Łukasz Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 A mi wczoraj po 7 godzinach orania na oplowskim tylnim błotniku FC+ po papierze 2500 wziął i się radośnie przytopił transformator od polerki... I kolejny przestój w karierze 7h błotnik ??? Co to za polerka ? Napisz żeby inni jej unikali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Makita 9227CB. Z tym że to nie kwestia polerki. Ogólnie sprzęt dobry, gdyby nie to, że to z urodzenia amerykaniec Zamontowany został po prostu za słaby transformator i po którymś wyłączeniu polerka już się nie włączyła. A zeszło mi nad tym aż 7 godzin, bo trzy furtkowe Astry G mają tylne błotniki o powierzchni porównywalnej do maski, a więc się nie dziwicie. No i jeszcze usunięcie tych zmatowień Mimo że to akryl bez warstwy bezbarwnego... Ale straszna orka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Zabrałem się wczoraj za mój nowy (tzn. żony) nabytek VW Polo 6N2 01r. Lakier Blackmagicpearleffect LC9Z Kilka szybkich fotek z korekcji lakieru Na razie ćwiczę sobie ten lakier na błotnikach. Przedni błotnik przed korektą: Po 1-2 przejściach 3M UF na pomarańczowej gąbce: Po paście finiszującej 3M ExtraFine na niebieskiej gąbce, ziarno perły od razu wychodzi na pierwszy plan Błotnik tył przed: 2-3 przejazdy 3M EF i pomarańczowa gąbka: Finish: Niedługo dorwę lepszy aparat i znajdę lepszą miejscówkę, więc będą ciekawsze shot-y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 28 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 wlałem płyn do spryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senz Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Po paście finiszującej 3M ExtraFine na niebieskiej gąbce Finish 3M to Ultrafina (niebieski korek), Extrafine to pasta lekkościerna (żółty korek) PS. Co masz na myśli pisząc 1-2 przejscia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Po paście finiszującej 3M ExtraFine na niebieskiej gąbce Finish 3M to Ultrafina (niebieski korek), Extrafine to pasta lekkościerna (żółty korek) PS. Co masz na myśli pisząc 1-2 przejscia ? ta mój błąd, miało być UltraFine, granatowy korek 2 przejścia maszyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senz Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 2 przejścia maszyną Domyślam się Czyli cały proces polerki elementu x2 ? 2-3 przejazdy 3M EF i pomarańczowa gąbka: A z kolei tutaj, to już nie wiem - rozprowadzenie (1) i 2 przejazd kończysz ? No chyba ze czeski błąd i miało być przejścia ? PS. nie myśl że się czepiam, tylko ciekawość po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 A z kolei tutaj, to już nie wiem - rozprowadzenie (1) i 2 przejazd kończysz ? No chyba ze czeski błąd i miało być przejścia ? Przejścia of course, mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 30 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Zakończyłem projekt "MERCEDES" swoją drogą masakra lakier (wkrótce relacja). Umyłem fokę przeleciałem WD i 476 i umyłem matoła. Ogólnie rzecz biorąc od 6 rana do21 mycie ,polerowanie, pucowanie , itd, itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrabit Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Zakończyłem projekt "MERCEDES" swoją drogą masakra lakier (wkrótce relacja). Umyłem fokę przeleciałem WD i 476 i umyłem matoła. Ogólnie rzecz biorąc od 6 rana do21 mycie ,polerowanie, pucowanie , itd, itp.... Ty to narzekasz chyba na brak zajęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 30 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ostatni tydzień był hardcorowy!!!! Od poniedziałku wracam po 3 miesięcznej przerwie i musiałem sobie lekki rozbieg zrobić. Swoją drogą nie wiecie jak się cieszę ,że do pracy wracam. Szlachetne zdrowie ten tylko się dowie ..................................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Dzisiaj umyte - 1 wózek widłowy + 2 auta (łącznie z przeleceniem środka) Pracowity dzień. Na sam wózek poszły 3 albo 4 litry nafty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etiv Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 polerowałem wypłowiały czerwony lakier na peugeocie 106, nie ma jak to akryl to polerki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Wczoraj walczyłem z mamy nowym/starym fusionem testując jednocześnie płyn do smoły valetpro citrus tar& glue(rewelacja!). Glinkowania było co nie miara, lekka korekta i wosk. Następnie walczyłem z płytkami wspólnymi siłami z charytatywną pomocą kolegi (w sumie to barter, on sobie umył moimi zabawkami auto a potem 4h układał płytki;p). Po pierwszej godzinie wyglądało to tak: Po kolejnej nabrało kształtu i było tak: Kończąc zabawę późnym wieczorem było tak: A dziś po pracy zabrałem się do pracy i na razie wygląda to tak: Co by nie było, że nic nie zrobiłem . Dodatkowo umyłem szyby w jednym aucie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Przykleiłem nalepkę na auto robocze No i niestety po naklejce Nie zauważyłem, że jest papierowa i po dzisiejszym deszczu całą zeszła. Swoją droga szkoda, bo fajnie to wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Z nudy, ogarnąłem rower , cały wyczyszczony apc od megsa, na opony brillance od nielsena, na plastiki sas nielsena i na koniec na ramę nałożony nattys blue Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etiv Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 nic;/ jakiś pajac rozwalił mi cały tył w aucie masakra ehh, a był taki wypolerowany, teraz go w warsztacie będą dotykać swymi łapskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrabit Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 przetestowałem produkty AutoGlym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiaad Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 zaprowadziłem autko do warsztatu bo zaczęło coś solidnie cieknąć olej i płyn chłodniczy. Jak się okazało filtr od oleju nie był dobrze przykręcony i rurka od pompy wodnej źle była coś spasowana (co się okazało uszczelka była pęknięta i zasmarowana silikonem) no i ponownie coś spod górnej pokrywy (uszczelka nowa od hyundaia) i co i nadal bokiem leciał olej .... jak się potem okazało musiałem dać do zgrzania pokrywę gdyż ostatnio jak była wymieniana uszczelka to ktoś nadłamał kawałek (przez nierównomierne dokręcanie) i za silikonowa. o takie ładne kwiatki odkryłem po poprzednim właścicielu. autko dopiero mam miesiąc. [przez co mam napaćkane takim zielonym kitem i zastanawiam się to jak to lekko przeszlifować i przemalować na czarny mat ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Ja dzisiaj przy samochodzie trochę rzeczy zrobiłem: wyczyściłem felgi od środka, pościągałem uszczelki i wyczyściłem, a tak że zrobiłem terradorem ciężko dostępne miejsca Uploaded with ImageShack.us a tu po czyszczeniu Uploaded with ImageShack.us A tu uszczelki Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us A tu czyszczenie terradorem ciężko dostępnych miejsc Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dkk Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zawoskowałem auto Glasurem, nie mówiąc o kilkudniowym przygotowaniu auta do tego Dla mnie HD Cleanse zrobił duże wrażenie, tak, że myślę, że miał większy wpływ na efekt niż wosk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roko Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 nalozylem na auto wosk ( turtle wax metalic paste) po raz pierwszy mialem do czynienia z woskiem ktory usuwa kropelki smoly z karoserii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a ja dzisiaj odkurzyłem wnętrze i nałożyłem NS na plastiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_marcin Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Sprzątanie wnętrza, na tworzywa poszedł AG V&RC, solidne mycie - nadkola, felgi, profile itp., glinkowanie, suszenie, jeden błotnik zrobiony od serca - kolejne elementy czekają na lepsze dni (czyt. miejsce do ogarnięcia tego), na całość poszedł Nielsen Gold Plus (ciekawe, jak się będzie spisywał) - pacjent - Golf mk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Mycie na 2 wiadra szamponem Organiki, następnie Poorboy's Spray & Wipe i na koniec Duragloss Aquawax. Na felgi Migliore Wheel Seal, na opony Poorboy's Bold N Bright, na plastiki zewnętrzne Poorboy's Trim Restorer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi