzeba tylko uważać aby nie zalać AKRĄ tej gruchy gdzie jest gumowa membrana od EGRa bo AKRA niezbyt leczniczo działa na elementy gumowe (w tej płaskiej "gruszce" jest otworek, przez który może wlatywać AKRA i leci to dalej w bebechy EGRa - najlepiej zakleić ten otworek + wlot od bolca na wężyk podciśnienia i wtedy jest ok). Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver200 Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 dzięki, puki ciepło tez będę musiał się za to zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parar Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Manolito77, Pozdrawiam użytkownika e39, ale nie podzielam obaw o Akrę. Sporo tego przelałem w garażu i nie zauważylem żadnego negatywnego wpływu na gumy plastiki etc. Zgadzam się natomiast, że jeżeli nie musimy to nie lejmy jej tam gdzie nie trzeba i skąd ciężko będzie ją wypłukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Wprawdzie nie przy swoim ale zrobione Kolega Zbyszek kocha samochody. Rok temu pomagałem mu przywrócić drugie życie w śnieżnobiałym Golfie I cabrio. Tym razem... urodziła mu się córka i musiał kupić tzw. dupowóz - Passata kombi. Obaj nie mamy już tyle czasu co rok temu ale pasja wzięła górę i w miarę możliwości Zbyszek próbuje przemycać drobne modyfikacje i kosmetyczne poprawki nowego wozidła. Nie mogłem mu odmówić... na pierwszy ogień poszła kierownica. Kupił multifunkcję, ale w nienajlepszym stanie, widać że swoje Niemiec wymacał - skóra mocno powycierana i porysowana, airbag brudny i wypłowiały. W ruch poszedł trzystopniowy zestaw reanimacyjny od Colourlock'a. Przed przystąpieniem do prac kierownica została gruntownie wyczyszczona APC. Następnie usunąłem starą warstwę farby. Po wyschnięciu z przerwami 15 min położone zostały 4 warstwy nowej czarnej farby. Po 24 godzinach efekt okazał się być zadowalający więc wieża farba została wzmocniona utrwalaczem Leder Versiegelung. Po kolejnych 24 godzinach skórę zabezpieczyłem preparatem SURF CITY GARAGE Voodoo Blend Leather Rejuvenator z woskiem pszczelim i lanoliną. Powierzchnie z tworzywa z kolei zabezpieczone zostały dressingiem Chemical Guys Natural Shine. Zbyszek chyba będzie zadowolony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 parar, wolałem dmuchać na zimne skoro nawet na opakowaniu AKRY pisze, że może być szkodliwa dla plastików, gum itp. W każdym razie do wyczyszczenia EGRa mogę polecić bo bardzo ułatwia robotę. Też pozdrawiam fana e39. Pan Miyagi, zdaj relację za jakiś czas jak to się trzyma. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Wczoraj powalczyłem trochę z moim "trumniakiem" Środek - Odkurzanie i czyszczenie skór cleaner od SG i szczoteczka colourlock'a , impregnacja jedna warstwa SG Care for me leather i jedna Zymol Leather Conditioner . Plastiki APC i na to standardowo NL i szyby Megs Z zewnątrz - Piana SG , 2 wiadra z Blink'iem , na to BSD i na oponki Nielsen Zdjęcia z telefonu wiec słabe ale zawsze coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Dzisiaj dach. Miejscami coś zostało, ale raczej z gatunku tych grubszych. FG 400 + MF od Flexipads SSR2 + żółty Urban Koch Antihologram + czarny Urban Jak ktoś się zastanawia na padami z MF do DA to polecam. Dużo przyjemniejsza praca niż z twardym padem, cięcie też mocniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi